Gå til innhold

Hermione og Malin

Fremhevede innlegg

Gjest Mayamor
Skrevet

De fleste gravide er stuptrøtte om kvelden.

Så legg deg tidlig du og skyld på magen. :wink:

Slapp av og ta livet med ro. :Nikke:

Nå er du allerede i uke 11 - snart uke 12... (10+5 = uke 11...)

Det går på fram...

Ta med deg mobilen og bestill deg en time i dag...

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Videoannonse
Annonse
Gjest Mayamor
Skrevet

Magnhild påpekte at jeg hadde glemt deg - og det var ikke meningen...

Det var ikke meningen... :oops:

Så her er samme melding som til de andre...:

Hva sier du til et treff neste tirsdag?

Da er Magnhild ferdig med eksamen?

På TGI-Friday kl. 18.00. ?

Sender samme melding til:

* Iona

* Magnhild

* Ny dag

* Meta

* bizzy (som jeg aldri har vært inne hos - men har registrert er fra Bergen)

Er det flere Kgére som bor i Bergen og har lyst å være med

- er jeg lei meg for at jeg har glemt dem... :oops:

Men - alltids plass til flere... :wink:

Så da altså:

Treff tirsdag 17.02.2004 Kl. 18.00. på TGI-Fridag.

Jeg bestiller bord mandag 16 og sender PM til de som vil være med...

Klem fra Mayamor :vinke:

Gjest Mayamor
Skrevet

Kan det sies mer overbevisende...? :sjarmor:

Bli med da vel...

Klem fra Mayamor

Skrevet

Vil bare gi deg et bittelite tips.. Jeg sliter også veldig med forstoppelse og kaster opp av duphalac, men fikk som tips å ta litt i en kopp te. Det funket veldig bra. Da kjenner jeg ikke smaken lenger :) Tar ikke full dose, men litt ihvertfall..

Hadde vært koselig om du ville komme på treff neste uke. Jeg skal være med :D Hadde vært koselig å treffe deg!

Håper du får en FIN uke :D

Meta :vinke:

Skrevet

Hei! Her har du en liten hilsen sånn på en tirsdag!

Håper du får en fin dag og kveld!!

Stor klem fra Lilletrollet

:vinke::vinke:

Skrevet

Oioioi! Treffe KG-jentene ansikt til ansikt? :o

Skumle greier......Må tenke littegrann på det før eg bestemmer meg.

Men du er veldig flink til å overtale, Magnhild :wink:

I går kveld var eg og kjæresten på Volvat og hilste på Knerten. Og han lever! Sparka med beina og vifta med armane mens han stadig vridde på seg for å komme unna UL-dingsen. Ei lita stund låg han med ansiktet mot oss sånn at vi såg to svarte flekkar der auge-holene er. Fekk litt sånn alien-følelse akkurat då.

Alt såg veldig bra ut i følge gynekologen. Ingen forstørra nakkefold, ingen ryggmargsbrokk og heilt riktig størrelse i forhold til kor langt eg har komt (11+6 i dag). Sjansen for at det skulle gå gale no var veldig liten.

Knerten er no 4,5 cm frå hovud til sete, så då er han kanskje 8 cm viss ein tar med beina? Bildet vi fekk var fryktelig dårlig, men det er ikkje så nøye. Det viktigaste er at eg veit at alt er i orden og at eg endelig kan begynne å glede meg skikkelig.

Har forresten funne ut at det er ei til på jobben min som har termin i august. Ho har komt eit par veker lengre enn meg. Ho jobbar på ei anna avdeling, så eg kjenner ho ikkje så godt. Snakkar med ho i lunsjen av og til. Eg har ikkje fortalt på jobben at eg er gravid endå. Tenkte eg skulle gjere det neste veke. Gruar meg litt til det, for eg trur sjefen kjem til å bli veldig skuffa. Han har nemlig store planar om alt vi skal få gjort dette året. Eg veit jo at det ikkje er mitt problem, men eg får litt dårlig samvittighet likevel.

Men no får eg jobbe litt og tenke på om eg tør å gå på KG-treff :o

Skrevet

Heisann :wink:

Håper du kan komme på treff på tirsdag kveld.

Det er jo bare noen av oss kg :wink: e så det er ikke så skummelt.

Jeg har aldri vært på treff selv, så det blir ikke bare deg som er nybegynner. Hadde vært kjekt å treffes.

Flott at alt står bra til med den lille.

Skjønner at du gruer deg til å fortelle om grav. på jobben. Men det går nok så bra så.

Det er alltids ting man har planlagt som må utsettes. For min del har jeg på en måte begynt på permisjonen 5 mnd. for tidlig i og med at jeg er sykemeldt... og det var ihvertfall ikek meningen. Ble sykemeldt 2 dager etter å ha fortalt nyheten til sjefen.

Satser på at det går bedre med deg og at du får gjort mye før perm.start.

Håper å se deg på tirsdag :wink:

Klem NyDag

Skrevet

Så koselig å lese at allt stod bra til på ultralyd! :hoppe:

Ville bare ønske deg en flott helg, og håper du tar turen til Fridays på tirsdag, jeg har til tross for at jeg syns det er skummelt :o tenkt å ta turen ned, får få Meta til å dytte meg innafor døren dersom det blir for skummelt :ler: Håper vi sees :vinke:

Gjest Mayamor
Skrevet

Okay:

:hoppe::danse::hoppe: :blomst_opp: :hoppe::danse::hoppe:

Nå blir du iallefall med... :grinele:

Klem fra Mayamor :sjenert:

Skrevet

Okai! :P Eg blir med! Den som intet våger intet vinner.

Det skal eigentlig vere avslutning for ein som skal slutte på jobben med pizza og øl på Peppes, men eg klarer sikkert å lure meg unna det. Då slepp eg å finne på unnskyldningar for å la vere å drikke øl.

I helga var eg heime hos mamma og fortalte alle vennane mine der at eg er gravid. Litt morsomt å sjå reaksjonen! Trur dei fleste vart litt overraska, for dei trur at eg er sånn karriere-kvinne som ikkje vil ha barn før eg har passert 30. Men der tok dei feil!

Trur forresten at eg har begynt å kjenne antydning til mage heilt nederst no. Har jo litt mage lengre opp og, men det er mest gammalt flesk og luft i magen :roll:

Kvalmen har ikkje heilt sluppe taket endå, men det er mykje bedre enn det var for eit par veker sidan. Smaksløkane mine har dessutan forandra seg veldig. Orkar ikkje tanken på Cola, chips og sjokolade lengre. Det smakar heile annerledes enn før. Før var eg nesten avhengig av Cola.

Håpar det fortsett slik! Då slepp eg kanskje å legge på meg 25 kg.

Skrevet

:hoppe: JIPPI!!!! :hoppe: Gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, :hoppe: gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, :hoppe: gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, :hoppe: gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, JIPPI!!!! gleder meg, :hoppe:

Skrevet

Da regner jeg med at du kommer...

Gleder meg masse til å treffe deg :)

Masse klemmer fra NyDag

:heiajente:

Skrevet

:kul: Bord er bestilt i Maya Larsen,

kl 18.00 på TGI Fridays i morgen!!

Gleder meg til å treffe alle sammen!!!

:hoppe:

Skrevet

:bukke: Takk for en utrolig koselig kveld i går.

Det gikk over all forventning fra min side!

Hadde vært koselig å treffes igjen spør du meg!! :roll:

:kose:

Gjest Mayamor
Skrevet

Takk for sist ja. :klem:

Vi må jo bare treffes igjen slik at jeg kan få prate litt mer med deg også...

Vi satt jo så langt fra hverandre vi... :sjenert:

Du virker som en koselig jente.

Gleder meg til neste gang og se hvordan magen din vokser... :hjerter2:

Klem fra Mayamor

Skrevet

Heisann,

takk for i går. :)

var veldig kjekt å treffe deg. Fint at du valgte oss istedenfor middag med jobben. Håper du koste deg.

Vi fant jo ut at vi hadde en felles link også i livet vårt, om jeg skal kalle det det. Verden er liten altså.

Også bor vi ikke så langt fra hverandre heller :wink:

Ellers så hadde jeg rett med dialekten - der var du avslørt :Nikke:

Håper du har en fin dag på jobben i dag. Ønsker deg også en fin uke videre.

Håper vi kan treffes på flere kg-treff :wink:

Klem NyDag

Skrevet

Hei

Jeg har også lyst til å treffe deg igjen altså :-) Vi er jo nesten like langt også, så det hadde vært kjekt å sammenliknet mager etterhvert :-)

Koste meg ihvertfall i går og håper du også hadde det bra. Det var jo i utgangspunktet et veldig bra valg å gå på kg-treff istedenfor sånne kjedelige jobbgreier :wink: Spør du meg da..

Klem meta :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...