Sekretæren Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #381 Del Skrevet 9. juni 2009 Takk for det, Skya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #382 Del Skrevet 9. juni 2009 Benøkt i dag. Var spent på den, økta jeg hadde sist var direkte rævva, og forventet ikke noe spesielt bedre her. Mine tre siste måltider i går rant ut igjen like fort som de ble fortært, og om det er ny festlig intoleranse, eller om jeg spiste noe dårlig, det vites ikke. Med andre ord, næringsopptaket var heller slett. Det ble altså ikke vanlig frokost i dag tidlig, men en shake, og den holdt seg på plass heldigvis. Fikk nå i hvertfall LITT energi, men det var ikke mye. Oppvarming: 10 reps knebøy uten vekt Tøye hams og hofteleddsbøyer 20 kg bøy, 2 sett 8 reps Knebøy: 30 kg - 8 reps 40 kg - 8 reps 50 kg - 6 reps 50 kg - 6 reps Gikk faktisk bedre enn forventet. Planen var å øke opp til teknisk failure, og med tanken på formen, var dette bra, synes jeg. Markløft: 30 kg - 8 reps 30 kg - 8 reps 35 kg - 6 reps 35 kg - 6 reps Samme plan som på bøy. Ikke verst egentlig. Nordic hamstring: 3 sett, 8 reps Klarte faktisk å ha mindre knekk i hofta enn før. Chins m. assistanse: 20 kg ass, 4 sett 6 r, 5 r, 4 r, 4 r Første gang med underhåndgrep. Føltes bedre. Stående roing m. stang: 20 kg - 8 reps 30 kg - 8 reps 30 kg - 8 reps 30 kg - 8 reps Denne føles egentlig bra uansett hva slags form jeg er i. Digger den! Ab-roll m. terapimaster: 4 sett, 8 reps Planken: Vanlig: 30 sek Hver side: 30 sek Vanlig: 30 sek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 10. juni 2009 #383 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Melder meg inn i stående roing med stang sin fanklubb. Jeg og digger den øvelsen. Det er vel den eneste øvelsen for rygg som jeg blir støl av. Og det synes jeg er litt godt, for da kjenner jeg at det skjer noe bak der iallefall. Hvilket grep har du på chinsene dine forresten? Altså bredde. Endret 10. juni 2009 av Skya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #384 Del Skrevet 10. juni 2009 Bredde... tja... middels bredt. Har på en måte to valg på det stativet, veldig bredt eller middels bredt. Ønsker meg bare en stang å øve på hjemme med strikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 10. juni 2009 #385 Del Skrevet 10. juni 2009 Apropos bredde på grep og stående roing: hvor bredt grep har dere på den? Jeg har gått over til å ha et ganske bredt grep nå, slik at jeg kommer lengre bak med albuene. Løftebanen blir nok samtidig mer korrekt ettersom armene går rett bak og ikke på skrå utover slik de sikkert gjorde da jeg holdt smalere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 10. juni 2009 #386 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Apropos bredde på grep og stående roing: hvor bredt grep har dere på den? Jeg har gått over til å ha et ganske bredt grep nå, slik at jeg kommer lengre bak med albuene. Løftebanen blir nok samtidig mer korrekt ettersom armene går rett bak og ikke på skrå utover slik de sikkert gjorde da jeg holdt smalere. Jeg har litt bredere enn skulderbredde. Endret 10. juni 2009 av Skya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #387 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg har litt bredere enn skulderbredde. Jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #388 Del Skrevet 10. juni 2009 Dagens overkroppøkt! Oppvarming: YTWL Scapular push-ups Vanlig push-ups Benk 20 kg, 8 reps Benk: 25 kg - 8 reps 25 kg - 8 reps 28 kg - 6 reps 28 kg - 4 reps Dips m. assistanse: 20 kg ass - 8 reps 20 kg ass - 8 reps 20 kg ass - 4 reps 20 kg ass - 4 reps Skulderpress m. manualer: 7+7 kg, 4 sett, 8 reps Fransk press: 12 kg, 4 sett, 8 reps Bicepscurl og sidehev annenhver gang på rappen: Bi: 8 reps Si: 6 reps Bi: 6 reps Si: 6 reps Bi: 6 reps Si: 4 reps Bi: 4 reps Si: 3 reps Tuuuuuuungt... var et innfall, pausen var like lang som det tok meg å skrive ned antall rep før jeg glemte det. Ble veldig utydelig skrift etterhvert :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 10. juni 2009 #389 Del Skrevet 10. juni 2009 Denne tråden vil jeg følge. :o) Stå på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #390 Del Skrevet 10. juni 2009 Så koselig! Velkommen skal du være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 10. juni 2009 #391 Del Skrevet 10. juni 2009 Så koselig! Velkommen skal du være Takk for det. Jeg så gjennom de siste sidene av tråden din og du er virkelig flink. Minner litt om mitt eget treningsprogram egentlig, men selvfølgelig også annerledes. Jeg tenkte at tråden din kanskje kan være en motivasjon dersom min daler litt. :o) Vurderer å lage meg en treningsdagbok her selv egentlig, men litt usikker ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 10. juni 2009 #392 Del Skrevet 10. juni 2009 Det må du gjøre Både kjekt å ha for egen del og for andre til å lese i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #393 Del Skrevet 10. juni 2009 Vurderer å lage meg en treningsdagbok her selv egentlig, men litt usikker ennå. Anbefaler å skrive dagbok, det hjelper på motivasjonen om det er slik at den går opp og ned. Jeg pleier å sutre litt her inne, så får jeg litt oppbacking, så er det på'an igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #394 Del Skrevet 10. juni 2009 Takk for det. Jeg så gjennom de siste sidene av tråden din og du er virkelig flink. Minner litt om mitt eget treningsprogram egentlig, men selvfølgelig også annerledes. Jeg tenkte at tråden din kanskje kan være en motivasjon dersom min daler litt. :o) Vurderer å lage meg en treningsdagbok her selv egentlig, men litt usikker ennå. Og nå MÅ du skrive dagbok, for nå blir jo jeg nysgjerrig på ditt program :gjeiper: Alle her inne liker å lese om andres opplegg Og stikke nesa si borti, det er morro!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #395 Del Skrevet 11. juni 2009 Hadde en god økt i dag, selv om formkurven ikke er på topp. Knebøy: 30 kg - 8 reps 40 kg - 8 reps 50 kg - 6 reps 50 kg - 6 reps Er dypere enn før, det føles bedre. Markløft: 30 kg - 8 reps 40 kg - 6 reps 40 kg - 6 reps 50 kg - 2 reps To gutter stod og så på, og den ene sa til den andre. "Det der var teknisk veldig bra" *stolt* Bulgarsk utfall: 8+8 kg, 4 sett, 8 reps Negative chins: 3 sek, 3 sek, 3 sek pause 2 sek, 2 sek pause 4 sek, 3 sek pause 5 sek, 2 sek Haha, veldig varierende sett Likte denne, kan vel ikke kalles chins i mitt tilfelle, negative foreheads kanskje :gjeiper: Men jeg hang nå der!! Og jeg føler at det er en rep på vei snart Stående roing m. stang: 20 kg - 8 reps 30 kg - 8 reps 30 kg - 8 reps 30 kg - 8 reps Ab-roll m. terapimaster: 4 sett, 8 reps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 11. juni 2009 #396 Del Skrevet 11. juni 2009 Veldig bra jobba! Jeg gleder meg til å komme ordentlig i gang med planen min, og hvis jeg er flink i sommer kan jeg kanskje begynne på 5x5 stronglift til høsten. Hadde vel tenkt å begynne i sommer, men har ikke bra nok grunnlag enda. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #397 Del Skrevet 11. juni 2009 Tøft! Dette begynner jeg med til mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 11. juni 2009 #398 Del Skrevet 11. juni 2009 Ja, jeg mister kanskje 95% av dere som leser dette, men det driter jeg i. Om du vil fisle rundt med lette vekter, ta knebøy på bosuballer og kjøre uendelige sit-ups for å få six-pack, ja – da er det bare å stikke herfra. Det er ikke vondt ment, jeg er bare ikke interessert i det. Om svaret er ”JA” derimot, er du på definitivt på rett sted og du kan trygt lese videre uten å bli bombardert med ”de 58 beste isolasjonsøvelsene for biceps” og ”den nyeste omvendt-skrå-vinkel-kabel-med-rakett-isolasjons-bryst-bygger-øvelsen”. :ler Har bare såvidt begynt å lese, skal se mer på det i kveld, men interessant? Absolutt! Det virker for øvrig som at det er dette programmet du allerede er i gang med, mtp. øvelsene du gjør. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #399 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg har ikke begynt på selve programmet, men mange av øvelsene jeg gjør vil gå igjen, ja Herr Sandvik er en festlig fyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 11. juni 2009 #400 Del Skrevet 11. juni 2009 The Crib - Sandviks Gangsta Training Challenge! Hilarious! ~~~ Heeeeeey, jeg har jo lest om mannen før jo! Har lest alle artiklene hans på skulderproblemer etc, og der sto det mye fornuftig. Da skal jeg garantert sjekke ut treningsopplegget! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg