Gå til innhold

Days of our lives

*Joyce*

Anbefalte innlegg

Jeg blir gaaal! Jeg tror aldri tiden har gått så sakte noen gang! Timene snegler seg avgårde... Jeg vil vite nå! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusle: På et eller annet tidspunkt føles det veldig riktig med noe nytt for de fleste, tror jeg. :Nikke: Tenker dere på å finne noe i området der dere bor, eller vente til du er ferdig og flytte på dere?

Vi venter med å kjøpe noe nytt til jeg er ferdig. Vi kommer nok ikke til å flytte så veldig på oss, til nabokommunen kanskje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gaaal! Jeg tror aldri tiden har gått så sakte noen gang! Timene snegler seg avgårde... Jeg vil vite nå! :tunge1:

Jeg kjenner den følelsen utrolig godt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som om det kan ryke på ansiennitet, men vi prøver å få til en alternativ løsning, uten at jeg går inn på hva det innebærer her. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan se ut som om vi kan mikse og trikse oss til å få det ansiennitet allikevel. Men dæven for en dag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lille katt: Du er jo inne på noe der. Jeg er vel litt "ødelagt" av å ha vokst opp i et rekkehusområde der folk faktisk blir i 20 år. Rart, det der.

Og jeg har vokst opp i en gigantisk enebolig langt ute på landet - litt miljøpåvirket jeg også :ler:. Vil ha stort hus, men ikke på landet ;).

Håper dere får huset! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
Link skal bli! :)

Hehe, godt det ikke bare er meg! :ler: Men det er jo også en litt deilig følelse - ny start og en god mulighet til å få litt orden i sakene. :Nikke: Jeg tror listemanikeren i meg kommer til å titte frem om ganske kort tid... :fnise:

Det så veldig koselig ut! Regner med du :rope: her når dere får svar, så jeg stikker innom litt senere. Krysser fingrene for dere :Nikke:

Sambo har endelig fått øynene opp for kjøp av leilighet, så kanskje det blir kjøp på oss også etterhvert. Men det blir nok tidligst neste sommer. I mellomtiden er jeg flittig kikker på Finn.no :fnise:

Lister :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lille katt: :ler: Og takk! :kose:

Frk. Grønn: Endelig svar får vi ikke før tidligst i morgen - jeg tror OBOS forsøker å pine medlemmene sine mest mulig med den forkjøpsordningen. ;) Men vi er ihvertfall fortsatt med i konkurransen! :hoppe:

Nå husker jeg ikke helt - fikk du jobb der dere bor nå? Eller her borte? Finn-kikking er moro, det også! :fnise:

Tussi: Takk! :klemmer: Det er ikke den du fikk link til, nei, kan sende ny. ;) Et hus med betraktelig mindre oppussingsbehov, dette. Vi fikk forresten beskjed om at det første gikk 350 000 over takst! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
Nå husker jeg ikke helt - fikk du jobb der dere bor nå? Eller her borte? Finn-kikking er moro, det også! :fnise:

Ingen av stedene :tongue: Skal et stykke lenger nordover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

350' over ja, det var ganske drøyt. Har hørt at oppussingsobjekter ofte går for mye mer enn takst.

Kjempefint det nye da, så skikkelig koselig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusle: Man skulle jo ikke tro det, men tydeligvis... Vi hadde garantert ikke kjøpt det til den prisen! :riste:

Frk. Grønn: :klaske: Igjen - jeg skylder på ammetåka! :fnise:

Tussi: Ja, vi likte det kjempegodt. Håper-håper-håper! :)

:kose:

lille katt: Sendt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, for en dag... Jeg tror aldri jeg har vært så sliten av tankearbeid før. :ler: Var helt svett store deler av dagen, så det var godt med en dusj nå. :fnise: Men vi er altså med et stykke videre, så får vi håpe at det ikke kommer flere bud nå. For vi kan ikke gå så fryktelig mye lenger opp i pris. Litt, men ikke mye. Og vi har så lyst på det!

Lillejenta var litt urolig i kveld, så det tok litt tid før hun sovnet. Litt typisk at det var i dag som det var sameiermøte her så jeg var alene med henne + hadde en skikkelig hodepine etter mye stress, men det gikk jo bra det også. Og hun er jo så søt, da. :hjerte: Selv når hun sutrer. :ler:

Ellers har jeg strikket på harde livet i dag - fin aktivitet når man prøver å ikke tenke på spennende ting som budgivning - så nå har jeg straks en vårlue i bomullsgarn til lillejenta ferdig her. Tenkte å hekle på en kant og kanskje noen små blomster i en annen farge. :nigo: Så blir hun nok fin! Det er en sånn djevellue, og de er jo superenkle å strikke. Jeg liker ting som kan strikkes i ett stykke. ;)

Nå er det natta, gitt, vi er nokså slitne begge to, og det kan bli en spennende dag i morgen også. Forhåpentligvis positiv spenning, da! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig hus! Lykke til med spennende dag i dag!

Måtte forresten google "djevellue" for å se hva det var :fnise:. Ikke akkurat et flatterende navn på et barneplagg - kunne man ikke kalle det "hjertelue" heller? Det rammer jo inn ansiktet med en fin hjerteform :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dalieo: :hoho: Ja, det er stadige samleiemøter her i gården... :fnise:

lille katt: Hjertelue var et mye bedre navn! :Nikke: Det tror jeg vi skal innføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...