Gå til innhold

Gi aldri opp - kjemp mens du kan!


Gjest Arhirwen

Anbefalte innlegg

Gjest Arhirwen
Kjekt med en liste da :) Kommer man i gang går det som regel veldig greit, men det er ikke alltid SÅ lett. Det skal jeg være den første til å innrømme :sjenert:

Lykke til på søndag! Moro med Rudskogen-treff! Hva slags treff skal det være? Det er ikke gatebil nå eller?

Ha en super helg selv :klem:

Hehe... Jeg er flink til å lage lister, men ikke like flink til å følge dem opp! ;)

Nei, ikke Gatebil. Det er klubben jeg er markedsansvarlig i - Ford Motorsportclub Norway som arrangerer det. :) Blir både utstilling av biler pluss kjøring, og kåringer av beste biler i forskjellige kategorier der vinnerne får pokaler! Hehe..

Så det er myye å ordne, men du verden så artig det skal bli! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt å lese at det går bra her :)

Håper du har hatt en fin helg og at du får en kjekk søndag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen

Treffet i helgen ble en kjempesuksess, og vi har nå lagt grunnlaget og standarden for videre arrangement! Moro! :)

Nå har jeg fått stryket over en av tingene på "to do"-listen (på forrige side i dagboka), og merker at bare en så liten ting letta på stresset.

For stressa er nok bare forbokstaven akkurat nå! :fnise:

Vi har nå fått bekreftet at vi får leie et hus i bygda, og det er helt fantastisk! Skal bli deilig å ha et helt hus! :happy:

Det blir til at vi skal pusse opp litt, blant annet sette inn ny kjøkkeninnredning og male flere rom. Da får vi bo der en mnd gratis mot at vi gjør jobben.

Så det blir nok litt slitsomt, men det blir bra til slutt! De 2 neste månedene kommer jeg nok til å være både høyt og lavt. Hehe..

Gleder meg til tiden fremover nå, tross mye stress! :happy:

Nå skal jeg prøve å få vasket 2 maskiner med klær hver dag fremover. For klesvask er jo gøy!! :rolleyes:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Innom å sier hei ;)

Håper du nyter været, og klesvasken :fnise:

Deilig med ny plass å bo jeg elsker og flytte det er så deili med forandringer så får en vaskegløden igjen når en flytter det liker jeg :hoppe:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Arhirwen

Har av en eller annen grunn blitt litt sløv til å skrive her nå..! Det er vel pga alt det som skjer rundt her nå, tenker jeg!

Jeg merker at høytider/helligdager er fæle saker etter jeg mistet... Ubevisst har jeg gått å tenkt på babyen i dag, og plutselig gikk det opp for meg. Og da begynte jeg å hikste på en slags desperat måte og visste nesten ikke hvor jeg skulle gjøre av meg..!! I dag skulle jeg ha kranglet med bunaden og endt opp i noe helt annet klesplagg etter et par timers krangling, stått å veivet med flagg og spist is - 6 måneder på vei, med stor og fin mage... :sukk:

Istedet vasker klær og sitter i sofaen og ser på TVen som mangler kontakt med kabelnettet (noe galt et eller annet sted hos leverandøren).. FAEN! Brutalt og ærlig..

Jeg har lyst til å begynne å prøve igjen nå.. Men så sniker denne samvittigheten seg frem om at jeg nettopp har fått meg sjefsstilling osv. I tillegg er det jo mye som skjer i juni med flytting, samt å sette seg inn i jobben. Nå virker det som om jeg tar det for gitt at jeg blir gravid igjen med en gang vi starter prøvingen, men det kan jo drøye også..

Men hva hvis det ikke drøyer og jeg blir gravid med en gang? Hva tenker de ansatte og sjefene mine da?! Nettopp ansatt, og om 8-9mnd må de ut å leite etter enda en ny sjef som skal vikariere i enten et halvt år eller år! De vet at jeg mistet i mars, men er ikke sikker på om de tenker så langt som at jeg kanskje blir gravid igjen snart..

What to do?! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen

En smule flau over mitt utblåsningsinnlegg i går ja... :sjenert:

:dåne:

Men det er vel det en dagbok er laget for? Hehe..

Det går mye bedre i dag, tror jeg bare fikk en stor nedtur i går! Mye som skjer i livet nå, og det hjelper ikke med "sånn skulle det vært" - tanker. Men jeg gir meg selv lov til å tenke sånn, for det kommer alltid til å være et tomrom i familien. Det barnet som forhåpentligvis kommer i løpet av 2010 vil være så velkomment og skal definitivt vite det også. Jeg frykter at jeg kommer til å bli en hønemor uten sidestykke, og når trassalder og tenårene kommer, så vil jeg nok bli bekymra mer enn en gang! :fnise:

Det blir nok til at vi starter prøvingen som først planlagt - kanskje fremskynder det til juli eller noe. Men juni blir rett og slett for hektisk, og hvis jeg i tillegg skal gå med tanker om jeg er gravid eller ikke, så kan det fort bli too much!

Tv-signalene har kommet tilbake her nå, og alt er fryd og gammen! Hvem skulle tro man ble så avhengig av TV?! Det er ikke det at jeg er direkte TV-slave og sofagris, men den står på hele dagen når jeg er hjemme. Takler ikke at det er for stille rett og slett. Så kan man jo se positivt/negativt på det..hehe..

Jeg klarer å holde meg nesten ajour når det gjelder klesvask da! Blir stolt av meg selv altså! :ler:

Har fått ordnet en del på regningsfronten også, men setter den ikke som "fullført" før regningene er betalt. :)

Ha en fin dag alle sammen! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen

Hmm...sitter å lurer på om jeg skal sende en epost til sjefen min i nye jobben. Jeg har noen spørsmål angående ferie i år - om det er mulig å ta litt ferie, og hvordan det blir siden jeg ikke har spart opp noe ferie og sånt.

I tillegg vil jeg gjerne ha et møte med de ansatte for å bli kjent - spise noe god mat og bare ha sosialt samvær. Men jeg har ikke råd til å punge ut med dette, så lurer på om jeg skal spørre om det er noen mulighet for å få dekket det..

Hva mener dere? Skal jeg sende en epost og spørre, eller ringe? Og skal jeg i det hele tatt spørre? Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, ikke unnskyld deg for utblåsninger i egen dagbok. Hva skal jeg si da...? :ler:

Jeg synes du skal spørre sjefen jeg. Og det å få til en kveld med de ansatte synes jeg var en veldig god idé. Bli kjent med de ansatte, og de får bli kjent med deg. Det sosiale er viktig i en jobb, og det vil vise litt hvordan sjef du kommer til å være - altså ikke bitch fra helvete.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er bra du får blåst ut litt jeg! Om du har mye inne i deg som du vil ha ut, er jo ingenting bedre enn om du får til akkurat det :jepp:

Skjønner godt tankene dine også. Føles kanskje unødvendig å tenke sånn, men det er kanskje bra på en måte også..? Ikke distansere seg helt fra det, da får man kanskje dårlig samvittighet da også? Om man glemmer det liksom.

Men så er det jo enda bedre du er i godt humør igjen da :hoppe: Mye å se fram til - flytting, ny jobb og prøving. Det går nok fort til det uansett, siden dere har så mye å tenke på i mellomtiden :)

Syns også det er litt rart om de andre ansatte og sjefen ikke har tatt med i beregningen at du kanskje vil gravid igjen. De har nok tenkt på det :)

Ellers hørtes det lurt ut å foreslå et møte med de ansatte! Blir jo bare sett positivt på det :)

Ha en videre fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen
Det sosiale er viktig i en jobb, og det vil vise litt hvordan sjef du kommer til å være - altså ikke bitch fra helvete.. :ler:

Hehe... Håper virkelig ikke jeg kommer til å bli oppfatta som noen bitch! :fnise: Tror jeg har for mye samvittighet til å oppføre meg sånn. Hehe..

Syns også det er litt rart om de andre ansatte og sjefen ikke har tatt med i beregningen at du kanskje vil gravid igjen. De har nok tenkt på det :)

Jeg håper de har tenkt på det egentlig, slik at den dårlige samvittigheten ikke kommer snikende. Jeg var jo egentlig den eneste kandidaten de hadde, men de hadde ikke valgt meg om jeg ikke passet. Og jeg fortalte dem hva som har skjedd.. Men sjefene mine er menn da, så vet ikke om de tenker noe på sånt. Annet enn at de blir stressa når den dagen kommer at jeg sier i fra. Hehe..

Men jeg har jo fått råd om å ikke vente så lenge, så jeg hører egentlig mer på det. Og det er jo ikke slik at jeg forsvinner for alltid - det er jo maks et år i permisjon. Kanskje det bare blir et halvt år også, for jeg er veldig for den pappapermen!

Time will show...! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Arhirwen

I dag har jeg vært i byen en tur med søstern og shoppa litt! :happy:

Ingen klær da, men kjøpte hårfarge og sånne "jukse-negler".. Hehe.. Må få fikset etterveksten på håret, og jeg biter negler så da er det greit å gjemme dem med fine, fake negler! :fnise:

Resten av dagen blir bare avslapning for min del, mens sambo er å skrur på en bil. :) Håper han ikke blir så altfor sen i dag! Kjedelig å være hjemme alene i helgen! Er nok å være alene på dagtid når han er på jobb.

Ha en fin lørdag alle sammen! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har fått kost deg med samboeren i kveld og fortsatt gjør det :gjeiper:

Ha en fortsatt fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen

Heldigvis ble ikke sambo så veldig sein, og i tillegg ble bilen fiksa! :)

Hadde en veldig fin og avslappende lørdag - jeg farget håret mitt og extensionene jeg har (skal aldri farge noe sånt igjen, det var vanskelig og tok laang tid!). I tillegg fikk jeg lagt på fake negler.

Er veldig glad i hår-extension når man skal i selskap og lignende. Slipper den vanlige, tynne hestehalen. Hehe..

Skal besøke søstern til sambo i dag, skal spise taco og kose oss. :) Det blir nok bra! Gleder meg ihvertfall! :jepp:

God søndag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Nå fikk jeg lyst på taco.. Egentlig har jeg lyst på ganske mye nå, siden jeg er sulten... Kommet hjem fra fjellet i dag, og ikke spist siden frokost. Det merker jeg nå ja...

Håper du har en flott uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen

Ja, det er vel kanskje på tide med en oppdatering! Har plutselig blitt mye action i hverdagen nå, og ikke så god tid til å sitte på nettet... :sjenert:

Godt du minner meg på å skrive, Cuba!

Nå har jeg gjort ferdig min andre dag på jobben, og jeg koser meg masse!! Kjempemorsomt å jobbe som sjef! :happy: I tillegg har jeg veldig gode og snille kolleger med knall humor. Og arbeidsjern uten like!

Jeg har allerede startet med å lage timeliste for juni fordi dette ikke var gjort. Så med andre ord så sitter jeg å jobber litt på kveldene..hehe.. Men nå er juni, juli og litt av august ferdig - med andre ord så er det fleste ferier lagt inn.

Er avhengig av å ha struktur og oversikt, ellers fungerer jeg ikke. Hehe..

Jeg må si det er godt å være i jobb igjen! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...