The Kitten Skrevet 14. juni 2010 #921 Del Skrevet 14. juni 2010 Så bra du er fornøyd med den nye datamaskinen din. Slitan med nye sko! Har du ? Har du begynt å pakke eller er du slik som meg? Jeg pakker kvelden før med innstilllingen "jeg har meg selv, det er det viktigste. Alt annet kan jeg forhåpentligvis kjøpe der jeg skal." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. juni 2010 #922 Del Skrevet 14. juni 2010 Det går forresten tregt i dagboken din. Det har tatt en måned å komme en side videre. Du må skynde deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. juni 2010 #923 Del Skrevet 14. juni 2010 Den jager den bakover ja. Det var det jo vits i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #924 Del Skrevet 14. juni 2010 http://www.dinsko.no/SORTIMENT/DAME/Sandaler?art=254224 Det er disse jeg kjøpte. Men synes ikke de ser så fine ut på bildet, men.. Ja, det går litt tregt. Er ikke alltid jeg har noe å oppdatere, men er vel mest siden det ikke er så utrolig mange som leser dagboken min. Jeg er ikke så flink til å lese andres enn din og piffy sin, og av og til Ulva, så det gjør jo naturligvis noe med hvor mange som er her inne, hehe. Jeg er ikke SÅ løs på det, men noe lignende. R har allerede pakket han, men jeg skal nok begynne å pakke på onsdag, dvs. to dager før vi drar. Nå er det bare 4 dager til ferie Gleder meg. Skal på trening om en time, og etter det blir det nest siste turen i solarium før jeg endelig kan si meg ferdig med det for i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. juni 2010 #925 Del Skrevet 14. juni 2010 Så pene sandaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #926 Del Skrevet 14. juni 2010 Så pene sandaler. Ja jeg er fornøyd. bruker disse dagene på å gå dem ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. juni 2010 #927 Del Skrevet 14. juni 2010 Ja, det er ikke lurt å gå inn sandaler i syden hvertfall De var kjempefine! Også var det så koselig å lese at du leser fast i dagboken min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #928 Del Skrevet 14. juni 2010 Ja, det er ikke lurt å gå inn sandaler i syden hvertfall De var kjempefine! Også var det så koselig å lese at du leser fast i dagboken min Jaa, den er jo så koselig! Gud bedre nå sliter vi!! De som skulle passet hunden har backet ut FIRE dager før vi reiser på ferie..Vil veldig helst ikke sende han på kennel stakkars.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. juni 2010 #929 Del Skrevet 14. juni 2010 Synes du ?? Det er jo kjempekoselig da Å nei? Det er så kjipt når folk trekker seg fra det dem har lovet, og man er helt avhengig av dem? Hvorfor trekker de seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. juni 2010 #930 Del Skrevet 15. juni 2010 Så dårlig gjort å trekke seg så kort tid i forveien. Jeg skulle gjerne ha passet hunden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #931 Del Skrevet 15. juni 2010 Trakk seg fordi dama som bestemmer det meste i det huset sa nei. Men vi har heldigvis klart å finne noen andre! Ja hadde jeg vært i bergen så skulle du fått passe han Nå skal jeg på spinning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 16. juni 2010 #932 Del Skrevet 16. juni 2010 Teriyaki Hvordan går det med ferien ders nå som denne dumme streiken pågår? Min tur til østlandet blir neppe noe av, men det er verre med de som skal på ferie synes jeg. Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #933 Del Skrevet 16. juni 2010 Hei Ulva! Det går helt fint det vet du. Streiken på gardemoen blir ikke alvorlig før på mandag, og i Bodø er det ikke blitt særlig med streik på selve flyplassen enda. Så det blir bare litt lengre køer enn til vanlig. Men ja, jeg synes utrolig synd på de som blir berørt av dette og som skal på slike ferier. Hadde blitt helt fra meg dersom vår ferie ble avlyst. Jeg trenger virkelig en ferie nå, for det har vært et tungt år og jeg er sliiiiiten! Synd at du ikke får dratt til østlandet, da. Er flyplassen der du bor stengt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. juni 2010 #934 Del Skrevet 16. juni 2010 Kan de ikke bare bli ferdige å streike så jeg kommer meg til Oslo (og gjerne hjem igjen og) i helga!? Er det i morgen eller fredag dere skal reise? Så at det var noen avganger som var innstilt i dag Vektere... hva slags lekejobb er egentlig det. No offence til de som enn måtte lese dette og bli fornærmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #935 Del Skrevet 16. juni 2010 Kan de ikke bare bli ferdige å streike så jeg kommer meg til Oslo (og gjerne hjem igjen og) i helga!? Er det i morgen eller fredag dere skal reise? Så at det var noen avganger som var innstilt i dag Vektere... hva slags lekejobb er egentlig det. No offence til de som enn måtte lese dette og bli fornærmet. Bor du på et sted med en liten flyplass? I Bodø er det i alle fall ikke noen kanseleringer hittil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 17. juni 2010 #936 Del Skrevet 17. juni 2010 Tror ikke det er en nevneverdig liten flyplass, er vel en av nordnorges største byer jeg bor i Skal inn å sjekke på norwegian.no å se. NÅH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #937 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Tror ikke det er en nevneverdig liten flyplass, er vel en av nordnorges største byer jeg bor i Skal inn å sjekke på norwegian.no å se. NÅH! Men hvorfor skulle du ikke komme deg til Oslo da? Er det i neste uke du skal dit, altså etter at streiken trappes opp? - Ser forresten inne hos deg at det er i dag du reiser. Da skulle det jo ikke bli noe problem. Det er jo først på mandag at ting kan bli ordentlig ille. Vi har sjekket det opp både med her i Bodø og Gardemoen i helgen. Eneste konsekvensene blir at det blir lengre køer. Men nå vet jeg ikke hvordan det er der du bor da. Men hvis du bor i en av Nord-Norges største byer så begynner jeg jo å lure på om det er Bodø Men er vel kanskje ikke det da. Men HVIS det er Bodø, så trenger du ikke å bekymre deg. Skal du møte i Oslo? Endret 17. juni 2010 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 17. juni 2010 #938 Del Skrevet 17. juni 2010 Lurer på om vi ikke klarer å snike inn en date Jeg regner med at det ikke blir noe problem, men med en gang jeg tenker slikt, så skjer det ett eller annet uforutsett ang streikedrit, at jeg kommer meg ikke avgårde. Bedre å tenke det verste, så blir man positivt overrasket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. juni 2010 #939 Del Skrevet 17. juni 2010 Så bra dere fant noen andre til å passe . Jeg synes også veldig synd på dem som får ferien sin avlyst! Jeg hadde blitt kjempesint om det hadde skjedd meg. Turen min til Marokko ble jo avlyst, men det var jo av andre grunner. I tillegg hadde jeg en avtale med sjefen min om å få jobbe hvis jeg ikke skulle reise vekk. Ikke alle har mulighet til å forskyve ferien sin til et senere tidspunkt. Det er ikke sikkert jeg rekker å komme innom dagboken din senere, så da sier jeg: GOD TUR KOS DEG KJEMPEMASSE NYT FERIEN! Ps. Jeg vil gjerne ha postkort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #940 Del Skrevet 17. juni 2010 Lurer på om vi ikke klarer å snike inn en date Jeg regner med at det ikke blir noe problem, men med en gang jeg tenker slikt, så skjer det ett eller annet uforutsett ang streikedrit, at jeg kommer meg ikke avgårde. Bedre å tenke det verste, så blir man positivt overrasket Hehe, ja det er jo sant! The Kitten: Ja det var jammen godt, han blir hentet nå snart. Kjipt med Marokko da, men bra du fikk jobbe i stedet. Tuuuusen takk! Jeg gleder meg masse! :) Hvis jeg skal sende deg postkort, så må jeg få adressen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå