Gå til innhold

Tenk at 1 + 1 forhåpentligvis skal bli 3:)


mca

Anbefalte innlegg

Hjelpes.. Det hørtes ikke særlig bra ut.. MEN.. Ikke stress for mye med det, for det kan jo også påvirke fosteret... Håper alt går bra md deg... Veldig trist om noe skal skje nå. Men jeg tror alt går bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem: Hold motet oppe søte du! Vet det er fryktelig tungt og vanskelig nå, men som enatupp sier, stress kan fort påvirke i det negative, du må bare ta en dag av gangen og prøve så godt du kan å slappe av. :klem:

Vet det er vanskelig altså..men derfor er vi KG-jenter her for å gi deg maaange :klem::hug::klemmer: ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Hold motet oppe søte du! Vet det er fryktelig tungt og vanskelig nå, men som enatupp sier, stress kan fort påvirke i det negative, du må bare ta en dag av gangen og prøve så godt du kan å slappe av. :klem:

Vet det er vanskelig altså..men derfor er vi KG-jenter her for å gi deg maaange :klem::hug::klemmer: ! :)

Tusen takk:) Du er rett og slett en solstråle i mitt liv:) hihi:)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, at de lar deg leve sånn i uvissheten!! Sender deg mange :klemmer::klem:

Og IKKE uroe deg for mye, det er ikke bra for spiren med stress lille venn...

Krysser fingrene for deg og håper og tror at alt står bra til! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bestilt privat UL i morgen, greide ikke å la være:P !! Hvis alt er bra da skal jeg virkelig sette et kryss i taket!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:) Du er rett og slett en solstråle i mitt liv:) hihi:)

:klemmer:

:flau: Søta!! Er en glede å være :sol: - stråla di! :fnise::klemmer:

UL imorgen :danse: Syns det er helt greit at du gjorde det jeg! Da slipper du å ha den uroheten gnagende! :klemmer: Skulle vært med deg jeg, du trenger noen solstråler da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:flau: Søta!! Er en glede å være :sol: - stråla di! :fnise::klemmer:

UL imorgen :danse: Syns det er helt greit at du gjorde det jeg! Da slipper du å ha den uroheten gnagende! :klemmer: Skulle vært med deg jeg, du trenger noen solstråler da. :fnise:

:) :) :) Så snill, samboeren må faktisk jobbe, han holder på å skal få fast jobb der han jobber, og de sliter egentlig litt på jobben med den beryktede finanskrisa, men snille venninna mi blir med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen! Krysser fingerene for dere! Skjønner forresten godt at du bestilte privat UL...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) :) :) Så snill, samboeren må faktisk jobbe, han holder på å skal få fast jobb der han jobber, og de sliter egentlig litt på jobben med den beryktede finanskrisa, men snille venninna mi blir med:)

:klemmer: Lykke til imorgen da. :) Jeg får tenke på deg istedet!! :fnise:

Dette skal gå bra vettu. Huske: Puste godt ned i magen før du går inn. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til i dag! og husk viktigheteb\n av en full blære :) Fikk en kjempe bilde av min spire bare jeg var virkelig tissetrengende.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertet slo!!!!:) :) :) :) :rødme: :danser::hoppe:

Og det med full blære, det har jeg aldri fått beskjed om, men det sto lapp på døra at du ikke måtte gå på do skulle du på UL, det var tydligvis bra!! :D

Endret av mca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååååååååååååååå såååååååååå braaaaaaaaaaaaaaaa!!! :hoppe:

Det var deilig å slippe å ha den bekymringen hengende lengre kan jeg tenke meg!! Nå blir det nok ekstra deilig med helg!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjertet slo!!!!:) :) :) :) :rødme: :danser::hoppe:

Og det med full blære, det har jeg aldri fått beskjed om, men det sto lapp på døra at du ikke måtte gå på do skulle du på UL, det var tydligvis bra!! :D

Åååå, mca, når ble jeg GLAD!! Jeg :grine: her! :ler:

Dette er jo fantastiske nyheter kjære deg!! :klemmer::hug::klem:

:danser: litt for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig gode nyheter! :strix: Sitter her med gåsehud jeg...

Kjempe bra at du tok den ekstra ultralyden!

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...