Gå til innhold

Gi aldri opp - kjemp mens du kan!

Gjest Arhirwen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Arhirwen

Tusen takk alle sammen! :happy: Og det er kanskje en ide å spare noe av kryssingen til babystøv, Aricept! :fnise:

Nå lurer jeg på om kroppen min er tilbake til det vanlige igjen, for i går fikk jeg tanta! :hoppe: Tviler på at det er noen etterdønninger, for jeg gikk ca 3 uker med blødning etter sykehusoppholdet. Og så har jeg vel hatt ca 1 uke uten noe nå, frem til i går. Derfor tenker jeg at det må være tanta, og det stemmer med at det nå er noen dager over 1 måned siden. Så det er jo kjempefint om det har ordna seg så fort! Men det kan jo også hende at jeg får ustabil syklus en stund fremover, men stresser ikke så voldsomt med det. :)

Da var det en ny uke igjen da! Er faktisk ganske deilig å være sykemeldt merker jeg.. Får ikke gjort alt jeg ønsker da, for jeg tror jeg har blitt lat!? Men det er vel noe med det at man blir sløv av å ikke gjøre noen ting - slik er ihvertfall jeg! Men jeg vet at denne tiden gjør meg godt, så da stresser jeg ikke med verken husarbeid eller noe. :happy:

På lørdag var jeg faktisk på fest! Har ikke drukket siden jeg ble gravid i oktober/november, så det var jo litt rart. Hehe.. Men det ble en veldig koselig kveld, og jeg fant ut at det ikke er så lurt av andre å spørre meg om "hvordan går det egentlig med deg?"..hehe.. Det endte i en aldri så liten tute-konsert, men det gikk over og humøret ble bra igjen. ;)

I dag skal jeg ta trappevask her, og forhåpentligvis få ordnet litt her hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen

Da var trappevasken unnagjort! :hoppe: Det var forøvrig den mest møkkete trappa jeg har sett på lenge!! Gårdsplassen blir så stygg når det regner - det er nesten en hel gjørme-søledam.. Og det har jo regnet litt i det siste, og når mennesker og dyr går opp og ned der hele tiden, så... Men nå er det ihvertfall rent der!

Det er noen rørleggere som skal lage sprinkelanlegg i hele huset her nå (det er en bolig med fire leiligheter), og selvfølgelig prater de og sånt. Men hunden klarer ikke helt å slappe av når de er her, for han tror det er han som får besøk! :fnise: Skal bli en utfordring når rørleggerne skal inn i leiligheten her om en liten uke.. Det beste hadde vært å slippe ut kattene, tatt med meg Trym (hunden) og dratt på besøk til noen. Men tør ikke å la rørleggerne styre på i leiligheten uten at jeg er her. Man vet jo aldri!

Nå lurer jeg rett og slett på om jeg skal strikke litt! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at tanta kom da :hoppe: Stritter meg litt i mot å si det, men i din situasjon er det jo faktisk en positiv ting! :)

Vet godt hva du mener med at man blir slapp av bare å dasse hjemme ja. Man blir så tiltaksløs liksom!

Deilig å få gjort unna trappevask da! Nå syns jeg du skal strikke og slappe av litt ja :jepp:

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det var mensen som kom. Kjempeflott om du kommer tilbake i syklus så kjapt! :)

Skjønner det med at man blir slapp av å gå hjemme. Nå som jeg er 50% sykemeldt føler jeg at alt er et strev. Jeg gjør ikke noe mer hjemme enn jeg gjorde da jeg jobba fullt... Tar meg god tid om morgenen, og bruker rett og slett bare lenger tid på alle ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen
Bra at tanta kom da :hoppe: Stritter meg litt i mot å si det, men i din situasjon er det jo faktisk en positiv ting! :)

Vet godt hva du mener med at man blir slapp av bare å dasse hjemme ja. Man blir så tiltaksløs liksom!

Deilig å få gjort unna trappevask da! Nå syns jeg du skal strikke og slappe av litt ja :jepp:

Ha en fin dag :klemmer:

Forhåpentligvis er dette eneste gangen (i en periode fremover) at den kommer..hehe ;) Men er nok litt for drøyt å håpe på at ting skjer så fort igjen!

Ha en fin dag du også! :jepp:

Håper det var mensen som kom. Kjempeflott om du kommer tilbake i syklus så kjapt! :)

Skjønner det med at man blir slapp av å gå hjemme. Nå som jeg er 50% sykemeldt føler jeg at alt er et strev. Jeg gjør ikke noe mer hjemme enn jeg gjorde da jeg jobba fullt... Tar meg god tid om morgenen, og bruker rett og slett bare lenger tid på alle ting..

Hehe... Jeg synes nå du har en veldig fin grunn til å ikke gjøre noe mer enn ellers jeg! ;) Synes du bare skal nyte det å bruke lang tid på ting nå, for det er jo lenge til neste gang..hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forhåpentligvis er dette eneste gangen (i en periode fremover) at den kommer..hehe ;) Men er nok litt for drøyt å håpe på at ting skjer så fort igjen!

Ja, det håper virkelig jeg også :jepp: Hadde vært morsomt om det klaffet for oss begge nå så kunne vi fulgt hverandre litt :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen
Ja, det håper virkelig jeg også :jepp: Hadde vært morsomt om det klaffet for oss begge nå så kunne vi fulgt hverandre litt :gjeiper:

Ja, det hadde vært kjempeartig! :happy: Får bare krysse fingrene fremover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg har ikke vært innom dagboken din på en stund. Men har likevel fulgt både denne og forrige selv om det er leeenge siden jeg har lagt igjen noen spor.

Siden jeg nå har vært her og sniktittet igjen, så syns jeg det var på tide å legge igjen et spor.

Jeg syns du er ei megatøff jente! Er ikke alle som hadde taklet dette like bra som deg! Du har virkelig et stå på humør! Det tror jeg du skal være glad for når slike tunge stunder kommer.

Følger deg spent videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen
Heisann!

Jeg har ikke vært innom dagboken din på en stund. Men har likevel fulgt både denne og forrige selv om det er leeenge siden jeg har lagt igjen noen spor.

Siden jeg nå har vært her og sniktittet igjen, så syns jeg det var på tide å legge igjen et spor.

Jeg syns du er ei megatøff jente! Er ikke alle som hadde taklet dette like bra som deg! Du har virkelig et stå på humør! Det tror jeg du skal være glad for når slike tunge stunder kommer.

Følger deg spent videre :-)

Så koselig å se deg igjen! :happy:

Alt bra med magen? :)

Tusen takk for det du skrev, det er ikke alltid det føles sånn! Hehe.. Men det er som du sier, jeg synes det er bedre å på en måte distansere seg enn å gå inn i et svart hull og bli der. Har snakket med andre i samme situasjon som takler det på helt andre måter, men det hadde vært mye værre om jeg var senere i svangerskapet. Etter første UL får man som oftest et mye nærere forhold til det som er i magen. På en stygg måte kan man vel si at jeg ikke "rakk" det. :)

Nå er det 10 dager igjen til møtet på Rikshospitalet! (teller ikke ned i det heele tatt..) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen

Hva skal man gjøre i dag da, mon tro? Huset burde få seg en vask, så kanskje jeg skulle fått gjort det.. :sukk: Husarbeid er bare moro....!

Driver å organiserer bursdagsgave til mamma fra alle oss søsken - det er litt styr det! :fnise: Hun blir 65år i morgen, så det er jo en litt stor dag, men hun vil jo helst ikke ha noe oppmerksomhet. Hehe.. Skulle bare ønske jeg var der og feira bursdagen hennes, og ikke 5 timer unna..! Men forhåpentligvis neste år er vi jo i hjembygda, og da blir det andre boller!

Håper jeg snart får svar på jobbsøknaden jeg.. Er så vanskelig å vente når man ikke har peiling på om det går bra eller ikke!

Vil så gjerne ha den jobben!! :sukk:

Nå blir det en kopp til med kaffe her! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, det finnes faktisk folk som synes husarbeid er moro.. Jeg kunne tenkt meg litt av den egenskapen.. :ler:

Selvom jeg er veldig glad i å ha det ryddig og ordentlig rundt meg - så er det alltid et ork å finne frem støvsugeren, støvkluten og/ eller moppen... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man gjøre i dag da, mon tro? Huset burde få seg en vask, så kanskje jeg skulle fått gjort det.. :sukk: Husarbeid er bare moro....!

Driver å organiserer bursdagsgave til mamma fra alle oss søsken - det er litt styr det! :fnise: Hun blir 65år i morgen, så det er jo en litt stor dag, men hun vil jo helst ikke ha noe oppmerksomhet. Hehe.. Skulle bare ønske jeg var der og feira bursdagen hennes, og ikke 5 timer unna..! Men forhåpentligvis neste år er vi jo i hjembygda, og da blir det andre boller!

Håper jeg snart får svar på jobbsøknaden jeg.. Er så vanskelig å vente når man ikke har peiling på om det går bra eller ikke!

Vil så gjerne ha den jobben!! :sukk:

Nå blir det en kopp til med kaffe her! :happy:

Du syns det er moro ja? Kan du ikke ta deg en tur hit når du er ferdig da? :jepp:

:fnise:

Ja, og i hennes neste bursdag kommer det til og med et bittelite nytt familiemedlem ;)

Når sendte du søknaden da? Kan jo mase litt snart og høre hvordan de ligger an? Eller du vet kanskje når avgjørelsen skulle tas? :)

Håper du får den hvertfall :biggrin:

Ha en super tirsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Arhirwen
Vet du, det finnes faktisk folk som synes husarbeid er moro.. Jeg kunne tenkt meg litt av den egenskapen.. :ler:

Selvom jeg er veldig glad i å ha det ryddig og ordentlig rundt meg - så er det alltid et ork å finne frem støvsugeren, støvkluten og/ eller moppen... :forvirret:

Ja, er glad i å ha det fint rundt meg jeg også, men jeg blir så demotivert når 3 dyr røyter på samme tid. Hehe.. Dagen etter jeg har støvsugd nøye, så er jo håra tilbake i sofa, duker, på gulv og så videre! Og jeg sier til meg selv hver gang at nå skal jeg begynne å gå over med tørrmopp en gang pr dag, men den ideen forsvinner fort igjen..!

Du syns det er moro ja? Kan du ikke ta deg en tur hit når du er ferdig da? :jepp:

:fnise:

Ja, og i hennes neste bursdag kommer det til og med et bittelite nytt familiemedlem ;)

Når sendte du søknaden da? Kan jo mase litt snart og høre hvordan de ligger an? Eller du vet kanskje når avgjørelsen skulle tas? :)

Håper du får den hvertfall :biggrin:

Ha en super tirsdag :klem:

Ja, hadde et familiemedlem kommet, eller vært underveis på denne tiden neste år, så hadde alt vært perfekt! :happy:

Jeg sendte søknaden på fredag i 3-4 tiden. Så det har jo bare gått ca 1,5 arbeidsdag - føler det er litt for tidlig å mase. Men har jeg ikke hørt noe innen torsdag så sender jeg nok en epost. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen

For en time siden fikk jeg faktisk telefon fra den jobben....

Og jeg skal på intervju allerede på FREDAG!!! Kl 1400!!! :hoppe::duskedame:

Så da er det bare å hive seg rundt gitt! Har allerede informert mamma og pappa om at de får besøk til helga igjen! :ler:

SÅ glad! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så spennende med intervju! Du vet når de har innkalt deg til intervju så er du interessant nok/har kvalifikasjonene til å få jobben, eneste som gjenstår er at de får et godt inntrykk av deg og noe sier meg at du helt sikkert gir et godt inntrykk :jepp:

Lykke til! Tror det absolutt kommer til å gå kjempebra!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen
:hoppe: Så flott! :hoppe:

Intervju er alltid positivt! (selvom det er skummelt, synes jeg..)

Masse masse lykke til!

:klem:

Ja, intervju er skummelt samtidig som det er spennende! Hehe.. Men utfordringer er alltid moro!

Så spennende med intervju! Du vet når de har innkalt deg til intervju så er du interessant nok/har kvalifikasjonene til å få jobben, eneste som gjenstår er at de får et godt inntrykk av deg og noe sier meg at du helt sikkert gir et godt inntrykk :jepp:

Lykke til! Tror det absolutt kommer til å gå kjempebra!! :hoppe:

Ja, det spesielle her er at det faktisk ikke er noen andre søkere - så fremt det ikke plutselig har dukket opp flere. Men de begynte å annonsere i februar, så det haster jo ganske mye også. Men det er ikke dermed sagt at jeg får den heller - det kan like så godt skje at de ikke liker meg eller noe også.

Hehe.. Men jeg håper jo virkelig at de ser potensialet i meg og ønsker å ansette meg da! :happy:

Ber til de høyere makter om at de skal hjelpe meg med å få denne jobben, så tar i mot alle gode tanker jeg kan få! :ler:

----

Nå skal jeg snart ringe mamma og gratulere med dagen! :) Hun ble litt oppgitt over at jeg hadde lagt ut annonse med bilde og greier på den lokale nettsiden da. :fnise: Men siden hun fyller 65 år så er det verdt det! Pappa likte til og med hilsenen!

Ellers i dag blir det vel noe klesvask og sånt, og strikking. Sambo overraska meg da jeg kom hjem fra ei veninne - han hadde rydda og støvsugd! Ble både kjempeglad og fikk dårlig samvittighet..hehe.. Han er jo fortsatt syk stakkar, så da skal han ikke holde på sånn! Men jeg var nok for treig tenker jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...