Gå til innhold

Hva er din "hemmelighet" ?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_angora_*
Skrevet

Jeg får en ekkel følelse inni meg hver gang det ringer på døren, jeg åpner aldri, med mindre det er avtalt at noen skal komme.

Jeg har sliti med selvskading i 5-6år, har et selvmordsforsøk der jeg endte på sykehuset.

Føler meg mislykket. Lar meg selv aldri få være ordentlig lykkelig, for jeg vet jeg blir skuffet.

Sliter veldig med gjeld, som igjen ikke hjelper veldig på depresjonene.

Mistet de aller fleste vennene mine.

Liker best å mure meg inne i leil, og ikke gå ut, finne på noe ect.

Liker ikke andre mennesker, blir fort misunnelig på det de har.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Zombie_*
Skrevet

Jeg er avhengig av sex. Puh, der var det sagt. Ihvertfall seksuell oppmerksomhet fra menn og enkelte ganger også jenter. Jeg tenker på sex bestandig føles det som. Jeg er ikke pågående på noen måte men jeg er blitt skikkelig god til å sende ut små signaler som gjør at folk legger merke til meg.

Jeg er gift med en mann som jeg er glad i og vi har fantastisk sex, men det er ikke nok. Jeg må ha oppmerksomhet fra andre. Noen ganger stopper det der, andre ganger er jeg utro.

Jeg elsker å bli kalt "ludder", "hore" etc.

Jeg elsker det når jeg får oppmerksomhet fra noen jeg vet er i et forhold. Og jeg blir aldri våtere enn når jeg knuller med en gift mann som stønner om hvor mye bedre jeg er enn kona.

Jeg liker å bli brukt, gjerne av flere samtidig.

Jeg fantaserer om at samboeren min "låner meg ut" til kompisene sine. Og jeg skulle ønske han kunne se på. En gang spurte jeg han, han sa at tanken gjorde han kvalm. Desverre. Bare så det er sagt så fantaserer jeg like mye om å se han ta for seg av en annen kvinne.

Jeg drømmer om å være prostituert, men kunne aldri ha gjort det på grunn av angst for at naboer eller venner skal finne det ut.

Vet jeg er syk, men sånn er det. :-(

Skrevet

Er solid plantet på venstre siden, men:

har sansen for FRPs kulturpolitikk. Vil ha boring i Lofoten. Når oljen renner ut er jeg såpass gammel at det ikke spiller noen rolle. Jeg har heller ingen barn og gir faen i andre sitt avkom (irriterer meg over miljøfanater som belærer oss men samtidig får massevis av biologisk avkom istedet for å adoptere-hyklere!)

Skrevet
- Jeg har blitt betatt/forelska i så og si alle mine mannlige behandlere

Hihi, jeg også :fnise: Synes selv fysioterapeuten var så kjekk at jeg bare lå på benken og fniste...

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

-Jeg har en pinlig fysisk lidelse som hemmer meg veldig i relasjoner med menn

-Jeg har plenty av såkalte bekjente og venner, men med unntak av et par stykker føler jeg meg alltid ensom selv når jeg er sammen med andre.

-En god del mennesker får meg til å føle meg så underlegen (uten grunn som regel) at jeg ikke engang klarer å få frem et ord.

-Alle spør meg om det ikke er ensomt å bo alene. Jeg nekter plent hver gang, men synes egentlig det ofte er forferdelig trist.

-Jeg fremstår som lykkelig singel, men innerst inne er jeg livredd for å være alene, og tar derfor til takke med fyrer jeg egentlig ikke har noen følelser for (selv om det aldri blir til noe mer enn affærer).

-Jeg har hatt et kort forhold til en mann med kone og barn uten å føle dårlig samvittighet verken da eller nå. Han er den eneste jeg noen gang har hatt sterke følelser for.

-Jeg har sex med folk for å få bekreftet at jeg er verdt noe, men etterpå føler jeg meg enda verre.

Skrevet

Jeg har hatt en sexuell opplevelse med en mann som er over 40 år eldre enn meg. Og det var noe av den beste sexen jeg har opplevd.

Skrevet

Og dere legger ukritisk ut deres hememligheter her, som ikke lengre er hemmeligheter.

Skrevet

Min hemmelighet er at jeg på Gud.

Dette tør jeg ikke fortelle til folk i min omgangskrets (som stort sett består av såkalte "jordnære" SV-folk) i redsel for å bli latterliggjort.

Ja, jeg er feig. Jeg vet.

Skrevet
Min hemmelighet er at jeg TROR på Gud.

Dette tør jeg ikke fortelle til folk i min omgangskrets (som stort sett består av såkalte "jordnære" SV-folk) i redsel for å bli latterliggjort.

Ja, jeg er feig. Jeg vet.

Glemte et ord.

Skrevet
Jeg har hatt en sexuell opplevelse med en mann som er over 40 år eldre enn meg. Og det var noe av den beste sexen jeg har opplevd.

Hvor gammel var du da det skjedde?

Skrevet

Litt mindre heavy enn mitt forrige innspill, men ;

Jeg digger Britney Spears...fremdeles... :fnise:

Skrevet

jeg er deprimert, har prøvd å ta livet mitt, var selvskader for 3 år siden, stoler ikke på noen , ikke en gang samboeren min, prøver hele tiden å få han til å gå fra meg, føler kanskje at jeg burde være alene.

han ingen kontakt med familien min, utenom pappa, når han får lov av mamma. jeg er stygg og feit og ikke verdt en dritt.. håper hver kveld når jeg legger meg at jeg slipper å våkne igjen

Skrevet

haha...hun var 30 og han over 70...???

Skrevet

Midt i 20 årene. Så det er ikke så "ille" som det kan høres ut som ;)

Skrevet
jeg er deprimert, har prøvd å ta livet mitt, var selvskader for 3 år siden, stoler ikke på noen , ikke en gang samboeren min, prøver hele tiden å få han til å gå fra meg, føler kanskje at jeg burde være alene.

han ingen kontakt med familien min, utenom pappa, når han får lov av mamma. jeg er stygg og feit og ikke verdt en dritt.. håper hver kveld når jeg legger meg at jeg slipper å våkne igjen

NoAngel: Er det du som har tatt bildet av sjarmøren i avataren din? Vet du hva han ser på? - Den som for han er den kuleste person i verden!

Du har en kjæreste som du ikke kan få nok av - hvorfor tror du han er sammen med deg? Fordi du er verd noe.

Noen ganger har jeg irritert meg over innleggene dine, andre ganger skriver du kjempebra. Du er "deg selv" på godt og vondt, og jeg ville i allefall savnet deg om du ikke var her!

Skrevet

Jeg har veldig ekstreme meninger om ting - og er veldig svart-hvitt. Tør ikke snakke politikk eller om verdensproblemer, for jeg mangler evnen til å være fornuftig.

Lever under et skalkeskjul av å være "vanlig" sosialdemokrat, men innerst inne er jeg for dødsstraff, og blir kvalm av den der "vende andre kinnet til" og "la oss hjelpe de som har det vondt"-holdningen. Jeg tror på den sterkestes rett, og på å ikke la seg utnytte. Puh, godt å få skrevet dette for en gangs skyld...

Liker godt å se på splatter- og horrorfilmer, som gjerne ligger tett opptil smut-film. Det gir meg en god følelse, en slags gledesrus. Men tør ikke engang si det til mannen min.

Skrevet

Jeg blir som gele i de deilige hendene på kiropraktoren min... Spesielt deilig var det sist gang, da han strøk meg over hals, ører og nakke for å få unna håret mitt :rødme:

• 10 måneder senere...
Skrevet

Jeg er skikkelig usosial og isolerer meg altfor mye.. Og jeg liker å være alene. Det hender jeg lyger i hop historier om hva jeg har gjort på og hvem jeg har vært med, for å fremstå som mer spennende enn jeg er :kul:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg kaster opp alt jeg spiser når jeg er alene hjemme. Den dagen jeg kastet opp på julaften innså jeg at "dette er ikke bra". Når jeg fikk meg samboer sluttet jeg å kaste opp, men så fort han er borte og jeg skal spise middag kommer alt opp igjen.

Jeg hater utseendet mitt, hater å se meg i speilet, føler alle ser på meg og tenker "fy faen så stygg". Alle tror jeg har verdens beste selvtillit siden jeg er så utadvendt, men inni meg vil jeg heller krølle meg sammen i armkroken til sambo hver eneste kveld fremfor å være ute å møte nye mennesker. Hvis jeg prøver å snakke med noen om hvordan jeg føler det blir jeg bare avfeid med at jeg er jo så utadvendt og bli og pratsom at det kan ikke stemme at jeg føler meg ukomfortabel med mange ukjente rundt meg.

Aaaah det var godt å skrive. INGEN vet om spiseproblemene mine og dette er første gang jeg har skrevet det ned også...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med selvbildet

Føler meg alltid stygg

Hater meg selv

Har gått på antidepresiva

Alt jeg gjør blir mislykket

Klarer aldri fullføre noe

Får ingen støtte fra min far - hater min far

Min mor får meg til og føle meg mindre verdig

Min søster er bedre enn meg, i alt hun gjør

Jeg har mistet alle vennene mine

Ser ikke meningen med livet

Hater jobben min

Har ingen utdanning

Er bare negativ

Pessimistisk

Føler meg konstant feit

Spiser for mye dritt mat

Fortjener ikke min kjæreste

Vet ikke hva jeg kan gjøre for og snu på ting

Hvorfor skal alt være så kjipt

Uansett hva jeg prøver så får jeg ingenting til!

Er så lei av alt og alle

Vil bare stenge meg inne, under ett teppe i sofaen og se på livet til andre på tv

Skulle ønske jeg kunne hatt anoreksia, eller bulimi

Da hadde jeg vært tynn

Men er for glad i snop heldigvis

Og hater å spy

Missfornøyd med alt og alle her i livet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...