Gjest Unknown Skrevet 31. oktober 2010 #321 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg måtte google jeg,og på wikipedia står det i alle fall at farsdag er det 14. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #322 Del Skrevet 31. oktober 2010 Vi kommer Vi feirer ikke farsdag enda hvertfall. Jeg synes det er barna selv som skal stå for oppvarting den dagen jeg, så det blir nok ikke noe særlig feiring her før barna er større. Hjemmelagde gaver og frokost på sengen til forelderen er slik jeg er oppvokst med å feire dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 31. oktober 2010 #323 Del Skrevet 31. oktober 2010 Vi kan også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 3. november 2010 #324 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg kommer. Skal møte barselsgruppa mi på Zitrus samme dag Har aldri vært der før og så ble det plutselig 2 treff samme dag. Når åpner de da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 4. november 2010 #325 Del Skrevet 4. november 2010 Ser på nettsiden deres at det åpner 10. Hva om vi er der kl 12 f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 5. november 2010 #326 Del Skrevet 5. november 2010 For oss passer det best å komme tidligere (eller seinere). 12 er typisk tid for lur her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 5. november 2010 #327 Del Skrevet 5. november 2010 For oss passer det best å komme tidligere (eller seinere). 12 er typisk tid for lur her. Her også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 7. november 2010 #328 Del Skrevet 7. november 2010 Lillemann har akkurat levert en diger diare-bleie, og body, strømpebukse og genser, dvs ove rhele seg Siden jeg ikke vet om han har diare eller om det var et engangstilfelle, er jeg litt usikker på om vi kan komme. Det er jo så smittsomt. :klø: Kommer vi ikke så kos dere alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 7. november 2010 #329 Del Skrevet 7. november 2010 Når skal vi møtes i dag da? 13? 14? Vi er ganske tilpassningsdyktige når det gjelder sovetider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 7. november 2010 #330 Del Skrevet 7. november 2010 Lillemann har akkurat levert en diger diare-bleie, og body, strømpebukse og genser, dvs ove rhele seg Siden jeg ikke vet om han har diare eller om det var et engangstilfelle, er jeg litt usikker på om vi kan komme. Det er jo så smittsomt. :klø: Kommer vi ikke så kos dere alle sammen! Huff da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 7. november 2010 #331 Del Skrevet 7. november 2010 1330? God bedring til lillemann Elizia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 7. november 2010 Forfatter #332 Del Skrevet 7. november 2010 Halv to er fint for oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 7. november 2010 Forfatter #333 Del Skrevet 7. november 2010 Synd da, Elizia. God bedring til lille I. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 7. november 2010 #334 Del Skrevet 7. november 2010 13:30 går fint for oss også. God bedring til I! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 7. november 2010 #335 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Tror ikke vi rekker det, våkna akkurat begge to! Men skal få i oss litt mat og prøve å måke oss ut av leiligheten, så får vi se hva klokka blir Endret 7. november 2010 av Unknown Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 2. januar 2011 #336 Del Skrevet 2. januar 2011 Noen som har lyst til å treffes en dag snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 2. januar 2011 #337 Del Skrevet 2. januar 2011 Ja Visst det blir før 15. så har jeg lyst! Er hjemme og klar for treff hele dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 3. januar 2011 #338 Del Skrevet 3. januar 2011 Vil gjerne treffes snart. Med eller uten barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #339 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg kan også hele denne uken på dagtid, om kvelden kan jeg ikke tirsdag eller torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 3. januar 2011 #340 Del Skrevet 3. januar 2011 På dagtid kan jeg kun i helga, på kveldene når som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå