Madmartigan Skrevet 29. september 2009 #41 Skrevet 29. september 2009 26-27 er da en helt glimrende alder å være singel i... Leve livet... Verre når man er gammal og grå som meg - og pusher 40...
Inx Skrevet 29. september 2009 #42 Skrevet 29. september 2009 26-27 er da en helt glimrende alder å være singel i... Leve livet... Verre når man er gammal og grå som meg - og pusher 40... 27 år er det nye 40+
Becka Skrevet 30. september 2009 #43 Skrevet 30. september 2009 Jeg joiner klubben! Er 26 år og SINGEL! Og de som sier at " ah, det er jo den perfekte alderen å være singel", vel tro om igjen! Joda, det er kanskje hakke bedre enn å være 40 og singel, men ikke nødvendigvis. Folk på min alder, er nå gjerne nygifte og fått barn. Det er første prioritet. Og da snakker jeg ikke bare om at det ikke finnes single menn, men alle venninnene mine "forsvinner". Jeg har aldri følt meg så alene som nå! Jeg har ingen, ikke en liten flørt en gang akkurat nå. Og jeg har ingen single venninner å dra ut på by`n med for å finne han heller. Dessuten er jeg i den alderen hvor jeg er drit lei av festing også.
Madmartigan Skrevet 30. september 2009 #44 Skrevet 30. september 2009 27 år er det nye 40+ "Humre, humre..."
Gjest Stjernedryss Skrevet 30. september 2009 #45 Skrevet 30. september 2009 Jeg joiner klubben! Er 26 år og SINGEL! Og de som sier at " ah, det er jo den perfekte alderen å være singel", vel tro om igjen! Joda, det er kanskje hakke bedre enn å være 40 og singel, men ikke nødvendigvis. Folk på min alder, er nå gjerne nygifte og fått barn. Det er første prioritet. Og da snakker jeg ikke bare om at det ikke finnes single menn, men alle venninnene mine "forsvinner". Jeg har aldri følt meg så alene som nå! Jeg har ingen, ikke en liten flørt en gang akkurat nå. Og jeg har ingen single venninner å dra ut på by`n med for å finne han heller. Dessuten er jeg i den alderen hvor jeg er drit lei av festing også. Signerer!
Gjest Singel_mann_36 Skrevet 30. september 2009 #46 Skrevet 30. september 2009 Ikke på byen ihvertfall. Nei, da kan man være singel lenge vil jeg tro...
Gjest Kaptein Kaos Skrevet 30. september 2009 #47 Skrevet 30. september 2009 26-27 er da en helt glimrende alder å være singel i... Leve livet... Verre når man er gammal og grå som meg - og pusher 40... Helt klart, bare man har en brukbar tilgang på sexpartnere. Uten, kan det bli litt ensomt og desperasjonen kommer krypende. Da er det fort gjort å spille "kjæreste"-kortet så fort en finner en som er noenlunde grei match og som gidder ha sex med en.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2009 #48 Skrevet 30. september 2009 Nei, da kan man være singel lenge vil jeg tro... Men på byen finner man jo tross alt kun én type mennesker- og de varer jo dog ikke så lenge av gangen. Hva er da vitsen hvis man vil ha et langt forhold? Forøvrig har jeg hørt at man finner som regel folk i arbeidsmiljøet eller blant venner eller på nett- altså ikke på byen- selv om det er unntak der og.
Gjest strykebrett Skrevet 30. september 2009 #49 Skrevet 30. september 2009 En jeg kjenner ikk seg dame og etablerte familie da han var 41. Dama var i samme situasjon (singel, vært det lenge, ingen barn, ca 40 år). Så det er da massevis av håp, 27 er da ingen alder Kjenner flere bra single i den aldren jeg, både kvinner og menn..
vilhelm Skrevet 30. september 2009 #50 Skrevet 30. september 2009 En jeg kjenner ikk seg dame og etablerte familie da han var 41. Dama var i samme situasjon (singel, vært det lenge, ingen barn, ca 40 år). Så det er da massevis av håp, 27 er da ingen alder Kjenner flere bra single i den aldren jeg, både kvinner og menn..
Gjest madli Skrevet 1. oktober 2009 #51 Skrevet 1. oktober 2009 Gutt på 26 her som har det helt fint med singel-livet Lurer på om dere jenter er redd for å ende opp alene eller redd for å bli barnløse? Virker som dere er mer interessert i pakke-løsningen siden veninner er i forhold. Single gutter kan fort lukte etableringskåte damer....
Becka Skrevet 1. oktober 2009 #52 Skrevet 1. oktober 2009 Gutt på 26 her som har det helt fint med singel-livet Lurer på om dere jenter er redd for å ende opp alene eller redd for å bli barnløse? Virker som dere er mer interessert i pakke-løsningen siden veninner er i forhold. Single gutter kan fort lukte etableringskåte damer.... Jaja, men om det skremmer så er jo ikke den gutten noe å samle på heller, da man ikke er på samme stadiet. Så samma kan det vel være. 1
Gjest Gjest_Emma_* Skrevet 2. oktober 2009 #53 Skrevet 2. oktober 2009 Gutt på 26 her som har det helt fint med singel-livet Lurer på om dere jenter er redd for å ende opp alene eller redd for å bli barnløse? Virker som dere er mer interessert i pakke-løsningen siden veninner er i forhold. Single gutter kan fort lukte etableringskåte damer.... Haha, så er ikke sånne som deg akkurat den vi leter etter. Vi ser jo etter menn som også savner kjæreste og familie osv. med tiden.
Gjest Vilhelm Skrevet 2. oktober 2009 #54 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg joiner klubben! Er 26 år og SINGEL! Og de som sier at " ah, det er jo den perfekte alderen å være singel", vel tro om igjen! Joda, det er kanskje hakke bedre enn å være 40 og singel, men ikke nødvendigvis. Folk på min alder, er nå gjerne nygifte og fått barn. Det er første prioritet. Og da snakker jeg ikke bare om at det ikke finnes single menn, men alle venninnene mine "forsvinner". Jeg har aldri følt meg så alene som nå! Jeg har ingen, ikke en liten flørt en gang akkurat nå. Og jeg har ingen single venninner å dra ut på by`n med for å finne han heller. Dessuten er jeg i den alderen hvor jeg er drit lei av festing også.
Gjest Gjest_Pepperen_* Skrevet 2. oktober 2009 #55 Skrevet 2. oktober 2009 Har sittet å lest gjennom alle innlegga både fra gutter..jenter ..unge som gamle:-).....ja er der håpe i den lille verden.. Sjølv er eg mann (Gutt) på 32 år,,forsatt singel. Har ein fin tilværelse...både fritid og jobb, men sidan man bur i utkantNorge så drar jentene fra heimstaden før man veit ordet av det....så her sitter ungkarene igjen.... Er verken kresen eller har uvaner etter alle desse åra,,,, Så om der er "etableringskåte jenter" så er det berre å vite at her også er gutter i sin beste alder forsatt ledige her inne.... Men tilbake til trådstarter....sjølv om vennekretsen rundt deg etablerer seg..og man får spørsmål fra di nærmaste om stifting av familie. Så ta den din som du sjølv føler naturlegt....at du kjenner den riktige følelsen av ekte kjærligheit....lykke til;-)
vilhelm Skrevet 17. oktober 2009 #56 Skrevet 17. oktober 2009 Hei . 27 år er ingen alder . Den som mener det må være jævlig etableringskåt . Husk : Det største problemet verden står overfor er at vi er for mange mennesker på denne kloden . VILHELM
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 17. oktober 2009 #58 Skrevet 17. oktober 2009 Hva synes dere folkens? Jente, singel 26 snart 27 år.. kan noen fortelle meg at ikke alt håp er ute? At det finnes andre folk i slutten av 20-åra som er single?? Eller er jeg den eneste....... HjerteSUKK fra meg. (idiotisk innlegg dette.....men jeg trenger at noen forteller meg at 26 er ingen alder, og at det ikke er for sent å finne seg en mann og få barn...) Er du jente og nærmer deg 30 og er fortsatt singel er det av ganske enkle grunner: 1. Du er feit 2. Du er stygg 3. Du har ligget rundt med mange. Beklager men slik er det bare, bare spør guttene selv...
vilhelm Skrevet 17. oktober 2009 #59 Skrevet 17. oktober 2009 Hei . 27 år er ingen alder . Den som mener det må være jævlig etableringskåt . Husk : Det største problemet verden står overfor er at vi er for mange mennesker på denne kloden . VILHELM
vilhelm Skrevet 17. oktober 2009 #60 Skrevet 17. oktober 2009 Ja . Helt enig GJEST . Kommer an på hvilke hull du mener da . Men det finnes jo KONDOM V
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå