Gjest Wacmoc Skrevet 22. mai 2009 #81 Skrevet 22. mai 2009 (endret) Kjære bussjåfør! - Det går ann å si hei tilbake om jeg hilser. Du trenger ikke se ut som om jeg har kjørt over katta di og voldtatt ungen din - Bikkja mi ER faktisk så liten at jeg slipper å betale for han, du kan være så trass du bare vil men jeg har det svart på hvitt at jeg har lov til å la vær, så kjeften. - Selv om busskortet ikke funker første gangen jeg piper det betyr det ikke at det er tomt og jeg må gå av. Det KAN være det er maskinene det er noe galt med - Selv om noen spiller litt høy musikk kan du be dem dempe musikken FØR du tar tak og drar dem av bussen med makt. - Du kan ikke behandle meg som dritt selv om du kjører meg steder. Du er i et serviceyrke, og skal dermed yte service til kundene dine. - Når du er sent ute, MÅ du ikke stoppe på en bensinstasjon for å kjøpe deg cola for å så kjøre som en idiot i ettertid så passasjerene blir bilsyke. - Du er heller ikke Petter Solberg, og du har også med deg passasjerer. så vennligst hold fartgrensen så fint du kan, og prøv å se litt etter folk på busstoppet så alt vi har med på bussen ikke blir hivd framover da du står på bremsen 10 meter forbi busstoppet. - Skjønner det blir varmt å sitte i en buss full av mennesker hele tiden, men det finnes noe som heter DEODERANT og PARFYME!! Helt sant! Disse to fantastiske oppfinnelsene gjør at man lukter godt, og mindre svette, så slipper jeg å bli kvalt og spysjuk av den ekle svettelukten din. Huff, hadd dårlige bussopplevelser idag, og må få ut litt. xD Endret 23. mai 2009 av Wacmoc
ninuska_ Skrevet 22. mai 2009 #82 Skrevet 22. mai 2009 (endret) Å, jeg kan ikke annet enn å le av disse opplevelsene her.. Uf og huff! Jeg har faktisk ikke opplevd så mye negativt med andre; er som regel i min egen verden. Jeg har selvfølgelig noen ting jeg irriterer meg over; 1. Jeg lurer på hva det er med gamle damer som forventer at jeg skal stå opp for dem, mens de kan sette seg ytterst og oppta to seter.. (Ja, jeg har til og med opplevd at når jeg reiser meg for å slippe dem inn, for de vil sitte innerst, setter de seg ytterst og nærmest kaster meg ut av setet mitt) 2. Er det noen mennesker som ikke eier dusj? Åh, det fins ikke verre lukt enn når en person setter seg ved deg, som ikke har dusjet på årevis og i tillegg nettopp har slukket røyken sin utenfor (Jeg har nesten kastet opp på bussen pga dette) Endret 22. mai 2009 av ninuska_
Kattugla Skrevet 24. mai 2009 #83 Skrevet 24. mai 2009 Jeg skulle engang for flere år siden ta trikken oppe ved Sinsen, det var 2-3 stk foran meg og alle skulle inn helt foran på trikken der hvor sjåføren sitter. Mens jeg fremdeles står utenfor (jeg kom ikke inn fordi neste mann foran meg stod i nederste trappetrinnet), så lukker sjåføren døren, og åpner den ikke igjen og selvom jeg banket på både døren og vinduet så kjørte han av gårde! Og ikke umiddelbart heller, nei han ventet noen sekunder til på plassen så det er ikke sjans at han ikke så meg! Gjett om jeg ble sint. Dette er fremdeles på topp 5 av verste service ever..
FoxyFish Skrevet 24. mai 2009 #84 Skrevet 24. mai 2009 (endret) Jaja, nå vet du en ting til, nemlig at mange ikke liker å bli sittende rett ovenfor andre Sporveien gjorde undersøkelser som bekreftet dette da de skulle ha nye vogner. Folk foretrekker at setene er samme vei i hele vogna. Men jamen meg bestilte de ikke tog med rett ovenforplasser også på de nye togene. Samt færre sitteplasser enn før... Jeg vet man egentlig ikke skal kommentere skrivefeil, men det er stor forskjell mellom ovenfor og overfor. Ovenfor betyr rett og slett over, noe som jeg godt kan skjønne at folk ikke setter pris på i kollektivtrafikken. Ordet man skal bruke her er dermed overfor. Endret 24. mai 2009 av FoxyFish
LilleBille Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #85 Skrevet 26. mai 2009 Kjære medpassasjer ... Hvis du ikke har dusjet de siste to månedene - eller skiftet klær, og ellers stinker som et middels stort kattepensjonat - da er det faktisk helt greit at vesken din får lov til å oppta setet ved siden av deg - jeg skjønner at du gjør det av hensyn til oss andre.
Gjest Eurodice Skrevet 26. mai 2009 #86 Skrevet 26. mai 2009 Jaja, nå vet du en ting til, nemlig at mange ikke liker å bli sittende rett ovenfor andre Sporveien gjorde undersøkelser som bekreftet dette da de skulle ha nye vogner. Folk foretrekker at setene er samme vei i hele vogna. Men jamen meg bestilte de ikke tog med rett ovenforplasser også på de nye togene. Samt færre sitteplasser enn før... Jeg skjønner det er lenge siden jeg har vært med tog. Jeg trodde alle plassene lå på samme nivå, hverken ovenfor eller nedenfor hverandre. Mener dere kanskje "overfor"?
Jade Skrevet 26. mai 2009 #87 Skrevet 26. mai 2009 Kjære medpassasjer: Vennligst ikke gå på bussen, før de som skal av, har gått av! Hvis folk generelt holder litt avstand fra deg, så betyr det kanskje at du dusjer for sjelden. Dette er spesielt viktig å gjøre noe med når du reiser kollektivt. Deodorant oppå 5 dager gammel svette holder heller ikke... Jeg liker hvitløk, men det får være grenser hvor mye det går an å stinke. Det er ingen vampyrer på bussen, og det går an å bruke separate skap til oppbevaring av klær og hvitløk. Når du kjøper deg øretelefoner, kjøp øretelefoner som sender lyden inn i ørene, ikke andre veien. Det er doble seter. Med mindre du er veldig stor, så er det meningen at andre passasjerer skal få sitte på det andre setet - ikke vesken din. Det er ikke alltid så lett å si fra når du later som du sover, eller ser ut som om du biter. Kjære bussjåfør: Vennligst ikke kjør før jeg og barnevognen har gått helt av bussen!!!!
brainstorm Skrevet 26. mai 2009 #88 Skrevet 26. mai 2009 Hvis folk generelt holder litt avstand fra deg, så betyr det kanskje at du dusjer for sjelden. Dette er spesielt viktig å gjøre noe med når du reiser kollektivt. Her gir du jo folk gode argumenter for å ikke vaske seg, da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå