Gå til innhold

hvor mange har du hatt sex med?


Gjest Gjest_meg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Charming
Samme blir det med sex, har man det annenhver helg med en ny en, ja da blir og er man løs.

Jeg synes det er interessant den teorien at folk ikke kan forandre seg. For noen år siden var jeg ganske "vill av meg". Mens nå er jeg helt annerledes og ikke hatt sex på langt over ett år. Synes det er synd at folk skal dømme etter antall sexpartnere. Det er ikke noe man kan endre på når det først er gjort. Jeg angrer ikke, men liker ikke at folk omtaler de med mange sexpartnere på "listen" som løse. Føler meg litt skitten da. Kan jeg liksom aldri bli kvitt denne følelsen pga dere fordomsfulle folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Alexander_*
Jeg synes det er interessant den teorien at folk ikke kan forandre seg. For noen år siden var jeg ganske "vill av meg". Mens nå er jeg helt annerledes og ikke hatt sex på langt over ett år. Synes det er synd at folk skal dømme etter antall sexpartnere. Det er ikke noe man kan endre på når det først er gjort. Jeg angrer ikke, men liker ikke at folk omtaler de med mange sexpartnere på "listen" som løse. Føler meg litt skitten da. Kan jeg liksom aldri bli kvitt denne følelsen pga dere fordomsfulle folk?

26 år og 9 partnere.

Såklart kan folk endre seg, men om jeg forstår deg rett så er du ikke "sånn" lenger og har endret deg. Det er jo fint og bør jo ikke tenke lenger på det da, alle har jo en fortid :) Men fint å være ærlig om det da, og det som vel var diskusjonen her var vel mer antallet og de som med et høyt antall på liv og død skal forsvare hvorfor det er helt greit og at de ikke er løse.

At du føler deg skitten, tror jeg desverre ikke kommer av hva vi måtte skrive her men :( Kommer vel mer som reaksjon på at du vet med deg selv og angrer på det du har gjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt på 29 , og jeg har hatt så mange at jeg ikke har telling...

Antall partnere vil jo ikke tilsi at man er løs i mine øyne, bare at man har draget ;)

Man lærer av erfaring , og jer tror ikke han klager på hva dø gjør i senga, eller hva ??

Bra sagt!!! Signerer denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gutt27

9 partnere totalt. Likhetstegn mellom partnere og draget? Tja..noe som heter kvanitet og kvalitet :) Og erfaring er en ting, men kan jo være bedre i senga med 3 partnere enn om man har hatt 30 partnere, pluss handler jo gjerne om hva som funker akkurat mellom de to personene å da.. I følge ditt resonement er jo drømmedama en utrolig erfaren x-prostituert kanskje? Tenk så erfaren og flink hun er a:) Det måtte vært noe ;) Not!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thomas82

5 partnere og var i forhold med alle.

hehe :) fysisk sett løs var vel ikke akkurat det jeg i alle fall tenkte på da.

Endret av Helen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Charming
Jeg kan stå for det antallet partnere jeg har fordi jeg ikke er flau og ikke ser noe galt med det. Men når andre kaller meg løs og vinkler det på en negativ måte så er det klart jeg ikke synes noe om det. Jeg foretrekker da å forsvare meg og forsøke å vise den andre siden av saken, framfor å bare gi faen i alle som ikke er enig med meg.

*Nikke* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest24
Jente 23, ligget med 0 :lur:

Slå den dere!

Ligget med tre stykk. Det er jo flott jente 23, interessert i en date? :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ligget med tre stykk. Det er jo flott jente 23, interessert i en date? :) hehe

hehe ja kanskje det...da vet jeg hvertfall at du ikke forventer sex på første date;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Gjest Gjest_Helene_*
Jeg har hatt sex med 14stk ,er 24 år og har hatt ett lengre forhold bak meg. Er nå i et nytt et,hvor typen min synes jeg har vært løs som har hatt så mange.

Hvor mange har dere hatt og hva er alderen deres?

Herregud! Han syntes Du er løs, Jeg har hatt sex med 75 og jeg er 18årJente, Hva gjør det meg til??

Faen Jeg syntes det er jævlig Dårlig gjort og kalle noen Løs, eller Ludder, Hore.

Mennesker er så fordømmende på det området.

Jeg liker og nyter sex men liker ikke langvarige forhold. Skal jeg lissom leve som nonnen på grunn av andre Rynker på nesa av det?

Nei det er opp til vær enkel Hvor mange man vil ligge med, Men det er er ikke opp till noen andre hvor mange andre gjør det med!

Så moralen en Pul rundt hvis du vil:) ikke på grunn av at andre vil du skal, eller ikke skal!!! *Helene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor jenter skal bry seg så mye om de blir kalt løs. Hev dere over det og vær heller stolt. Gutter bryr seg ikke om de blir kalt løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor jenter skal bry seg så mye om de blir kalt løs. Hev dere over det og vær heller stolt. Gutter bryr seg ikke om de blir kalt løs.

Hva du syntes betyr jo ingenting, Hvis andre blir veldig såret av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snart 20 år, hatt sex med 3 stk. " av dem er Ekser og den sister er nå min samboer. vet at det finner folk som har ny sex partner hver gang de er ute, personlig er det ikke noe for meg. Men må da Elske noen for å kunne elske med dem. Å ha sex med noen man ikke elsker er meningsløst sier folk, Så hvis det er så meningsløst, hvorfor gjøre det i det hele tatt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snart 20 år, hatt sex med 3 stk. " av dem er Ekser og den sister er nå min samboer. vet at det finner folk som har ny sex partner hver gang de er ute, personlig er det ikke noe for meg. Men må da Elske noen for å kunne elske med dem. Å ha sex med noen man ikke elsker er meningsløst sier folk, Så hvis det er så meningsløst, hvorfor gjøre det i det hele tatt ?

Man må ikke elske noen for å pule dem. Og å pule er ganske godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

blir 20 i år,har hatt sex med 12 stk og har tre lange forhold bak meg som alle var på over året,mistet jomfrudommen da jeg var 14. You do the math.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Methuselah

Jeg har hat sex med alle kvinner mellom 18 og 45 i verden som ikke lider av en kjønnsykdom

Men egentlig er tallet 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...