Gå til innhold

Tenk at 1 + 1 forhåpentligvis skal bli 3:)


mca

Anbefalte innlegg

Negativ test:( Uff... Menmen.. Vi skal få sjekket oss snart:) Selv om det ikke har gått lang tid, handlet termometer og ny ladning med tester i stad:P Men, mensen er jo ikke her enda!! Hehe... Selv om jeg kjenner at det ikke er langt unna...

:klemmer: Å si noe blir bare bortkastet. En skikkelig god, varm klem hjelper så mye mer! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klemmer: Å si noe blir bare bortkastet. En skikkelig god, varm klem hjelper så mye mer! :klemmer:

:dagens-rose: til deg, siden du ga meg et stort smil nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dagens-rose: til deg, siden du ga meg et stort smil nå:)

:kline:

:fnise:

på 28 av 28 dager nå...skjedd noe ennå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått mensen enda, kjennes ut som at den er her veeeeldig snart!Tenker den dukker opp i løpet av ettermiddagen! Er dessverre tom for tester:( Har bestilt, kommer i dagen eller i morgen! Uff..Jeg vil være gravid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bestil time til gynokolog og urolog for meg og samboeren min.. Fy så dyrt det er privat!! Men, da skjer det jo raskt da:) Noen som vet hvordan de tar en sædprøve av samboeren min? Eller må han få det til på egenhånd der inne :fnise: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sædprøve skjer ved hjelp av egen maskin er jeg redd! :ler: Men tror ikke det nødvendigvis er som på filmer. Kan sikkert fikse det hjemme før han skal dit. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i sjokk, to tester har vært positive nå i kveld!!

:hakeslepp::grine: GRATULERER!!!Dette er jo....dette...jo....helt...fantastisk...skjønt...utrolig....Er så glaaaaaa' på dine vegne!!!

:klemmer: :klemmer: :klemmer::hoppe:

Ikke bli borte fra meg nå da, trenger din gode støtte og støv! ;)

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: GRATULERER!!!!! :bolledeig:

:hakeslepp::grine: GRATULERER!!!Dette er jo....dette...jo....helt...fantastisk...skjønt...utrolig....Er så glaaaaaa' på dine vegne!!!

:klemmer: :klemmer: :klemmer::hoppe:

Ikke bli borte fra meg nå da, trenger din gode støtte og støv! ;)

Tusen takk!!Jeg er virkelig i sjokk!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!!Jeg er virkelig i sjokk!! :)

Det skjønner jeg godt! :klemmer: Er det CB-tester eller strips du har tatt? Ikke at det spiller noen rolle altså, men har selv strips, ålreit å høre at de faktisk funker! haha! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjønner jeg godt! :klemmer: Er det CB-tester eller strips du har tatt? Ikke at det spiller noen rolle altså, men har selv strips, ålreit å høre at de faktisk funker! haha! :biggrin:

Jeg tok den "beste" CB på lørdag = negativ! I ettermiddag tok jeg to strips, begge var det to streker på!! :) :) :):klemmer: - koser over litt babystøv på deg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååå, gratulerer! :bolledeig:

Gratulerer så mye! :)

Tusen takk!!! Jeg er virkelig i sjokk!!Var ikke forbredt på dette denne mnden!!Men,er jo selvfølgelig kjempefornøyd!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

GRATULERE GRATULERE GRATULERE :danser:

Dette var jo bare kjempe flott :hoppe:

Nå er det bare å glemme stresset med at en av dere ikke "duger"!!! Senk skuldrene og nyt tiden!

Sitter med tårer i øynene (veldig masse hormoner fortiden) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...