Gå til innhold

hvor mange har du hatt sex med?


Gjest Gjest_meg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Mannen min vet hvor mange partnere jeg har hatt og jeg hvet hvor mange han har hatt. Vi vet og til og med hvem det er som var våre tidligere partnere.

Har og vært på besøk i felleskap hos de vi har hatt tidligere.

Men det kommer vel av at ingen av oss har hatt så fryktelig mange.

Fortid er fortid,,, nåtid er nåtid.

Endret av Helen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Mann_*

Er 24, har hatt 3 partnere. Angrer vel egentlig på de to første. Jeg ser ikke noe grunn til at jeg egentlig skulle ha så mange partnere.

Endret av Helen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lotte_*

Jente på 24 år, hatt to sexparnere og var i langvarige forhold med begge. Kunne aldri tenkt med å hatt ONS eller useriøse sexforhold, selv om det alltid har vært mange tilbud. Kunne heller aldri tenkt meg å være sammen med en fyr som hadde vært sammen med mange før meg, eller en fyr som hadde hatt noen ONS (overhodet). Det er ikke den typen jeg faller for rett og slett, og jeg ser på sex som noe man deler med den en elsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ole_*
fannt ut at det var 12,ikke 14:P

så altså 24 år og tolv stk,er d så ille?

Gutt på 25 her.

Jeg hadde reagert dersom dama mi hadde vært sammen med 12 før meg (!), og ikke likt det i det hele tatt. Har selv hatt sex med tre damer i mitt liv, og var forelsket/sammen med dem da det skjedde. Jeg synes i likhet med han som har skrevet over meg her at antall sexpartnere sier en del om hva slags person man er, og jeg ville ikke ønsket en sånn person som kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fordømmende

jeg har hatt ti forhold bak meg, alt fra tre måneder til tre år i lengde. disse har jeg da hatt sex med.

Endret av Helen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jente...og ikke utlogget

hvorfor skal man telle?

herregud, det er jo meningsløst.

33

vet ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt på 29 , og jeg har hatt så mange at jeg ikke har telling...

Antall partnere vil jo ikke tilsi at man er løs i mine øyne, bare at man har draget ;)

Man lærer av erfaring , og jer tror ikke han klager på hva dø gjør i senga, eller hva ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente ,21år. Har hatt 1. Vi har vært sammen siden jeg var 15 :)

Jeg dømmer ingen utifra hvor mange partnere dem har hatt. Det er noe man velger selv.

Men er veldig glad for at sambo bare hadde hatt 1person før meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Martin27

9 stykk totalt hehe....Syns det er flott av deg å være ærlig mot typen jeg, og om han har problem med at du er har hatt sex med 14 stykk, så er det jo hans problem. Hører jo fortiden til, så det som skulle være mest interessant for han er jo fremtiden med deg, men syns uansett du skal ha kred for å være ærlig om antallet :) You go girl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Frøya_*

Jente på nitten år, 5 sexpartnere. En av dem er jeg i forhold med, og resten er knullekompiser på internatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Mann_*
Jeg har hatt sex med 14stk ,er 24 år og har hatt ett lengre forhold bak meg. Er nå i et nytt et,hvor typen min synes jeg har vært løs som har hatt så mange.

Hvor mange har dere hatt og hva er alderen deres?

Er virkelig 1.4 partner i snitt pr år nok til å karakterisere deg som løs? Utrolig. Hadde jeg møtt min kone som 24 åring hadde jeg ikke blitt overrasket om hun hadde hatt 30-50 sexpartnere før meg. Det ville vært helt naturlig(og greit), synes jeg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjesten*

Gutt på 26 år, og har hatt 2 sexpartnere. Den siste er "jenta-mi" :)

Litt enig med "ei" som sa at sex med følelser var greia for oss. Har aldri følt noe behov for å knulle fra meg.

Begge jeg hadde sex med var jeg selvsagt veldig forelsket i, den ene jenta som "ungdom", eller ungdoms-kjærester som det også kalles. Var sammen i et halvt år ca, mener jeg, og vi hadde oss så ofte vi kunne, og så lenge det varte. Hadde vel også sex et par ganger etter at det var slutt også, pga kåthet på hverandre, så teknisk sett så har jeg jo hatt sex uten å være i et forhold :gjeiper:

gjesten*

Endret av Helen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 år, mann.

Jeg slutte å telle antall sexpartnere når jeg nådde 50 stk, som er en god del år siden. 4 år rettere sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...