Gå til innhold

Lille katts potespor

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi er helt ferdigvaksinert! :) Sambo har nok litt bivirkninger med slapp het i dag, men det går nok fort over.

Håper dere får en fin helg!

ii

Videoannonse
Annonse
Skrevet
og han stormet til å ropte "gikk det bra, gikk det bra" før han gav henne en klem :rødme:

awww... :hjerte:

Vi er helt ferdigvaksinert! :) Sambo har nok litt bivirkninger med slapp het i dag, men det går nok fort over.

Håper dere får en fin helg!

ii

God helg tilbake! Jeg er skikkelig støl i armen, skulle tro jeg hadde løftet tonnevis, men det er jo ikke noe å klage over.

Skrevet

A har tatt sine første spede skritt i dag :hjerte:. Ihvertfall om vi legger godviljen til :fnise:. Hun har øvd seg på å stå uten å holde seg de siste dagene, og i dag har hun definitivt flyttet de små labbene sine noen millimeter :ler:.

Må skryte litt av storesøster også, hun synger På låven sitter nissen for full hals, og hun kan nesten all teksten :hjerte:.

Skrevet
:) Trenger litt julegave tips. Hva får lille jenta av dere? :)
Skrevet
:strix: Hurra for de skjønne jentene dine!

Jaaaa! :strix: I dag har A tatt tooo skritt helt uoppfordret! Herlige henne :hjerte:.

:) Trenger litt julegave tips. Hva får lille jenta av dere? :)

Vet du, jeg sliter også med julegave til A. Vi har alle julegavene i boks, men har ikke funnet noe til henne enda. Vi finner kanskje en litt fin leke til henne :).

D fikk et sånt (men ikke det samme som på bildet) den første julen, og det var en super julegave som vi fremdeles har stor glede av. Klarer ikke å finne det som vi kjøpte på nett, men jeg vil gjette at vi kjøpte det på Schlagerforlaget (kan spørre mannen, det var han som kjøpte det). Vårt har god kvalitet og ikke minst super klang. Tusen ganger bedre enn kjipe plastvarianter med sure toner til samme pris...

Har lyst til å finne noe til A i samme sjanger, men finner liksom ikke på noe.

Skrevet

:) Et sånt et har jeg fra jeg var lita, likner veldig på det på bildet.

Vi får nok titte litt når vi kommer til Trondheim.

God jul til deg og dine! Håper vi sees i løpet av 2010.

:)

• 9 måneder senere...
Skrevet

Hei!

Jeg ser gjennom gamle dagboktråder.. Er du fremdeles her? Håper alt er bra meg deg og jentene!

• 3 måneder senere...
Skrevet

Kjære vene, skal jeg hoste liv i dagboken min, tro? Gravde den frem fra dypet av KG her i dag, og det var litt artig å lese gjennom den. Herlighet så flink jeg var til å glede meg over barna mine våren 2009! Gleder meg til lillebror kommer!

Skrevet

OK, jeg prøver. Er vel aldri for sent å skrive graviditetsdagbok? Siden jeg er i uke 33, mener jeg?

Jeg venter ihvertfall nr. 3. Det blir tre ganske tette, da de to andre er 2 og 4 år nå. Jeg har hatt ganske greie svangerskap de andre gangene, særlig nr. 2. Denne gangen har det vært langt tyngre, må jeg innrømme. Selv om det fysisk har vært ganske likt, har hverdagslivet vært langt mer krevende med full jobb og to små. Har vel aldri vært så sliten som de siste 33 ukene, men nå gleder jeg meg så UTROLIG til det hele er over!

Skrevet

Så koselig å se deg her igjen. Det er jammen ikke lenge til lillebror kommer. Skal bli spennende å høre om hvordan han er.

Hvordan går det med jentene dine da?

Skrevet

Imponerende at du fant meg her, Saeria! Eller kanskje jeg dukket opp på dine innlegg? Hyggelig med besøk ihvertfall :ler:.

Det går veldig bra med jentene. De er faktisk superherlige! Leker ganske bra sammen, selv om de krangler litt - men det blir liksom bedre og bedre samlek for hver dag som går.

Skrevet

Jeg fikk mail, vettu. ;)

Så koselig med to jenter som (tidvis) leker fint sammen. Vi har fortsatt kun G, og ingen planer om flere. Vi synes det er utrolig koselig å følge med på alt som skjer med han nå. :hjerte:

Skrevet

:hallo:

Moro med ny, gammel dagbok! Blir spennande å høyre om overgangen frå 2 til 3 :Nikke:

Skrevet

Mail, altså. Så avanserte innstillinger har ikke jeg :).

Skjønner godt at dere har nok med G - det er utrolig stas når de er halvannet år. Mye gøy som skjer, og fint å ha fullt fokus i den alderen. Det er en krevende alder når man har flere, ihvertfall.

Jeg har vært utrolig kvalm de siste ukene. Både mannen og D har vært syke med oppkast, og jeg har bare gått og ventet på å få det selv. Har rett og slett vært råkvalm store deler av dagen, men ingenting har skjedd. Søvnen har vært tilsvarende elendig, muligens på grunn av kvalmen, men det har bare blitt verre og verre. 3-4 usammenhengende søvn, med mange, mange oppvåkninger.

Jeg hadde ekstremt store søvnvansker i første svangerskap, så jeg bestemte meg for å teste ut akupunktur for å se om det kunne hjelpe meg å sove. Vet godt hvor lett det er å komme i onde, stressende sirkler som ihvertfall ikke er søvndyssende! Som sagt, så gjort - jeg var hos akupunktør på torsdag i forrige uke. Resultatet var kraftig hodepine og tidenes dårligste natt - ca. to timers søvn! Jeg var så kvalm og hadde så vondt i hodet den fredagen at jeg ringte legen, som sendte meg på sykehuset for å sjekke ut eventuell svangerskapsforgiftning. Alt var vel på det området, men det viste seg at jeg hadde sukker i urinen. Så i dag har jeg tatt glukosebelastning for å sjekke ut svangerskapsdiabetes, men alt var vel på det området også.

Det positive er at selv om første natten etter akupunkturbehandlingen var skikkelig jævlig, så har jeg faktisk sovet overraskende godt de tre påfølgende nettene! Så nå har jeg fått tilbake troen, og skal til ny behandling i morgen. Fantastisk å sove, altså!

Skrevet

:hallo:

Moro med ny, gammel dagbok! Blir spennande å høyre om overgangen frå 2 til 3 :Nikke:

Jeee, besøk! Dette forplikter jo :fnise:.

Skrevet

En god natts søvn er nok alfa-omega når man har to utenfor og en inni magen.

Skrevet

En god natts søvn er nok alfa-omega når man har to utenfor og en inni magen.

...og full jobb i tillegg...! Absolutt. Forskjellen er helt utrolig - jeg føler meg som et normalt menneske igjen, og ikke som en frynsete, utålmodig, dødsliten og sur kjerring.

Eller full jobb - jeg har gått ned til 80% nå. Regner med det blir sånn de siste ukene. Jeg trenger rett og slett den ene hviledagen i uka for å fungere.

Skrevet

80% er jo bra med tanke på at du har to hjemme som også skal ha sitt..pluss en mann som også kunne tenke seg et ord eller to fra deg, tenker jeg. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...