Gå til innhold

Hermione og Malin


Hermione

Anbefalte innlegg

Æsj.. Dumme test :evil:

Men så lenge tanta ikke har kommet er det jo håp :) Jeg krysser fingrene alt jeg kan for at det har klaffet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:evil: :evil: :evil: :evil:

Har fått mensen!

Då slapp eg iallefall å sløse vekk ein graviditetstest til. Sparer den siste til neste prøvemnd. Og då SKAL eg bli gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Ja, Klips, du har heilt rett! Her var det stille før stormen, for eg er gravid!!!!!!!!!!! :hoppe:

Tok ein test i dag tidlig på dag 28 og fekk klart og tydelig blått kryss! Forrige gang eg var gravid fekk eg litt blanda følelsar då eg fekk positiv test fordi det klaffa litt raskare enn eg var forberedt på. Men denne gangen er eg berre veldig, veldig glad! :D

Hadde aldri trudd at det skulle klaffe denne mnd, for eg trudde vi hadde bomma på eggløsninga. Hadde sex på dag 9,10,11,12,13 og 14, men syns eg kjente eggløsningssmerter på dag 15. Då var eg på julebord til langt på natt, så då blei det ingenting. Heller ikkje på dag 16 eller 17, for då las eg intenst på eksamen som eg hadde på dag 18. Men det var tydeligvis nok likevel!

Denne gangen må det berre gå bra! Orkar ikkje fleire skuffelsar no. Kjem nok til å vere ekstra bekymra rundt veke 9 då det gjekk gale sist, men skal prøve å tenke positivt og slappe av.

Dette var verdens beste julepresang! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye. Tenker det var verdens beste julegave dere kunne få ja. Nå krysser vi fingrene og tenker at dette går bra!! :tommel:

Får håpe det er en ny blå bølge på gang!!

Ønsker deg en god jul! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse. :hoppe:

Dette var koselig nyheter.

Var akkurat innom deg i går og så det var lenge siden oppdatering.

Dette er jo en skikkelig førjulspresang... :wink:

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gratulasjonane!

Er litt satt ut akkurat no, for eg var akkurat inne og las i Matahari si dagbok. Fekk skikkelig vondt i magen av å lese kva som var skjedd. Kvifor må verden vere så urettferdig? Når ein har vore på ordinær ultralyd og sett at alt er i orden trur ein liksom at alt skal gå bra.........

Med meg er iallefall alt bra foreløbig. Har ikkje merka nokre spesielle symptom endå bortsett frå at eg er stuptrøtt om kveldane. Sovnar på sofaen klokka ni kvar kveld :-?

Hadde jo lovt meg sjølv at eg skulle slappe litt meir av denne gangen, men foreløbig har det vore berre stress med julehandel og vasking. Har litt meir vasking og pynting igjen som eg skal ta i dag, men så skal eg berre slappe av i 2 veker. Skal feire julafta hos mora til kjæresten, så eg slepp å stresse på julafta. Mamma skal og vere der (Mødrene vår er enker begge to), så eg lurte på om vi skulle sleppe nyheten om graviditeten ved middagsbordet. Er jo veldig tidlig endå, men veit ikkje om eg klarer å holde kjeft lengre. Og sidan eg antageligvis kjem til å sovne på sofaen til svigermor utpå kvelden er det kanskje like greit at ho veit det. Viss ikkje trur ho vel at eg syns det er fryktelig kjedelig hos ho :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med graviditeten :D Syns ikke det er så ille å fortelle tidlig jeg. Tror ikke på de der gamle overtrotingene om å ikke fortelle. Dessuten er det jo veldig fint å dele gleder og sorger med mødrene våre :)

GOD JUL til deg og frøet :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er det JUL!

Er heilt mutters aleine på jobb idag, så eg har tenkt å bruke masse tid på KG uten å ha dårlig samvittighet. Eigentlig har eg mest lyst til å gå heim og sjå 'Tre nøtter til askepott', men eg må vel vere her til 12 :evil: .

Har fortalt ei veninne at eg er gravid no. Klarte ikkje å holde kjeft :oops: . Kjæresten blir litt lei av alt graviditetsmaset, så eg syns det var veldig greit å snakka med ho om det i staden for. Ho har nylig vore gravid sjølv og blir ikkje lei av å høyre på meg :P

Stoler på at ho ikkje forteller det vidare.

Har endå ikkje heilt bestemt meg for om eg skal fortelle om graviditeten under julemiddagen i kveld. Har ein sånn ekkel følese av at det kjem til å gå gale dersom det blir offentlig. Heilt irrasjonelt sjølvsagt, men angsten er der likevel.

Har fremdeles ikkje fått noko særlig graviditets-symtpom. Har ikkje ømme puppar eingang! Det hadde eg iallfall sist. Men det kjem vel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes kjedelig ut å være alene nå!

Derfor sender jeg et smask din vei! :kyss:

Og en nisse... :nisse:

Og en klovn... :klovn:

:ler:

Hæppi jul!

Tenk over om du satte pris på støtten du fikk da det gikk galt i høst. Og så kan du tenke over om du vil fortelle det på et tidlig stadium...

Ønsker deg alt vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...