Gå til innhold

En dråpe i havet

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Etter å ha tenkt på det mange ganger, tenkte jeg å starte en liten dagbok her. Vet ikke om så mange kommer til å være interesserte, men ser likevell på dette som en fin mulighet til å få lirt av meg triste og gode ting i hverdagen!

Litt om meg og livet mitt til nå først;

*Jeg har vokst opp med en fraværende far, kan ikke huske han "der" før rundt ni år

* Mine foreldre skilte seg da jeg akkurat hadde fylt ni år gammel. Mamma hadde omsorgsretten, min far fikk seg ny samboer kort tid etterpå

* Har blitt en del mobbet i barndommen min, var veldig mye alene, men hadde likevel sånn to, til tider så mye som tre gode venner

* Ungdomskolen var en tøff tid hvor jeg gradvis ble deprimert. Issolerte meg og hadde ikke et spesielt spennende liv

* Som 14-åring fikk jeg min første hund. Kaller han for "Eilert" her på forumet. Han fikk meg mer ut av sofaen, han ble min støtte og mitt liv i en lengre periode

* Da jeg begynte på vgs. forandret min verden seg totalt. Jeg fikk flere venner, og etter hvert fikk jeg også mitt aller første kyss med en gutt

* Fra jeg var nettopp fylt 16 år, skjedde det mye. Jeg hadde sex for første gang, da jeg var sørpe full (for første gang), og gutten dro rett etterpå, og senere overså han meg.

* kort tid etter fikk jeg min første kjæreste. Han var i millitæret, så det var avstadsforhold. Etter nesten 1,5 mnd. gjorde han noe som i grunn såret meg dypt, og som satte spor i meg

* En halv måned senere slo vi opp

*De neste månedene hadde jeg en del ons, jeg endte også opp med å bli forelsket i en som var en del år eldre enn meg. Han sa det godt kunne bli noe mellom oss etter hvert, men virkeligheten var at han kun var ute etter en ting. Enden på visa var at jeg ble grovt utnyttet, den dag i dag ser jeg på fyren som rett og slett patetisk.

* Etter det som ble mitt siste ons, innså jeg at denne oppførselen var destryktiv, og jeg hadde så mye kaos i hodet mitt at det gikk ikke å fortsette med dette. Mistet selvrespekten for meg selv.

* Et par uker etter møtte jeg gutten som nå er min kjæreste. Det tok ikke lang tid før vi havnet til sengs igjen, gammel vane vond å vende. Men dette fant jeg ubehagelig, og han stakkars hadde rukket å bli forelsket i meg, men jeg ville ikke.

* Vi møttes ikke på en og en halv måned, og den tiden brukte jeg på å rydde opp i hode mitt, og å bli mer fornøyd med livet mitt. Når vi omsider møttes igjen, ble jeg forelsket med en gang

Vi har vært sammen i over et og et halvt år nå

Et par mnd. etter at vi ble sammen, gjennomgikk jeg en rettsak mot min eks-stefar som hadde vært volodelig og jævelig mot moren min. Dette påvirket meg såpass mye at alt jeg hadde jobbet meg ut av kom tilbake, og jeg nådde bunnen.

* Endte opp med å begynne på antideprisiva i 9-10 mnd. Om ca. tre mnd. er det et år siden jeg sluttet med dem

* Jeg og kjæresten min har natt noen nedturer, vi har vært på randen til å slå opp to ganger, men nå for tiden har vi det hel fantastisk, og jeg er i bunn og grunn lykkelig!

Det var noen små faktaopplysninger, litt mange, men det får bare være. Til daglig trener jeg mye, jeg går skole, jobber, tar vare på hunden mkin "Eilert", og hunden til meg og kjæresten "Per". I tillegg prøver jeg å være aktiv med venner osv. Men det er ikke alltid like lett. Dessuten er det tydelig at ikke alle liker meg og min personlighet. Det kommer jeg tilbake til senere når jeg starter dagboken ordentlig. Dette var mer ment som et opplysnings-innlegg, slik at det ikke skal være helt fremmed for de som evt. leser dagboken. :)

Med "en dråpe i havet", mener jeg ikke noe annet enn at jeg er ei lita jente i den store mengden, men jeg har da mitt å stri med. :)

Er forresten 18 år.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ulva35

Hei Teriyaki :)

Og :velkommen: som dagbokskriver. Håper du vil trives med det. Og du har helt rett i det du skriver inne hos Lissi. Hun er en klok dame som sikkert har mange gode råd å komme med. Og hun er sterk og positiv :)

Hjertlig velkommen skal du være inne hos meg også om du har lyst. Hvis du ikke lar deg skremme av at jeg minst kunne være mora di da :ler:

Og ikke la tittelen skremme deg. I Ulvas fotballtråd er det en del fotballsnakk, men også masse, masse annet. Alvor og skjemt. Og veldig mange flotte damer i alle aldre. :)

Sterk å lese om alt du har opplevd i din unge alder. En del av det du forteller om får meg til å tenke på hendelser i meg og min families liv.

Fint å høre at du er lykkelig nå og det håper jeg virkelig at du fortsatt får være.

Ha en fin dag/kveld Teriyaki :smilyblomst:

Endret av Ulva35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger igjen et lite spor her! :) Gleder meg til å følge dagboka di, skulle av og til ønske jeg var 18 år igjen selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine ord! :) Hyggelig!

Lar meg ikke skremme, er dessuten litt interessert i fotball selv, så lenge det ikke er norsk forball. :) Skal lese i dagboken din om to strakser! :)

På nettet er i alle fall ikke alder like vesentlig som i det virkelige liv, så at du er en del eldre har ikke noe å si for min del. :) Er interessant å lese om folk som har en del livserfaring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Vel, nå er det motsatt med meg da. Jeg liker norsk fotball best jeg :sjenert: Men det er lov å like all fotball og skravle om det inne hos meg. Og annen sport og andre ting.

Alder er egentlig bare et tall ja. Jeg er 45, men føler meg ikke gammal for det. Har venner både på nettet og i det virkelige livet i alle aldre. :)

Livserfaring har jeg, og jeg kunne ikke tenke meg å være 20 igjen. Hver alder har sin sjarme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå er det motsatt med meg da. Jeg liker norsk fotball best jeg :sjenert: Men det er lov å like all fotball og skravle om det inne hos meg. Og annen sport og andre ting.

Alder er egentlig bare et tall ja. Jeg er 45, men føler meg ikke gammal for det. Har venner både på nettet og i det virkelige livet i alle aldre. :)

Livserfaring har jeg, og jeg kunne ikke tenke meg å være 20 igjen. Hver alder har sin sjarme :)

Men det er bra du trives med alderen du har! :) Moren min er forøvrig et år eldre enn deg. :)

Norsk fotball ja! Jeg følger ikke så mye med der, men plukker opp litt her og der når kjæresten snakker om det. Forøvrig så holder jeg med Bodø/Glimt. Må nesten være lojal med hjemplassen min! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi seee...

Akkurat nå er det vinterferie, og kjæresten min er på en trivelig guttetur i England. Kjempeflott for han! Så lenge det ikke blir FOR trivelig! hehe. :) Stoler på han da.

Trener mellom to og fire ganger i uken, alt ettersom hvor mye tid jeg har. Var både i går og i dag. Det er skikkelig deilig! Det er deilig at jeg kan være fornøyd med kroppen min. Mens veninnene mine hele tiden maser om at de er tjukke osv. tenker jeg bare inni meg at det er verken jeg eller dem. Det er veldig viktig for meg å være fornøyd med kroppen min. Jeg er generelt svæææært usikker på meg selv, men når jeg føler meg fin og attraktiv, så hjelper det mye på selvbildet.

Er ellers en kjedelig dag idag. Ingen som kunne finne på noe, men går greit det. Jeg trives som regel i mitt eget selskap. :) Det har jeg nok lært etter at jeg har mye alene i barndommen, så har jo ikke kommet bare negative sider ut i fra det. :)

Forøvrig fant jeg ut i går at ei veninne som jeg ser på som ei god veninne, kun ser på meg som ei simpel klasseveninne. Hun øsnker ikke å finne på noe særlig. Hun føler vi er nok sammen på skolen. Merkelig nok klarte jeg å ikke ta det personlig, men det var nok fordi hun sa det samme om ei annen veninne også, som vi henger med på skolen. Synes det er rart, riktig nok. Har dessuten inntrykket av at hun sitter veldig mye hjemme, at hun ikke er så veldig sosial av seg. Synd det, men jeg kan ikke gjøre noe med det, så jeg gidder ikke å ta meg nær av det. Hvorfor bruke masse tid å energi på å være lei seg over det da.

Går forresten siste året på vgs. I mai er det russetid så det blir gøy! Skal skrive om russetiden min her når den tid kommer. :)

Til høsten er planen min å gå sykepleien i Bodø. Er litt bekymret for å ikke få praksis i Bodø, for da må jeg forlate kjæresten, hundene, familien og alt i noen måneder. Søstra mi sier hun håper jeg havner utenfor Bodø, fordi hun mener jeg har godt av å bli mer selvstendig. Er sikkert sant det. Jeg knytter meg enormt til menneskene i livet mitt. Vet ikke om det har noe med at jeg er redd de skal forsvinne pga. det jeg har opplevd i oppveksten, men akkurat det er jo uvesentlig. Har likevel bestemt meg for å trosse frykten! Skal jeg komme meg noen steder i livet, så må jeg satse! Hvis forholdet til meg og min kjære er godt nok, så klarer vi det! :)

Har så mye på hjertet, kunne skrevet i evigheter, men avrunder her for nå, så kommer jeg vel med mer ved en senere anledning. Må ikke plumpe ut med alt på en gang, blir litt for mye lesning da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer med ny dagbok! :blomst:

Vi har en ting felles vi to, det er at vi begge har opplevd mye vondt.

Forskjellen er at hos meg startet det da jeg var 18 og ble voldtatt av en god kamerat av meg. Før den tid hadde jeg en flott barndom, også med stefar som deg fra jeg var to, men han var utrolig snill og god mot meg. Min far er fortsatt fraværende.

Etter dette fulgte en tid hvor jeg hatet kroppen min, la på meg 30 kg pga trøstespising og hatet kroppen min enda mer. De gangene jeg klarte ha noe med gutter å gjøre var også som deg, via endel ONS. Selvrespekten forsvinner og man føler seg enda verre.

Trist å høre at du har opplevd så mye vondt, særlig i så tidlig alder. Barndommen bør man få lov å nyte, men prøv å bruk det for det er verdt! Har det gjort deg sterkere så ta det med deg videre som en lærdom, en positiv erfaring kan jeg ikke si, men ok å ha vært gjennom litt, da verdsetter man livet mer :)

Jeg holdt på å dø i brann i 2002, da hoppet jeg fra en blokk, 8 meter ned og reddet livet mitt og alle i blokka. Jeg var omtrent uskadd. Etter dette fikk jeg en kraftig aha-opplevelse. Jeg var også mye deppa i tiden etter voldtekten.

Jeg begynte å sette pris på livet. Jeg ble sterkere, og taklet ting bedre og bedre.

Nå prøver jeg å ha en positiv innstilling at det man sender ut er det man får tilbake. Jeg prøver å ikke grave meg ned i selvmedlidenhet, men å se opp og frem. La fortid være fortid og legge gamle ting bak seg så godt man kan og klarer! Gjøre det beste ut av livet, siden vi mest sannsynlig bare har en sjanse på jorda :)

Nyttårshelgen mistet jeg babyen min og det var utrolig tøft. Det nye året har vært utrolig tøft for meg, men jeg ser nå at våren nærmer seg. Det kommer bedre tider, jeg har kjøpt nytt hus og har fått ny jobb! :)

Jeg pleier vennene mine mer, og er begynt å trene.

Det ser lyst ut igjen! :)

Å sette ord på ting er en fin måte å få klarsyn og selvinnsikt på! Kunsten er å alltid kunne se ting fra to sider, i allefall prøve! Da er veien til et bedre forhold med sin kjære mye kortere! Å være åpen, for å lære og oppleve nye ting.

En dag så kommer du til å kunne bruke din erfaring til noe positivt. Først skal det bearbeides mange ganger. Så mange ganger at det ikke gjør vondt lenger.

Så kan du hjelpe andre. Man utvikler empati når man opplever mye vondt. Denne vil du få god bruk for som sykepleier.

Men nå skal jeg slutte av her, før dette blir min dagbok :ler:

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer med ny dagbok! :blomst:

Vi har en ting felles vi to, det er at vi begge har opplevd mye vondt.

Forskjellen er at hos meg startet det da jeg var 18 og ble voldtatt av en god kamerat av meg. Før den tid hadde jeg en flott barndom, også med stefar som deg fra jeg var to, men han var utrolig snill og god mot meg. Min far er fortsatt fraværende.

Etter dette fulgte en tid hvor jeg hatet kroppen min, la på meg 30 kg pga trøstespising og hatet kroppen min enda mer. De gangene jeg klarte ha noe med gutter å gjøre var også som deg, via endel ONS. Selvrespekten forsvinner og man føler seg enda verre.

Trist å høre at du har opplevd så mye vondt, særlig i så tidlig alder. Barndommen bør man få lov å nyte, men prøv å bruk det for det er verdt! Har det gjort deg sterkere så ta det med deg videre som en lærdom, en positiv erfaring kan jeg ikke si, men ok å ha vært gjennom litt, da verdsetter man livet mer :)

Jeg holdt på å dø i brann i 2002, da hoppet jeg fra en blokk, 8 meter ned og reddet livet mitt og alle i blokka. Jeg var omtrent uskadd. Etter dette fikk jeg en kraftig aha-opplevelse. Jeg var også mye deppa i tiden etter voldtekten.

Jeg begynte å sette pris på livet. Jeg ble sterkere, og taklet ting bedre og bedre.

Nå prøver jeg å ha en positiv innstilling at det man sender ut er det man får tilbake. Jeg prøver å ikke grave meg ned i selvmedlidenhet, men å se opp og frem. La fortid være fortid og legge gamle ting bak seg så godt man kan og klarer! Gjøre det beste ut av livet, siden vi mest sannsynlig bare har en sjanse på jorda :)

Nyttårshelgen mistet jeg babyen min og det var utrolig tøft. Det nye året har vært utrolig tøft for meg, men jeg ser nå at våren nærmer seg. Det kommer bedre tider, jeg har kjøpt nytt hus og har fått ny jobb! :)

Jeg pleier vennene mine mer, og er begynt å trene.

Det ser lyst ut igjen! :)

Å sette ord på ting er en fin måte å få klarsyn og selvinnsikt på! Kunsten er å alltid kunne se ting fra to sider, i allefall prøve! Da er veien til et bedre forhold med sin kjære mye kortere! Å være åpen, for å lære og oppleve nye ting.

En dag så kommer du til å kunne bruke din erfaring til noe positivt. Først skal det bearbeides mange ganger. Så mange ganger at det ikke gjør vondt lenger.

Så kan du hjelpe andre. Man utvikler empati når man opplever mye vondt. Denne vil du få god bruk for som sykepleier.

Men nå skal jeg slutte av her, før dette blir min dagbok :ler:

Ha en fin kveld!

Hei og :velkommen: !

Du har vært gjennom svært mye, Lissi! Noe som gjør det enda mer beundringsverdig hvor positiv og flink du er! :) Får håpa at resten av 2009 blir bedre for både deg og mannen din, sammen.

Tror også det at man kan bruke det man har opplevd til noe positivt senere. Man får mer erfaring og har kanskje bedre evne til å sette seg inn i andres situasjoner, som du sa. Håper virkelig at jeg er empatisk nok til å kunne takle yrket på en god måte. Jeg vil være av de sykepleierne folk husker som en god støtte, ikke de som er sure og trette! :)

Min store inspirasjon i livet er læreren jeg hadde første året på vgs. Hun har vært sykepleier, så jordmor og nå lærer på helse og sosail. Hun er et herlig mennenske på alle måter, hun er virkelig mitt store idol, og når jeg ser henne blir jeg alltid så glad. Hadde jeg kunne hatt tre bestremødre, så skulle hun vært nummer tre! :) Kommer alltid til å huske henne som den personen som ledet meg i den retningen jeg er på vei til å gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Legger igjen et spor. Ska lese mer senere :)

Hyggelig med et spor! :) Var ikke så smart sagt, men det får så være.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det SNØR ute!!! eller, det snødde, fortid..I går kveld. Er det muuulig? Jeg vil ha vår, blomster, fuglesang og varme! Velvel, er vårsol akkurat nå i alle fall. :)

United vant 2-0 over Inter i går, det var flott. Spesielt for kjæresten min, slik at han ikke dro til England for å se laget tape. :) Nå er det bare ca. tolv timer til han kommer hjem, og jeg gleeeeder meg! :) Tror kanskje han har kjøpt meg en liten gave, men gleder meg mest til å se han da. Han har vært en del borte i det siste, i tillegg til denne Englandturen. :)

Har litt lyst til å bake noe til han kommer hjem, men problemet er at det er så lite plass i fryseren! Uff uff..For en kjedsommelig dag jeg har i vente.

Jaja, hadde ikke så mye på hjertet i dag, da. Annet enn at jeg skal kjøpe meg en sånn kort dongerishorts i dag! I motsetning for et år siden, hvor jeg veide 7 kg mer enn nå, så har beina mine mye bedre forutsetninger til å gå i shorts, uten å føle at lårene disser for mye! :) Det har faktisk kommet tilbake til moten, de der dongerishortsene, noe som ikke er meg i mot da det faktisk er ganske sexy! :)

Til helga blir det ut på byen! Blir sikkert gøy det! Håper kjæresten blir med, men det får vi se på. :)

Ikke så mye spennende sagt i dag, har en relativt alminnelig og kjedelig dag hittil, plus at det har ikke skjedd noe spesielt, så..

Forresten nå når det går om allergi på tv...Fikk for litt siden vite at jeg er allergisk mot katt, hund, gress og bjørk-polden. Det var svært dumt med tanke på at mange av framtidsplanene mine på hobbybasis har nå gått i vasken!

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt
Forresten nå når det går om allergi på tv...Fikk for litt siden vite at jeg er allergisk mot katt, hund, gress og bjørk-polden. Det var svært dumt med tanke på at mange av framtidsplanene mine på hobbybasis har nå gått i vasken!

Kommer vel an på hvor alergisk du er? Har du reagert noe før du fant ut du var alergisk? Jeg og feks alergisk mot katt, det fikk jeg vite flere år etter jeg hadde fått katt. Men har aldri reagert. Kansje litt snufsen av og til, men aldri noen plage. Så ingenting kommer til å stoppe meg i å ha katt når jeg kjøper meg hus. Ellers er jeg og alergisk mot pollen, har veldig stekr støvallergi osv..

Edit: Finnes også medisiner, og god hygene hjelper :)

Endret av TittTitt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer vel an på hvor alergisk du er? Har du reagert noe før du fant ut du var alergisk? Jeg og feks alergisk mot katt, det fikk jeg vite flere år etter jeg hadde fått katt. Men har aldri reagert. Kansje litt snufsen av og til, men aldri noen plage. Så ingenting kommer til å stoppe meg i å ha katt når jeg kjøper meg hus. Ellers er jeg og alergisk mot pollen, har veldig stekr støvallergi osv..

Edit: Finnes også medisiner, og god hygene hjelper :)

Reagerer en del på "per", men hans pels er mye striere enn "eilert" sin pels. Det er vel det jeg har merket. Plus at det av og til pleier å klø i øynene. Ellers så har jeg ikke merket noe særlig. Har ikke mye kontakt med katter, men har alltid ønsket det, så får se hva det blir til.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rart å bli bekymret når det er tre timer siden kjæresten landet på gardemoen, og han skulle sende melding om når han landet her hjemme da? Han har lite strøm på mobilen, så han har den avslått, men man skulle jo tro han slo den på i to sek for å sende melding for å si ifra..

Synes fly er skummelt jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Teriyaki

Jeg også synes fly er skummelt, men det har jo ikke skjedd noe nå da.

Sikker tom for strøm og så får han ikke sendt deg melding.

Angående allergi: Jeg har pollenallergi. Mest for gress og kløver og det finnes jo overalt. Men det rare er at etter at jeg flyttet til Rogaland er jeg nesten bra. Må være klimaet for det er jo gress og kløver her også.

I tillegg har jeg byttet fra poleramin tabletter til Kestine. Og jeg begynner å forebygge ca en måned før sesongen.

Søstra mi reagerer på katt og har alltid blitt potte tett av de, men vår langhårede perserjente reagerte hun ikke på. Så det kan godt hende du kan ha en slags type katt, men ikke en annen type.

Uansett skal man være forsiktig med det en reagerer på, enten man reagerer mye eller lite. Vikitg å bruke medisin når du er i nærheten av det du er allergisk mot.

I mottsatt fall kan man utvikle astma. Det har niesen min gjort.

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:vinke: Teriyaki

Jeg også synes fly er skummelt, men det har jo ikke skjedd noe nå da.

Sikker tom for strøm og så får han ikke sendt deg melding.

Angående allergi: Jeg har pollenallergi. Mest for gress og kløver og det finnes jo overalt. Men det rare er at etter at jeg flyttet til Rogaland er jeg nesten bra. Må være klimaet for det er jo gress og kløver her også.

I tillegg har jeg byttet fra poleramin tabletter til Kestine. Og jeg begynner å forebygge ca en måned før sesongen.

Søstra mi reagerer på katt og har alltid blitt potte tett av de, men vår langhårede perserjente reagerte hun ikke på. Så det kan godt hende du kan ha en slags type katt, men ikke en annen type.

Uansett skal man være forsiktig med det en reagerer på, enten man reagerer mye eller lite. Vikitg å bruke medisin når du er i nærheten av det du er allergisk mot.

I mottsatt fall kan man utvikle astma. Det har niesen min gjort.

Ha en fin kveld :klem:

Håper du har rett! blir lett bekymret av sånt, men stod ingenting på nettavisen ( :sjenert: ), hehe. Alt er nok i orden, ble bekymret for et år siden også, da han flydde hjem fra Thailand. Må vel troppe opp på flyplassen klokken elleve i kveld for å sjekke om han kommer med siste flyet om han ikke har gitt lyd fra seg til da. :) Avtalen er jo tross alt at jeg skal hente han...

Har vurdert det med medisin, men det er bare når jeg er direkte i kontakt med dyret at jeg merker noe. Han ligger ved siden av meg nå, men kjenner ikke noe med mindre jeg gnir huden min mot pelsen....

Det med å reagere på ulike raser er nok veldig sant, for "Eilert" (var forresten veldig lite oppfinnsom da jeg skulle finne et annet navn enn det hunden min egentlig heter) reagerer jeg ikke noe på. Er bare "Per".

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slasken (kjæresten) hadde vist vært på kino! Greit det, men han skulle jo sagt i fra at han hadde landet. Typisk han. Menmen...Var i alle fall ikke noe verre enn det! Hadde forøvrig roet meg helt ned med at det var tomt for strøm, så var litt irriterende å få melding nesten 4,5 timer etter at de landet om at han hadde vært på kino. Han er såååå korttenkt, vet jo at jeg vil ha en "jeg har landet trygt"-melding. :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Bare inn og snoker litt, jeg.

Forresten tror jeg menn har noe som heter korttenktgenet. Til stor irritasjon for oss kvinner som ikke gjør noe annet enn å analysere alt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Bare inn og snoker litt, jeg.

Forresten tror jeg menn har noe som heter korttenktgenet. Til stor irritasjon for oss kvinner som ikke gjør noe annet enn å analysere alt. ;)

Heihei, trivelig det! :)

Ja jeg tror du har rett i det altså! Nå sa han at han skulle ringe meg før han gikk ombord på flyet, men gjorde han det? Nei! :ler:

Edit: Der ringte han faktisk! Flyet var vist forsinket, så tok litt lenger tid før de gikk ombord! :) Da var han ikke HELT håpløs altså, hehe.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...