DaYdReAm Skrevet 27. oktober 2009 #101 Skrevet 27. oktober 2009 ” Sant, men noen ganger lurer man på hvor disse single damene gjømmer seg.” Hey, kristian *vinke på* Heeeer ”Jeg har vært i en langt verre situasjone en deg, jeg var 26, singel og alene med 2 barn. Du skal bare slappe helt av, snart sitter det en eller annen i sofan din og vil bestemme over fjernkontrollen. ” Lol ”27 og singel her. Så det er håp - ellers så er vi begge fucked i alle fall.” Lol Swirly: Vi skal ikke settle for less du! Vi single oppegående jenter har da visse krav;) Becka: Jeg er også begynt å bli lei av festing….hvem skulle trodd det?;( Jeg er snart 27, og har snart vært singel i snart 6 år gitt. Jeg var bare barnet sist jeg hadde type. Da var det litt sånn ”skal vi henge hos dine eller mine foreldre?” Jeg har hatt noe på gang med en del gutter siden da, men det har ikke bitt noe seriøst. Er for øvrig glad for at jeg var singel i studietiden! (nei, jeg var ikke billig hvis dere tror det) Men nå begynner jeg å få litt panikk. Nå har heldigvis en annen venninne av meg blitt singel da. Så da kan jo vi to henge sammen i helgene. Det var en periode hvor jeg ønsket å jobbe helger, fordi jeg følte meg så alene på kveldene….. Nå har jeg opprettet datingside på internett. jeg er så despo etter type at jeg drømmer om kompiser til veninner, kjendiser og til og med klienter på jobb…..ææææææhhhhhhhhhh hjelp. jeg tror også at det ikke bare finnes EN riktig for oss, men flere. Hallooo single perfekte menn, hvor er dere? Hæhæ
Catgirl Skrevet 27. oktober 2009 #102 Skrevet 27. oktober 2009 Altså jeg er 24, men ifjor spurte bussjåføren om jeg var barn på bussen:P Vet ikke om jeg skal ta det som kompliment eller frekk kommentar!
kristian82 Skrevet 27. oktober 2009 #103 Skrevet 27. oktober 2009 Mamma har fått gratulerer med 29 år`s dagen gratulasjoner i hvertfall 10 år nå. Synes det er helt genialt jeg jeg tror også at det ikke bare finnes EN riktig for oss, men flere. Hallooo single perfekte menn, hvor er dere? Hæhæ Altså jeg er 24, men ifjor spurte bussjåføren om jeg var barn på bussen:P Vet ikke om jeg skal ta det som kompliment eller frekk kommentar! Jeg hadde tatt det som et kompliment! Jeg blir storfornøyd når jeg må vise legg.
Vera Vamp Skrevet 27. oktober 2009 #104 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg hadde tatt det som et kompliment! Jeg blir storfornøyd når jeg må vise legg. Jeg blir alltid uten unntak spurt om legg på polet. Men det som er den virkelige egotrippen ved det hele er hvordan alle bak kassa skal prate seg unna at de trodde ei på 28 var under 18. Sist gang fikk jeg høre at jeg så, and i quote: SÅ UNG OG FRESH UT
kristian82 Skrevet 27. oktober 2009 #105 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg blir alltid uten unntak spurt om legg på polet. Men det som er den virkelige egotrippen ved det hele er hvordan alle bak kassa skal prate seg unna at de trodde ei på 28 var under 18. Sist gang fikk jeg høre at jeg så, and i quote: ung og fresh er jo kult.
Vera Vamp Skrevet 27. oktober 2009 #106 Skrevet 27. oktober 2009 Ja, den kommer til å sitte i til 40 årskrisa tar meg
kristian82 Skrevet 27. oktober 2009 #107 Skrevet 27. oktober 2009 Ja, den kommer til å sitte i til 40 årskrisa tar meg Bra det da, ha noe å gå på.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #108 Skrevet 24. juli 2022 Becka skrev (På 30.9.2009 den 2.15): Jeg joiner klubben! Er 26 år og SINGEL! Og de som sier at " ah, det er jo den perfekte alderen å være singel", vel tro om igjen! Joda, det er kanskje hakke bedre enn å være 40 og singel, men ikke nødvendigvis. Folk på min alder, er nå gjerne nygifte og fått barn. Det er første prioritet. Og da snakker jeg ikke bare om at det ikke finnes single menn, men alle venninnene mine "forsvinner". Jeg har aldri følt meg så alene som nå! Jeg har ingen, ikke en liten flørt en gang akkurat nå. Og jeg har ingen single venninner å dra ut på by`n med for å finne han heller. Dessuten er jeg i den alderen hvor jeg er drit lei av festing også. Hvordan gikk det @Becka med kjærligheten?☺️ Er nysingel selv og 26 år nå og stresset! Anonymkode: 86247...bfa
Gjest Ghostface Skrevet 24. juli 2022 #109 Skrevet 24. juli 2022 Du er ikke den eneste. Jeg er i slutten av trettiårene og singel, og det er mange prosent single i Norge.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #110 Skrevet 24. januar 2023 MissStiles skrev (På 24.2.2009 den 21.32): Bli i et forhold bare fordi du ikke vil bli singel? Det er bedre å være singel enn å være i et dårlig forhold! Fant du kjærligheten? Står i samme situasjon som du gjorde når dette ble skrevet. Anonymkode: 86247...bfa
MissStiles Skrevet 25. januar 2023 #111 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Fant du kjærligheten? Står i samme situasjon som du gjorde når dette ble skrevet. Anonymkode: 86247...bfa Wow - 2009 føles som en evighet siden! Svaret er ja og nei. Jeg fant kjærligheten, vi flyttet sammen, fikk barn men så tok det slutt. Trist men sånn er det av og til. 1
Serafin Skrevet 25. januar 2023 #112 Skrevet 25. januar 2023 MissStiles skrev (12 timer siden): Wow - 2009 føles som en evighet siden! Svaret er ja og nei. Jeg fant kjærligheten, vi flyttet sammen, fikk barn men så tok det slutt. Trist men sånn er det av og til. Kanskje du finner en annen som du flytter sammen med og så slår opp med etterpå? 🤣
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå