Pasjonsblomst Skrevet 8. juli 2009 #41 Del Skrevet 8. juli 2009 Der fant jeg dagboka di jo.. (leita, men fant faktisk ikke) heihei!!!! alt vel? Ser du nærmer deg EL også snart.. blir mye sengekos på deg til helga da, hihi. Vi har det godt vi prøvere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #42 Del Skrevet 9. juli 2009 Håper det er greit om jeg henger meg på? Moro med en jevngammel prøver Kjipt at TR dukka opp da... Jeg har ikke sett snurten av siden slutten av mai, men ingen utslag på testen som er tatt.. Får vel bare smøre seg med tålmodlighet. Men så skal det sies vi stresser ikke så veldig enda da. Håper det klaffer for dere snart!! Bare hyggelig at du henger deg på Veldig moro med jevngamle prøvere!! Ikke snurtenn av tanta siden mai? Det er lenge!Før du vet ordet av det har du plutselig en spire i magen din:) Nå skal jeg inn å lese litt i dagboka di:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #43 Del Skrevet 9. juli 2009 Der fant jeg dagboka di jo.. (leita, men fant faktisk ikke) heihei!!!! alt vel? Ser du nærmer deg EL også snart.. blir mye sengekos på deg til helga da, hihi. Vi har det godt vi prøvere... Hehe:) Så koselig at du tok deg en tur inn hit! Er ikke lenge igjen til EL nå nei, skal nok greie å få lurt min kjære litt ekstra di neste dagene:P Han er ikke så vond å be. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 11. juli 2009 #44 Del Skrevet 11. juli 2009 Han er ikke så vond å be. Min kjære mann er heller ikke vanskelig å be - han vil egentlig ha det slik hele måneden han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #45 Del Skrevet 12. juli 2009 Min kjære mann er heller ikke vanskelig å be - han vil egentlig ha det slik hele måneden han Hehe..Min også!! Det er rart det der:P Er jo begrensa hvor mye man orker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #46 Del Skrevet 12. juli 2009 EL på mandag, akkurat passet på at det har blitt litt de to siste dagene:) Må passe på framover også!Bortsett fra at vi får besøk de to dagene som det kanskje er viktigst, men det som skjer på soverommet ser de ikke;) Nå har jeg kjøpt meg ny bil, stasjonsvogn, har skyldt på hunden våres, hun må jo ha plass til bur, kan ikke sitte løs:P Hehe... Lurer på om det er mange som skjønner tegninga.. Hmm:) Menmen, gleder meg til de neste dagene, håper det klaffer denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 12. juli 2009 #47 Del Skrevet 12. juli 2009 Gratulere med stasjonsvogn! Det er kjekt å ha uansett det spsielt med hund! hihi Håper det klaffer hos dere også nå, Dere får bare ved vær en annledning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #48 Del Skrevet 14. juli 2009 Hjelp!!Jeg skal vel egentlig ha hatt EL i går, hadde fredag kveld, natt til søndag, EL var vel kanskje i går? Men, vi har besøk og det ble så sent at vi begge sovnet!! Har jeg noe sjans på at det kan klaffe i kveld fordi?? Uff... Jeg vil ikke ha besøk av TR!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #49 Del Skrevet 22. juli 2009 4 eller 5 dager til testing, og jeg har ikke et eneste sympotm, bare lufta i magen som kommer når jeg skal ha tanta.. Det virker ut som at alle andre her inne kjenner maaange tegn enten de er gravide eller ikke:P Jeg vil også lure meg selv..men, neida... Uff... Jobb... Hehe... Detta var ikke et muntert innlegg, ha en fin dag alle sammen, og kryss fingrene for at jeg har en spire i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 22. juli 2009 #50 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg krysser fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #51 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg krysser fingrene En liten blomst til deg, fra meg, siden du er så snill:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 22. juli 2009 #52 Del Skrevet 22. juli 2009 tilbake fra ferie! Håper alt er bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #53 Del Skrevet 24. juli 2009 tilbake fra ferie! Håper alt er bra med deg! Alt er strålende her:) Hvordan lager du link til dagbok i signaturen? Har sett du har det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #54 Del Skrevet 24. juli 2009 I dag har jeg bestilt til på Volvat for å sjekke meg, og håper jeg får noen piller samtidig:P Hadde vært kjekt å starta med kur siden forholdene kan være litt vanskelig. Samboeren min har sagt ja til å sjekke seg også, selv om det bare er gått fire mnder!! Jeg er i sjokk!! Men,er jo pga medisinene hans, vanlig bivirkning er at minst en av 100 blir infertile, kjedelig å prøve hvis det ikke er sjans i det hele tatt!! Eller kanskje jeg får positiv test i helga, det ville vært det beste!!! Ha en strålende helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 24. juli 2009 #55 Del Skrevet 24. juli 2009 Alt er strålende her:) Hvordan lager du link til dagbok i signaturen? Har sett du har det:) Du går inn der du lager signaturen din, (først må du kopiere url-adressen til dagboka di da) og så trykker du på "sett inn link", limer inn url-adressen og så får du opp et nytt bilde hvor du kan skrive inn navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 24. juli 2009 #56 Del Skrevet 24. juli 2009 En liten blomst til deg, fra meg, siden du er så snill:) Nååååh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 25. juli 2009 #57 Del Skrevet 25. juli 2009 Hvordan går det her da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 25. juli 2009 #58 Del Skrevet 25. juli 2009 Ja, hvordan går det her da? Har ikke lest dagboka di før nå, men nå ble jeg veldig spent.... Jeg har nettopp opprettet min egen dagbok her inne, så du er hjertelig velkommen til å hilse på! Krysser fingrene for deg så lenge! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #59 Del Skrevet 25. juli 2009 Negativ test:( Uff... Menmen.. Vi skal få sjekket oss snart:) Selv om det ikke har gått lang tid, handlet termometer og ny ladning med tester i stad:P Men, mensen er jo ikke her enda!! Hehe... Selv om jeg kjenner at det ikke er langt unna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 25. juli 2009 #60 Del Skrevet 25. juli 2009 Åh.. Er så trist med negative tester.. Men håpet er jo ikke ute før TR kommer! Tusen takk for koselig besøk i dagboka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå