Hengebuksvinet Skrevet 1. januar 2019 #2781 Del Skrevet 1. januar 2019 Kanskje meg? Som har gått fra juleselskap til juleselskap, og spist gratis halvparten av fagene i jula? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #2782 Del Skrevet 1. januar 2019 3 minutter siden, SS skrev: Kanskje meg? Som har gått fra juleselskap til juleselskap, og spist gratis halvparten av fagene i jula? Men var du invitert, eller presset deg på? Anonymkode: 8e3a2...aee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet 1. januar 2019 #2783 Del Skrevet 1. januar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men var du invitert, eller presset deg på? Anonymkode: 8e3a2...aee Var selvsagt invitert. Bruker å være flink til å la det gå begge veier, men i år gikk jeg i stor "minus". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 1. januar 2019 #2784 Del Skrevet 1. januar 2019 På 2.5.2018 den 13.13, AnonymBruker skrev: Det med bryllupet minnet meg p... En i min familie nektet å gi oss bryllupsgave fordi hun ikke ble invitert i bryllupet. Hun sendte meg melding for å spesifikt si ifra, at siden hun ikke fikk komme på festen fikk vi heller ikke gave. Vi giftet oss i utlandet med kun forlovere til stede, i en kjempeenkel seremoni (jeg hadde på meg sommerkjole fra H&M), men likevel fikk vi gaver fra hele resten av slekta når vi kom hjem. Vi hadde ikke bedt om det eller satt opp noen ønskeliste noe sted altså, det var små gaver som blomster eller gavekort. Kjempekoselig ❤️ Denne furtne slektninger drar likevel dette opp HVER gang vi sees. "Ja jeg blir vel ikke invitert på grillfest i sommer heller!" osv. Herregud. Anonymkode: df96a...542 Da har du jo en god grunn til IKKE å invitere henne på grillfest 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #2785 Del Skrevet 1. januar 2019 På 24.9.2018 den 3.14, AnonymBruker skrev: Kom på en gjerrigknark i livet mitt. Bestevenninnen min på barne og ungdomsskolen og jeg overnattet mye hos hverandre. Når hun var hos oss fikk hun full middag, frokost, kveldsmat, alt som vi spiste delte vi med henne. I hennes hus måtte jeg sitte på rommet å vente mens hun spiste middag og kvelds. Hvis jeg overnattet fikk vi lov til å dele EN pakke med Mr Lee nudler til frokost. Dette gjaldt i alle år, 1 klasse eller 10 klasse... En pakke.... En gang ble jeg spurt om jeg ville være med å legge på fyllet på hjemmelaget pizza, og når maten var ferdig stekt måtte jeg gå opp på rommet og vente hahaha. Deres hus, deres regler så klart. Men hun var helt klar over at datteren fikk mat hos oss så det var litt smålig. Og dette er en familie som langt ifra sliter økonomisk. Anonymkode: 34f59...7dd Det opplevde jeg og en gang jeg besøkte en venninne på barneskolen fra klokka 11 til 19.00 en søndag. Fikk ingen mat, ble jo kjempesulten! Venninna mi ble ropt ned fra loftet av moren sin i 5 tiden. Hørte det klirret i bestikk, hele familien spiste middag.. Når venninna mi kom opp igjen etter måltidet latet hun som ingenting, tror hun var så flau over familien sin at hun ikke turde si noe. Anonymkode: de614...e02 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #2786 Del Skrevet 2. januar 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det opplevde jeg og en gang jeg besøkte en venninne på barneskolen fra klokka 11 til 19.00 en søndag. Fikk ingen mat, ble jo kjempesulten! Venninna mi ble ropt ned fra loftet av moren sin i 5 tiden. Hørte det klirret i bestikk, hele familien spiste middag.. Når venninna mi kom opp igjen etter måltidet latet hun som ingenting, tror hun var så flau over familien sin at hun ikke turde si noe. Anonymkode: de614...e02 Før i tiden var dette ganske vanlig. I allefall husker jeg det slik at det var noen familier jeg fikk middag hos, og andre ikke. Litt kjipt å sitte på rommet og vente, mens bestikket klirret, husker jeg også selv. I allefall når min familie inviterte gjestene til å spise med, så venninna mi var vant til å få middag når vi var hos meg. Kanskje foreldrene til venninna di mente at det var på tide å gå hjem for deg, og trodde du skulle ta hintet og gå hjem og spise? Er ganske lenge å være på besøk fra 11 til 17 (eller 19). Anonymkode: 5e89e...534 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misssssnorway Skrevet 3. januar 2019 #2787 Del Skrevet 3. januar 2019 Viste seg å være en gjerrigknark i familien min i år! Etter at alle julegavene var åpnet og vedkommende skal til å pakke sammen og ha de ut i bilen, kommer det lett humring "Hehe, gikk visst i pluss i år også!"🙃 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #2788 Del Skrevet 3. januar 2019 4 timer siden, misssssnorway skrev: Viste seg å være en gjerrigknark i familien min i år! Etter at alle julegavene var åpnet og vedkommende skal til å pakke sammen og ha de ut i bilen, kommer det lett humring "Hehe, gikk visst i pluss i år også!"🙃 Den der er så kvalm! Anonymkode: 8e3a2...aee 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet 6. januar 2019 #2789 Del Skrevet 6. januar 2019 På 03.01.2019 den 13.51, misssssnorway skrev: Viste seg å være en gjerrigknark i familien min i år! Etter at alle julegavene var åpnet og vedkommende skal til å pakke sammen og ha de ut i bilen, kommer det lett humring "Hehe, gikk visst i pluss i år også!"🙃 Sikker på at han/hun ikke tulla? I fjor fikk jeg den største haugen med gaver. Da sa jeg "jeg vant!", men det var jo selvsagt bare et forsøk på å være morsom. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #2790 Del Skrevet 6. januar 2019 På 22.2.2018 den 20.47, AnonymBruker skrev: Kantinemannen på skolen må være den mest gjerrige personen jeg har møtt. Han tar 5 kr for å varme mat i mikroen, 5 kr pr salt og pepper (sånne små røde og blå poser), sukker i te/kaffe koster 7 kr og en brødskive (uten pålegg) koster 15 kr. Hardt å være student når han driver kantina og man har glemt mat (jeg har med mat hver dag, for å si det sånn) Anonymkode: b57c8...b99 Om dette er mat studentene har med fra hjemme forstår jeg han godt. Anonymkode: dcb7a...91d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
princeofithilien Skrevet 6. januar 2019 #2791 Del Skrevet 6. januar 2019 Tanta mi har ei venninne som legger brukte fyrstikker på en skål og bruker dem om igjen... 😅 Da de to var på en hyttetur uten strøm hadde hun gått og blåst ut stearinlysene hele tida for ikke å bruke dem for mye... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. januar 2019 #2792 Del Skrevet 6. januar 2019 57 minutter siden, princeofithilien skrev: Tanta mi har ei venninne som legger brukte fyrstikker på en skål og bruker dem om igjen... 😅 Da de to var på en hyttetur uten strøm hadde hun gått og blåst ut stearinlysene hele tida for ikke å bruke dem for mye... Man får da ikke tent en fyrstikk om igjen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
princeofithilien Skrevet 6. januar 2019 #2793 Del Skrevet 6. januar 2019 1 time siden, Peonjenta skrev: Man får da ikke tent en fyrstikk om igjen. Nei, men man kan stikke pinnen inn i en flamme og tenne et annet lys med den! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 Populært innlegg #2794 Del Skrevet 6. januar 2019 Gjenbruk av tannpirkere -en bekjent av meg var hos sin kjæreste hjemme hos hans foreldre. Etter middag måtte hun på toalettet, der så hun seg også i speilet og fant ut at hun hadde noe mellom tennene. Kikker i skapet over vasken og der fant hun ett eggeglass med tannpirkere, brukte en. Gikk ut av toalettet og tenkte for seg selv at hun måtte si i fra at hun hadde kikket i skapet på badet og funnet tannpirkere. Da ble moren i huset litt rar, dro på det og spurte «ehhh...du brukte ikke de som stod i eggeglasset der?!!», «jo var de jeg fant» svarte min bekjent...da sa mor i huset «Ok, du skjønner at i det eggeglasset setter vi alle tannpirkere som er pent brukt» ...hehe, kan jo si det sånn at hun aldri har brukt tannpirkere hos andre igjen.. i tilfelle de er pent brukt😅 Anonymkode: ca0b4...6c8 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #2795 Del Skrevet 7. januar 2019 On 11/18/2018 at 5:39 PM, AnonymBruker said: Jeg irriterer meg skikkelig over folk som er gjerrig, fordi noen ganger tror jeg ikke disse menneskene er klar over det selv en gang. Jeg mener ikke folk med lite penger som kjøper First Price, det handler ikke om å leve på budsjett, jeg snakker om skikkelig gjerrigknarker. Selv om jeg syntes det er irriterende der og da, så er det mange morsomme historier om folk som over alt på jord skal spare på en slant. Sånn type "Du tok betalt for tre poser, vi har bare fått to." Da jeg bodde i utlandet var jeg på besøk hos en kamerat som leide et rom hos noen med felles bad. Jeg hadde lånt toalettet da vi kom og fikk et ganske stygt blikk av damen som eide huset. Mange timer senere da jeg skulle låne toalettet før jeg skulle dra hjem hadde hun vært inne på badet og tatt vekk alt toalettpapiret fordi hun ikke ville spandere et par flak dopapir på kameraten min sine gjester. Jeg vil ikke si hvor hun kom fra da det er en stereotype at folk fra det landet er gjerrige, men det stemmer faktisk. Kameraten min sine foreldre er der ifra, og det er derfor han leide hos henne til å begynne med. Han var skikkelig flau! Kjenner du til en gjerrigknark? Anonymkode: 3f1d5...2fc Hvor er de fra?😅 Anonymkode: a5ad0...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 7. januar 2019 #2796 Del Skrevet 7. januar 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjenbruk av tannpirkere -en bekjent av meg var hos sin kjæreste hjemme hos hans foreldre. Etter middag måtte hun på toalettet, der så hun seg også i speilet og fant ut at hun hadde noe mellom tennene. Kikker i skapet over vasken og der fant hun ett eggeglass med tannpirkere, brukte en. Gikk ut av toalettet og tenkte for seg selv at hun måtte si i fra at hun hadde kikket i skapet på badet og funnet tannpirkere. Da ble moren i huset litt rar, dro på det og spurte «ehhh...du brukte ikke de som stod i eggeglasset der?!!», «jo var de jeg fant» svarte min bekjent...da sa mor i huset «Ok, du skjønner at i det eggeglasset setter vi alle tannpirkere som er pent brukt» ...hehe, kan jo si det sånn at hun aldri har brukt tannpirkere hos andre igjen.. i tilfelle de er pent brukt😅 Anonymkode: ca0b4...6c8 Haha, jeg hadde aldri sagt sannheten om jeg var moren 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #2797 Del Skrevet 8. januar 2019 Vi var en godt voksen venninnegjeng ute på byen i helgen, og datteren til den ene venninnen, som nettopp har fått lappen, kom og hentet oss i totiden om natten, og avtalen var selvsagt at hun skulle få betalt for dette. En av dem som var med, fikk sitte på og ble kjørt hjem. Vi kjenner ganske godt til henne fra før, hun er ekstremt gniten og vi presiserte at jenta skulle få betalt for å hente oss midt på natten. Vi bor alle i en avstand som koster ca 6-700 kr med taxi. Vi andre betalte 250 kroner. Etterpå kom det 50 kr med vipps. Hun har altså kalkulert at siden moren skulle hentes uansett, så var det tilstrekkelig å betale for avstikkeren. Jeg synes dette er gjerrig, Anonymkode: 8ecb5...8b6 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #2798 Del Skrevet 8. januar 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi var en godt voksen venninnegjeng ute på byen i helgen, og datteren til den ene venninnen, som nettopp har fått lappen, kom og hentet oss i totiden om natten, og avtalen var selvsagt at hun skulle få betalt for dette. En av dem som var med, fikk sitte på og ble kjørt hjem. Vi kjenner ganske godt til henne fra før, hun er ekstremt gniten og vi presiserte at jenta skulle få betalt for å hente oss midt på natten. Vi bor alle i en avstand som koster ca 6-700 kr med taxi. Vi andre betalte 250 kroner. Etterpå kom det 50 kr med vipps. Hun har altså kalkulert at siden moren skulle hentes uansett, så var det tilstrekkelig å betale for avstikkeren. Jeg synes dette er gjerrig, Anonymkode: 8ecb5...8b6 Ikke bare gjerrig. Det er også smålig, frekt og ganske stusselig oppførsel. Anonymkode: a7b85...5d5 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #2799 Del Skrevet 8. januar 2019 Hadde en gnien pappa (alkoholiker og psykopat) som ville at jeg skulle ta opp studielån på 2.året på VGS for å betale husleie (for barnerommet mitt), mat og bruk av dusj. Ble kastet på gata når jeg nektet. Hadde heldigvis en kjæreste og vi ble fort samboere. Hadde en gang uforutsette utgifter og en uke igjen til lønn og stipend på universitetet. Ringte hjem og spurte om 100 kr til melk, brød og havregryn. Fikk blankt avslag. Hadde heldigvis snille venner i kollektivet. Anonymkode: 7bd63...224 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #2800 Del Skrevet 8. januar 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Vi var en godt voksen venninnegjeng ute på byen i helgen, og datteren til den ene venninnen, som nettopp har fått lappen, kom og hentet oss i totiden om natten, og avtalen var selvsagt at hun skulle få betalt for dette. En av dem som var med, fikk sitte på og ble kjørt hjem. Vi kjenner ganske godt til henne fra før, hun er ekstremt gniten og vi presiserte at jenta skulle få betalt for å hente oss midt på natten. Vi bor alle i en avstand som koster ca 6-700 kr med taxi. Vi andre betalte 250 kroner. Etterpå kom det 50 kr med vipps. Hun har altså kalkulert at siden moren skulle hentes uansett, så var det tilstrekkelig å betale for avstikkeren. Jeg synes dette er gjerrig, Anonymkode: 8ecb5...8b6 50,- per pers var nok litt lite, men 250,- per pers synes jeg var mye. Anonymkode: 0d7b9...e29 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå