thumbalina Skrevet 11. august 2009 #321 Del Skrevet 11. august 2009 Hvordan går det med tennene og humøret?? Får håpe matlysten tar seg opp nå etterhvert som du ikke har vondt i tanna lengre! Grattis med 12 uker ! Deilig å være offentlig gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 17. august 2009 Forfatter #322 Del Skrevet 17. august 2009 Tusen takk for gratulasjoner alle sammen En stund siden jeg har væt her inne nå.. Her skjer det ikke store sakene, slapper egentlig bare av. Er så trøtt og sliten for tiden så det er deilig å ta livet med ro Får komme meg inn her å oppdatere litt oftere ja Det er deilig å være over 12 uker iallfall Må innom å snoke hos alle andre nå til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 20. august 2009 Forfatter #323 Del Skrevet 20. august 2009 Da har jeg vært hos legen og fått fornyet sykemeldingen min og tatt en blodprøve. Han ville sende inn for å se om det var jern mangel og om jeg trenger tabletter. Blir mye sofaligging for tiden og får så dårlig samvittighet ovenfor meg selv når jeg bare ligger her å ikke gjør noe. tenker liksom hele tiden hvor lite jeg kommer til å orke når babyen faktisk kommer.. Tror jeg helt har glemt hvordan det er å være opplagt og klar for allt Etter jeg hadde levert sykemeldingen gikk jeg til en veninne og vi koste oss med brus og tv før de senere kjørte meg hjem da de skulle se på hus. Jeg har så lyst på eget hus selv men har ikke råd så hadde aldrig fått noe lån Urettferdig, men satser på å få kjøpe noe før babyen er 2 år gammel iallfall så lenge sambo står på og får seg fast jobb kan denne planen funke Har lyst til å søke etter ny jobb men vet ikke helt hvos interessert folk er i en person som bare kan jobbe frem til februar.. Pluss at de er jo klar over også at når man er gravid kan det bli sykemelding og slikt Men får se hva jeg gjør. I morgen skal jeg på jentekveld og kose meg Har spist mc donalds mat i dag, ikke fullt så godt som jeg hadde forberedt meg på men ned gikk det jo ALLT går i grisen Nei da legger jeg fra meg pc en og slår på tv en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 23. august 2009 Forfatter #324 Del Skrevet 23. august 2009 hurra for 14 uker, tiden går fremover ja I helgen har vi bare slappet av og kost oss og i dag skal jeg bort til ei veninne Blir nok rolig og stille i kveld også Må inn å snoke litt hos andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 29. august 2009 Forfatter #325 Del Skrevet 29. august 2009 da var helgen her Gud så deilig det var med jentekveld i går I dag skal jeg faktisk bake eplekake og lage kylling wok sweet and sour til oss Snart 15 uker på vei og livet er herlig Håper alle nyter denne fine helgen like mye som jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 31. august 2009 #326 Del Skrevet 31. august 2009 Så bra at livet er herlig! Sånt er alltid kjekt å lese i dagbøkene til andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 31. august 2009 Forfatter #327 Del Skrevet 31. august 2009 hei missiw Koselig å se deg Ja det er deilig å lese slikt får bare håpe det varer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 31. august 2009 #328 Del Skrevet 31. august 2009 15 uker!!! Tiden flyr :rødme: Håper alt er bra med deg og at tanna er bedre! Skal selv inn til narkose-tannlege imorgen jeg. Trekke to tenner og fylle igjen et par...tannlegeskrekk er gøy... :dåne: Har ventet siden mars og så ringte de idag og sa de hadde en avbestilling. Tjohei, går unna her. Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 1. september 2009 #329 Del Skrevet 1. september 2009 Nå er det vel like før du begynner å kjenne sparking og bevegelser inni der!! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 2. september 2009 Forfatter #330 Del Skrevet 2. september 2009 15 uker!!! Tiden flyr :rødme: Håper alt er bra med deg og at tanna er bedre! Skal selv inn til narkose-tannlege imorgen jeg. Trekke to tenner og fylle igjen et par...tannlegeskrekk er gøy... :dåne: Har ventet siden mars og så ringte de idag og sa de hadde en avbestilling. Tjohei, går unna her. Ha en fin uke! ÅHÅÅÅIIII.. Narkose å greier, hørtes jo nesten bedre ut enn å være våken iallfall med tanke på det de skulle gjøre hos deg Håper det går bra og at det blir bedre etter (operasjonen) .. Håper snart det blir på deg da. Deilig å ha fikset tennene før Koselig å se deg her inne Nå er det vel like før du begynner å kjenne sparking og bevegelser inni der!! =) Ikke enda må vel begynne å kjenne skikkelig etter når jeg legger meg å sånn men om en uke eller 2 så håper jeg det skjer noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 18. oktober 2009 #331 Del Skrevet 18. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 21. oktober 2009 #332 Del Skrevet 21. oktober 2009 Enig med thumbalina, hvor er du? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 8. november 2009 Forfatter #333 Del Skrevet 8. november 2009 Hallo jenter Det var lenge siden, har helt glemt bort å skrive her inne men kom på det nå da jeg har vært en del inne på babyverden... ærk, ikke det beste nettstedet synes jeg. Trives mye bedre her Ja tiden flyr og GUTTEN i magen er24 uker og 1 dag nå Så nå må tickeren her inne fikses på ser jeg Er det noen av dere andre som har blitt smellt på tjukka?? Dagene går sakte for tiden, jobber jo ikke eller noenting så blir raskt veldig kjedelig Vasker og styrer egentlig og ønsker meg masse fine babyting til mange penger Men man kan ikke få allt Deilig å være tilbake Dere må jo heller bare spørre om det er noe dere lurer på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 9. november 2009 Forfatter #334 Del Skrevet 9. november 2009 hei igjen I dag stod jeg ikke opp før 12 hadde time hos legen 11 men det gikk ikke helt etter planen. Kom meg ikke opp når klokka ringte så da blir det flaut å ringe i morgen med en fin unnskyldning om at jeg trodde det var neste mandag Herregug så enkelt det er når du tenker på unnskyldningen når klokken ringer men pinlig når du først skal ringe Hehe jaja skulle bare ha ei sykemld så ikke verdens undergang (for min del) Men litt surt for legen kanskje. Så fikk jeg iallfall dusjet og støvsuget i dag og i morgen tenkte jeg å gå løs på julevasken på badet for å så sette inn stellebordet der Har tenkt på det en stund nå så nå gjør jeg det bare men vi får jo se hvor mye jeg får gjort. Har alltid en haug av planer på kvelden men når dagen etter kommer så er det ærk nei det gidder jeg iallfall ikke. Var på kafe også i kveld med ei venninne og labbet frem og tilbake, da kjente jeg det godt i ryggen gitt Måtte jo omtrent løpe hjem fordi jeg holdt på å tisse i buksa Var deilig å få snakket litt med noen, blir litt ensomt i hormon verden innimellom ...Men prøver å holde meg selv opptat med noe, det hjelper Ellers ser jeg frem til den andre ultralyden den 08 desember skal bli deilig å se den søte gutten igjen Men nå ble det mye her så jeg avslutter med ha en nydelig kveld jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 9. november 2009 Forfatter #335 Del Skrevet 9. november 2009 her er bilder :magen_uke_for_uke.ppt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 10. november 2009 #336 Del Skrevet 10. november 2009 Så fin mage! Der inni ligger det en liten gutt og koser seg og gleder seg til å komme ut for å hilse på mammaen sin :rødme: Godt å ha deg tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 10. november 2009 #337 Del Skrevet 10. november 2009 :rødme: Fiiine guttebebiss-magen! Og velkommen tilbake! Godt å høre at alt er bra, selv om ryggen krangler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 10. november 2009 Forfatter #338 Del Skrevet 10. november 2009 Hei hei søte jenter :rødme: I dag har jeg kost meg hjemme med sambo, han fikk fri halve dagen fra jobb Ingenting å gjøre så da fikk de gå hjem Senere har jeg vært å malt leilighet sammen med kusinen min som har kjøpt :D Gud så fin den var Ellers så har jeg funnet vogn tror jeg emmaljunga bli det på oss Ellers så har vi spist nuggets og kost oss med brus og sjokolade NAMMM :gjeiper: Har gått opp 10 kilo allerede så litt sjokolade har det ikke vært mangel på her Håper jeg ser dere her i morgen jenter ) Mange gode natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 11. november 2009 #339 Del Skrevet 11. november 2009 Hei hei, godt at du er tilbake. Begynte jo å bli litt nervøs for om det var gått noe galt her - men det har det jo heldigvis ikke. Fikk ikke sett magebildene dine - har bare Works på denne dumme maskinen.. men skal se en dag jeg er på jobb =) Jobber bare 30% nå jeg pga bekkenlåsning, men tror det begynner å bli bedre nå heldigvis. Anbefaler deg en tur til kiropraktor for å sjekke det ut dersom du får vondt i ryggen - jeg har fått masse hjelp! Julenedvask ja.. hehe.. uff... tror det blir dårlig med det her... må vel engasjere mamma til å hjelpe meg tenker jeg =) Ser ikke ut her.. har ikke fått vasket på gud vet hvor lenge.. bare tørket lett over.. også har mannen støvsugd.. sånn er det med ryggvondt.. men det får bare være... Satser på at formen bedrer seg når jeg går ut i permisjon slik at jeg får tatt en sjau da =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 11. november 2009 Forfatter #340 Del Skrevet 11. november 2009 Hei thumbalina :)nei her gikk jo allt bra men godt å høre jeg blir tenkt på Hvorfor sykemelder du deg ikke 100% fra jobb frem til permisjonen begynner? Synes du burde slappe av litt hvis det er så ille i ryggen. Jeg er sykemeldt hele tiden men merker jeg savner å jobbe men vet jo at det aldri hadde funket Jeg var i byen i dag med noen venninner og bare den lille gåturen der har verket siden jeg kom hjem så dette blir ikke bedre. Skal til legen snart så skal høre med han da om jeg kan få behandling Synes det er dårlig han ikke har snakket om behandling eller tilbudt noe Fikk iallfall kjøpt meg en ny mascara i dag og rouge så nå kan jeg gå ut blant folk igjen Deilig å endelig ha litt penger til noe jeg trenger, ikke så masse penger å rutte med her for tiden så er fornøyd med det lille jeg fikk kjøpt Ellers så har jeg bare vært hjemme i dag, fikk ikke dradd meg opp av sengen før halv et. Sover så dårlig for tiden Nå sitter vi igjen å ser på tv spiser druer og sjokolade :gjeiper: :gjeiper: blir mye godis her for tiden hehe Ser meg i morgen Cold case er på ))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå