Gå til innhold

Hermione og Malin


Hermione

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for alle trøsteklemmane!

Har det bedre no, men eg har vore ganske deppa dei siste dagane.

Fekk tre dagers sjukemelding, dvs til og med i dag, men i dag gjekk eg på jobb. Blir berre meir deppa av å sitte heime og tvinne tommeltottar.

Har nesten slutta å blø no, men innimellom får eg krampeaktige smerter i magen. Kjennest ut som om det er i eggstokkane. Håpar det gir seg snart...Er vel kanskje livmora som trekk seg sammen igjen.

Har veldig lyst til å prøve å bli gravid igjen så fort som mulig, så det er mulig eg drit i å vente på stabil jobbsituasjon. Men vi skal uansett vente til eg har hatt ein mens før vi prøver igjen.

I helga får eg besøk av ei veninne og den 3 mnd gamle gutten hennas. Det gledar eg meg til! Ho var litt redd for at eg skulle synes at det var litt trist å ha ein baby i huset rett etter at eg hadde hatt ein MA, men eg syns det berre er kjekt. Veit jo at eg og skal få ein sånn om ikkje så altfor lenge. For no veit eg iallefall at eg kan bli gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klem*

Virker som du ser litt lysere på ting nå. Som du selv sier: Du kan jo tross alt bli gravid.

Ønsker dere lykke til, og håper det lykkes snart igjen. :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Oi! her var det jo komt innlegg til meg! Så koselig! :D

Alt er berre bra med meg. Blødningane stoppa ca ti dagar etter utskrapninga og psykisk har eg komt meg ovenpå igjen.

Den opprinnelig planen var å vente til desember med å prøve igjen, delvis pga jobbsituasjon og delvis for å få MA'en litt på avstand først.

Men no har vi funne ut at vi vil prøve igjen så fort som mulig. Var faktisk sambo som foreslo det. Blei litt overraska, for han har liksom vore den 'fornuftige' av oss som ville vente med å få barn til vi begge hadde fast jobb og stabil økonomi. Måtte faktisk bruke ganske lang tid på å få han med på å lage barn i utgangspunktet. Men no har plutselig pipa fått ein anna lyd. :wink: No meiner han at det alltids ordnar seg med jobb og sånt og at det aldri passar 100% å få barn.

Så no ventar vi berre på at mensen skal komme tilbake, sånn at vi kan prøve igjen. I følge legen på KK tar det vanligvis 4-6 veker frå utskrapninga. På søndag er det 4 veker sidan utskrapninga, så eg kan jo håpe på at vi er klar for prøving om ca 14 dagar :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oups, tok visst helg litt tidlig jeg..... jaja, måtte på jobb i dag også :oops:

Får vel heller komme tilbake med helgehilsen i morgen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å lese at det går bedre med deg! Ser også at dere har tenkt å prøve på nytt, og da ønsker jeg dere lykke til med det!!! :tommelsmil:

Håper du får en god helg!

Klem fra Kipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk mensen på fredag!!!!! :D

Og ikkje berre litt heller.........Har aldri blødd så masse i heile mitt liv.

Då eg stod opp søndag morgon og skulle på do fossa det blod ut då eg drog ned trusa :oops: Masse blod på golvet og usj og æsj. Litt pinlig. Ropte på sambis og sa han skulle holde seg langt unna badet til eg hadde vaska. Ellers kom han aldri til å få lyst til å ha sex med meg igjen. :kvalm:

Blør fremdeles mykje meir enn eg vanligvis gjer, men det har roa seg litt. Så snart eg har slutta å blø er vi klare for baby-laging :sjarmor:

I går var eg på Fantoft studentby og spiste 9(!!!) retters middag!

Det var eit par utvekslingsstudentar som kjæresten har hjelpt litt som diska opp. 3 russiske og 6 kinesiske rettar. Det var eit par av rettane som smakte litt mystisk (blant anna tofu i krabbesaus :eeeh: ), men mesteparten var kjempegodt. Var ferdig med siste retten 23.30 :o og var ikkje i seng før halv to i natt. Veldig trøtt i dag og droppa frokost for å kunne sove litt lengre. Trengte vel heller ikkje så mykje mat med tanke på alt eg hadde i meg i går.

Fantoft er forresten ein utrulig deprimerande studentby. Det er rett og slett ikkje mulig å lage tristare oppgangar, korridorar og hyblar. Ikkje rart at folk blir deprimerte av å bu der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Har hørt det er ganske vanlig med kraftig blødning etter en har mistet...

Ta vare på deg selv og din kjære...:hjerte:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk mensen på fredag!!!!! :D

Hehe, aldri har man vel sett et bredere glis på en menstruerende kvinne! :D

Er du tilbake i prøvernes rekke nå eller? Velkommen tilbake isåfall! :tommelsmil:

Stooor klem til deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med mens! Så bra at den kom så tidlig. Da er nok kroppen din klar for ny dyst. Jeg husker min første mens etter utskrapningen. Jeg blødde også som en foss, og hadde driiiitvondt. Og det er så sunt atte. Renser opp og livmoren blir endelig seg selv igjen.

Lykke til nå da. Da er det bare å vente 6 - 7 dager, og sette igang storoffensiven. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...

Oi! No er det lenge sidan eg har vore her inne! Har det altfor travelt for tida med jobb,eksamenslesing og julehandel.

Er på dag 24 no, og har absolutt ingen symptom. Er nok ikkje gravid. Trur ikkje at eg har hatt eggløsning eingang denne mnd.

Men eg kjem nok til å ta ein test på fredag viss ikkje mensen har komt.

Eller på torsdag..... :oops: Klarer sikkert ikkje å vente til fredag.

Kjæresten reiser utenlands i forbindelse med jobben lørdag morning, og eg vil at han skal vere der når eg tar testen. Det blir liksom ikkje det samme å fortelle han på telefonen at han skal bli pappa viss eg mot alle odds skulle få ein positiv test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Å så godt å endelig se livstegn fra deg igjen!!!!! :kyss:

Krysser fingrene for at ingen tegn er et godt tegn, er jo flere her inne som har vært gravide den måneden de har manglet symptomer :tommelsmil:

Det fortjener du nemlig :blunke:

Venter spent på testdagen :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Tusen takk for koselig hilsen i dagboken min :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.............. :(

Måtte sjølvsagt ta ein test i dag, og den var så negativ som det går an å bli. Er på dag 27, så det er jo endå håp, men forrige gang fekk eg positiv test på dag 27.

Tester igjen på lørdag viss ikkje mensen har dukka opp. Kjennest ikkje ut som om den kjem med det aller første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...