Gå til innhold

26-27 år og singel

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Elvira_*
Skrevet
Hei .

27 år er ingen alder . Den som mener det må være jævlig etableringskåt . Husk : Det største problemet verden står overfor er at vi er for mange mennesker på denne kloden .

VILHELM

Saklig gett.

Greia er jo at det er litt nedtur/ensomt om du f.eks. er den eneste i venninne flokken som er singel, barnløs osv. Du har ingen å gå ut med,være sammen med og venninner kan kun tvinge deg inn på 15 min. kaffe 1 gang hver annen uke. Pluss du savner en å være glad i, noe de fleste har når de nærmer seg 30.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Carleigh-Ann_*
Skrevet

Ta det helt med ro! Det er samfunnet som forventer at man skal finne seg en eller annen mann og formere seg. Ingen grunn til å stresse. Bare vær glad du kan prioritere deg selv og ha det gøy :)

Fordelen ved å være single: man slipper å risikere kjønnssykdommer (hvis man holder beina samla vel og merke)og man slipper også å bli utsatt for utroskap og konemishandling. Win win situation innit!

Bedre å skaffe seg en katt eller hund, de er hvertfall lojale. Og har du ikke single venner så får du prøve å skaffe det. Ingenting er verre enn å høre på etablerte venninner som legger ut om siste kakeoppskrifta eller de nye flisene på badet.... booooring!

Skrevet
Saklig gett.

Greia er jo at det er litt nedtur/ensomt om du f.eks. er den eneste i venninne flokken som er singel, barnløs osv. Du har ingen å gå ut med,være sammen med og venninner kan kun tvinge deg inn på 15 min. kaffe 1 gang hver annen uke. Pluss du savner en å være glad i, noe de fleste har når de nærmer seg 30.

Skrevet

Ok ELVIRA . Jeg forstår poenget , men ikke resonnementet .

Jeg puler ofte , men beskytter meg . Tror ikke jenter på 30 blir sett ned på om de ikke har barn . Jeg er glad i barn . TRO MEG .

Men prøv å forstå det jeg argumenterer med også .

KLEM

VILHELM

Gjest Gjest_Sara_*
Skrevet
Saklig gett.

Slik føler jeg det også.

Skrevet

Jeg joiner klubben! Er 26 år og SINGEL! Og de som sier at " ah, det er jo den perfekte alderen å være singel", vel tro om igjen! Joda, det er kanskje hakke bedre enn å være 40 og singel, men ikke nødvendigvis. Folk på min alder, er nå gjerne nygifte og fått barn. Det er første prioritet. Og da snakker jeg ikke bare om at det ikke finnes single menn, men alle venninnene mine "forsvinner". Jeg har aldri følt meg så alene som nå! Jeg har ingen, ikke en liten flørt en gang akkurat nå. Og jeg har ingen single venninner å dra ut på by`n med for å finne han heller. Dessuten er jeg i den alderen hvor jeg er drit lei av festing også.

Joiner deg Becka. Der har du me gi et nøtteskall. Er 26 og singel jeg også, og har mistet håpet!

Skrevet
Jeg joiner klubben! Er 26 år og SINGEL! Og de som sier at " ah, det er jo den perfekte alderen å være singel", vel tro om igjen! Joda, det er kanskje hakke bedre enn å være 40 og singel, men ikke nødvendigvis. Folk på min alder, er nå gjerne nygifte og fått barn. Det er første prioritet. Og da snakker jeg ikke bare om at det ikke finnes single menn, men alle venninnene mine "forsvinner". Jeg har aldri følt meg så alene som nå! Jeg har ingen, ikke en liten flørt en gang akkurat nå. Og jeg har ingen single venninner å dra ut på by`n med for å finne han heller. Dessuten er jeg i den alderen hvor jeg er drit lei av festing også.

Joiner deg Becka. Der har du me gi et nøtteskall. Er 26 og singel jeg også, og har mistet håpet!

Mitt tips til deg:

Steg 1: Plasser 1 stk pekefinger på klitoris

Steg 2: Aktiver sirkulære bevegelser

Steg 3: Vær snill med deg selv, og ring meg

Skrevet

Takk for at du forstår meg ELVIRA .

Kanskje vi kan treffes så jeg kan lære deg litt ,

>>V

Skrevet

Jeg syns det hele blir tåpelig

NATTA

KYSS FIL DERE ALLE

V

Gjest singel og 29
Skrevet

Jeg joiner klubben! Er 26 år og SINGEL! Og de som sier at " ah, det er jo den perfekte alderen å være singel", vel tro om igjen! Joda, det er kanskje hakke bedre enn å være 40 og singel, men ikke nødvendigvis. Folk på min alder, er nå gjerne nygifte og fått barn. Det er første prioritet. Og da snakker jeg ikke bare om at det ikke finnes single menn, men alle venninnene mine "forsvinner". Jeg har aldri følt meg så alene som nå! Jeg har ingen, ikke en liten flørt en gang akkurat nå. :( Og jeg har ingen single venninner å dra ut på by`n med for å finne han heller. Dessuten er jeg i den alderen hvor jeg er drit lei av festing også. :snurt:

Som jeg skulle sagt det selv, og jeg er 29! grøss og gru, føler meg hauggammel. Jeg tenker jo at 26 er ingen alder :) men når man faretruende nærmer seg 30 år.. Plutselig for et halvt år siden slo panikken ned!! før det hadde jeg ikke tenkt noe særlig på det..Har veldig lyst på barn med tiden, hadde alltid tenkt at det skulle skje før 30, men livet blir jo som oftest ikke som man planlegger.. :sukk: Og det at alle venninner forsvinner, slik har jeg det og. Det er utrolig leit- hva gjør man?? Og nå har jeg oppdaget hvor 4A de fleste rundt meg lever, akkurat som om noen slo på en bryter og så fikk alle seg kjæreste og barn..

Skrevet

Noen må være single og barnløse dessverre, tror det beste er å innse det. Så får man fokusere på andre ting. :jepp:

Skrevet

Noen må være single og barnløse dessverre, tror det beste er å innse det. Så får man fokusere på andre ting. :jepp:

men det er vel ikke sånn at dette er en fast rolle, det kan jo endre seg. man kan vel ikke sette en grense 27 og si at, "siden jeg er singel og barnløs nå så er dette mitt lodd"?? mulig jeg misforsto det innlegget, men høres jo ut som man skal resignere helt etter en viss alder...

Skrevet

men det er vel ikke sånn at dette er en fast rolle, det kan jo endre seg. man kan vel ikke sette en grense 27 og si at, "siden jeg er singel og barnløs nå så er dette mitt lodd"?? mulig jeg misforsto det innlegget, men høres jo ut som man skal resignere helt etter en viss alder...

Man kan velge da, om man skal resignere - forlike seg med "fakta" - og heller prøve å finne andre ting å gjøre, eller å "strebe" "drømme" om barn, kjæreste osv. til man blir gammel og grå. Sistnevnte virker så slitsomt, så det gidder jeg ikke. Syns det holder lenge når man er 27. Men det er seff et personlig valg da. :arwen:

Skrevet

og gutter kan "velge" bort dette lengre enn jenter, pga det biologiske og så videre. Tror det er nettopp dette som gjør jenter i en viss alder desperate, man kan som jente rett og slett ikke vente for lenge. Det er skremmende greier..

Skrevet
og gutter kan "velge" bort dette lengre enn jenter, pga det biologiske og så videre. Tror det er nettopp dette som gjør jenter i en viss alder desperate, man kan som jente rett og slett ikke vente for lenge. Det er skremmende greier..
Skrevet

dere som er fra 26 og oppover og single og barnløse, hvor mange av dere kjenner på desperasjonen? Og de som ikke gjør det, hva gjør deres singelliv meningsfylt? :)

Skrevet
dere som er fra 26 og oppover og single og barnløse, hvor mange av dere kjenner på desperasjonen? Og de som ikke gjør det, hva gjør deres singelliv meningsfylt? :)

:vetikke:

Skrevet

Det er kjipt å være den eneste i venninnegjengen som ikke er etablert, de fleste blir jo kjempekjedelige og skal bare være hjemme hele tiden, akkurat som om vennskapet med venninner bare er et tidsfordriv inntil man finner en mann, mission completed, så begynner de å kun være sammen med de andre som er par, mens de velter seg i egen tilfredshet over å ha lykkes

Gjest Gjest_lullu_*
Skrevet
Det er kjipt å være den eneste i venninnegjengen som ikke er etablert, de fleste blir jo kjempekjedelige og skal bare være hjemme hele tiden, akkurat som om vennskapet med venninner bare er et tidsfordriv inntil man finner en mann, mission completed, så begynner de å kun være sammen med de andre som er par, mens de velter seg i egen tilfredshet over å ha lykkes

høres veldig veldig kjent ut.. Så hvis noen i tr.heim trenger å gå ut me.. SI i fra..:)

Skrevet
høres veldig veldig kjent ut.. Så hvis noen i tr.heim trenger å gå ut me.. SI i fra..:)

bor i Bergen jeg da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...