Gå til innhold

Gi aldri opp - kjemp mens du kan!


Gjest Arhirwen

Anbefalte innlegg

Hehe.. Neida, skjønner godt at det kan ta litt tid mellom oppdateringene innimellom.

Noen ganger har man ikke lyst/ork til å sitte å skrive så mye heller, så da lar man vær. Kjenner til det. Kan bli litt lei alle disse forumene innimellom.

Men koselig å lese hos andre da :jepp:

Bra du trives på jobben da! Høres ut som du har vært heldig med kollegaer og greier, ikke noe er bedre enn det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har allerede startet med å lage timeliste for juni fordi dette ikke var gjort. Så med andre ord så sitter jeg å jobber litt på kveldene..hehe.. Men nå er juni, juli og litt av august ferdig - med andre ord så er det fleste ferier lagt inn.

Da har vi ganske like kvelder for tida. Selvom jeg med min sykemeldingsprosent egentlig ikke har ansvar for det lenger, klarer jeg bare ikke la det ligge. Må ha ting i orden før jeg forsvinner i permisjon! :ler:

Godt å høre at du trives, og at det er godt for kropp og sjel å komme tilbake i jobb!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å høre at du trives i det nye jobben! Og at du allerede er i gang med administrative oppgaver ;)

Hva gjør samboeren din om dagen, har han fått jobb der dere har flyttet?

Håper du har en fin uke i den nye jobben og koser deg ellers! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite aktivitet her tar jeg som et tegn på at du har det bra, og er opptatt med viktigere ting i det virkelig liv! :ler:

Håper du nyter noen fine junidager!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Arhirwen

Hjelpemeg...det var voldsomt så ikke-oppdaterende jeg er! :fnise:

Men det er som du sier Aricept, at det er fordi jeg trives veldig godt og ting er veldig hektisk! Hehe.. Jeg trives faktisk så godt at jeg har begynt å synge høyt for meg selv i bilen til og fra jobb! :flau:

Arbeidstidene er fra 1000 til 1700, pluss en dag med 1000 til 1900 (og 1000 til 1500 på lørdager), så nå i oppstartsfasen er jeg helt skeiv på kveldene! Hehe.. Flyr høyt og lavt på jobb, og har allerede fått på plass 2 annonser i lokalavisene her og er i gang med å ferdiggjøre oppussingsplanene i lokalet. Det var oppussing der i høst, men så ble visst alle profileringsplanene satt på vent.. Utrolig dumt - ingen logoer, ingen tegn på at det er en klesbutikk før man går rundt hjørnet! De som har vanket der i flere år vet jo om den, men den ser jo dødskjedelig ut utenifra. Og med 3 år innen markedsføring, så klarer jeg ikke å leve lenge med det! :fnise:

De ansatte tar det heldigvis positivt, og synes det er moro med et friskt, ungt pust i butikken. Hadde vært kjipt å blitt motarbeida hele tiden!

Jeg har begynt å tenke på denne prøvingen nå da - er nå inne i tredje mensperiode og den kommer faktisk regelmessig!! :hoppe:

Og så må jeg innrømme en ting, og jeg trodde jeg aldri skulle spørre noen om dette (jeg skylder på at IQ'en ligger igjen på jobben...) : når er det mest sjanse for å bli gravid?! Var det rett før eller rett etter mensen?? :flau::ler:

Det skjedde jo så fort forrige gang, og da fikk jeg mens rett etter jeg slutta på pilla og 10 dager etter var jeg gravid! Så da er det vel etter mensen? Hehe.. Lite flau her nå, men men.. :fnise:

Er inne å leser de faste dagbøkene her og prøver å følge med så godt jeg kan - så selv om jeg ikke skriver så leser jeg dem!

Aricept: spennende tid nå! Moro å lese om ultralyden og vekten, men jeg tror nok du klarer det helt fint, og ungen kommer når den vil komme! ;) Og blir det igangsetting så er det jo ikke noe problem for det blir jo det samme. :) Du slipper jo unna sjokket med at vannet plutselig går når du er opptatt med andre ting ihvertfall! Hehe..

Mange :klemmer: til alle som leser her!

Om to uker blir det flyttelass og action så da kan det hende det blir en stille periode igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med en oppdatering :jepp:

Angående dette med å bli gravid er det vel rett etter mensen? Da er det jo en sjangs for at de overlever til eggløsning. Har man sex rett før man venter mensen er det nok svært liten sjangse for å bli gravid :)

Måtte smile når jeg leste at du sang for deg selv på vei til jobb, blir så glad av å lese at du trives med jobben din! Det fortjener du :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eggløsningen skjer vanligvis ca 14 dager før du venter mens, men er litt forskjellig fra person til person. Om du har en regelmessig mens med ca 28 dager mellom hver gang kan du regne med at den skjer mellom 13-15 dager før i hvert fall. For å bli gravid må du ha samleie fra 5 dager før til en dag etter eggløsning, størst sjanse hvis du prøver fra to dager før til samme dag.

Gøy å lese at det går så bra med jobb og flytting og alt! Snart sitter det sikkert en liten spire også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen

Tja, hva skal man si...?

Prøvingen er herved i gang! ;) Starta på fredag..hehe..

Og i dag har jeg hatt murringer.. Det kan neppe ha skjedd så fort?! Det må vel være noe eggløsning eller noe sånt.. Blir tullete allerede - hvordan skal dette gå? :fnise:

Nå er vi offisielt ferdig med byen også. På lørdag kom vi hjem med flyttelasset og det ble båret inn i dag. Var rimelig utslitt i går etter å først bære alt inn i bil og henger, for så og kjøre i 5 timer i varebil (som tilsier null komfort). Men det tok HELE en time å laste ut alt sammen igjen i dag, så da dro vi like så greit i utebassenget her. Det var skikkelig deilig! :happy:

Og så er det så deilig å ha balanse i hodet - høres sikkert rart ut, men det er fullstendig harmoni og ro i hodet. Jeg flyr mye frem og tilbake på jobben og ser sikkert stressa ut, men i hodet er alt bare ro og full kontroll. Så deilig!! Det er mange år siden for å si det slik!

Så tror dette her var akkurat det jeg trengte.. :)

Håper alle har hatt en flott helg til tross for ekstremvarme. (og jeg klager ikke, men har medfølelse for alle med store gravidmager og lignende!)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å høre at du har det bra om dagen! Tror dere kommer til å få det veldig fint der dere endte opp nå! :Nikke:

Og masse, masse lykke til med prøvingen! Selv om det kanskje er litt tidlig å begynne å bli tullete etter tre dager.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så moro at dere har satt i gang med prøving da! Har en følelse av at det ikke vil ta så lang tid ;)

Skal følge med deg og heie på dere i allefall! Gleder meg :hoppe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen

Hormonene herjer noe voldsomt for tida - de 2 siste dagene.. :klø:

Prøver jo å ikke tenke så mye på det, men det er jo litt vanskelig da..hehe.. Men tar det som det kommer ;) (selv om man kjenner etter hver minste ting)

Nå har oppussingen starta for alvor i huset vi skal bo i - og jammen meg er det mye å gjøre!! Og hele det elektriske anlegget skal skiftes, noe som er veldig positivt! Og vi betaler jo ingen materialer, kun gjør arbeidet (ikke på det elektriske da). Og så begynner vi ikke å betale husleie før i august. Veldig greit egentlig, men det kommer stadig nye ting som gjør at det blir enda mer jobb.

Har vært mye å gjøre på jobben i dag, så nå blir det avslapning resten av kvelden! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Arhirwen

Da er det snart helg her i gården - jobber annenhver lørdag, noe jeg gjør denne lørdagen.

Har vært i huset og malt vinduskarmer i dag, og du verden så fint det blir!! :hoppe: Men det er et godt stykke igjen før vi er ferdige - vi skal praktisk talt pusse opp hele huset! Men gleder meg til alt arbeid er utført for jeg vet det blir bra!

Rundt den 11 juli blir det testing...hehe.. Jeg har litt stikninger og det strekker litt - og jeg kjenner det igjen fra forrige gang! Men tør ikke håpe på noe som helst, selv om magefølelsen sier at det klaffa.. Og det "sa" magen forrige gang også. Tiden vil vise! Har heldigvis mye å holde på med om dagene, så jeg slipper å tenke på det hele tiden. Hehe..

Trives fortsatt kjempegodt på jobben! :happy: Deilig å ha det ansvaret jeg har lengtet etter så lenge! Og når butikken i tillegg går kjempebra i forhold til budsjettet, så er jo alt en fryd! ;)

I helgen blir jeg nok i huset mesteparten av tiden, men hvis det fortsatt er like fint vær i morgen etter jobb så skal jeg i utebassenget her en tur! Jeg blir sur om været har endra seg når jeg først har fri!!

Endret av Arhirwen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å lese her. Flott humør og fryd og gammen!

Skal krysse fingra rundt den ellevte jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Rundt den 11 juli blir det testing...hehe.. Jeg har litt stikninger og det strekker litt - og jeg kjenner det igjen fra forrige gang! Men tør ikke håpe på noe som helst, selv om magefølelsen sier at det klaffa.. Og det "sa" magen forrige gang også. Tiden vil vise! Har heldigvis mye å holde på med om dagene, så jeg slipper å tenke på det hele tiden. Hehe..

Det nærmer seg testing.... :) Er magefølelsen like sterk enda...? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...