Gå til innhold

Sarasaharas stormskritt mot bryllup!


Gjest Sarasahara

Anbefalte innlegg

:troest: Huff, det høres ut som om du har fått all jævelskapen på en gang. :fnise: Men det går nok over til neste helg skal du se! :kose:

Bare 12 dager igjen nå! :hoppe::skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Jeg er helt sikker på at formen er fin når dagen kommer! God tid til å bli frisk ennå!!

God bedring! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara
:troest: Huff, det høres ut som om du har fått all jævelskapen på en gang. :fnise: Men det går nok over til neste helg skal du se! :kose:

Bare 12 dager igjen nå! :hoppe::skya:

Ja, vi håper på det, føler det er på det verste nå, så blir vel bare bedre :jepp:

Neste helg! :dåne:

Jeg er helt sikker på at formen er fin når dagen kommer! God tid til å bli frisk ennå!!

God bedring! :klemmer:

Tusen takk, tror det hjelper :klem:

Har da fått gjort litt på lista siden sist:

  • Rydde og ordne leiligheten skikkelig

  • Fikse dokurver (mangler bare selve kurvene)
  • Dra til Sverige for å handle alkohol, spekeskinke til forretten, servietter, snacks og brus
  • Øve på brudevals
  • Fikse negler (har time onsdag 1.juli)
  • Voksing av legger og diverse
  • Skrive bordkort
  • Lage program
  • Ringe presten
  • Ringe bryllupskakebakere

  • Møte fotografen
  • Fikse siste rest av blomster/pynt

  • Mase på søster som er på ferie i USA om det hun skal fikse (men er enda ikke fiksa :fnise: )
  • Skrive ferdig tale
  • Kjøpe stoltrekk til 4 stoler
  • Fikse DJ og bartender

  • Finne flere til å servere (venter på å høre fra ei)

    Møtte fotografen på det stedet vi skal ta bildene i går, er på en gammel herregård med stor hage rundt, tror det blir bra :rødme:

    Ble ikke noe sverigetur i dag :sur: Men satser på at vi får det til på mandag :jepp:

    God St.Hans kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for ting som blir strøket fra listen. Er så deilig når du faktisk ser at den minker. :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara
:hoppe: for ting som blir strøket fra listen. Er så deilig når du faktisk ser at den minker. :fnise:

Ja, og ikke at den bare øker (kommer ofte på ting som jeg har glemt å ta med på lista :fnise: )

Puh, tar meg en liten pause i ryddinga her.. Var ferdig på jobb halv ni, og hadde så mye aggresjon som måtte ut (masse fæle kunder på jobb) så begynte like gjerne å rydde igjen :fnise: Nå kan jeg snart tillate meg å si at gjesterommet går an. Ryddig er å ta i, men synes liksom det er greit at det står vaskebøtter og en trimsykkel der når det er det eneste rommet vi har til overs :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

Da kan litt mer strykes fra lista:

[*]Rydde og ordne leiligheten skikkelig (må vaske over en gang til før svigers kommer)

[*]Fikse dokurver (mangler bare selve kurvene)

[*]Dra til Sverige for å handle alkohol, spekeskinke til forretten, servietter, snacks og brus

[*]Øve på brudevals

[*]Fikse negler (har time onsdag 1.juli)

[*]Voksing av legger og diverse

[*]Skrive bordkort

[*]Lage program

[*]Ringe presten

[*]Ringe bryllupskakebakere

[*]Møte fotografen

[*]Fikse siste rest av blomster/pynt

[*]Mase på søster som er på ferie i USA om det hun skal fikse (men er enda ikke fiksa :fnise: )

[*]Skrive ferdig tale

[*]Kjøpe stoltrekk til 4 stoler

[*]Fikse DJ og bartender

[*]Finne flere til å servere

I tillegg har vi ordna gravering i ringene, musikk som skal spilles i vielsen og kjære har fått "morgengaven" sin :) Han ble veldig fornøyd :jepp:

Æsj, har ikke lyst til å legge meg, veit jeg ikke kommer til å få sove. Har en temmelig sterk mistanke om at det er utdrikningslag i morra (siden det er siste lørdag før den store dagen) :fnise:

Tenker på ^^Belle^^ som skal gifte seg i morra, hun sliter kanskje litt mer med søvnen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sarasahara
:strix::hjerte: :rødme: :bolledeig:

1 UKE IGJEN!!!!!

:strix::hjerte: :rødme: :bolledeig:

Ja, tenk på det! Nå er det forresten bare 6 dager igjen :dåne:

Da har Sarasahara blitt drikki ut!

Det hele begynte med temmelig bange anelser og en ganske søvnløs natt til lørdag. Både jeg og kjære visste vi skulle ut i ilden. Sånn ca kl kvart på ni kom både hele jentegjengen og guttegjengen inn i leiligheten og soverommet med musikk og champagne. Jeg fikk ikke lov til å være på badet mer enn 5 min, så var det på med sjokkrosa tights, hvitt strutteskjørt, rosa crox (HATER crox ) hårbøyle med sløyfe og ikke minst den gamle McDonald's uniformen min fra da jeg jobba der (2 fæle år :fnise: )

Så var det ut i buss som min kjære forlover hadde fått leid, og mens jeg ble sminka forferdelig med blå øyenskygge og rosa kinn, ble vi kjørt ut til en seilflyplass! Ble litt smånervøs da jeg skjønte det, har så høydeskrekk! :dåne: Spiste rundstykker og vannmelon til frokost (ikke noe alkohol før flyturen selvfølgelig!) Så var det ut i ilden. Var kjempegøy! :jepp: Men magen min begynte å protestere etter andre loopen, så det endte nesten med at jeg måtte spy, og i ca en time etterpå var jeg så kvalm at jeg bare måtte sitte helt stille. Men var en vanvittig bra opplevelse!

Etter flyturen dro vi ned til sentrum, hvor jeg fikk ordna neglene mine :nigo: Hadde tenkt til å gjøre det før bryllupet, så ble kjempeglad for at jeg fikk det av jentene! De ble så fine, med sånn gelé så de blir lange og sterke, og fine hvite tupper :nigo:

Etter dette ble det mye flaue sånne standard ut"dritings"-ting. Måtte bestille mat til alle på McDonald's på språket jeg "lærte" på ungdomsskolen (tysk), så skulle jeg tjene minst 20 kr på å tegne folk på gata, og til slutt måtte jeg stjele ting på en handleliste fra handlekurvene til folk på butikken. Var litt sær og sneik meg unna mye av det da :fnise:

Så var det av sted til togstasjonen, hvor vi måtte vente på toget en time, så vi pilsa litt. Nå var det ikke mer flaue ting, så da slappa jeg av og kosa meg veldig. Når vi kom fram til der vi skulle være, fikk jeg skifte og pynte meg, så var det mye drikke, grilling, quiz om meg der jeg var dommer, gaver som jeg måtte gjette hvem jeg fikk av og mye skravling og latter. Var en uforglemmelig dag! Hadde det så utrolig gøy med de beste venninnene mine.

En kamerat av oss henta oss og kjørte oss hjem. Kjære hadde av en eller annen grunn ikke funnet nøkkelen sin da de skulle dra, så han hadde tatt min :klaske: Derfor dro vi opp der de hadde festen sin og prøvde å få han med hjem. Klokka var da rundt tre, og han hadde sovna på sofaen, så jeg tror det var på tide å få han hjem :fnise: De hadde hvertfall lykkes med å drikke han ut! Måtte nesten bære han inn i bilen. Men vi kom oss hjem og i seng, og sitter her i dag ikke aldri så lite reduserte. Men det er en lav pris å betale for en så herlig dag :jepp:

Ha en kjempefin søndag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :D

Hørtes ut som om du og din kjære hadde det veldig bra :D

Ikke lenge til bryllup nå :hoppe: , masse lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara
Hei :D

Hørtes ut som om du og din kjære hadde det veldig bra :D

Ikke lenge til bryllup nå :hoppe: , masse lykke til!! :)

:vinke:

Ja, var absolutt en fantastisk dag!

Tusen takk for det :klem:

Off, nå tror jeg nesten at nervene har slått til.. Er helt shaky jeg. Også jeg som følte meg så rolig! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hei!

Hørtes ut som du koste deg på lørdag!! :jepp:

Og, det skulle vel bare mangle å ikke være litt shaky når det er så kort tid igjen!! Men det blir superbra, det vet jeg! :jepp:

:bolledeig: 5 dager igjen!!!! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

Oppdatert liste:

  • Rydde og ordne leiligheten skikkelig

  • Fikse dokurver (mangler bare selve kurvene)
  • Dra til Sverige for å handle alkohol, spekeskinke til forretten, servietter, snacks og brus
  • Øve på brudevals

  • Fikse negler

  • Voksing av legger og diverse (funka dårlig, tar høvelen i stedet)
  • Skrive bordkort
  • Lage program

  • Ringe presten

  • Ringe bryllupskakebakere

  • Møte fotografen
  • Fikse siste rest av blomster/pynt

  • Mase på søster som er på ferie i USA om det hun skal fikse
  • Skrive ferdig tale
  • Kjøpe stoltrekk til 4 stoler
  • Fikse DJ og bartender

  • Finne flere til å servere

Godt å høre at det er normalt å være shaky, Twisted :fnise: Krysser fingrene for at alt blir bra :jepp:

Fikk gjestebok og bordkort i dag! Da er det bare å begynne å skrive ;) (de er tomme, skal ha på en hvit tøyrose)

God mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

:bond::bolledeig::strix::trampe::pisk::kjefte::sprettoy::hoppe: :dåne:

Sånn, det var egentlig en ganske god oppsummering av hvordan jeg føler meg akkurat nå! Har litt panikk må jeg si, ettersom det er fire dager igjen, og vi har enda ikke funnet noen som kan stå i baren eller styre musikken :dåne: Men kjære sier at det ordner seg, så da gjør det vel det da.

To-do liste:

  • Rydde og ordne leiligheten skikkelig
  • Fikse dokurver (mangler bare selve kurvene)
  • Dra til Sverige for å handle alkohol, spekeskinke til forretten, servietter, snacks og brus
  • Øve på brudevals
  • Skrive bordkort
  • Lage program
  • Fikse siste rest av blomster/pynt
  • Skrive ferdig tale
  • Kjøpe stoltrekk til 4 stoler
  • Fikse DJ og bartender
  • Spikre kjøreplan for hele dagen
  • Spikre bordplassering
  • Sørge for at alle vet at vielsen er flytta til kl 14.00
  • Hente kjolen
  • Hente ringer

Da var det bare å sette igang, starter med en tur til Sverige :)

God tirsdag! (TIRSDAG!!!! :dåne: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sarasahara

Fy søren, som dagene mine bare flyr :dåne:

Oppdatert liste:


    • Rydde og ordne leiligheten skikkelig

    • Fikse dokurver

    • Dra til Sverige for å handle alkohol, spekeskinke til forretten, servietter, snacks og brus
    • Øve på brudevals
    • Skrive bordkort
    • Lage program
    • Fikse siste rest av blomster/pynt
    • Skrive ferdig tale

    • Kjøpe stoltrekk til 4 stoler

    • Fikse DJ og bartender
    • Spikre kjøreplan for hele dagen
    • Spikre bordplassering
    • Sørge for at alle vet at vielsen er flytta til kl 14.00

    • Hente kjolen

    • Hente ringer
    • Kjøpe siste rest av vin

Nå er svigers her straks, så da er det opp til mamma for å spise reker i hagen :nigo:

Det ble da et merkelig oppsett.. men men

Endret av Sarasahara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som et veldig morsomt utdrikningslag!! Skjønner godt at du koste deg! :jepp:

Nå er det ikke lenge igjen.... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet

Ja!!! :strix:

Kjempemasse lykke til i morgen Sarasahara!! :rødme: Håper dagen deres blir alt dere har drømt om og enda litt til!! :bryllup::hjerte:

Jeg rekker nok ikke innom her flere ganger, så måtte bare få gitt lykkeønskningene på forskudd! Gleder meg til å høre hvordan dere har hatt det! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

:strix: :strix:

DU GIFTER DEG I MORGEN!!!!

:strix: :strix:

:strix:

Det hørtes ut som om du hadde et kjempefint utdrikningslag! :hoppe:

Kooooos deg kjempemye i morgen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

Tusen takk, begge to :klem::bolledeig::strix:

Da var det bare å skrive ut talen for min del, pluss laste ned litt mer musikk, så er ting i boks før vi skal dra og pynte kl 18.00 i kveld :nigo:

Er meldt regn, får bare krysse fingre og tær for at det kommer etter kl halv fem, for da skal vi ikke være ute mer!

Jippi, i morgen blir jeg fru! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...