Gå til innhold

Hermione og Malin


Hermione

Anbefalte innlegg

Gjest Mayamor

Riktig det samboeren din sier:

Folat er det anbefalt at en begynner på også i prøvetiden...

Ja - den raslingen i eggstokkene kjennervel enhver fruktbar kvinne ved synet av en baby...

Raslingen min sluttet her i helgen da vi var på sommerleir på Eikås...

Det var det noen bilcrossgutter på 16-18 år med et språk som bryggesjauere... :o

Meeeeeen så kom raslingen tilbake med det mottoet:

MINE BARN SKAL IKKE SNAKKE SLIK... :fy: :ler:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:evil: Teite mennesker som hele tiden skal stjele andre sine ting!!! :evil: Jeg blir så sinna av sånt noe tull!

Men det høres ellers ut som en veldig bra ferie da!!

VElkommen hjem igjen i alle fall!

Og lykke til med prøvingen! Og spis folat som bare det!!! :ler:

Klem fra Magnhild

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei Hermy!

Jaså, så du så etter meg i Frankrike... Jeg var hun som badet, men så fikk panikk for hai og derfor svømte superfort inn igjen. Litt soling, mer bading, haipanikk og inn igjen osv. Dessuten hadde jeg lilla bikini og en kul, beige solhatt. For ikke å snakke om blålige Fendibriller.

Skal vi se, i Juan Les Pines lå vi på Plague Richelieur (eller noe sånt). I Cannes lå vi på sånne offentlige strender. De private strendene var jo dødsdyre der!!!

Hvor holdt dere til da?

Jeg er helt enig med deg i at urinveisinfeksjon er helt sinnsykt vondt. Ha masse appelsinjuice i hus, og drikk det hver eneste dag. Det hjelper. Jeg får sopp av all prøvingen, det blir så mye fuktighet. Men alt for Saken!

Kos deg da du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hermione :vinke:

Ser ut i fra hilsenen din i Matahari sin dagbok at vi har ikm på omtrendt samme tid :blunke: (14 dagers tid) Blir spennende å følge med på hvordan det går for deg! Krysser fingre, armer og tær for oss begge :D

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er definitivt eggløsnnga over, så no er det berre å vente og sjå om mensen kjem. Er på dag 21 i syklusen i dag, så det er fremdeles ei veke til eg kan teste. Men eg klarte sjølvsagt ikkje å la vere å kjøpe ein test då eg var innom apoteket i går :roll:

Og akkurat då eg stod og betalte stod plutselig sjefen min rett ved sida av meg. :oops: Eg smilte og sa hei og prøvde febrilsk å holde augekontakt med han sånn at han ikkje skulle sjå kva som låg på disken framfor meg.

Apotek-dama var heldigvis rask med å få testen oppi ein pose. Trur ikkje han såg den. Har aldri møtt på han utanfor arbeidsplassen før, og så måtte eg sjølvsagt treffe han akkurat då. Var vel Murphys lov som slo til igjen. Begynte å jobbe hos han i juni og har 6 mnd prøvetid, så eg vil ikkje at han skal vite at eg prøver å bli gravid.

No ligg testen på badet og eg klør i fingrane etter å prøve den, men eg MÅ vente til dag 27 i allefall. Orkar ikkje skyggestrekar og tvetydige resultat. Har ingen spesielle symptom, så eg trur ikkje det har klaffa denne månaden. Men Matahari hadde heller ikkje symptom, og ho var gravid ! Så kanskje.......... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*krysse fingre, tær, armer, bein, og alt annet som kanskje kan krysses*

Ikke lenge til IKM nå... Hadde vært morsomt om det var flere bergensere som ble gravide!!!

Er det ikke typisk at sjefer skal påtreffes når man IKKE vil bli påtruffet? Jaja, får håpe at han ikke så det. Det kan jo bare være at du kjøpte den for å sjekke ut et 'uhell', kan du jo si til han om han spør... Det er mange uhell ute og går. Og av en eller annen merkelig grunn, så er det de som blir gravide med en gang... :roll:

Jaja, vi får snakkes og hold oss oppdatert da!!

Klem Magnhild

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Typisk å treffe mennesker en ikke vil treffe når det ikke passer... :roll:

jeg stod på legekontoret og sa jeg skulle inn til jordmor.

Og selvfølgelig ser jeg et familiemedlem bak meg når jeg skal sette meg...

Så dermed "slapp" jeg å kringkaste det til hele familie selv... :wink:

Lykke til .

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o UÆÆÆÆÆÆH! :o

Klarte sjølvsagt ikkje å la vere å teste når eg hadde ein Clearblue liggande, så eg tok ein test i dag på dag 25 eller dag 27 (er ikkje heilt sikker :-? ) Og eg såg eit svakt kryss!!!!!! Både den loddrette og den vannrette streken var svake, men eg såg det. Sprang inn i senga og vekte sambo med ein gang. Først såg han det ikkje, men når han fekk våkna litt såg han det han og. Passa på å ta bilde av testen med digitalkamera før det var gått 10 minutt sidan det stod i bruksanvisninga at ein ikkje kunne stole på resultatet viss det var gått meir enn 10 minutt.

Og det er eg glad for no. 2 timar etter at eg tok testen er nemlig den vannrette streken blitt veldig sterk medan den loddrette har blitt svakare.

Men på bildet eg tok ser eg krysset tydeligare :) .

Tørr ikkje å sleppe jubelen laus heilt endå. Det kjennest ut som om mensen er på veg og eg har ingen gravidietssymptom (ømme puppar eller kvalme). Skal ta ein ny test i mårra. Håpar den gir litt blåare kryss!

Syns det her gjekk litt for lett til å vere sant nemlig. Har jo berre prøvd skikkelig 1 syklus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er exakt hvordan jeg opplevde det...et svakt kryss som også ble svakere utover dagen... Og her sitter jeg med den stadig voksende magen.. :lol:

Et X er et X og da får man jo GRATULERE!! Dessuten når du tester så tidlig vil det som regel gi svakt utslag. Vent å se hvor sterk krysset er om noe dager :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Så spennende.

Krysser fingrene for at det var et skikkelig kryss nå da...

Tar meg den frihet og gratulerer med positiv test... :kysse:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI!!!

Det var akkurat likt med meg også. Så fra nå av anbefaler vi alle prøvere om å dra 16 dager til Frankrike - MIRAKELEFFEKT!!!

Gratulerer så mye, dette var kjempegøy. (Svake streker har ingen betydning. Det kan jeg, Kipa og Jinx jaffal skrive under på.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor
(Svake streker har ingen betydning. Det kan jeg' date=' Kipa og Jinx jaffal skrive under på.)[/quote']

Og jeg... :wink:

Klem igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*rekker hånden i værte*

Og jeg...

GRATULERER SÅ MASSE!!

Så nå krysser vi armer og bein for at krysset blir enda sterkere og at det blir der leeeenge!!!

:ler:

Klemmer fra Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi! Så gøy! Gratulerer så masse! Skal bli spennende å følge med på den voksende magen din nå :D Ja, for et kryss er jammen et kryss! Gratulerer igjen :D Sitter nesten og hopper på stolen her av glede jeg :P

Kanskje det er det jeg må gjøre? Dra med sambo på to-ukers ferie midt i eggløsningstiden? Hm.. :ler:

Åh, dette var gøy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

:D

jeg repeterer meg selv; full klaff i ferien!

Gjelder jo flere og flere jo :wink:

Kjempegøy,

masse hilsener fra ny dag

6+1 (og veldig sliten og kvalm - men happy, happy)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for gratulasjonane! Har berre ein liten rettelse å komme med:

min lille spire blei laga etter at vi kom igjen frå ferie, men det kan jo vere at ferien hadde positiv effekt likevel :D

Testa igjen og i dag var krysset litt blåare!!!!

Og ingen mens hittil. Får håpe at det lille frøet fortsett med å klamre seg fast!

Har fortsatt ingen graviditets-symptom. Var litt kvalm og uggen i dag tidlig, men det trur eg rett og slett berre var nervar.Gjekk plutselig opp fpr meg at eg faktisk var gravid. Må innrømme at det er litt sånn skrekkblanda fryd. Det kom litt brått på, for eg hadde rekna med at vi kom til å prøve i mange månader før det klaffa. Har jo nettopp begynt i ny jobb og blir nødt til å fortelle om graviditeten før prøvetida mi er over.

Er 20 veker på veg når eg er ferdig med prøvetida og då har det sikkert begynt å vise for lenge sidan.Men det ordnar seg vel for snille jenter! :wink: Får vere flittig som ein maur i vekene framover sånn at dei skjønnar at dei ikkje klarar seg utan meg :D

Beklager at eg ikkje har skreve i dagbøkene til alle dåkke kjekke jentene her inne på ei stund. Grunnen er rett og slett at skjermen min er på reperasjon. No lånar eg skjermen til sambis sidan han jobbar overtid i dag. Når han er heime sitt han klistra framfor skjermen og spelar data, så då er det umulig å komme til. Og når han endelig riv seg laus må eg nesten benytte sjansen til å få vere litt med han, så då kan eg ikkje sitte her :roll: Har gitt han klar beskjed om at det blir andre bollar når babyen kjem, og det er han heldigvis einig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer gratulerer!

Så kjempekoselig da!!!!!

Tusen takk for hilsen i boken min, kjempekoselig!!! Skal teste i morgen tidelig, dersom ingen ting uventet/uønsket skjer i mellomtiden :o

Så da håper jeg at graviditeten din har litt smitteefekt :blunke:

Kos deg!

*Gratulasjonsklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...