Gå til innhold

Sarasaharas stormskritt mot bryllup!


Gjest Sarasahara

Anbefalte innlegg

Jeg tok aktbilder, så jeg heier på det!!! :tommelopp: Ble ikke så dyrt heller! Og det er faktisk ikke så flaut!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde på meg null og niks.. Men det glemte jeg faktisk nesten, for fotografen var så flink til å få meg til å slappe av.

Fotografen jeg brukte var hun her: Marion Haslien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

Ok, nå har jeg fått tilbakemeldingen fra den aktuelle fotografen der jeg bor, hele fotoshooten kommer på rundt 3000 inkl bilder. Diskuterte litt med sambo om prisen på morgengaver til hverandre, og han mener 1000 kr er nok. Jeg synes et album med aktbilder av meg kan være en fin morgengave, men har veldig lite penger, og har ikke akkurat modellkropp.. hva skal jeg gjøre? ææh, vanskelig for å bestemme meg her... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

Etter noen dager uten KG er vel en liten oppdatering på sin plass :)

Bestemte meg til slutt for å ikke gi min kjære aktbilder, det ble rett og slett for dyrt :sukk: Men prøver å få det til en annen gang, da..

Har funnet bilder av kjolen min :) Var visst ikke Romantica i det hele tatt, men Eddy K :klaske: Prøvde å legge ved bilde nå, får se om det funker :fnise:

Ellers så har jeg nå fått fiksa meg undertøy, eller deler av det hvertfall ;) Ble ikke korsett, så vi kjører stroppeløs bh, truse og strømpeholder. Fra H&M faktisk, alle andre undertøysbutikker jeg var i hadde dårlig utvalg og ikke minst høye priser.. så jeg ble fornøyd :jepp: Mangler bare strømpeholder (eller hva det nå heter) og strømpene.

Har vel ikke skjedd så mye annet, venter fremdeles i spenning på utdrikningslaget mitt :fnise: det kommer vel :)

Nå lurer jeg på om jeg skal spise litt is for å feire at jeg fikk ganske bra karakterer på de tre første eksamenene, og at det er FINT VÆR :bolledeig:

God mandag alle sammen!

post-24365-1243267643_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

:klappe: for gode karakterer!!! Du fortjener en feiring da! :jepp:

Kjempefin kjole!! Blir prinsessefølelse på deg også skjønner jeg! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

ja, er det ikke denne ene dagen vi kan være prinsesser da? :rødme: har du bilde av din på din dagbok?

nå har jeg feira med is og x-files :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: Kjolen din er bare helt nydelig! :hjerte:

:hoppe: for undertøy, fint vær, is og gode karakterer!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara
:dåne: Kjolen din er bare helt nydelig! :hjerte:

:hoppe: for undertøy, fint vær, is og gode karakterer!

:klem:

Ja, ikke sant? elsker den :rødme:

Nå har jeg bare en eksamen igjen, så kan jeg konsentrere meg fullt og helt om bryllup :jepp: Skulle bare ønske jeg fikk jobbe litt mer og tjene litt mer penger, men sånn er det å jobbe deltid..

Jaja, bedriftsøkonomien kaller...

Ha en strålende tirsdag alle sammen

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, for en fantastisk kjole! :rødme:

Blir misunnelig på deg som skal ha på deg den! :)

Lykke til med siste eksamen og håper den går like bra som de tre første! :hoppe:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara
Åh, for en fantastisk kjole! :rødme:

Blir misunnelig på deg som skal ha på deg den! :)

Lykke til med siste eksamen og håper den går like bra som de tre første! :hoppe:

:kose:

Nåh, tusen takk! :klem: Nå gleda jeg meg litt mer til bryllupet mitt, etter en litt teit dag.. Godt med litt oppmuntring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

Nå må jeg bare skryte litt av kjæresten min (selv om han er teit og henger mer med kompisen sin enn meg til tider) :rødme:

Jeg maser alltid på han om at han skal hjelpe til med bryllupet, og synes alltid det tar så lang tid og mye mas før han får gjort det jeg ber han om. Så da jeg sa til ham på mandag at han han kunne bestille hotellrom for bryllupsnatten (jeg foreslo egentlig at vi kunne dra innom hotellet, men han sa vi bare kunne ringe), regna jeg vel egentlig med å måtte minne ham på det hvertfall tre-fire ganger :fnise: Men der tok jeg feil! I dag avslørte han at han hadde bestilt hotellrom med sen utsjekk, boblebad, champagne og frokost på rommet! :rødme: Kosta selvfølgelig mer enn jeg hadde tenkt å bruke ( :fnise: ) men det får han ta ansvar for ;)

*sukk* han er nå ikke så ille likevel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Ah, flinke kjæresten!! :hoppe:

Jeg vil også ha boblebad!!!!! Hmm, tror ikke vi får tak i det. Personlig boblebad er virkelig noe jeg kunne tenke meg å prøve en gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

Ja, gleder meg veldig! Gleder meg nesten mer til hotellet på bryllupsnatta enn resten :fnise: Men det som er litt kjipt, er at de fleste som kommer langveisfra har booka seg inn på samme hotellet :eeeh: men men, får prøve å unngå dem og heller sitte på rommet vårt hele tida :fnise:

Prøvingsattesten er i boks! :bolledeig: sendte den forrige fredag, så synes det var kjapt! :jepp:

Driver og lurer litt på hva vi skal gravere i ringene våre da :klø: I forlovelsesringene våre står det Din ***, så det er brukt opp..

Også har jeg kjøpt varmvoks som jeg tenkte jeg skulle prøve.. Men fant jo ut at jeg får ikke tid til å prøve det før bryllupet, så får bare satse på at det funker, ellers er det fram med høvelen :fnise:

Har forresten fjerna tre føflekker i dag, så får ikke trent på 12-14 dager :sur: Var ekkel affære, altså.. De var på ryggen, så jeg lå jo på magen med ansiktet mot det brettet de har sakene sine på. Så jeg måtte jo ligge og kikke på de fjernede føflekkene :spy: I tillegg så var det to stk der i tillegg til legen og sykepleieren, som skulle ha "opplæring", så legen sa jo alt hun gjorde.. Ikke spesielt artig å ligge å høre på :fnise:

Jaja, da var det eksamenslesing, så jobb!

God fredag og langhelg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

Etter en herlig langhelg med sol og mye grilling, er det kanskje på sin plass med litt oppdatering.

Jeg har for eksempel fått bestilt dansetime til brudevalsen :jepp: Synes det var på sin plass. Kjære har sagt at han "kan" det, men jeg tør ikke å satse på det :fnise:

Også var det bridal shower for meg i går :rødme: Var så koselig, kom masse jenter/damer som jeg og familien min kjenner, venninner og familie. Hele stua til mamma var stappfull :fnise: Var da min kjære søster som hadde ordna dette, og første post på programmet var spørsmål om min kjære som han hadde hjulpet henne med. Svarte jeg feil, fikk jeg en marshmallow i munnen som jeg ikke kunne tygge. Var vel en 10-15 spørsmål, og til slutt satt jeg med tre marshmallows i munnen :fnise: Men det var ting jeg egentlig visste, da, så vi sier det er greit ;) Etterpå var det litt andre småleiker, så var det gaver! :biggrin: I henhold til tradisjonen var det mye vaskeartikler, men fikk også ting til kjøkkenet, som kakeformer og pynteting. Stas! Alle sløyfebåndene fikk sin plassi håret mitt, og da min kjære kom og henta meg etterpå, så jeg vel ut som huldra sjøl :fnise: Men var utrolig koselig, med kaker og skravling etterpå. Følte meg litt heldig, skal tross alt gifte meg snart, og det med verdens beste mann :rødme:

Dessuten så har jeg stått med ganske god margin på alle semesterets eksamener!!! Nå mangler jeg bare bedøken på fredag, og det er en kontinuasjon, så vi får se hvordan det går...Gleder meg til å bli ferdig, er klar for å planlegge masse!!! :jepp:

God onsdagskveld til alle :klem:

Endret av Sarasahara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet

:strix: 1 MÅNED IGJEN!!!!!!!!!!!!! :strix:

Nå må jeg spørre om noe dumt... Er bridal shower i tillegg til eller erstatning for utdrikningslag? Og har du amerikanske aner?

Ha en flott torsdag! :klem:

Endret av bryllupsTwisted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

:strix: :strix:

:bond: 1 måned igjen! :bond:

:strix: :strix:

:strix:

Så gøy med brudedusj. :fnise: (tørr humor? jeg? :sjenert: ) Hørtes ut som en koselig dag du hadde. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara
Nå må jeg spørre om noe dumt... Er bridal shower i tillegg til eller erstatning for utdrikningslag? Og har du amerikanske aner?

Ha en flott torsdag! :klem:

Jippii, en måned igjen! Er egentlig litt skummelt hvor fort tida går.. :haar: Men ja, det er i tillegg til utdrikningslag :) Ikke noe amerikansk blod her, bare en tradisjon vi har i omgangskretsen til familien min :) Litt koselig må jeg si, hadde vært gøy om flere nordmenn adopterte den tradisjonen. :jepp:

Ha en fantastisk torsdag! :klem:

Så gøy med brudedusj. :fnise: (tørr humor? jeg? :sjenert: ) Hørtes ut som en koselig dag du hadde. :rødme:

:fnise: godt det er flere enn meg som er litt tørre i humoren! Går stort sett i sånne vitser her i gården.. Men ja, var veldig koselig :)

Nå gleder jeg meg til eksamen i morra er ferdig, og til bryllup til bestekameraten til min kjære til helga! Blir stas :jepp: Kjære hadde skrevet forlovertalen i går, og ba meg om å lese den. Ble helt rørt jeg, han er så søt :rødme:

Siste dag med lesing nå, jippii!!! :duskedame: på meg selv for å stå denne gangen!

Ha en super torsdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har vært innom her før... Gratulerer med forestående bryllup!! 1 måned igjen! :hoppe:

Hmm, jeg foreslo jo fotografbilder som morgengave i Belle sin bok, men utenom det er det vanskelig å komme på noe egentlig... Du kjenner ikke en venninne eller noe som er flink amatørfotograf som kunne tatt bilde av deg? Er han sporty, sånn at du kunne kjøpt noe turutstyr eller treningsutstyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...