Gå til innhold

26-27 år og singel

Fremhevede innlegg

Gjest svanungen
Skrevet

Snart 29 og singel på ørtende året. Men kan da ikke miste håpet av den grunn! Koser meg som singel, trives, og har også et par gode, single venninner (samt mange gode, etablerte venner). Det er mange av oss!!

Lykke til :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Jenta_*
Skrevet

Her er alle positive og fulle av håp.

Jeg har valgt å være realistisk....det finnes ikke én helt spesiell for alle.

Det tror ihvertfall ikke jeg.

Jeg har alltid vært singel, men ikke uten forhold. Noen riktig kjæreste har jeg aldri hatt. Kan ikke helt se for meg at jeg vil få det heller. Det har gått såpass lang tid nå, at jeg har vanskelig for å se for meg hvordan jeg ville vært i et forhold.

Jeg innstiller meg på å leve alene. (Er forresten 30)

En annen ting som har gjort meg så skeptisk, er alle de som er i forhold rundt meg.

Det er svært få av de som ikke har hatt utroskap i forholdet sitt. Jeg synes det er helt forferdelig at vi skal ha så liten respekt for hverandre.

Det er altfor lett å være utro slik det er nå, alt ligger tilrette for de som vil være det.

Ser jo selv at dette ble ganske dystert, men det er ikke dermed sagt at jeg er ulykkelig.

Jeg har bare valgt det bort.

Skrevet

Her er alle positive og fulle av håp.

Jeg har valgt å være realistisk....det finnes ikke én helt spesiell for alle.

Det tror ihvertfall ikke jeg.

Nei, det er nok ikke èn spesiell for alle, men flere. Vil tro det er et to-tresifret antall som er "perfekt" for meg, men flesteparten bor i andre byer, er i forhold, eller man treffer dem ikke.

Dersom man mister troen på å finne seg noen, mister man mye. Det er klart, noen trives kanskje bedre på egenhånd, men de fleste foretrekker å se for seg livet med en livsledsager.

Jeg er selv 26 og har vært i et forhold i fem år. Har vært singel det siste året, og har ikke møtt noen interessante på den tida. Må si jeg av og til er litt i tvil om det er noen for meg, men det MÅ det jo, eller?

Det er noen for oss alle, det gjelder bare å bli funnet:)

• 6 måneder senere...
Skrevet
Jeg har vært i en langt verre situasjone en deg, jeg var 26, singel og alene med 2 barn. Du skal bare slappe helt av, snart sitter det en eller annen i sofan din og vil bestemme over fjernkontrollen. :ler:

:ler: Morsomt formulert.

Skrevet
Hva synes dere folkens?

Jente, singel 26 snart 27 år.. kan noen fortelle meg at ikke alt håp er ute? At det finnes andre folk i slutten av 20-åra som er single?? Eller er jeg den eneste.......

HjerteSUKK fra meg.

(idiotisk innlegg dette.....men jeg trenger at noen forteller meg at 26 er ingen alder, og at det ikke er for sent å finne seg en mann og få barn...)

27 og singel her. Så det er håp - ellers så er vi begge fucked i alle fall. :hoho:

Gjest Fropessor Snurre
Skrevet
Jente, singel 26 snart 27 år.. kan noen fortelle meg at ikke alt håp er ute? At det finnes andre folk i slutten av 20-åra som er single?? Eller er jeg den eneste.......

Ja jøss, 26-27 er jo kjempegammelt! p065.gif

Jeg er 34 år og snart 35, og singel etter et 5 år langt forhold. (Ser ikke ut som 34, men det er jo en annen sak). Det blir vel noen på meg også. Har flere venner/venninner som er oppi 30-årene uten å være sammen med noen.

Skrevet

Bedre å være singel enn å leve i et forhold som ender med skilsmisse om 10 år. 26 er ingen alder.

Skrevet

Hei .

Ikke noe problem .

Det er plenty jenter der ute .

Vilhelm

Skrevet (endret)
Hei .

Ikke noe problem .

Det er plenty jenter der ute .

Vilhelm

Sant, men noen ganger lurer man på hvor disse single damene gjømmer seg. :klø:

Endret av kristian82
Gjest Fropessor Snurre
Skrevet
Sant, men noen ganger lurer man på hvor disse single damene gjømmer seg. :klø:

Jeg er her.

Skrevet
Hva synes dere folkens?

HjerteSUKK fra meg.

(idiotisk innlegg dette.....men jeg trenger at noen forteller meg at 26 er ingen alder, og at det ikke er for sent å finne seg en mann og få barn...)

Slapp heeelt av! 27 er da ingen alder, du har hele livet foran deg! og 10, kanskje 15 år å få barn på. Sånn tenker jeg iallefall. Du er langt ifra den eneste, så ikke få panikk:)

Skrevet

28 år og nysingel!

Men jeg har blitt skumlere med årene, så spørs om jeg klarer å kapre noen ;)

Litt deilig og, men tipper panikken kommer om ett år!

Gjest Singel_mann_36
Skrevet
Jeg er 34 år og snart 35, og singel etter et 5 år langt forhold. (Ser ikke ut som 34, men det er jo en annen sak). Det blir vel noen på meg også. Har flere venner/venninner som er oppi 30-årene uten å være sammen med noen.

Sier du det. :lur: Hvor pleier dere dra ut for å sjekke sa du?

Skrevet

Singel og så gammel? Uff nei, du får forberede deg på en ensom alderdom... :fnise:

Skrevet
Hva synes dere folkens?

HjerteSUKK fra meg.

Jeg er også 26 og har den samme frykten! Selvom jeg "har noe på gang", så er jeg redd at jeg er for kresen og aldri finner den rette. Skal jeg "settle for less" tenker jeg noen ganger, bare fordi jeg er redd for å bli værende alene...

Gjest Fropessor Snurre
Skrevet
Jeg trodde du var en mann. :hoho:

;)

På bakgrunn av hva egentlig?

Sier du det. :lur: Hvor pleier dere dra ut for å sjekke sa du?

Ikke på byen ihvertfall.

Skrevet
;)

På bakgrunn av hva egentlig?

På bakgrunn av nicket ditt og bildet. ;)

Gjest Fropessor Snurre
Skrevet
På bakgrunn av nicket ditt og bildet. ;)

Det var litt meningen egentlig. a010.gif

Skrevet
Det var litt meningen egentlig. a010.gif

Da bet jeg på kroken i alle fall. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...