Gå til innhold

hvor mange har du hatt sex med?


Gjest Gjest_meg_*

Anbefalte innlegg

Gjest fagmann

Jeg er en mann på 45 år som har hatt sex med 60-70 kvinner. De fleste av dem mens jeg var først i tjueårene. 5 av kvinnene har jeg hatt et forhold til og resten har vært mer tilfeldige. Ca. tjue av dem har vært prostituerte. De siste elleve årene har jeg hatt en partner, og jeg må si at jeg har bedre sex med henne enn jeg hadde i den tiden jeg byttet ofte. Jeg har ingen tro på at man blir noen bedre elsker av å ha sex med mange forskjellige. Hvis jeg er en flink elsker er det fordi samboeren min gjør meg flink. Det samme gjelder for henne. Sex er mye bedre som utrykk for kjærlighet enn som sport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

er 20 år gammal jente, hatt sex med 16 stk, angra ikkje på nokon, men er ikkje alle eg ville hatt sex med igjen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bekymringsfull

Jeg er 19 år og har hatt 3.

Har også vært så uheldig og hatt 1 ufrivillig, så jeg regner ikke med ham..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristine28

5 i forhold og 1 one nights. Sett noen undersøkelser hvor gjenomsnittstallet i europa var rundt 8 seksuelle partnere i løpet av livet.

Endret av Helen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_jente 24_*
Jente på 24 år, hatt to sexparnere og var i langvarige forhold med begge. Kunne aldri tenkt med å hatt ONS eller useriøse sexforhold, selv om det alltid har vært mange tilbud. Kunne heller aldri tenkt meg å være sammen med en fyr som hadde vært sammen med mange før meg, eller en fyr som hadde hatt noen ONS (overhodet). Det er ikke den typen jeg faller for rett og slett, og jeg ser på sex som noe man deler med den en elsker.

Hehe, kunne vært meg som skrev det der....nøyaktig samme her:) Bare at jeg fortsatt er i et langvarig forhold med han andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_ella_*

22år, 9stk. den siste har jeg vært sammen med i 3 år.. så det var 8stk til jeg var 19...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 år, og hatt sex med alt for mange idioter.. ;)

Hatt flere enn deg TS..

Men jeg er heldig, min kjære ser ikke på meg som løs av den grunn. Kunne aldri vært sammen med en som hadde sett på meg som løs.. :(

Jeg er glad i sex, og har "alltid" vært det. Sex kan faktisk være kun sex..nytelse..

Spør du om hvor mange jeg har elsket med, er svaret 1..

Endret av Varsio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marie25
Jeg er glad i sex, og har "alltid" vært det. Sex kan faktisk være kun sex..nytelse..

Spør du om hvor mange jeg har elsket med, er svaret 1..

Tre i forhold og to spesielle venner. Sex kan såklart være kun sex og nytelse, men fleste kontrollerer seg litt. Godteri og brus er godt, men spiser man det hver dag blir man gjerne tykk og får dårlige tenner. Samme blir det med sex, har man det annenhver helg med en ny en, ja da blir og er man løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre i forhold og to spesielle venner. Sex kan såklart være kun sex og nytelse, men fleste kontrollerer seg litt. Godteri og brus er godt, men spiser man det hver dag blir man gjerne tykk og får dårlige tenner. Samme blir det med sex, har man det annenhver helg med en ny en, ja da blir og er man løs.

Virker ikke som TS har hatt sex med en ny annenhver helg. Så syns det er trist at kjæresten hennes syns hun er løs. Syns ikke man blir løs av å ha sex med 20-30-40-50 stk heller, men har man sex med 20-30-40 etc på et halvt år så bør man vel kanskje roe seg litt ;)

Så er forsåvidt litt enig med deg Marie25.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre i forhold og to spesielle venner. Sex kan såklart være kun sex og nytelse, men fleste kontrollerer seg litt. Godteri og brus er godt, men spiser man det hver dag blir man gjerne tykk og får dårlige tenner. Samme blir det med sex, har man det annenhver helg med en ny en, ja da blir og er man løs.

Likte forresten sammenligningen din :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det som er trist er at jenter som er løse og horete aldri vil innrømme det selv. Og da blir det liten vits å diskutere problematikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er trist er at jenter som er løse og horete aldri vil innrømme det selv. Og da blir det liten vits å diskutere problematikken.

Syns det er enda mer trist med de som går inn for å ha sex med flest, de som vil bli sett på som løse og horete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Frida_*
Det som er trist er at jenter som er løse og horete aldri vil innrømme det selv. Og da blir det liten vits å diskutere problematikken.

Bra sagt! Enhver jente eller gutt får gjøre det de selv føler er rett, og det de selv har glede av :) Eneste det jeg syns blir feil er når man skal ha det i både pose og sekk. Man skal ha si 25 partnere før man er 26 år, men så blir man rasende om noen sier at man er løs. Er jo det man er da, det må man jo bare stå for. Kan jo ikke være en super erfaren jente med 25 sengepartnere og fortsatt skulle være jomfruelig og uskyldig. Bestem deg lissom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Frida_*

Er 27 år gammel forresten og har hatt 24 partnere, noen forhold andre one nights. Jeg står for antallet, men vet at antallet er høyt, og at jeg ofte har sex og er lett å overtale til sex. Så ja, jeg er løs, men prøver i alle fall ikke å benekte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...