Gå til innhold

En dråpe i havet


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en badevekt i julegave :ler: Den er nå ødelagt :hoho:

Det er kommet vann i den :sjenert: Den var ganske bra, lagret inn data og så viste den vanninnhold og fettinnhold i kroppen. Ikke så dumt. Så slipper man å lure på om man holder på vann eller ikke. :Nikke:

Var det en koselig kjærestekveld i går da? :)

Hehe, såpass! Jeg har også lyst på badevekt, men har ikke prioritert det enda. Denne mnd. skal jeg kjøpe sykkel, så da har jeg ikke råd til særlig andre utskeielser. :)

Jada det var en koselig kveld. :) Kunne jo selvsagt vært bedre, men omstendighetene tatt i betraktning så var det bra. Det er de to dagene etter den som har vært virkelig bra, så det er jo godt. :)

I dag er det fiskeboller med karrisaus til middag! Hjemmelagde boller sådan (liker de kjøpte best), menmen. :)

I dag må jeg gi kroppen litt hvile etter en kjempebra treningsuke. Så i dag skal jeg bare gå en times tur. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte forresten å svare deg ang. skatten! Jeg fikk igjen 2500 kr, så det er jeg fornøyd med. Men 3800 er jo kjempebra da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og knasker ett av mine berømte knekkebrød før jeg jobber videre. Nam!

Er 6,5 timer igjen av min arbeidsdag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Teriyaki

Innom med et lite livstegn. Har ikke fått lest meg opp her, men jeg håper alt er bra med deg. :sol: Hvordan står det til med våren på dine kanter av landet? Har snøen forsvunnet ennå?

Her er det bare sommer om dagen. Iallefall på terassen. Har sittet ute i flere timer i dag og solt meg :sol:

Ha en fin dag videre :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og knasker ett av mine berømte knekkebrød før jeg jobber videre. Nam!

Er 6,5 timer igjen av min arbeidsdag....

Hva slags knekkebrød? Jeg spiste et godt rundt et i går. Hadde masse smak. :) Men lunsjen min i dag var polarbrød..

Så heldig du er som er ferdig halv fire. Jeg jobber fra ni til fem hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Teriyaki

Innom med et lite livstegn. Har ikke fått lest meg opp her, men jeg håper alt er bra med deg. :sol: Hvordan står det til med våren på dine kanter av landet? Har snøen forsvunnet ennå?

Her er det bare sommer om dagen. Iallefall på terassen. Har sittet ute i flere timer i dag og solt meg :sol:

Ha en fin dag videre :hug:

Heihei Ulva! :)

Joda det går fint med meg.

Vi har nok ikke sommer enda, har så vidt vår. Veiene er bar men fortsatt snø/is på stiene, og i dag var det litt kaldt ute, så det var mer sludd enn regn når det en liten stund "regnet". Har fortsatt ikke sett årets første hestehov ;)

I dag har jeg kjøpt meg sykkel! Men får nok ikke montert den i dag, så blir sikkert noen dager til jeg kan prøve den for første gang.

Om en time skal jeg på spinning og etter det skal jeg bare slappe av for jeg har allerede unnagjort dagens husarbeid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heter "solruta" og har sesamfrø på. Jeg liker sesamfrø :nigo:

Skal straks ta ut av oppvaskmaskinen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter "solruta" og har sesamfrø på. Jeg liker sesamfrø :nigo:

Skal straks ta ut av oppvaskmaskinen :)

Sesamfrø er godt!

Jeg har allerede tatt ut av oppvaskmaskinen :hoppe: Men tenker egentlig at jeg burde brette en klesvask. Får se om jeg gidder, eller om jeg venter til i morgen. :)

Var forresten på en liten helsetest i går i forbindelse med jobben.

Blodtrykket mitt er på 120 som er på normalen

Kolesterolet mitt er på 4,22 noe som også er bra

lungekapasiteten min er høyere enn det som er ventet av en på min alder, høyde, kjønn og at jeg er europeer.

Hørselen min var også bra.

Trodde egentlig jeg kom til å ha i alle fall litt dårlig hørsel, for det er veldig ofte jeg ikke oppfatter hva folk sier. Men så var jo konsentrasjonen min på høygir da jeg tok testen. Hadde jeg vært på et "normalt" konsentrasjonsnivå, så hadde jeg nok ikke hørt de laveste pipene.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jeg hadde fått en sånn "luktesansen din er overveldende bra" :ler: Har så rå luktesans at det er nesten skummelt.

Men det var bra test da :nigo:

Jeg tok ikke oppvaskmaskina i går jeg :sjenert: , men jeg fikk sambo til å ta det i dag.

Når jeg trener å slikt, så kan jeg si sånn; ta ut av oppvaskmaskina og heng opp klær. Å når jeg kom hjem fra trening i dag så var det gjort :nigo:

Hatt en bra dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Sånn helsetest vil jeg også ta. :Nikke: Synes det er litt moro med helsetester. Mest fordi jeg som oftest får veldig gode resultater. *Skryte-av-meg-selv* :)

Den hørselstesten du tok, var det slik at du skulle trykke på en knapp hver gang du hørte et pip? For da har jeg også tatt den testen, men det er mange år siden. Jeg fikk beskjed om at jeg hadde dårlig hørsel. :overrasket: Til mitt forsvar så ble testen utført i et klasserom med mange bråkete elever, så vet ikke hvor riktig resultatet egentlig var.

:tommel: for resultatene dine! De var kjempebra. :jepp:

Husker jeg hadde en gymnastikklærer på videregående som synes det var merkelig at mange leverte bilen på service veldig ofte, men aldri hadde vurdert å ta en helsesjekk. Det har han helt rett i. Selv tar jeg en helsesjekk ca annenhvert år, og har gjort det siden jeg var 16.

:natti::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Jeg har i grunn ikke så veldig god luktesans, tror jeg. Men det er greit, for da slipper jeg å pines av alle disse stygge luktene som er rundt omkring :fnise:

Dagen i dag har vært fin, ja. :) I går trente jeg på kvelden, ellers gjort jeg husarbeid, og R monterte sykkelen min. Har ikke fått brukt den enda, for må fylle litt mer luft i dekkene og ta på litt olje på kjeden. Dessuten snødde det i dag! Men det er nok borte innen en dag eller to.

The Kitten: Hehe, ja jeg synes også det er gøy. Blir på en måte litt stolt av å være ved god helse. Men du som spiser så lite snop har sikker mye bedre kolesterol enn meg! Selv om jeg ikke spiser så insaine mye snop jeg heller. Spiser i helgene. :)

Det med bil på service og sånt det var en god måte å si det på. Jeg har ikke pleid å ta helsesjekker hvert år. Føler ikke det er nødvendig før jeg kanskje når 25 eller noe sånt. :)

I dag har jeg vært på kafe med en veninne, og det var kjempekoselig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg!!!

Goood helg!

I dag nedprioriterte kjæresten min meg når vi egentlig hadde avtale. :( laaangt over en uke siden vi har vært intime med hverandre og kost oss skikkelig pga. diverse ting (ikke krangling), så i kveld skulle jo være en skikkelig kosekveld. Vi skulle møtes klokken ti etter at begge har vært hos venner, men nå blir han der enda lengre. De har drevet med noe muringsarbeid, og skal nå slappe av og spise mat. Sikkert spille også siden pc ikke er her. Så her sitter jeg alene, og er egentig ganske lei meg. :( Av alle dager så var dette IKKE dagen til å nedprioritere meg sånn der. Vet han fikk dårlig samvittighet siden han sendte melding hvor han sa han er glad i meg. Men hvis han har dårlig samvittighet så kan han jo heller komme med en gang likevel da. Handling sier jo mye mer enn ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På den lyse siden så gleder jeg meg masse til i morgen! Trening på formiddagen, husarbeid etter det og deretter fest! Får masse folk til meg. :)

Gleder meg til søndag, da skal jeg og R på kino. Husker ikke hva filmen heter, men den ser veldig bra ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Ikke kult å bli nedprioritert. Om min sambo hadde gjort noe slikt, så hadde egentlig bare jeg vært glad for å være litt hjemme alene :ler: ,men det er nok for at vi er sammen omtrent hele tiden (føler jeg) Håper du kosa deg i går i stedet for å være lei deg da :)

I dag skal jeg bake kake, kyss i taket!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Ikke kult å bli nedprioritert. Om min sambo hadde gjort noe slikt, så hadde egentlig bare jeg vært glad for å være litt hjemme alene :ler: ,men det er nok for at vi er sammen omtrent hele tiden (føler jeg) Håper du kosa deg i går i stedet for å være lei deg da :)

I dag skal jeg bake kake, kyss i taket!!

Nei, er jo ikke det. Vi er flinke til å være med venner hver for oss, så når vi har avtalt noe så synes jeg ikke det er så gøy at han velger noe annet. Men det går bra, var jo ikke sånn kjempefastsatt avtale.

Nå er han i dusjen, etterpå skal jeg i dusjen, så skal jeg kjøre han til Tverlandet og så sakl jeg hente noen av de som skal hit også begynner drikkingen! :)

Forresten..Har du et veldig lavt tak siden du skal KYSSE taket? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Jeg undres om taket til *Appifany* er flink til å kysse? :fnise:

Hadde du det moro i går?

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Jeg var på jobb i går. Det var ganske stille og rolig for å være lørdag, det er egentlig den travleste dagen for oss.

Mine foreldre gikk glipp av Tyrkiaturen, dessverre. De hadde gledet seg veldig. Forhåpentligvis får de refundert pengene for oppholdet.

I dag skal jeg se An Education med ei venninne, tror jeg. Har en halvveis avtale så må sjekke senere om den fremdeles gjelder.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå!

The Kitten: Uff, stakkars foreldrene dine. Jeg hadde blitt helt fra meg. Jeg skal til Kroatsia i juni, så håper for all del at asken har lagt seg til da, men det er jo ikke sikkert.

Appifany: Hehe, får håpe du ikke har lipgloss eller noe sånt på deg da, for da tror jeg taket blir veldig skittent :fnise:

Jeg hadde det veldig artig i går...Fram til vi kom til byen og jeg ble kvalm. Har ikke drukket sprit i år, eller kanskje en gang, men ikke så mye. Den fra før av sensitive magen min er rett og slett ikke vant til det lenger. Jeg drakk ikke mer eller fortere enn hva jeg har pleid før, men endte opp med å spy en god del. Var full, men ikke dritings. Talen min var ganske klar, og jeg var ganske klar i hodet, så var ikke det at jeg drakk meg shitings, for det bruker jeg ikke å gjøre. Var bare magen som protesterte. Har alltid spydd lett, derfor holder jeg meg unna shotting og har etter hvert lært meg å drikke i rolig tempo i tillegg til at jeg har "trent" opp magen til å tåle mer sprit (ikke det at det var et mål, det skjedde bare av seg selv). Men nå er jeg vist helt utrent igjen :fnise:

Så jeg har kommet til den konklusjon at det er ikke verdt det. Gidder ikke å "trene" meg opp til å drikke sprit igjen. Får holde meg til øl heretter. :) Det smaker jo bedre, OG er billigere. Tåler rett og slett ikke sprit så veldig godt.

Det var synd da, for jeg endte opp med å dra hjem fra noe som kunne vært så artig. Slapp inn på en 20-årsplass, noe som alltid er gøy, for Rock (eneste stedet med 18-årsgrense) er så dårlig. Fullt av fjortisser der nå. Jeg er jo bare 19, blir ikke 20 før i desember. Menmen.

En annen ting som var artig var at de som ikke har sett meg på nesten to år (var jo en klassereunion..Liten klasse, så vi fikk lett plass i leiligheten vår), kom med masse, masse komplemanger over at jeg har blitt så slank, fast og fin. Har jo gått ned 6 kg i tillegg til å ha fått en hel del mer muskelmasse siden da, så jeg har jo forandret meg en del. (husker i grunn ikke hvordan jeg så ut før, men fettet fordeler seg over hele kroppen min, så hadde ikke valker eller noe sånt). Og det er jo alltid en boost for selvbildet. ;)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå!

The Kitten: Uff, stakkars foreldrene dine. Jeg hadde blitt helt fra meg. Jeg skal til Kroatsia i juni, så håper for all del at asken har lagt seg til da, men det er jo ikke sikkert.

Appifany: Hehe, får håpe du ikke har lipgloss eller noe sånt på deg da, for da tror jeg taket blir veldig skittent :fnise:

Jeg hadde det veldig artig i går...Fram til vi kom til byen og jeg ble kvalm. Har ikke drukket sprit i år, eller kanskje en gang, men ikke så mye. Den fra før av sensitive magen min er rett og slett ikke vant til det lenger. Jeg drakk ikke mer eller fortere enn hva jeg har pleid før, men endte opp med å spy en god del. Var full, men ikke dritings. Talen min var ganske klar, og jeg var ganske klar i hodet, så var ikke det at jeg drakk meg shitings, for det bruker jeg ikke å gjøre. Var bare magen som protesterte. Har alltid spydd lett, derfor holder jeg meg unna shotting og har etter hvert lært meg å drikke i rolig tempo i tillegg til at jeg har "trent" opp magen til å tåle mer sprit (ikke det at det var et mål, det skjedde bare av seg selv). Men nå er jeg vist helt utrent igjen :fnise:

Så jeg har kommet til den konklusjon at det er ikke verdt det. Gidder ikke å "trene" meg opp til å drikke sprit igjen. Får holde meg til øl heretter. :) Det smaker jo bedre, OG er billigere. Tåler rett og slett ikke sprit så veldig godt.

Det var synd da, for jeg endte opp med å dra hjem fra noe som kunne vært så artig. Slapp inn på en 20-årsplass, noe som alltid er gøy, for Rock (eneste stedet med 18-årsgrense) er så dårlig. Fullt av fjortisser der nå. Jeg er jo bare 19, blir ikke 20 før i desember. Menmen.

En annen ting som var artig var at de som ikke har sett meg på nesten to år (var jo en klassereunion..Liten klasse, så vi fikk lett plass i leiligheten vår), kom med masse, masse komplemanger over at jeg har blitt så slank, fast og fin. Har jo gått ned 6 kg i tillegg til å ha fått en hel del mer muskelmasse siden da, så jeg har jo forandret meg en del. (husker i grunn ikke hvordan jeg så ut før, men fettet fordeler seg over hele kroppen min, så hadde ikke valker eller noe sånt). Og det er jo alltid en boost for selvbildet. ;)

:vinke:

Jeg tror det er ekstra bittert for dem at Flesland visstnok åpner/ åpnet i kveld.

:troest: for at du ble dårlig i går.

Så hyggelig med komplimenter. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...