Gå til innhold

Sarasaharas stormskritt mot bryllup!


Gjest Sarasahara

Anbefalte innlegg

Gjest Sarasahara

Ikke så mye som skjer på bryllupsfronten om dagen, bortsett fra at det ser dårligere og dårligere ut for bryllupsreisa. Pengene strekker liksom ikke helt til. Men man finner vel ut av det :)

Må bare sette opp en liten liste for å prøve å få meg selv til å gjøre noe i dag:

Trene

Lese

Vaske hvis jeg får tid...

Jaja, da var det en ny dag :) God lørdag til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Hei!! :goodbye:

Vi gifter oss på samme dag, så her må jeg jo være innom og kikke!!

Lykke til med eksamenslesing også forresten! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

oiii, så gøy :) hvordan ligger alt an?? og tusen takk, trenger all hell og lykke jeg kan få... ;)

Fikk forresten gjort alt på lista mi i går :nigo:

God søndag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
oiii, så gøy :) hvordan ligger alt an?? og tusen takk, trenger all hell og lykke jeg kan få... ;)

Fikk forresten gjort alt på lista mi i går :nigo:

God søndag alle sammen :)

Det meste ligger ganske bra an, venter på de siste 17 som ikke har svart ennå, så er det rett på bordkortlaging! Gleder meg masse til det! :hoppe:

:klappe: for at alt på lista ble gjort i går!! Ha en fantastisk søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

Ooh, kanskje jeg skal begynne med bordkortlaging snart også :) Bare vente med alt til eksamen er ferdig :fnise:

Er på en liten selvbruningskrem-prøving om dagen, se hvordan det går. Får ikke lov til å ta så mye sol av hudlegen min, så sparer det til rett før bryllupet :jepp:

Hadde egentig bestemt oss for at fargene vi skulle ha i bryllupet skulle være lyst (hvitt og beige) og gull, men begynner å tvile... Mamma lurer på om det er finere med sølv i stedet for gull, og jeg har nesten begynt å helle til at jeg har lyst på bittelittegranne gammelrosa innimellom (har lenge vært kjent som rosa-hater).. så får se hva det blir til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så gøy å ha fikset litt av ønskelisten da! :jepp: Er herlig når ting blir gjort.

Er enig med moren din når det gjelder farger. Jeg elsker gull, men vi gikk for sølv. Jeg tror det hadde sett litt merkelig ut å ha gullpynt, men sølvbestikk. Eller? :klø: Det var ihvertfall min grunn til at vi gikk for sølv. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sarasahara

Det har jeg faktisk ikke tenkt på, det med bestikket :klø: Er også veldig glad i gull, skjønner du, men må nok gi meg :fnise:

Har kjøpt litt pynt til bordet også, når vi var på ønskelistekikking. Fant kjempesøte, små kremfarga stoffroser, med sånn klistregreie bak, så vi kan ha de på bordkortene :) Også kjøpte vi tre poser med sånne dråpeperler, (i sølv :fnise: ) som vi skal strø utover bordene, også kjøpe levende, hvite roser som vi klipper av stilken på og strør utover :rødme: Så begynner å ta form :)

Ha en fantastisk mandag, alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

Jaja, her skjer det fortsatt litt for lite til at jeg er helt komfortabel med det.. men sånn er det når man har vært så dum og begynt på skolen igjen og har eksamen til den store gullmedalje.. føler at jeg ikke gjør annet enn å lese om dagen. Men det er heldigvis bare en periode :jepp:

Ellers så har den kjære storesøstera mi ordnet shower party for meg 2. juni :) :rødme: gleder meg sånn, endelig er det min tur også!

Også må jeg bare fortelle om den herlige forloveden min! Hadde eksamen på mandag, forferdelige greier.. Gikk ikke så bra kan man si, og var skikkelig deppa, også kom han hjem med en svær bukett med hvite roser!!! :rødme: Men nå har han reist bort på kurs :grine: (kommer hjem i morra da :fnise: )

Ha en super onsdag, alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: :duskedame: De resterende eksamener kommer til å gå kjempebra! :rope:

Dusjparty? :skratte: Neida, shower party, hva er det? Er det noe lignende bridal showers i USA? :klø:

Årh, for en herlig kjæreste du har. :rødme: Det er så gøy når disse mannfolka slår til med noe skikkelig romantisk en gang i blant. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

hihi, ikke dusjparty nei :fnise: jepp, bridal shower som i USA :) er skikkelig koselige greier, bare jenter som kommer, også har de med seg gaver som bruden får bruk for i ekteskapet (går i kjøkkenredskaper og sånne ting da), også er det kaker og kos :jepp:

Ja, jeg veit, han er så herlig :rødme:

Og takk for :duskedame: , det trengs! :) Gleder meg til å bli ferdig så jeg kan bruke all tida mi på å tjene penger og planlegge bryllup :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

haha! tror all lesinga har gjort meg litt :bond: skulle selvfølgelig si god torsdag til alle :skratte:

Litt surrete om dagen, må jeg si.. I går kveld klarte jeg å ta av meg kontaktlinsene og legge dem i den beholderen sin, men ikke fylle på med vann, så når jeg våkna i dag var de helt knusktørre :fnise: og melka jeg hadde kjøpt fikk stå i posen sin på gulvet (i romtemperatur) hele natta... :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

Da var helga over, og på lørdag var det et knakandes utdrikningslag for ei felles venninne av oss. Var kjempegøy :) Var på et sånt senter med sumobryting, okseridning (mekanisk okse forsåvidt ;)) og lignende. I første øvelse, okseridninga, ble jeg knocka ut :fnise: da jeg datt av oksen, slo jeg hodet i noe (sikkert oksen) og tenkte, jaja, det var nå litt vondt, men ordner seg vel. Så begynte blodet å renne fra øret, og jeg ble sendt rett på legevakta for å sy to sting :fnise: Måtte vente tre timer, og dermed gikk jeg glipp av alt, bortsett fra middag og resten av kvelden.. jaja, sånn går det når man har uflaks! :murvegg: men resten av kvelden var bare fryd og gammen og :skaal: så skal ikke klage i det hele tatt ;)

I dag har jeg endelig fått ordna frisør til bryllupet :bolledeig: Deilig å ha det off my mind, for det begynte virkelig å haste (folk ordner visst sånt et år i forveien :hakeslepp: ) Synes nå det er litt dyrt med 2500 kr da, men sånn er det vel over alt...

Ellers så er det nå bare én (ordinær) eksamen igjen, hadde en i dag.. så da kan jeg snart konsentrere meg mer om bryllup og å tjene litt penger igjen :jepp: Men før den tid er det makroøkonomieksamen igjen, og i den anledning hadde jeg i grunnen tenkt til å pugge i tre dager... (kjenner det blir mye KG i løpet av de dagene :fnise: )

God mandag til alle sammen! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, så kjedelig at du ble knocket ut og gikk glipp av så mye av dagen! Men godt det går bra med deg da.. :)

Lykke til med eksamenslesing!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Dramatisk utdrikningslag der ja!! :fnise:

Håper det går bra nå så du får brukt all energi på lesinga!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

hoff, nå sitter jeg bare og finner på unnskyldninger for å la være å lese til eksamen...

Men jeg trenger virkelig litt tips nå! Morgengave til min kjære kommende mann.. Han har sånn ca alt, så jeg sliter skikkelig. Kjøpte klokke til han til jul, og angrer som en hund fordi jeg kunne kjøpt det i morgengave :sur: Også har jeg egentlig ikke så mye å rutte med, men vil liksom gi han noe fint også! Noen som kan redde meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Huff, det hørtes ut som et dramatisk utdrikninglag! :troest: Men det er bra det går bra nå, da! :jepp:

Jeg har ingen forslag til deg ang. morgengave. Sliter veldig selv, og har sagt til min kjære at han bare får velge seg ut noe, så kjøper jeg det. Innenfor rimelighetens grenser selvsagt. :fnise: Det blir nok klokke på ham, tror jeg. :strix:

Men hva med undertøysbilder tatt hos fotograf? Vet det er mange som gjør det. Synes det er veldig fint og romantisk. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara
:vinke:

Huff, det hørtes ut som et dramatisk utdrikninglag! :troest: Men det er bra det går bra nå, da! :jepp:

Jeg har ingen forslag til deg ang. morgengave. Sliter veldig selv, og har sagt til min kjære at han bare får velge seg ut noe, så kjøper jeg det. Innenfor rimelighetens grenser selvsagt. :fnise: Det blir nok klokke på ham, tror jeg. :strix:

Men hva med undertøysbilder tatt hos fotograf? Vet det er mange som gjør det. Synes det er veldig fint og romantisk. :hjerte:

hehe, hadde nok blitt klokke på min og hvis jeg ikke hadde vært så dum og kjøpt det til jul :klaske: Men undertøysbilder hadde kanskje vært noe.. men jeg er ikke så fornøyd med denne kroppen min at jeg har veldig lyst til å stå og posere i undertøy :fnise: også er jeg egentlig veldig lite fotogen også :sukk: Men godt tips :) kan hende jeg kommer over blygheten min og gjør det ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, hadde nok blitt klokke på min og hvis jeg ikke hadde vært så dum og kjøpt det til jul :klaske: Men undertøysbilder hadde kanskje vært noe.. men jeg er ikke så fornøyd med denne kroppen min at jeg har veldig lyst til å stå og posere i undertøy :fnise: også er jeg egentlig veldig lite fotogen også :sukk: Men godt tips :) kan hende jeg kommer over blygheten min og gjør det ;)

:klem:

Jeg var vel litt hyklersk når jeg sa det, for jeg hadde ALDRI gjort det selv. :fnise: Men uansett om du er fotogen eller ei, eller har en modellkropp eller ei - det pleier å bli kjempebra! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

hehe, får se hvor vågal jeg er :fnise:

Prøver å dytte tråden litt, for sliter virkelig her! Og pengene bare forsvinner i hendene på meg, så har ikke all verden å bruke på morgengave heller.. Så tips er ytterst velkomne! :jepp:

God mandag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...