Gå til innhold

Frysepopp

freezepop

Anbefalte innlegg

Gjest Sativa

Hmmm, man legger vel ikke hamburgere løst nedi en bag? Man pakker den inn. Emballerer burgeren i burgeremballasje. Gjerne av plast. For å beskytte bagen og burgeren mot hverandre. (LItt sånn som vi gjør med gærninene på jobben min) Hahaha, men vi emballerer dem ikke i burgeremballasje da, det skulle ha tatt seg ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Grafica

Når vi steker burgere utafor puben får du en serviett, and that's it :ler: Sånne bokser er for gatekjøkken det Sativa ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avogtil jeg hade lyst til å krype gjennom røret og pakke inn de jeg snakka med i hamburgerpapir og putte de i en sekk (gikk ikke da det hverken var lov pluss at vi hadde ip-telefoni, så var strengt tatt ikke noe rør) da jeg jobba som telefonselger.

Prosjekt bukse:

(ok, håper vedlegga kom med ordentlig)

post-19435-1240778444_thumb.jpg

post-19435-1240778483_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, her skriver folk om hverandre så blir litt hakkede, men ang. det grafica nevnte vil jeg legge til at jeg ikke på noe punkt har hatt lyst til å krype gjennom røret og legge noen på en serviett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sativa
Ok, her skriver folk om hverandre så blir litt hakkede, men ang. det grafica nevnte vil jeg legge til at jeg ikke på noe punkt har hatt lyst til å krype gjennom røret og legge noen på en serviett

Men ville du grille dem utafor puben? Jeg ser for meg at det hadde vært god terapi. (hvis man fikk lov av snuten da så klart, siden de lett kan bli sure for nslike ting.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det gått unna siden sist jeg var innom...det er vel noe du og Grafica har felles?

Kule bukser! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det gått unna siden sist jeg var innom...det er vel noe du og Grafica har felles?

Kule bukser! :Nikke:

ah, tror kansje du jinxa det :P Vært stille her idag (både på utsiden og innsiden av dagboka). Full utredelse kommer i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

what you've missed:

-torden!!! (det er vår)

-kylling og salat

-begynnt å spille kingdom hearts

-øh, det var vel hoveddelen av gårsdagen :ninja:

Nå sitter jeg og venter på at kaffevannet mitt skal koke (...nå er det kaffevannet som venter på at jeg skal skrive ferdig) og hører på Sonic Youth og planlegger ny røyk med kaffe i det fantastiske været ute. (Det er overskya, men deilig fuktig og "damp" - finner ikke noe fint norsk ord)

dagens sanganbefaling: Sonic Youth - Hits of Sunshine (For Allen Ginsberg)

Også har jeg vært flink og ringt legekontoret idag, enda jeg vil snart ha en morgen der jeg IKKE trenger å ta telefon.

Men, kaffe, cya! Ha en fin tirsdag alle sammen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke så mye som har skjedd (hnnghn, livet mitt er for kjedelig for en dagbok for tiden, jahjah - jeg kan starte en samfunnskritisk filosofi-blogg istedenfor, hah!). Vært på "møte" med moren til sambo idag, ang. dugnad før en konsert med Josh Groban, Groben, øh, han som har temasangen til One Tree Hill :ninja: - ukonstruktivt for min del (fikk vel sagt ett ord - "ja"), men fikk iallefall snakket litt med svigermor og fikk kaffe og senere rødvin. Nå er vi tilbake, og dagens sang # 2 er IAMX - Thinking of England. Dagens kunstner er: http://www.borjabonaque.com/

Ikke så mye trening i det siste, trening og liv er utsatte for gode og dårlige sirkler. Mye energi + trening = massevis av energi = overskudd til mer trening mens lite energi = ingen trening = ikke energi til overs for trening. You get the general idea.

Nei, vent, dagens sang må være Bloc Party - Biko. Faenda, vanskelig dette her.

Foresten, ang. "samfunnskritisk filosofi-blogg" (nei, slutt å håp, det kommer ikke til å skje med det første) kan jeg kommentere "recent events" - svineinfluensaen. For det første skal jeg bytte ut alle mine nåværende nyhetskilder med New York Magazine: http://nymag.com/daily/intel/2009/04/swine...pread_to_s.html - og for det andre er det litt morsomt - det er sant at dette virker som en dårlig zombiefilm. Dette er sansynligvis ganske ufarlig, og det verste som kommer til å skje er at noen får litt feber. Alikevel er det "PANDEMI! INFEKSJON!" forsiden på VG idag var "SVINEINFLUENSA! Smittede er blitt sett gående rundt hvileløst i gatene, veldig veldig sakte mens de sier "waaaagh! sviiiiin! ooooink" mens de holder armene rett ut, og - merkelig nok - trekker mot kjøpesentere! Alikevel tror jeg dette er mye mediehype, og at hverken svin, kjøpesentere eller generelt livet er så mye farligere. Typisk tabliodavisene, ikke sant?

Bortsett fra det har det liksom ikke skjedd så fryktelig mye på nyhetsfronen heller (9åringer med hagle og patronbelte eller full evakueringspanikk pga fotoshoot med et fly og en statue er liksom ikke så interessante at de trengs å kommenteres), så jeg konkluderer med at dette har vært en ganske stille dag, better luck tomorrow.

edit: jo, foresten! Med nyhetsbildet som viser mot dawn-of-the-dead-lignende tilstander ble jeg selvsagt litt skvetten, og da jeg er hverken veldig muskeløs eller god med våpen begynte jeg å bli litt skeptisk til min egen overlevelse. KG kom heldigvis med en beroligende melding om at jeg ikke skulle panikktrene, så jeg tar det hele med ro.

og: *deskpalm*, han het Gavin DeGraw - litt teit feil jah.

Endret av freezepop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp:

Jeg er så lei av å bruke morgenene på å snakke med ansatte ved offentlige etater som ikke aner hva de snakker om. "Det får du i lønn, og du får dekt reisekostnader" - "Hæ? Reisekostnader? Jeg tror (ja, hun sa "jeg tror") du må søke om det hos NAV drangedal." whatthehell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest TheButterfly

Du er så teit, for du har allerede like mange sider i boka di som meg!

(I blame my laziness.. Og det at jeg ikke hadde nett i ca to måneder :fnise:)

:5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så teit, for du har allerede like mange sider i boka di som meg!

(I blame my laziness.. Og det at jeg ikke hadde nett i ca to måneder :fnise:)

:5:

Jeg er veldig lei meg for det, men skylder på at sambo har brukt en stund på å bli kjent med dagboklesere, og jeg har nok arvet endel av de (hurra). Men ja, generelt er jeg veldig lei for det, skal jeg holde pusten littegrann så kan du hyperskrive imens? :ninja:

Nøtt: Jeg vet, begynner å bli svimmel! NAV, Sosialkontor, ikke har de kommunikasjon med hverandre og ikke har de kommunikasjon innad - på tide med en god runde samlivsterapi for å bedre opp i kommunikasjonen, kansje få litt "alenetid" med hverandre også.

Jeg hater å ha produktivdag når jeg burde være produktiv på flere punkter men bare er produktiv på ett. Det er et veldig viktig punkt, men burde virkelig få dratt ræva mi opp på butikken snart. Noen som vil sparke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...