Gå til innhold

Sarasaharas stormskritt mot bryllup!


Gjest Sarasahara

Anbefalte innlegg

GRATULERER SÅ MYE MED BRYLLUPSDAGEN I DAG!!!!!!!

:bryllup::strix::bryllup::strix::bryllup::strix::bryllup::strix::bryllup::strix::bryllup::strix::bryllup::strix::bryllup::strix::bryllup::strix:

Håper dere får en fantastisk dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

:hallo:

Vært litt borte den siste tiden, men tilbake nå. Ser at det er litt seint... men GRATULERER SÅ MYE med bryllupsdagen!!! :strix: :strix:

Håper dere hadde en fin og minnerik dag :)

Dere har jo allerede vært gift i over en mnd! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

Tusen takk alle sammen :)

Altfor seint ute med referat, men her kommer det:

Etter en hektisk kveld med pynting og oppsetting av partytelt (som nesten blåste over ende, ikke noe særlig nervøs av det nei), dro jeg hjem til mamma og tok sovepiller. Lå og så på uværet en stund før jeg klarte å sovne. Våkna til en fantastisk dag med sol og MANGE varmegrader :sol: Våkna selvfølgelig altfor tidlig, så rusla litt rundt i stille hus en times tid før mamma stod opp. De hadde ikke blitt helt ferdig på lokalet, så hun hoppa i dusjen og forsvant. Jeg klarte å trykke i meg en brødskive, og hoppa i dusjen selv. Så kom min kjære forlover og hennes samboer for å hente meg. Vi var i gang! :hoppe: Inn i bilen med brudekjole, undertøy og alt som ellers skulle være med, og ned til frisøren.

Så fort frisøren var i gang med håret var jeg ikke så nervøs lenger, så bare slappa av og kosa meg. Vi fikk champagne og frukt og hadde det egentlig veldig fint. Så var det på med kjolen ca fire timer senere, og ut i varmen (puh!). Kjæres forlover var klar med bilen, og så bar det av sted. Kjente klumpen i halsen da "tre nøtter til askepott" begynte å låte rundt hjørnet, og så var det bare å smile pent og møte min kjære tilkommende (som så littegranne rørt ut må jeg si :fnise: )

Vielsen var bare helt perfekt! Ble litt tull med musikken, men det var det ingen som egentlig brydde seg om. Været var strålende, partyteltet var pyntet med blomster, og min kjære satt ovenfor meg med tårer i øynene. Vi hadde en tale, en av mine beste venninner som sang, vielse, og så musikkstykke. Ble mange svette klemmer etterpå, og ikke minst tårevåte. Så var det av sted til fotografen, hadde litt dårlig tid, men synes alt gikk veldig bra. Gleder meg til å få bildene! :hoppe:

Så var det middag samme sted som vielsen, bare innendørs. Synes alt var perfekt, med pynt og mat og alt! Var bare kvelende varmt, så jeg fikk stefaren min til å finne en vifte ;) Jeg og min ektemann ( :strix: ) hadde de første talene etter fedrene våre, og det gikk overraskende bra! Selvfølgelig gråt begge som noen unger, men det var akkurat sånn jeg hadde håpet det skulle bli. Da mamma holdt tale ble det verst, for jeg hadde ikke forutsett albumet fra livet mitt som jeg skulle få av henne. Da brast jeg bare. Det var så utrolig fint! Etter middagen gikk vi ut litt og myldra litt. Da vi skjærte kaka klarte jeg ikke helt å legge merke til hvor fin den var, var litt merkelig å måtte smile til kamera hele tiden :fnise: Til slutt var det brudevalsen, som gikk ganske bra må jeg si :jepp: Etter det var det bare fest og moro :) Tror folk hadde det veldig bra, men de fleste var ute i steden for å danse, var altfor varmt. Da klokka hadde blitt ca ett (tror jeg da, husker ikke helt :klø: ) kjørte søstra mi oss til hotellet.

Uten at jeg skal legge ut altfor mye om bryllupsnatta, så må jeg bare fortelle litt. Klokka fire våkna vi av at det var et sinnsykt uvær. Fikk ikke sove, så vi sto opp fra jensen-sengene våre og så på stormen. Plutselig kjente jeg at jeg ble våt i hodet, og tror du ikke vannet fosset ned fra taket! Selvfølgelig gikk strømmen i hele området akkurat da, så verken telefon eller heis fungerte. Så jeg tusla ned i morgenkåpa og prøvde å få hjelp. Det viste seg å ikke være mulig, så vi delte sengene og prøvde å sove litt mer. Hadde en veldig fin morgen/formiddag med god frokost, boblebad og et nydelig smykke til morgengave. Også fikk vi suiten gratis :nigo: Skulle bare mangle, men var deilig for det ;)

Sånn, det var historien om mitt bryllup :) Litt trist at det er over, men helt ærlig så ble så mye på en gang, at det er litt deilig også ;) Hadde en perfekt dag, og sitter nesten og sipper bare jeg tenker på det :fnise:

Masse klemmer fra en nyforelska fru! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...