Gå til innhold

Drømmejenta har endelig kommet! <3

Drømmeren

Anbefalte innlegg

Begynner å bli veldig spennende her nå :hoppe:

Angående senga med madrass er det jo fullt mulig å dra trekket av madrassa og skjære den til så den passer i senga. Men det er jo også veldig greit å bare kjøpe ny madrass, det behøver jo ikke å koste en formue. Hører at man skal være litt forsiktig med å bruke arva madrasser. Jysk har noen svinbillige (riktignok skumgummi) madrasser til drøyt 150 syns jeg å huske.

Ellers støtter jeg Estrella i at svigersene sikkert bare prøver å være snille og hyggelige, selv om det ble litt teit denne gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Termin, termin, termin, termin! :)

Å så spennende!

:klemmer:

Snart har du nurket, eller kanskje har du allerede blitt mamma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin, termin, termin, termin! :)

Å så spennende!

Snart har du nurket, eller kanskje har du allerede blitt mamma?

Her har det ikke skjedd noe enda..... Har løpt rundt på Steinkjer i to dager nå :gjeiper: sambo er tilbake på jobb og da orker ikke jeg å sitte hjemme.. :gjeiper:

termin er på torsdag.. :gjeiper: den 22. oktober.. da skal vi på kontrol ser det ut til.. :gjeiper: tickeren er feil desverre.., men det er bare en dag igjen da :) en dag! :)

for hver time som går, så er vi en time nermere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt har jeg løpt rundt på Steinkjer i to dager nå :) der har det blitt stoooort! mandagen brukte jeg hele dagen på å finne frem.. :gjeiper: og tirsdag har jeg handlet masse julegaver :) godt over halvparten er i boks :) JESS!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er!

Jeg har begynt å tenke litt på julegaver, men er kun i tenkefasen. Mulig vi starter shoppinga ut i neste uke der. Har en del babystasj som må ordnes først. Eller dvs. rydde grundig ut av gjesterommet og sortere bort det faktum at det har vært roterom. Får heldigvis besøk til helgen, så dermed har vi jo fått ordnet en deadline der ;)

Hvordan er formen din da, så tett opp mot t-day?

Ønsker deg alt hell og lykke i de kommende dagen (og tålmodighet dersom fødselen lar vente på seg ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siger på... Er på en måte full av energi, men på en annen måte helt utslitt.. blir litt sutring til JM i morgen.. Jeg nekter å gå to uker over termin.. Det vil jeg bare ikke.., kjenner på det at det er noe som kommer til å skje oppi hodet hvis jeg må.., kommer til si at jeg ikke har noe lyst til å gå mer enn en uke.., men vi får se :) det er lov å prøve seg :gjeiper:

Her har også rommet til lille vært et roterom, helt til vi nå er ferdige med det da :)

Julegavehandling og planlegging må jo egentlig være en ypperlig greie i permisjonstida :) tenker på det at tida etter at våre små er født kommer til å fly! på en måte godt d da, men på en annen måte så er plutselig jula der! :) det var i allefall det jeg tenkte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir også deilig med jul om ikke så lenge! Tenker på familie og kaill som også kommer til å være hjemme, og vi kan kose oss med lillegull alle sammen.

Hvordan går det til deg? Alt klappet og klart til mini røyner på?

Lykke til til jordmor i morgen.

Er hodet festet og slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir også deilig med jul om ikke så lenge! Tenker på familie og kaill som også kommer til å være hjemme, og vi kan kose oss med lillegull alle sammen.

Hvordan går det til deg? Alt klappet og klart til mini røyner på?

Lykke til til jordmor i morgen.

Er hodet festet og slik?

Er faktisk ikke sikker på det der med hodet, men burde det ikke være festet nå da? :gjeiper:

Våknet med en helt syk energi i dag tidlig, men etter enda en dag med trasking i byen, vel og merke ikke i Steinkjer, men ikke sjangs til å sitte hjemme.., men er nå utrolig sliten og morgendagen kommer vel til å gå med til slækking for å si det slik..

Er veldig spent på hva Jordmor kommer til å si i morgen, skulle ønske de bare kunne sette meg i gang.. er på en måte utrolig sliten, men har en merkelig energi i kroppen i dag.. :gjeiper:

alt er så og si klart til lille kommer.., tror ikke det går ann å være helt hundre prosent ferdig med alt.. :gjeiper: Men ja, vi har det mest nødvendige :) det eneste jeg kommer på at vi ikke har, er bleier, men avventer det litt.., kommer jo litt ann på hvor stor lille er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, da er den store dagen her! :) eller stor og stor.. :gjeiper: det er vel i dag jeg minst forventer at det skal skje noe.. :) hehe :) 7

Skal til jordmor i dag og er ganske spent på hva hun sier :) jeg kunne godt ha tenkt meg å blitt ferdig nå altså.., sovet mer som utrolig dårlig i natt.. og det er første natta på leeenge at jeg faktisk har sovet dårlig.. oppe på do to eller tre ganger noe som er serdeles uvanlig her i gården.. halsbrann så d skriker..!

så nå er det egentlig bare å vente å se.. :) hvor lenge har lilletrollet tenkt å ligge der inne å heve...? :) personlig så mener jeg at lilletroll er ferdighevet nå og godt kan komme ut til mamma'n og pappa'n sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant, så sant!:) men skulle ønske lille var det nå med en gang!! :):fnise: snakk om å være utålmodig.. :gjeiper:

hvordan står det til hos dere Svipa? full fart? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra! :) vokser og blir stor tenker jeg! :) gleder meg sånn! :)

-----------------------

Var ikke mye jordmor gjorde i dag.. akkurat det samme som alle andre kontroler.. og henviste meg til overtidskontrol til tirsdag klokken 11.00 på sykehuset :) så da er det vel bare å vente å se da.. :) Jordmor var faktisk overrasket over at jeg kom i dag.. :gjeiper: Hun trodde jeg kom til å føde før i dag, men men.. :) men hun tror også at det kommer til å skje før tirsdag.., men det har jeg faktisk liten tro på..

er spent på å se hva som blir sagt på tirsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ennå litt igjen av termindagen da :jepp:

Ikke lenge til minimannen ligger der og grynter og er skjønn rett atme dere! :)

Ikke så lenge til tirsdag og overtidskontroll, men vi kan gå for helga, eller hva ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

D+1

Og dagen har vært laaaaaaaaaaaaaaaang! Sambo dro på jobb som vanlig og i dag ble jeg hjemme.. hjemme alene uten bil og ikke noe som skjer.. og ikke en eneste matbit i huset!!! Har ikke orket og gjort noe i dag.., er så trøtt og sliten.. æsj..

d var vel kanskje dagens sutring fra meg.. :( kommer sikkert på noe mer etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.. en uke på overtid.. og ikke tegn til at noe skal skje.. skal på sykehuset i morgen for enda en kontrol! håper de vil gjøre noe da! var der på tirsdag og da var det travelt i allefall..

er ikke blitt undersøkt nedentil enda, men blir nok mest sansynlig det i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.. en uke på overtid.. og ikke tegn til at noe skal skje.. skal på sykehuset i morgen for enda en kontrol! håper de vil gjøre noe da! var der på tirsdag og da var det travelt i allefall..

er ikke blitt undersøkt nedentil enda, men blir nok mest sansynlig det i morgen..

Kjedelig å gå og vente sånn! Men for hver dag er det en dag mindre til du får hilse på mageboeren din! Krysser for at du slipper å vente så mye lenger nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er det ikke lenge til vi får hilse på vår lille :) har vært hos jordmor i dag, der jeg ble undersøkt og tøyd :) hadde faktisk 2-3cm åpning og var veldig tøyelig :) sammentrekningene tok seg opp en stund, men dabbet så av.. nå kjennes det ut til at ting holder på å ta seg litt opp igjen, så det blir en spennende natt :) har det ikke skjedd noe til i morgen, skal jeg ringe til føden når jeg våkner for å høre hvordan det er der..., er det rolig får vi komme inn og så tar de vannet :) og kommer det ikke rier av det så skulle de "lage" rier til meg :)

det er deilig å bli tatt på alvor :) nå skjer det ting!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...