Gå til innhold

Sarasaharas stormskritt mot bryllup!


Gjest Sarasahara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg henger meg på _lene_ enda en gang, jeg, og foreslår sykkel. Dersom han liker det, da. Evt. en opplevelse? Fallskjermhopp? Strikkhopp? Tur i racerbil/Ferrarri/hva han måtte ønske? Billetter til fotballkamp i England/Spania/Italia/hvor enn hans favorittlag befinner seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara
Tror ikke jeg har vært innom her før... Gratulerer med forestående bryllup!! 1 måned igjen! :hoppe:

Hmm, jeg foreslo jo fotografbilder som morgengave i Belle sin bok, men utenom det er det vanskelig å komme på noe egentlig... Du kjenner ikke en venninne eller noe som er flink amatørfotograf som kunne tatt bilde av deg? Er han sporty, sånn at du kunne kjøpt noe turutstyr eller treningsutstyr?

Så koselig at du stakk innom, _lene_! :velkommen: hit :)

Det kunne gått an det der med fotograferinga altså.. Har ingen nære venner (og nære må de være ;)) som er flinke, men kan vel hende vi kunne fått til noe kult for det? :jepp: Også er han jo ganske sporty, han og en kamerat trener som bare det, men problemet er at han har kjøpt seg alt han trenger til tur og trening :sur: Men tusen hjertelig takk for veldig gode tips, skal definitivt vurdere dem! :jepp:

Nydelig kjole :hjerte:

Brudedusj høres gøy ut :fnise:

Tusen takk, gleder meg til å ha den på meg :rødme:

Jeg henger meg på _lene_ enda en gang, jeg, og foreslår sykkel. Dersom han liker det, da. Evt. en opplevelse? Fallskjermhopp? Strikkhopp? Tur i racerbil/Ferrarri/hva han måtte ønske? Billetter til fotballkamp i England/Spania/Italia/hvor enn hans favorittlag befinner seg?

Dumme mannen min har allerede sykkel... ellers hadde det vært en kjempegod idé. Han har også vært på sportsbiltur og kjørt spreke biler, og han har høydeskrekk :klaske: Også har vi blitt enige om å begrense oss til rundt tusenlappen fordi vi har så dårlig råd... så det er ikke meninga at dette skal løse seg enkelt, nei! æsj, har så lyst til å gi han noe skikkelig bra, men er grenser for hvor mye bra man får for 1000 kr.. han kan jo bare kjøpe et smykke, så er jeg fornøyd. :bond: Sorry, ^^Belle^^, nå virka jeg som verdens mest negative og vanskelige person å gi råd til, ikke meninga! Takker og :enig: for veldig gode forslag. :) Mulig jeg får til noe fotballtur da, for han har visstnok tilgang på gratisbilletter til united (som da er favorittlaget), og da trenger kanskje ikke fly og hotell å koste så mye? :klø:

Takker for alle gode forslag, kanskje det blir bra til slutt likevel :jepp: og skulle noen komme på andre tips, så let me know ;)

Endret av Sarasahara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt fint vet du. :troest: Trenger ikke å beklage deg.

Reise med Ryanair til London er grisebillig. Eller, det kommer jo helt an på hvor du bor også da. Og billige hoteller kan du finne her - helt vilkårlig dato, da. Vi brukte hostelworld da vi reiste til Barcelona og er kjempefornøyde. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

aah, det var lurt. Da skal jeg prate litt med den aktuelle kompisen, og se hva det blir til :jepp: tusen takk! :klem:

Også har jeg glemt å fortelle at vi har blitt enige om inngangsmusikk, da jeg skal komme oppover mot min kommende mann :) Veldig utradisjonelt, men synes den musikken som er i tre nøtter til askepott er så søt :rødme: Link her, hvis noen vil høre

den er så fiiin... :strix: Endret av Sarasahara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry at jeg ikke har flere forslag, skal ikke være lett! Lykke til i allefall, håper du finner en billig tur eller noe :)

Tre nøtter til Askepott er nydelig, synes det er kult når folk velger litt utradisjonelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sarasahara
Sorry at jeg ikke har flere forslag, skal ikke være lett! Lykke til i allefall, håper du finner en billig tur eller noe :)

Tre nøtter til Askepott er nydelig, synes det er kult når folk velger litt utradisjonelt :)

Tusen takk, _lene_ alle forslag hjelper på. :jepp:

Ja, synes også det var litt søtt å ha noe som veldig få har i sitt bryllup :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...fikk ikke linken til å funke,jeg :klø: Men hvis det er den jeg trur det er så er den kjempefiiin :) :rødme:

Og enig med _lene_, liker når en gjør litt utradisjonelle ting. Da husker man det letter og ;)

Er han en fiskegutt da? Gi han en fiskestang, eller gi han et fluefiskekurs el noe? :vetikke:

Er så vanskelig å finne på til gutter, uansett anledning. Det er så dårlig gjort. :sukk:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

Hmm, så rart at ikke linken funka, skjedde noe krøll akkurat når jeg la den ut :klø: Men hvis du går på youtube og søker på Tri Orisky Pro Popelku så finner du en film der det står original music :) Men ser ut som youtube sliter litt, så mulig det er det... Men er sikkert den du tror det er :jepp: Ikke med nynning, bare instrumental :rødme:

Kanskje det hadde vært noe med fluefiskekurs! Han fikk fiskestang til bursdagen sin, så kanskje han vil utvide fiskekunnskapene litt.. Takk for tips! Er så enig at det er vanskelig å finne på ting til mannfolk.. Særlig når jeg har vært så dum og funnet meg en mann som har absolutt alt :fnise: Koselig å se deg innom her igjen, Baillie :klem:

Nå sitter jeg og veksler mellom å grue meg voldsomt til eksamen i morra, og å glede meg til bryllupet vi skal i denne helga.. Så da fikser vi med litt smash :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årh, Tre Nøtter til Askepott er verdens beste film. :hjerte: Og sangen er nyyyydelig! Kanskje jeg kan klare å overtale min kjære til å ha den som utmarsj? :klø:

Håper morgengaveproblemet går i orden. Det er ikke alltid like lett å finne på noe å kjøpe til disse mannfolka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Sarasahara

Da er jeg tilbake etter et lite frafall!

Må bare skryte litt, for alle eksamener er bestått!!! :bolledeig: C på alle bortsett fra en D, og det synes jeg ikke er verst altså, med tanke på at jeg risikerte å stryke i det meste :fnise:

Etter siste eksamen 5.juni var det bare å hoppe i bilen og kjøre som svin til Geiranger, til bryllupet til han som skal være forlover for kjære (kjære var da forlover til han). Å, for et nydelig par og et nydelig bryllup :rødme: Gikk litt mer opp for meg at jeg skal gjøre det samme snart :fnise:

I dag var jeg i brudesalongen igjen for å prøve kjolen på nytt, så de kan legge den opp og sy den inn. Den var like herlig i dag :rødme: Fikk også prøvd den med skoene jeg skal ha, og det passa! :hoppe: Så var det rett på blomsterbutikken for å bestille bukett. Vet enda ikke helt hvordan den kommer til å se ut, men jeg forklarte ganske tydelig hva jeg ville ha, så vi satser på at det blir bra :jepp:

Har også funnet morgengave! :bolledeig: Det ble mansjettknapper i initialene hans, som han veit om, fordi han skal få det til bryllupet. For to bokstaver i sølv kosta det bare 795 kr! Så det var deilig, at jeg fikk en gave han ønsker seg som han kan ha lenge, og som ikke kosta så mye. :jepp:

Ha en flott mandag alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

Da har vi hatt planleggingsmøte med mamma :) Gikk veldig bra, og føler at vi har kommet et stort skritt videre nå :jepp:

En liten liste over ting jeg skal ha gjort innen jeg kryper til sengs i kveld:

  • Prøvetime hos frisøren kvart på tolv
  • Møte ei venninne hos gullsmeden for å finne smykker (jeg får låne gratis fordi hun jobber der!!! :bolledeig: )
  • Handle masse farris med coop-medlemskortet til mamma (tilbud!)
  • Prøve å få tid til litt vasking..?
  • Ta med meg kjære på dansetime i Oslo :)

Kjære har forresten også fått lasta ned hele inngangssangen vår, Tri Orisky pro Popelku (fra tre nøtter til askepott), så dermed har vi en kjempebra versjon med veldig bra lyd :jepp:

Jippi, ser ut som dette blir bra til slutt :strix:

Ha en fantastisk torsdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt: :dåne: for utlån av smykker. Kan du få låne akkurat hva du vil? :overrasket: *misunnelig*

:hoppe: for prøvetime (bilder? :sjenert: ), farrishandling og dansetime. Og selvfølgelig Tre Nøtter til Askepott. :hjerte:

Ha en strålende torsdag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sarasahara

hmm, veit ikke helt om jeg kan låne akkurat hva jeg vil, men skal si ifra med en gang jeg kommer hjem :jepp:

Skal dessverre til prøvetimen alene, så spørs om det blir så mye bilder ut av det... :sukk: men uansett så kommer ikke frisøren til å sette opp håret, hun skal sminke meg litt for å vise hva hun har tenkt (jeg er litt skeptisk skjønner du :fnise: ), klippe meg bittelitt, og se på de bildene jeg har med av hva jeg kunne tenkt meg. Men kan legge ut de bildene jeg har som jeg har finni på nettet av fine frisyrer :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så spennende med frisørtime og smykkejakt!! :hoppe: Jeg er også litt skeptisk til denne sminkingen, men da jeg snakket med frisøren hadde vi veldig like ideer, så da tror jeg at jeg skal prøve å stole på henne... ;)

Utrolig stas at dere får bruke sangen fra tre nøtter til askepott, den er jo så fin!! Da blir det vel litt ekstra prinsessefølelse på deg også tenker jeg!! :danser: Er det valsekurs dere skal på i kveld?

Lykke til med dagens gjøremål! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara
Så spennende med frisørtime og smykkejakt!! :hoppe: Jeg er også litt skeptisk til denne sminkingen, men da jeg snakket med frisøren hadde vi veldig like ideer, så da tror jeg at jeg skal prøve å stole på henne... ;)

Utrolig stas at dere får bruke sangen fra tre nøtter til askepott, den er jo så fin!! Da blir det vel litt ekstra prinsessefølelse på deg også tenker jeg!! :danser: Er det valsekurs dere skal på i kveld?

Lykke til med dagens gjøremål! :klem:

Ja, jeg var i utgangspunktet ikke helt enig med frisøren, men hun sminket det ene øyet sånn hun hadde tenkt i sta, og det ble veldig fint :jepp: Hun skjønte også hva jeg hadde lyst til med håret, så jeg tror dette skal bli bra :strix:

Jepp, er valsekurs :jepp: De skulle også hjelpe oss med musikken, så vi lurte på om vi skulle spørre om det går an å danse vals til tre nøtter til askepott, det hadde vært stas ;)

Blir vel også IKEAtur på oss på vei hjem :nigo:

Tusen takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sarasahara
Det går jo sikkert an å danse til den! :jepp:

Ikke bruk hele bryllupsbudsjettet på Ikea nå da! :lur:

Da var vi tilbake fra dansetime! :danser: Var skikkelig gøy! Må nok øve oss ganske mye mer, ja, men lærte også masse på en time :jepp: Vi fikk noen forslag til musikk, og vi skjønte ganske fort at det ikke ble noen nøtter til askepott :fnise: Men tror det blir you and me med lifehouse :)

Og nei, vi brukte heller ikke hele budsjettet på Ikea, tro det eller ei! ;) Det synes jeg var godt gjort, altså :enig: Kjøpte akkurat det vi skulle ha, som var lys i forskjellige farger og former, 10 pledd til å ha ute på kvelden + et par lysestaker til. Fikk ikke tak i de stoltrekkene vi skulle kjøpe til de stolene vi (brudeparet + forlovere) skal sitte på i vielsen, da, men. Det kan vi ordne til uka ;)

Er så fornøyd med dagen! Har vært hos frisøren og blitt veldig enig med henne, fant smykker (endte opp med å låne venninna mi sine, et enkelt kjede med en slags perle-dråpe, med matchende ørepynt), kjøpte to kasser med farris bris (medlemspris på obs! 5,90 for flaska ;)), var på dansetime, og fikk kjøpt mye vi trengte på Ikea. Bra dag! :jepp:

Nå skal jeg slappe av med x-files :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

Æhh, våkna med kjempevond hals i dag :sur: Absolutt ikke tida for å bli syk nå, men får håpe det enten går over av seg selv eller slår skikkelig til nå, sånn at jeg ikke er syk på den store dagen.. Kjære føler seg også dårlig :( Æsj... også må jeg i tillegg på jobb i dag :kjefte: Så hvis det er noen som har en mirakelkur eller noe mot vond hals og snikende feber, så :rope: det ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

Så var det under to uker igjen :bond: Forkjølelsen har satt ordentlig inn nå, så håper på at jeg er frisk som en fisk den 4.juli :jepp:

Denne uka skal jeg bare på jobb én kveld, så har plenty av tid til å ta for meg av to do-lista:

  • Rydde og ordne leiligheten skikkelig
  • Fikse dokurver (skal prøve å få til i dag)
  • Dra til Sverige for å handle alkohol, spekeskinke til forretten, servietter, snacks og brus
  • Øve på brudevals
  • Fikse negler (har time onsdag 1.juli)
  • Voksing av legger og diverse
  • Skrive bordkort
  • Lage program
  • Ringe presten
  • Ringe bryllupskakebakere
  • Møte fotografen
  • Fikse siste rest av blomster/pynt
  • Mase på søster som er på ferie i USA om det hun skal fikse
  • Skrive ferdig tale
  • Kjøpe stoltrekk til 4 stoler
  • Fikse DJ og bartender
  • Finne flere til å servere

Puh, tror det var alt... Fikk litt panikk igjen her, kjenner jeg :bond: Men det ordner seg vel... Har på toppen av alt klart å pådra meg en gammel senebetennelse i håndleddet på nytt. Jepp, selvfølgelig er det også det høyre, det som jeg må bruke ganske mye i brudevalsen (som danselæreren forklarte var veldig viktig) :sur: Men vi får satse på at med støttebandasje de neste to ukene så ordner det seg vel :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...