Gå til innhold

Days of our lives

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg blir gaaal! Jeg tror aldri tiden har gått så sakte noen gang! Timene snegler seg avgårde... Jeg vil vite nå! :tunge1:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tusle: På et eller annet tidspunkt føles det veldig riktig med noe nytt for de fleste, tror jeg. :Nikke: Tenker dere på å finne noe i området der dere bor, eller vente til du er ferdig og flytte på dere?

Vi venter med å kjøpe noe nytt til jeg er ferdig. Vi kommer nok ikke til å flytte så veldig på oss, til nabokommunen kanskje ;)

Skrevet
Jeg blir gaaal! Jeg tror aldri tiden har gått så sakte noen gang! Timene snegler seg avgårde... Jeg vil vite nå! :tunge1:

Jeg kjenner den følelsen utrolig godt :ler:

Skrevet

Det ser ut som om det kan ryke på ansiennitet, men vi prøver å få til en alternativ løsning, uten at jeg går inn på hva det innebærer her. ;)

Skrevet

Det kan se ut som om vi kan mikse og trikse oss til å få det ansiennitet allikevel. Men dæven for en dag! ;)

Skrevet
lille katt: Du er jo inne på noe der. Jeg er vel litt "ødelagt" av å ha vokst opp i et rekkehusområde der folk faktisk blir i 20 år. Rart, det der.

Og jeg har vokst opp i en gigantisk enebolig langt ute på landet - litt miljøpåvirket jeg også :ler:. Vil ha stort hus, men ikke på landet ;).

Håper dere får huset! :hoppe:

Gjest Frk. Grønn
Skrevet
Link skal bli! :)

Hehe, godt det ikke bare er meg! :ler: Men det er jo også en litt deilig følelse - ny start og en god mulighet til å få litt orden i sakene. :Nikke: Jeg tror listemanikeren i meg kommer til å titte frem om ganske kort tid... :fnise:

Det så veldig koselig ut! Regner med du :rope: her når dere får svar, så jeg stikker innom litt senere. Krysser fingrene for dere :Nikke:

Sambo har endelig fått øynene opp for kjøp av leilighet, så kanskje det blir kjøp på oss også etterhvert. Men det blir nok tidligst neste sommer. I mellomtiden er jeg flittig kikker på Finn.no :fnise:

Lister :hjerte:

Skrevet

Så spennende. Håper det går som dere ønsker nå.

Er det den med oppussing som jeg fikk linken til`?

Skrevet

lille katt: :ler: Og takk! :kose:

Frk. Grønn: Endelig svar får vi ikke før tidligst i morgen - jeg tror OBOS forsøker å pine medlemmene sine mest mulig med den forkjøpsordningen. ;) Men vi er ihvertfall fortsatt med i konkurransen! :hoppe:

Nå husker jeg ikke helt - fikk du jobb der dere bor nå? Eller her borte? Finn-kikking er moro, det også! :fnise:

Tussi: Takk! :klemmer: Det er ikke den du fikk link til, nei, kan sende ny. ;) Et hus med betraktelig mindre oppussingsbehov, dette. Vi fikk forresten beskjed om at det første gikk 350 000 over takst! :hakeslepp:

Skrevet

350 000 over takst? Det var det da ikke verdt? :sjokk:

Gjest Frk. Grønn
Skrevet
Nå husker jeg ikke helt - fikk du jobb der dere bor nå? Eller her borte? Finn-kikking er moro, det også! :fnise:

Ingen av stedene :tongue: Skal et stykke lenger nordover ;)

Skrevet

350' over ja, det var ganske drøyt. Har hørt at oppussingsobjekter ofte går for mye mer enn takst.

Kjempefint det nye da, så skikkelig koselig ut.

Skrevet

Tusle: Man skulle jo ikke tro det, men tydeligvis... Vi hadde garantert ikke kjøpt det til den prisen! :riste:

Frk. Grønn: :klaske: Igjen - jeg skylder på ammetåka! :fnise:

Tussi: Ja, vi likte det kjempegodt. Håper-håper-håper! :)

:kose:

lille katt: Sendt!

Skrevet

Puh, for en dag... Jeg tror aldri jeg har vært så sliten av tankearbeid før. :ler: Var helt svett store deler av dagen, så det var godt med en dusj nå. :fnise: Men vi er altså med et stykke videre, så får vi håpe at det ikke kommer flere bud nå. For vi kan ikke gå så fryktelig mye lenger opp i pris. Litt, men ikke mye. Og vi har så lyst på det!

Lillejenta var litt urolig i kveld, så det tok litt tid før hun sovnet. Litt typisk at det var i dag som det var sameiermøte her så jeg var alene med henne + hadde en skikkelig hodepine etter mye stress, men det gikk jo bra det også. Og hun er jo så søt, da. :hjerte: Selv når hun sutrer. :ler:

Ellers har jeg strikket på harde livet i dag - fin aktivitet når man prøver å ikke tenke på spennende ting som budgivning - så nå har jeg straks en vårlue i bomullsgarn til lillejenta ferdig her. Tenkte å hekle på en kant og kanskje noen små blomster i en annen farge. :nigo: Så blir hun nok fin! Det er en sånn djevellue, og de er jo superenkle å strikke. Jeg liker ting som kan strikkes i ett stykke. ;)

Nå er det natta, gitt, vi er nokså slitne begge to, og det kan bli en spennende dag i morgen også. Forhåpentligvis positiv spenning, da! :jepp:

Gjest dalieo
Skrevet

Leste samleiemøte, ikke samereimøte :haar:

Satser på positiv spenning, ja :tommelopp:

Skrevet

Koselig hus! Lykke til med spennende dag i dag!

Måtte forresten google "djevellue" for å se hva det var :fnise:. Ikke akkurat et flatterende navn på et barneplagg - kunne man ikke kalle det "hjertelue" heller? Det rammer jo inn ansiktet med en fin hjerteform :).

Skrevet

Det ser ut som om VI FÅR DET! :hoppe:

Skrevet

dalieo: :hoho: Ja, det er stadige samleiemøter her i gården... :fnise:

lille katt: Hjertelue var et mye bedre navn! :Nikke: Det tror jeg vi skal innføre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...