Gå til innhold

Tenk at 1 + 1 forhåpentligvis skal bli 3:)


mca

Anbefalte innlegg

Hei.

Som en hemmelig snikleser her i mange år, er det på tide å lage en egen liten dagbok her. Jeg er 24 år, og har en samboer. Vi(jeg) har bestemt oss for at vi ønsker oss en liten en:)Samboeren min er ikke helt klar for å si ja, men at jeg sluttet på pillla var helt greit :DHan vil at vi skal ta det som det kommer. Skjer det, så skjer det! Noe jeg er storfornøyd med!:) Begynner ikke riktig enda med å ligge med beina opp i været :fnise:

Første måneden jeg ikke gikk på pilla hadde jeg faktsik en 28 dagers syklus med eggløsning dag 14:) Så håper syklusen er bra! Denne mnden så er vi ikke noe nøye med å "hoppe av i svingen"! Så jeg krysser fingrene at TR plutselig ikke kommer:)

Jeg tar gjerne i mot råd ol. er jo ganske ny på det her, og det er jo helt vilt mye informasjon på nettet.. Hyggelig med erfaringer!

Ønsker alle en god sommer:D

Endret av mca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest faerytale

Lykke til med prøvingen :) Håper det klaffer fort! Forresten veldig kjekt å følge noen som er jevngamle :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å hilser på :)

Kosli at her komme nye sjeler innom...

Krysser fingrane for at det blir ett kortvarig opphold her på prøverdagboken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med prøvingen :) Håper det klaffer fort! Forresten veldig kjekt å følge noen som er jevngamle :nigo:

Tusen takk:) Dette er veldig spennende! Bare å krysse fingrene, men ikke beina :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å hilser på :)

Kosli at her komme nye sjeler innom...

Krysser fingrane for at det blir ett kortvarig opphold her på prøverdagboken :)

Tusen takk! Titter nye sjeler innom,veldig flott med et slikt sted:) Håper jo på at oppholdet blir kortvarig, selv om vi ikke skal stresse;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og velkommen!

Gratulerer med prøverdagbok, håper det klaffer raskt for dere :hoppe:

Artig å følge hverandre her inne :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da er kvelden kommet. Har vært på jobb hele dagen.. Deilig også egentlig! Hmm, sitter og tenker litt, jeg og samboeren min tar ting som det kommer. Som han sa til meg, skjer det så skjer det! Trenger ikke aktivt ligge med bena i været, meeeen :)

Jeg har en tendens til å gå på do rett etterpå, ligger ikke med sakene lenge inni meg. Noen som har noen erfaring på dette området? Vet at man bør ligge, men så lenge det ikke er kjempeaktiv prøving før om noen mnder, så stresser jeg ikke med å ligge med griset;) Noen som har erfaringer at de har blitt gravide, eller kjenner noen som har blitt gravide uten at de har beholdt det inni seg :P ? Rart spm dette, men lenge leve Kvinneguiden hvor man kan spørre om alt :)

Håper noen svarer:)

God natt :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt en test(igjen..)og den var negativ. Kjenner virkelig at TR er på vei..Så man får bare smøre seg med tolmodighet..Selv om det ikke er kjempe lett når man ser alle gravide magene og alle som er ute og triller i vårsola..

Må vel få gjort en god del i dag i huset:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig da med negativ test :troest:

Jepp, og enda kjedligere når mensen kom i dag:( Men, jeg skal vel ikke klage når jeg leser alle dagbøkene her!Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves:) Koselig at du følger med her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale
Jepp, og enda kjedligere når mensen kom i dag:( Men, jeg skal vel ikke klage når jeg leser alle dagbøkene her!Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves:) Koselig at du følger med her inne:)

Da kan man ikke gjøre annet enn å :duskedame: for denne nye PP! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..

Lurer litt på når dag en i syklusen er? Den dagen jeg får mensen?

En måned virker uendlig lenge når man har lyst på barn.. Men, den som venter på noe bra, venter ikke forgjeves:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest faerytale
Hmm..

Lurer litt på når dag en i syklusen er? Den dagen jeg får mensen?

En måned virker uendlig lenge når man har lyst på barn.. Men, den som venter på noe bra, venter ikke forgjeves:)

Dag 1 er den dagen du får mensen ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå har jeg ikke vært så aktiv her i det siste. Må virkelig bli litt flinkere. Jeg fikk jo mensen igjen, samtidig som ei god vennine ikke fikk det.(vi kjørte løpet litt likt, skjer det så skjer det). Og jeg er så utrolig glad på hennes vegne!!:) Håper jo selvfølgelig på en egen kul etterhvert!

Samboeren min går fra å ville vite når jeg har eggløsning til å ikke ville vite det. Men, han sier at det er greit jeg prøver å lure han;) Så må bare krysse fingrene at det funker!! Han bruker en medisin som gjør at svømmerene hans svømmer sakte,så er innstilt på at det kan ta laaang tid. Har det ikke skjedd noe i løpet av ett år så må vi nok tenke på hjelp.. Men, har bare gått tre måneder enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen som prøver! :vinke:

Jeg har en tendens til å gå på do rett etterpå, ligger ikke med sakene lenge inni meg. Noen som har noen erfaring på dette området? Vet at man bør ligge, men så lenge det ikke er kjempeaktiv prøving før om noen mnder, så stresser jeg ikke med å ligge med griset;) Noen som har erfaringer at de har blitt gravide, eller kjenner noen som har blitt gravide uten at de har beholdt det inni seg :P ? Rart spm dette, men lenge leve Kvinneguiden hvor man kan spørre om alt :)

Jeg tenkte bare jeg skulle svare på dette, selv om det er en stund siden du spurte. Vi ble gravide på første forsøk, og jeg går alltid på do rett etter sex. Spiren satt dessverre ikke, men vi ble jammen meg gravide måneden etter også. Så 100 % klaff til nå, og er alltid på do innen et par min.

Har lest at det bare er en myte at det hjelper å ligge med beina i været og lignende. Jeg har hvertfall ikke noe tro på at det nytter, men skjønner de som prøver det etterhvert som PP'ene flyr forbi. Er jo greit å føle at du gjør alt du kan for å få det til ;)

Og ifølge en ganske morsom youtube-video jeg nettopp så (søk på '10 things you didn't know about orgasm'), så har det heller ingen positiv effekt om kvinnen får orgasme som det ofte påstås.

Lykke til fremover! Håper det klaffer snart. Drysser om meg med litt babystøv, jeg! :strix:

Endret av Klematis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Velkommen som prøver! :vinke:

Jeg tenkte bare jeg skulle svare på dette, selv om det er en stund siden du spurte. Vi ble gravide på første forsøk, og jeg går alltid på do rett etter sex. Spiren satt dessverre ikke, men vi ble jammen meg gravide måneden etter også. Så 100 % klaff til nå, og er alltid på do innen et par min.

Har lest at det bare er en myte at det hjelper å ligge med beina i været og lignende. Jeg har hvertfall ikke noe tro på at det nytter, men skjønner de som prøver det etterhvert som PP'ene flyr forbi. Er jo greit å føle at du gjør alt du kan for å få det til ;)

Og ifølge en ganske morsom youtube-video jeg nettopp så (søk på '10 things you didn't know about orgasm'), så har det heller ingen positiv effekt om kvinnen får orgasme som det ofte påstås.

Lykke til fremover! Håper det klaffer snart. Drysser om meg med litt babystøv, jeg! :strix:

Tusen takk for svar! Veldig kos!! Jeg stresser ikke enda, skjer det så skjer det! Jeg er jo "bare" 24 og samboeren min 21:) Jeg suger til meg alt babystøv jeg kan:) Skal få sett den på youtube nå:) Ha en fin kveld!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Nå har jeg tatt meg tid til å lese dagboken din. Så det her er spennende :) Håper det klaffer denne mnd da ;) Som sagt.. Jeg satser på 26.juni!

Lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Nå har jeg tatt meg tid til å lese dagboken din. Så det her er spennende :) Håper det klaffer denne mnd da ;) Som sagt.. Jeg satser på 26.juni!

Lykke til =)

Dette er veldig spennende! Han går på noen medisiner som vi ikke vet om har noe å si, legene sier forskjellig! Eneste de er enige om er at det ikke er skadelig for fosteret, bare cellene som svømmer sakte:P Mandag skal jeg ha E.L. så han blir nok overfalt de neste dagene :P:humpe:

Håper på mars nå jeg!! Tenk om jeg blir :gravid: i løpet av noen dager :) Kjempe rar tanke... God helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snikleser* Jaggu fant jeg dagboka di tilslutt! :ler: Har jo lett på helt feil ende av prøvedagbøkene jeg! :ler:

Ha maassseee :humpe: i helgen om du har EL på mandag!! Kjør på! :skratte:

*BABYSTØV* :gravid: *BABYSTØV*

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...