Gå til innhold

Frykter jeg kan komme til å stemme Frp,hjelp meg


Gjest Lei

Anbefalte innlegg

Jeg forstår ikke hvorfor Norge tar inn alt dette pakket. Blir så rivende forbanna over å høre om somalere som voldtar og bruker vold. FÅ DEM UT!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

460 000 innvandrere, ja, hvorav flesteparten er fra nabolandene våre? Unnskyld meg, men frykter du dansker og svensker? For jeg kan ikke akkurat se problemet med dem...

Er det lov å spørre hvor du bor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor Norge tar inn alt dette pakket. Blir så rivende forbanna over å høre om somalere som voldtar og bruker vold. FÅ DEM UT!!

Det er et ledd i planen for Europas fremtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å spørre hvor du bor?

Jeg bor i en av de fire største byene i Norge... Hva har det med saken og gjøre? Dette handler ikke om hvor man er bosatt, det handler om helt enkel statistikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får heller gi Frp en sjanse i 4 år, og håpe at de ikke roter til for mye. Så får jeg ved neste valg stemme på det partiet jeg alltid har gjort.

Hvordan skal vi ellers vekke de andre politikerne som ikke tør å si eller gjøre noe som helst?

Jeg er helt enig! Politikerne må vekkes. Oppfordrer alle som er uenig i dagens innvandringspolitikk til å stemme Frp, Demokratene, Norgespatriotene eller Vigrid! Så får vi håpe SV forandrer sin innvandringspolitikk, slik at vi kan stemme SV igjen ved neste valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i en av de fire største byene i Norge... Hva har det med saken og gjøre? Dette handler ikke om hvor man er bosatt, det handler om helt enkel statistikk!

Hvor du bor handler om å kunne se at virkeligheten vanskelig kan stemme overens med du sier. En hver som er over 25 år, og som bor i noenlunde sentrale strøk av landet, har med egne øyne kunnet se en rivende fremmedetnisk demografiutvikling over bare en tiårsperiode. I så måte er også de offisielle tallene noe helt annet enn det du påstår. Innvandrere fra land i Asia, Afrika og Sør/Mellom-Amerika ligger på rundt 250 000, og utgjør godt over halvparten av det totale antallet innvandrere.

Dessuten er det den enorme veksten blant disse innvandrerne som er problemet. Ikke den statiske størrelsen i dag. Det faktum at Mohammed er det desidert mest populære guttenavnet i Oslo gir et godt innblikk i hva som er i vente. Så viser også innvandringsstatisk historie en svært foruroligende utvikling.

Uttdrag fra HRS:

"Fra 1980 til utgangen av 2007, altså på 27 år, har innvandrerbefolkningen i Norge økt

med 383 prosent, fra 95 202 personer i1980 til 459 614 personer i 2007. I samme

periode har den ikke-vestlige innvandrerbefolkningen økt med 1075 prosent, det vil si fra 29 496 personer til 346 594 personer, mens den vestlige innvandringen har økt med 72 prosent (fra 65 706 personer til 113 020 personer). Hva gjelder nettoinnvandringen i perioden, har den økt med 874 prosent, det vil si fra 4 071 personer i 1980 til 39 652 personer i 2007.

Dersom dagens nivå på innvandringen generelt videreføres, så kan nordmenn være i minoritet i Norge før århundreskiftet, og Oslo kan få et flertall innvandrere allerede i 2029."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor du bor handler om å kunne se at virkeligheten vanskelig kan stemme overens med du sier. En hver som er over 25 år, og som bor i noenlunde sentrale strøk av landet, har med egne øyne kunnet se en rivende fremmedetnisk demografiutvikling over bare en tiårsperiode. I så måte er også de offisielle tallene noe helt annet enn det du påstår. Innvandrere fra land i Asia, Afrika og Sør/Mellom-Amerika ligger på rundt 250 000, og utgjør godt over halvparten av det totale antallet innvandrere.

Dessuten er det den enorme veksten blant disse innvandrerne som er problemet. Ikke den statiske størrelsen i dag. Det faktum at Mohammed er det desidert mest populære guttenavnet i Oslo gir et godt innblikk i hva som er i vente. Så viser også innvandringsstatisk historie en svært foruroligende utvikling.

Uttdrag fra HRS:

"Fra 1980 til utgangen av 2007, altså på 27 år, har innvandrerbefolkningen i Norge økt

med 383 prosent, fra 95 202 personer i1980 til 459 614 personer i 2007. I samme

periode har den ikke-vestlige innvandrerbefolkningen økt med 1075 prosent, det vil si fra 29 496 personer til 346 594 personer, mens den vestlige innvandringen har økt med 72 prosent (fra 65 706 personer til 113 020 personer). Hva gjelder nettoinnvandringen i perioden, har den økt med 874 prosent, det vil si fra 4 071 personer i 1980 til 39 652 personer i 2007.

Dersom dagens nivå på innvandringen generelt videreføres, så kan nordmenn være i minoritet i Norge før århundreskiftet, og Oslo kan få et flertall innvandrere allerede i 2029."

Resultatet blir krig. En krig våre barn må utkjempe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i en av de fire største byene i Norge... Hva har det med saken og gjøre? Dette handler ikke om hvor man er bosatt, det handler om helt enkel statistikk!

Sorry, men dette handler helt klart om hvor man bor. Flytt til enkelte områder i den største byen i Norge, og du vil sannsynligvis se HELT annerledes på innvandringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultatet blir krig. En krig våre barn må utkjempe.

Det snakkes mye om at muslimene er nåtidens jøder. Virkeligheten er nok snarere at det er vi som er fremtidens armenere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snakkes mye om at muslimene er nåtidens jøder. Virkeligheten er nok snarere at det er vi som er fremtidens armenere.

Jeg er ikke enig i den analysen. Islam som sådan er ingen trussel mot vårt samfunn. Trusselen ligger i integreringsprosessene der både vi og muslimene skal redefineres i en slags felles forbrukerkultur der alt som heter fellesskap og folkelig solidaritet ødelegges for all fremtid. Vi blir viljeløse slaver av markedskreftene i en grenseløs verden styrt av multinasjonale selskaper.

Vi er nærmere denne virkeligheten enn noensinne og fienden er den samme som det alltid har vært. Muslimene er, til tross for erkjennelsen av at vi er for forskjellige til å dele samfunn, mulige kampfeller mot denne utviklingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...