Gå til innhold

Gi aldri opp - kjemp mens du kan!

Gjest Arhirwen

Anbefalte innlegg

Gjest Arhirwen

Da blir det visst et lengre opphold hos mamma og pappa enn først planlagt! Jeg fikk telefon i dag om å komme på jobbintervju på tirsdagen på en annen jobb der oppe! :fnise: Var ingen mulighet for at det kunne skje i helgen, så da får det bare bli sånn.

Så da blir det altså:

Fredag kl. 14.00 - jobbintervju butikksjef

Tirsdag kl. 13.00 - jobbintervju ass. butikksjef

Greit å skrive det opp her så det ikke går surr i tidspunktene! :ler: Det er forresten to forskjellige butikker da, sånn at det er sagt. ;) Irriterer meg egentlig nå at jeg ikke søkte på butikksjef på den andre butikken (den jeg skal på på tirsdag), for da jeg søkte visste jeg ikke om jeg turte å ta en slik stilling som butikksjef.

Jaja, sånn er det bare! Er suuuperfornøyd med å komme inn til intervju jeg! Og håper, håper at jeg får en av de to!!

Har nettopp kommet hjem etter en lang tur med Trym nå, og spiste lunch med brodern samtidig. Koselig! :happy:

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enda et intervju, så bra! Det ser ut til å løse seg veldig fint for deg, det er jeg kjempeglad for å høre! :klem:

Du kan jo nevne på intervju nr.2 at du søker butikksjef-stillinger også, eller på en eller annen måte nevne at du godt kunne tatt den utfordringen også..

Er den en av butikkene du er mer gira på enn andre? Hvordan type butikker er det?

Og hvor i landet er det dine foreldre bor?

:ler: Mye spørsmål her nå.

I hvert fall, lykke lykke lykke til! Dette kommer til å bli så bra! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen
Enda et intervju, så bra! Det ser ut til å løse seg veldig fint for deg, det er jeg kjempeglad for å høre! :klem:

Du kan jo nevne på intervju nr.2 at du søker butikksjef-stillinger også, eller på en eller annen måte nevne at du godt kunne tatt den utfordringen også..

Er den en av butikkene du er mer gira på enn andre? Hvordan type butikker er det?

Og hvor i landet er det dine foreldre bor?

:ler: Mye spørsmål her nå.

I hvert fall, lykke lykke lykke til! Dette kommer til å bli så bra! :biggrin:

Ja, det var ikke dumt tips å fortelle om at jeg søker butikksjef også. :)

Jeg er egentlig mest gira på den jobben jeg skal på intervju til på fredag (i morgen!!), og det er butikksjef i en lokal klær- og skobutikk. Har aldri jobbet i klesforretning før, men er jo glad i klær, mote og trender. Tenkte jeg skulle "vise" det ved å kle meg opp litt riktig før intervjuet..

Den andre butikken er dagligvarebutikk, i en landsdekkende kjede. Da blir det jo mye kassearbeid og sånt, men det er nok uansett litt mer koselig med en sånn jobb der oppe enn her i byen der man møter veldig få kjente. :)

Foreldrene mine bor i Sogn og Fjordane, så det blir jo "nytt" fylke og landsdel når vi flytter! Hehe.. Det spennende her er jo om sambo får seg jobb.. Vi har sagt at så lenge en av oss har fått fast jobb, kan vi begynne planleggingen og sånt. Han har 3 mnd oppsigelse der han jobber nå, så det kan se ut til at jeg kanskje må dra opp før han hvis jeg får jobb. Men det er jo snakk om et par måneder av et helt liv, så det går nok bra! Hehe..

Håper, håper, håper at jeg får den førstnevnte jobben!! *krysser fingrer og tær igjen!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen
Så moro med enda et intervju. Da ble plutselig sjansene dine for jobb fordoblet! :)

Ja, det er sant det! :happy:

Håper ihvertfall jeg får en av de jobbene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Sogn og fjordane er i allefall en flott plass og bu :)

Masse frisk luft, og en kan gå på fjellet eller i fjøra når en måtte føle for det! :)

(Spørs jo litt om det er ved havet så klart, men dei fleste steder i Sogn og fj. er jo det :)

Lykke til med intervju i mårra!

...sender deg like godt en firkløver til... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Arhirwen

Tusen takk for hilsener! :happy:

Jeg har en god følelse etter intervjuet, men man kan aldri vite.. Og jeg vet ikke om det er større sjanse for å få jobben siden de pr dags dato ikke har noen å ansette.

Men jeg må få tak i vitnemålene mine fra de skolene jeg har gått på, og sende de oppover. Så da regner jeg ikke med å få vite noe før i slutten av neste uke eller uka etter.. Litt kjipt, men sånn er det bare.

Men jeg holder motet oppe, og jeg tror jeg garantert fikk bevist hvor ivrig jeg er på jobben! :ler:

Nå blir det kun avslapning frem til tirsdag, og det blir deilig! :jepp:

Ha en god helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du har en god følelse :D Blir spennende å høre om du får den, håper virkelig det for din del :hoppe:

Får slappe av og kose deg masse i helgen, håper dere får supert vær :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Aravis~

Er innom en tur for å ønske en riktig god helg, og lykke til på neste jobbintervju! Håper dere har like strålende vær som oss i dag :sol::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen
Bra du har en god følelse :D Blir spennende å høre om du får den, håper virkelig det for din del :hoppe:

Får slappe av og kose deg masse i helgen, håper dere får supert vær :jepp:

:klem:

Godt at andre er med og håper på den jobben! :happy:

God følelse er alltid fint :)

Kos deg, og slapp av i helga! :klem:

Helga har vært veldig fin og avslappende, og har møtt mine gamle veninner! :)

Er innom en tur for å ønske en riktig god helg, og lykke til på neste jobbintervju! Håper dere har like strålende vær som oss i dag :sol::klemmer:

Så koselig å se deg igjen! :)

Alt vel?

Takk for lykkeønskninger!

---

Har funnet ut at det er slitsomt å vente på svar, når man ikke har den fjerneste anelse om hvordan jobbintervjuet gikk! Jeg tenker så mye på hvor deilig det blir å komme opp her, men blir liksom til at jeg slår det fra meg fordi jeg ikke vet om jeg får jobb. Jeg har kjempelyst til å dra i banken for å sjekke ut lånemuligheter, men det hjelper jo ikke når alt bare er spekulasjoner angående lønn osv. Uansett er jo huskjøp litt feil utgangspunkt - det beste er å leie frem til begge har jobb.. Men SÅ kjedelig da! :ler:

Føler at det er en del i familien min som er skeptiske på valget vi har tatt - samboer har jo en veldig god jobb med bra lønn over gjennomsnittet.. Har tenkt tanken selv også, at det er en stor risiko å ta. Men han sier selv at han virkelig vil dette, så da tror jeg jo selvfølgelig på det.

Familien min hinter forsiktig om at flytteplanene er en reaksjon av det som har skjedd, og at det vil "gå over" etter en stund. Selvfølgelig er det en reaksjon på det som har skjedd - det har jeg jo også nevnt her i dagboka! I verste, verste fall er det aldri for sent å snu da.

Og i noen måneder kan man klare seg fint på en inntekt så lenge man er sparsommelig og fornuftig med pengene - vi har jo praktisk talt nesten bare en inntekt nå også - jeg har kun støtten i fra Lånekassen. Familien min vil jo bare det beste for oss, men det er litt slitsomt å få skeptiske blikk når man snakker om det..! Nå er jo jeg minstejenta i familien som pleier å følge mine impulser på godt og vondt. De andre i familien er veldig skeptiske på forandringer og har en stor evne til å tilpasse seg situasjonen. Men hvorfor ikke følge magefølelsen og impulsen?! Selv om den forandrer seg om noen år, så er det dette som føles riktig akkurat nå.. :)

Dagens lille utblåsning..hehe..

Ha en flott dag videre alle sammen! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er lettere sagt enn gjort å ikke bry seg om hva andre tenker. Har gjort valg i livet selv som kunne vært mer heldige, med tanke på utdanning o.l. og det som IKKE har hjulpet meg har vært å høre på andre.. faktisk.

Kanskje det man gjør ikke er det mest fornuftige valget, men man kan ikke ta det fornuftige valget fordi det er fornuftig. Dessverre så funker det ikke sånn.

Du virker reflektert og så lenge samboeren din er med på ditt lag så tror jeg ikke dere kan gjøre noe feil. Som du sier, ingen skam å snu hvis dere ombestemmer dere :)

Skjønner at det er nervepirrende å vente på svar etter jobbintervju! Spennende og samtidig uutholdelig er det :fnise: Jeg er ikke glad i venting generelt, det meste skulle helst å skjedd i går! :ler:

Tenker på deg og håper jobben er i boks! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ~Aravis~

Selvfølgelig får man innfall, men det er jo av slike innfall at planer kan legges! Skjønner deg godt. Det er moro med en "ny start" på et annet sted med ny jobb og nye muligheter. :)

Håper alt er bra med deg ellers? Jeg har tenkt så mye på deg, virkelig.

:klemmer:

Med meg er alt bra! Fått vite at det er en liten gutt i magen, så navnediskusjonen er allerede i gang :ler: Skal ikke være lett..

Håper at helgen har vært fin, til tross for skeptiske familiemedlemmer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :)

Her var et mye spennende lesing. Håper du er heldig å får jobben du har lyst på :tommelsmil:

Ser du har fått tanta på besøk, men det er vel like greit. Så er kroppen på vei tilbake i gjenge igjen.

Kjenner til bekymrede skeptiske familie medlemmer. Av og til må man bare lukke ørene har jeg funnet ut. :fnise:

Masse lykke til med jobbsøkingen :hoppe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Heisann :)

Håper intevjuet i dag og har gått bra, sjølv om det er den andre jobben du helst håper på å hale i land... ;)

Masse lykke til! Er spent på å høre kor det går ;)

* * *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...