Gå til innhold

Vi som støtter Paradise-Lene

Anbefalte innlegg

Skrevet
at det kom ut i fylla di tingene som kom ut og at ting e klippt å limt alt etter som man vil ha ho til å fremstå, e vel mye di som lage programet sin feil. æ kjenne Lene godt og kan sei at sånn som ho e fremstilt e heilt feil.

Hahahah, det er noe av det dummeste jeg noensinne har lest. Tror du virkelig på dette selv? Hvis ikke Lene hadde oppført seg som ei bitch så hadde TV3 heller ikke hatt noe å klippe i. Vi så og hørte alle hva Lene sa til Margrethe, det var ikke en stemme som TV3 hadde forfalsket og klipt inn, det var Lenes stemme og det var Lene som slang dritt. Vi så alle hva som skjedde. Hvis Margrethe hadde gjort det samme mot Lene så hadde de garantert vist det også. Men du mener seriøst at det var TV3 sin feil at Lene fikk raseriutbrudd og kalte Margrethe for ei pedofil hore? Latterlig... :filer:

Skrevet
Ja fy! Alle barneskolelærere skulle mått gå gjennom en jomfru test før de fikk jobbe!! :nei:

Så absolutt ikke, men å stille opp på tv og ha seksuelt forspill med en 20 åring bidrar ikke akkurat til respekt.

For ordens skyld, selv lærer og slettes ingen jomfru.

Skrevet
Syns Lene oppførte sæ helt fint, hvis man mene nåkka om noen, skal man ikkje da ha muligheten til å si det til den person i stedet for å samle tre andre å snakke dritt om dem? Det e nu bare mi mening at man bør kunne si det til en person for å få det ut i stedet for å la det irritere nåkka særlig lengre!

For dette er de to eneste alternative handlingsmåtene eller???? Altså enten

a) skjelle ut folk, løpe etter dem og skrike som en besatt, og vrenge ut av seg den ene usakligheten etter den andre, eller

b) å samle resten av gjengen og baksnakke den du ikke liker?

Hva med alternativ

c) komme med konstruktiv kritikk i edru tilstand, under fire øyne?

Men det er vel ikke etter den fantastiske nordnorske ånden som du jo glorifiserer så veldig...

Men det er jo også en mulighet for at Margrethe kasta litt bensin på bålet før Lene tok av.. Det er det jo ingen som vet.. Syns ikke vi skal dømme Lene ut i fra de få minuttene vi så på tv..

Det har jo vist seg at Margrethe ikke er den engelen hun håpet å være..

Å??? På hvilken måte har dette vist seg? Ved at hun har hatt sex med en hun jobbet sammen med i en bar?? Vær så snill... så hårsåre trodde jeg virkelig ike vi var lenger..

Er flau over at hun er fra samme sted som meg, for jeg vet at folk generaliserer veldig om nordlendinger. Men menneskene er iallfall like forskjellige i Tromsø som alle andre steder, vi har kun dialekten og hjemstedet felles.

Dessverre for nordlendingene som ser at Lenes handlinger var godt over streken er tråder som denne med på å styrke fordommene mot folk nordfra. Jeg generaliserer jo ikke noe mindre etter at en gjeng med nordlendinger faktisk går ut og støtter mobbe-Lene!! Egen støttegruppe på Facebook og greier! Jeg blir skremt...

Skrevet
Er det sant at hun jobber i kebabsjappa til faren og ikke er hverken student eller flyvertinne?

LMAO! :ler::ler::ler::ler::ler::ler:

Skrevet
Det er vel og bra at man er ærlig med personer om det er noe man synes er galt. Man da må kritikken var konstruktiv. Det kommer ikke noe konstruktivt ut av å kalle noen pedohore eller klage på deres klessmak. Det er rett og slett helt usaklig kritikk.

Dessuten har jo også "fellesskapet" snakket en del dritt bak ryggen til M også. Så vil ikke påstå at alt som har blitt sagt har blitt tatt opp med M.

Og når det kommer til dette med at Lene studerer psykolog, så vil jeg nok en gang trekke frem dette med konstruktiv kritikk. Selvfølgelig er det viktig at en psykolog tørr å gi råd og si litt hva hun/han mener om en sak, men da må det nok en gang være saklig kommentarer. Folk reagerer jo fordi de de ikke ønsker å gå til en psykolog som ikke klarer å holde seg nøktern og saklig.

Vet du hva jobben til en psykolog er eller? Si sine egene private meninger? Gi Kritikk??? En psykolog sin jobb er å kartlegge, & lytte. De som er psykologer å yter sin private mening til pasienter er idioter.

Skrevet
Så absolutt ikke, men å stille opp på tv og ha seksuelt forspill med en 20 åring bidrar ikke akkurat til respekt.

"Seksuelt forspill"? Hele poenget med Paradise Hotel er jo å finne seg en partner, har du ikke skjønt det? De sover i samme seng fordi de må følge spillereglene, og det gjelder alle deltakerne der inne. Du mener altså at en mann på 20 år er for ung til å kose med ei jente? Eller at hun er for gammel for han? Alder spiller da overhodet ingen rolle, de er jo begge voksne mennesker.

Skrevet

ei trur det noen hær på sia som glemmer av at vi ser ca 1 time hverdag kanskje å det er klipt å sammensatt før at det skal vekke følelser os seerne..dem er faktisk der 24/7 å dfet er mye mere enn det vi ser som foregår å at dere kan slenge dritt om Lene el ikke gjør ikke dre til noen bedre vi som ikke har vært i en slik setting har ikke den fjerneste anelse hvordan det er der hverken psykisk å fysisk NEI gå heller inn i dere selv å rett opp dine egnme fordommer å dine egne handlinger før dere begynner å skal bestemme over andre...SÅ STÅ PÅ LENE!!!

Skrevet
"Seksuelt forspill"? Hele poenget med Paradise Hotel er jo å finne seg en partner, har du ikke skjønt det? De sover i samme seng fordi de må følge spillereglene, og det gjelder alle deltakerne der inne. Du mener altså at en mann på 20 år er for ung til å kose med ei jente? Eller at hun er for gammel for han? Alder spiller da overhodet ingen rolle, de er jo begge voksne mennesker.

Du tar ikke poenget du? Hvor mye respekt hadde du hatt for læreren din etter at du hadde sett hun ligge å kline i sengen med en mann sittende på han mens han dro av læreren din bh`n?

For å si det sånn, 12 åringene ser også PH, de synes også som dere at Lene er ond, men de synes også at Margrethe ikke er en voksenperson de kunne forholdt seg til. Som lærer er du rollemodell vet du lille venn.

Skrevet
ei trur det noen hær på sia som glemmer av at vi ser ca 1 time hverdag kanskje å det er klipt å sammensatt før at det skal vekke følelser os seerne..dem er faktisk der 24/7

Ja, og så? Du mener at hvis man mobber noen i en time hver dag så er det helt greit, bare man bruker de 23 andre timene til noe annet?

Skrevet
Syns Lene oppførte sæ helt fint, hvis man mene nåkka om noen, skal man ikkje da ha muligheten til å si det til den person i stedet for å samle tre andre å snakke dritt om dem? Det e nu bare mi mening at man bør kunne si det til en person for å få det ut i stedet for å la det irritere nåkka særlig lengre!

Og til dokker kjøttskailla som snakke negativt om Psykologistudian til Lene: kem i satan e dokker til å kommentere om ho ville blitt en god psykolog eller ikkje? Hadde æ vært emo, suicidal eller hadd kordan som helst anna psykisk lidelse så hadde nu faktisk æ satt pris på å bli satt på plass i stedet for at psykologen bare sitt å nikke og spør "hva mener du om dette?" og generelt oppfører seg helt passivt i stedet for å bare gå rett i de å si det som det er :)

Hadde jeg hatt mulighet til å sette det kvinne mennesket på plass skulle jeg med glede gjort det. Skulle fått dama til å ete sine egene ord.

Så du mener at den dama er kompentent til å bli psykolog? Hvis du hadde vært suisidal å visst hva det faktisk innebærer hadde du ikke tålt NOE kritikk, men selvsagt aner du ikke hva du prater om. så du er unnskyldt. Btw er en psykolog sin jobb Terapi : Dvs Lytte & kartlegge. Ikke sette folk på plass eller yte sine egene meninger!

Forresten så hadde jo Lene en formening om at Magrete var innesluttet å asosial. Vell Typisk tegn til Sosial angst. Eller vanskeligheter til å komme i kontakt med mennesker. Hvis hun virkelig mente at hun hadde disse issusene så e jo faktisk helt amazing at hun da velger å heller psyke henne mer ut! Dama eier ikke empati å har ingen ting i en psykolog jobb å gjøre! Hun har en del manglende elementer til å bli en god psykolog for å si det pent!!!

Skrevet

Så bra med litt mer nyanserte kommentarer. Den andre tråden er bare en hetsetråd som en ikke kan ta seriøst.

Man kan mene mye om at Lenes nordlandske lynne vanskeliggjør hennes psykologaspirasjoner, men at Margrethes seksuelle utskeielser hindrer henne i å være god rollemodell for våre barn er det helt knyst om.

Kom dere ut av blodtåka!

Skrevet
Du tar ikke poenget du? Hvor mye respekt hadde du hatt for læreren din etter at du hadde sett hun ligge å kline i sengen med en mann sittende på han mens han dro av læreren din bh`n?

Øh, du mener altså at det er unaturlig for lærere å kline? Lærere er vanlige mennesker akkurat som alle andre. Kanskje du vil skjønne det når du blir voksen.

Skrevet
Så bra med litt mer nyanserte kommentarer. Den andre tråden er bare en hetsetråd som en ikke kan ta seriøst.

Man kan mene mye om at Lenes nordlandske lynne vanskeliggjør hennes psykologaspirasjoner, men at Margrethes seksuelle utskeielser hindrer henne i å være god rollemodell for våre barn er det helt knyst om.

Kom dere ut av blodtåka!

Er det barn som ser på PH kan vel ikke Lene heller kalles som et bra forbilde når det gjelder sex...

Skrevet (endret)

For å si det sånn, 12 åringene ser også PH, de synes også som dere at Lene er ond, men de synes også at Margrethe ikke er en voksenperson de kunne forholdt seg til. Som lærer er du rollemodell vet du lille venn.

Må nesten blande meg inn litt her :)

For det første er vel Margrethe førskole-lærer? Dersom barna hun passer på ser på PH, er vel foreldrene et større problem enn Margrethe.

Dersom man er lærer og "rollemodell" er det vel en dårlig ide å snakke ned til andre ved å kalle dem "lille venn"

Vet ikke jeg altså, men hadde noen sagt "vet du lille venn" til meg hadde jeg nok ikke sett på vedkommende som den beste rollemodellen.

Fei for egen dør først kanskje, lille venn. ;)

(Nei, jeg kunne ikke dy meg)

Endret av Megana
Skrevet
at Margrethes seksuelle utskeielser hindrer henne i å være god rollemodell for våre barn er det helt knyst om.

Så du mener altså at alle lærere i hele verden bør avstå fra å ha sex, og aldri innlede et forhold med det motsatte kjønn? Nok en gang beviser du hvor hjernedød du er. Ikke rart at folk tror du er Lene.

Skrevet
Øh, du mener altså at det er unaturlig for lærere å kline? Lærere er vanlige mennesker akkurat som alle andre. Kanskje du vil skjønne det når du blir voksen.

Poenget er ikke hva jeg som voksen skjønner og gjør på fritiden min. Poenget er at hva mine elever får med seg av hva jeg gjør i stor grad påvirker hvordan de oppfatter meg som igjen påvirker hva de lærer på skolen. Man får ikke respekt av å ha adjunkt som tittel, respekt er noe man gjør seg fortjent til. Og man velger i høyeste grad selv om elevene skal ha respekt for deg eller ei. En klasse med en lærer som elevene ikke har respekt for(og nei de har faktisk ikke respekt for den læreren som stiller opp på PH og blir utsyket av da andre deltakerne, drikker seg dritings, står å gjør grimaser, viser frem puppene sine mens hun sitter på en annen deltaker å kliner osv) fører til at hele klassen lider faglig.

Skrevet (endret)
Så du mener altså at alle lærere i hele verden bør avstå fra å ha sex, og aldri innlede et forhold med det motsatte kjønn? Nok en gang beviser du hvor hjernedød du er. Ikke rart at folk tror du er Lene.

::duskedame: :duskedame:

Endret av Megana
Skrevet (endret)

Det er ikke det jeg mener (forresten var gjests innlegg ikke mitt), men at man bør fremstå som gode rollemodeller. Lene er ikke ferdig med psykologutdannelsen, hun andre er ferdig utdannet lærer. Hun har ansvar ................ Tviler på at hun får forlenget vikariatet.

Endret av Scorpina
Skrevet

Vet du, jeg mener faktisk at både Lene og Margrethe har vist frem nok sider av seg på tv til at de har begått sosialt selvmord og kommer til å slite med å bli tatt seriøst dessuten få seg en anstendig jobb.

Skrevet
Er det barn som ser på PH kan vel ikke Lene heller kalles som et bra forbilde når det gjelder sex...

Signerer denne jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...