Gå til innhold

En dråpe i havet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vil bare innom med en :hug: <- Det er godklemmen her inne byw ;) Skal se om det er noe mer jeg klarer å bidra med senere når jeg er litt mer oppegående i hodet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldig du er! :) Har du jobbfri hele helgen?

:Nikke: Det er kjempedeilig. :strix:

Skrevet (endret)

Vil bare innom med en :hug: <- Det er godklemmen her inne byw ;) Skal se om det er noe mer jeg klarer å bidra med senere når jeg er litt mer oppegående i hodet :)

Koselig med klem! :)

tk: Deilig med skikkelig helg ja! Jeg har søndagsfølelse, derfor er det så deilig at det er lørdag.

Var på fest i går, men dro som planlagt hjem allerede litt over tolv. :) Ville ikke ødelegge dagen i dag, så nå er jeg ikke noe fyllesjuk. Skal henge opp en klesvask også skal jeg på sykkeltur. Sykle 1,5 mil sånn ca.

I kveld er det rolig kosekveld med snop. :) Yummi.

Lurer egentlig litt på hvor mye jeg forbrenner av en sånn sykkeltur. Er en god del oppoverbakker og sånt. Hmmmm..Har ikke pulsklokke elle rnoe sånt for å finne ut av slike ting. Kanskje det er det jeg skulle ønsket meg i julegave i år. ;) Liker å ha kontroll over pulsen, selv om jeg klarer å estimere sånn ca. hva pulsen er i alle fall, men blir jo langt fra nøyaktig.

Endret av Teriyaki
Skrevet

Jeg er utrolig trøtt og sliten, men skal snart på trening! :)

Er stort sett glad i dag. Gleder meg sånn til å reise bort til Hellas i juni :hoppe: Skiathos..Blir så flott, så. Har så mange fine kjoler jeg blant annet gleder meg til å bruke. Dessuten er det så utrolig fint i Skiathos :hoppe:

Skrevet

Hellas er så fint! Har vært på Kreta, og der var det bare helt nydelig. Vi gikk samariaravinen, og det var så mektig og kult at :dåne: Jeg skal tilbake dit en dag, ja :)

I år skal vi til Barcelona, vi har ikke bestil noe enda, vi bare vet vi skal dit, men vet ikke hvor lenge :klø: Hvor lenge er passe tid å være i Barcelona?

Skrevet

Hellas er så fint! Har vært på Kreta, og der var det bare helt nydelig. Vi gikk samariaravinen, og det var så mektig og kult at :dåne: Jeg skal tilbake dit en dag, ja :)

I år skal vi til Barcelona, vi har ikke bestil noe enda, vi bare vet vi skal dit, men vet ikke hvor lenge :klø: Hvor lenge er passe tid å være i Barcelona?

Vi var en liten uke i Skiathos i fjor, men følte ikke at vi fikk utnyttet hverken øyen eller ferien godt nok, så i år satser vi på to uker hvor vi skal leie både båt og atv! Skal besøke naboøyene også. Hellas er helt fantastisk! Portugal er også flott, men kan ikke måle seg med Hellas, føler jeg.

Er det ikke like greit å være i to uker? Bedre å rekke å bli litt smålei og glad for å komme hjem, enn å føle at man ikke er ferdig å feriere. :jepp:

Skrevet

Vi var en liten uke i Skiathos i fjor, men følte ikke at vi fikk utnyttet hverken øyen eller ferien godt nok, så i år satser vi på to uker hvor vi skal leie både båt og atv! Skal besøke naboøyene også. Hellas er helt fantastisk! Portugal er også flott, men kan ikke måle seg med Hellas, føler jeg.

Er det ikke like greit å være i to uker? Bedre å rekke å bli litt smålei og glad for å komme hjem, enn å føle at man ikke er ferdig å feriere. :jepp:

Ikke så dumt. Vi har bestemt oss på å gå etter pris og så satse på å være mellom 5-8 dager. Kommer ann på hva som lønner seg :)

Nå er det snart helg :nigo::hoppe:

Skrevet (endret)

Ikke så dumt. Vi har bestemt oss på å gå etter pris og så satse på å være mellom 5-8 dager. Kommer ann på hva som lønner seg :)

Nå er det snart helg :nigo::hoppe:

Ok. Ja jeg vet ikke hvordan Barcelona er, men vet i alle fall at i Hellas var en uke for lite. Dvs. 6 hele dager der borte og to reisedager.

Jepp, bare i morgen igjen nå!

Endret av Teriyaki
Skrevet

Ja, det er trist å bo så langt nord sånn sett. Bruker jo gjerne 1-2 døgn på å komme seg frem omtrent. Men men

Nå er det bare 7 timer og 35 minutter (inkl lunch) før jeg har helg! Det skal bli så ufattelig deilig. Skal bare kose meg å slappe av heeeeele helga :nigo: Har du noen planer for helga da?

Skrevet (endret)

Ja, det er trist å bo så langt nord sånn sett. Bruker jo gjerne 1-2 døgn på å komme seg frem omtrent. Men men

Nå er det bare 7 timer og 35 minutter (inkl lunch) før jeg har helg! Det skal bli så ufattelig deilig. Skal bare kose meg å slappe av heeeeele helga :nigo: Har du noen planer for helga da?

Hehe, jepp. I år så drar vi sikkert på fredags kveld, også tar vi første flyet til Hellas lørdags morgen. Så sånn går det. ;)

Så deilig! Jeg har helg klokken 17 i morgen. :) Blir godt. Vet egentlig ikke hva jeg skal i helgen. Eneste jeg vet er at den blir rolig, og at på lørdag skal jeg være usunn og bake bananmuffins med sjokoladebiter! Namnam :rødme: Også har jeg litt lyst til å lage pølse- og makaronigrateng. :)

Kom forresten på at jeg har vært usunn hele uken. :( Spist sikkert 10-15 ritz-kjeks hver dag, i går spiste vi litt grillpotetgull til biffen, jeg har spist en pizza og i kveld har jeg spist fire brødskiver med søtt pålegg. Jeg er pms, og da klarer jeg bare ikke å holde meg unna alt sånt som jeg er så flink til å holde meg unna til vanlig i hverdagene. Er egentlig aldri noe problem det, men akkurat når jeg er pms så er lysten på mat, søtt og salt for stor til at jeg klarer å stå i mot med mindre jeg er veldig opptatt. Blæ.

Men det får bare være det. Er jo fysisk aktiv osv. :)

Endret av Teriyaki
Skrevet

God helg Teriayki :klemmer:

God helg! Hvordan går det med deg?

Åååå så godt med helg! Jeg vet ikke riktig hva som skjer i helgen egentlig, men er likevel godt. Har vært flink med trening og turgåing denne uken! :) Skal trene i morgen også da. Tipper det blir jogging i morgen og sykkeltur eller spinning på søndag. Når jeg drar på sykkeltur så sykler jeg kanskje ca. to mil eller noe sånt i høyt tempo. En del oppoverbakker og sånt, så det kjennes. :)

Ligger bare som et slakt på sofaen nå. Blir sliten etter en hel hektisk uke som består av så mye jobbing, trening og husarbeid.

Skrevet

:vinke:

Har du hatt en fin helg? Dro du på sykkeltur?

Skrevet (endret)

:vinke:

Har du hatt en fin helg? Dro du på sykkeltur?

Heihei! Har hatt en veldig fin helg ja. :) I dag har vi vært en tur på hytten, og gått tur med hundene i tillegg til å ha spist masse muffins :fnise:

I går var jeg på en flott joggetur, gjorde husarbeid også hadde vi kosekveld på kvelden. Så på film og spillet playstation. :)

Husker ikke helt hva jeg gjorde på fredag??

Nei det ble desverre ikke det, noe som er kjipt siden det er så nydelig vær ute. Har ikke fått fikset sykkelen enda, må pumpe i luft, smøre kjeden og sette opp sykkelsetet. Siden draconøkkelen er på lageret til R så får jeg ikke gjort det før i morgen. (Jeg låner søster sin sykkel, biiligsykkelen jeg selv kjøpte ble fort ødelagt. En stygg reklamasjon).

Men nå skal jeg på trening i morgen, spinning på tirsdag, også blir det da sykkeltur på onsdag! :)

I morgen skal jeg ringe banken for å ordne et møte i forhold til dette med huslån.

Hva med deg da? :)

Endret av Teriyaki
Skrevet

:hallo:

Er alt vel her? Har du planer for helgen? Fått et møte med banken om huslån? Hva sier de i så tilfellet?

Med meg er alt bra. Har satt ute og lest i dag, for vi har hatt nydelig :sol:. Så har jeg besøkt ei venninne. I morgen og lørdag skal jeg jobbe, og så skal jeg kanskje ut på byen med noen venninner lørdag kveld, men det er ikke helt bestemt enda.

:klemmer:

Skrevet

Jeg tror det er helg i dag :opplyser: Gleder meg til i morgen når det faktisk ER helg :nigo:

Skrevet

Heihei! Her har det vært litt travelt siste dagene, så har ikke fått vært noe på pc. :)

Har hatt en kjempefin helg med stamping, festing og avslapping. I dag har jeg sett barnetoget til lillesøsteren min, borgertoget og jeg har vært hos svigers og spist laks.

Tok meg en liten treningsrunde på kvelden så nå skal jeg i dusjen. :)

Ellers går det ganske så bra med meg og R. Vi har det veldig bra sammen for tiden.

Ang. flytting og slikt så gikk bankmøtet bedre enn forventet! :hoppe: Får se om det ikke blir flytting snart. Skal i så fall oppdatere og kanskje legge ut før- og etterbilder av oppussing. :)

Ha en videre fin 17. mai! :hoppe::flagg:

Skrevet

Grattis med overstått 17. mai. :flagg:

Jeg ble skikkelig glad da jeg leste at alt går så bra med deg for tiden. Både med R og bankmøter. X for at dere kan flytte snart. :)

Skrevet

Grattis med overstått 17. mai. :flagg:

Jeg ble skikkelig glad da jeg leste at alt går så bra med deg for tiden. Både med R og bankmøter. X for at dere kan flytte snart. :)

Så søt du er :klem:

Men ja, det er utrolig deilig. Det er liksom ikke noe spenning i luften lenger, og alt føles så utrolig mye mer positivt. Va har liksom våknet opp av en koma som førte til at vi havnet i en negativ spiral. Håper på at dette er langvarig. :)

Nå skal jeg på trening. Han instruktøren som er på tirsdager er så flink, så jeg drar alltid på spinning på tirsdager. :) Av og til søndager og, for da er det ei anna jente jeg liker godt. Noen av instruktørene er helt på bærtur synes jeg. En gang var jeg på spinning, og instruktøren spilte bare klassisk musikk :spy::ler:

Ha en fin dag!

Skrevet

Det er så gøy når instruktørene er gode! Man blir så ekstra engasjert! Og ekstra sliten ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...