Gå til innhold

26-27 år og singel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva dere klager på. De fleste i tråden her stiller hvertfall 2 år sterkere enn meg som er 28. Så ro dere ned, jeg blir stressa av dere :slåss:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg skjønner ikke hva dere klager på. De fleste i tråden her stiller hvertfall 2 år sterkere enn meg som er 28. Så ro dere ned, jeg blir stressa av dere :slåss:

:snurt:

Skrevet
:snurt:

Bortsett fra deg da Kristian, du stiller ganske sterkt til panikkalderen selv som er født i 82. U and me buddy :5:

Skrevet
Bortsett fra deg da Kristian, du stiller ganske sterkt til panikkalderen selv som er født i 82. U and me buddy :5:

:fnise:

Takk, for at jeg får være med. :nigo::5:

Skrevet
:fnise:

Takk, for at jeg får være med. :nigo::5:

Åff kårs :kose:

Kan jeg spørre når på året du er født?

Skrevet
Åff kårs :kose:

Kan jeg spørre når på året du er født?

:nigo:

April..så heldigvis...6 mnd ca til bursdag... :):hoppe:

Skrevet
:nigo:

April..så heldigvis...6 mnd ca til bursdag... :):hoppe:

Slettes ikke ille, men jeg ligger fortsatt foran deg :klemmer:

Skrevet
Slettes ikke ille, men jeg ligger fortsatt foran deg :klemmer:

Du har fylt 28.? Litt :troest: til deg da. :fnise:;)

Skrevet
Du har fylt 28.? Litt :troest: til deg da. :fnise:;)

For 8 mnd siden faktisk :sukk:

Skrevet

Har ikke fulgt hele tråden, men WHAAAAAAAAT?

29 her, ikke kjent for mye på panikken enda...

Skrevet
Har ikke fulgt hele tråden, men WHAAAAAAAAT?

29 her, ikke kjent for mye på panikken enda...

29 her også...

Panikk?? :sjenert:

:sjokk: og :redd:

:troest::ler:

Skrevet
Huff :troest::kose:

Næh, tar det med ro og trøster meg med at jeg den dagen jeg fyller 30 begynner å telle nedover igjen tvert :filer:

Skrevet
Næh, tar det med ro og trøster meg med at jeg den dagen jeg fyller 30 begynner å telle nedover igjen tvert :filer:

At du da blir 29 istedet for 31 mener du? :klø: :nigo:

Skrevet
At du da blir 29 istedet for 31 mener du? :klø: :nigo:

Jess, det funker som fy. Jeg og mamma er snart like gamle vi :jepp:

Skrevet
Jess, det funker som fy. Jeg og mamma er snart like gamle vi :jepp:

:hoho::tommelopp:

Det skal jeg også gjøre! :opplyser:

Har forresten en kompis som tydeligvis nesten følger det prinsippet. Han er 33, men varierer mellom å være 25 og 26 på byen og til ukjente folk. :dåne: Jeg sier "27" han sier "25" og han ser mmmyyyeee eldre ut enn meg. :dåne: Jeg ser ung ut...jeg ser uuuung ut. :snurt::fnise:

Skrevet
:hoho::tommelopp:

Det skal jeg også gjøre! :opplyser:

Har forresten en kompis som tydeligvis nesten følger det prinsippet. Han er 33, men varierer mellom å være 25 og 26 på byen og til ukjente folk. :dåne: Jeg sier "27" han sier "25" og han ser mmmyyyeee eldre ut enn meg. :dåne: Jeg ser ung ut...jeg ser uuuung ut. :snurt::fnise:

Mamma har fått gratulerer med 29 år`s dagen gratulasjoner i hvertfall 10 år nå. Synes det er helt genialt jeg :ler:

Skrevet
Hva synes dere folkens?

Jente, singel 26 snart 27 år.. kan noen fortelle meg at ikke alt håp er ute? At det finnes andre folk i slutten av 20-åra som er single?? Eller er jeg den eneste.......

HjerteSUKK fra meg.

(idiotisk innlegg dette.....men jeg trenger at noen forteller meg at 26 er ingen alder, og at det ikke er for sent å finne seg en mann og få barn...)

Du er jo ganske ung. Tror det finnes bra håp for de som er mellom 20-40 jeg! Alder skal man heller ikke legge vekt på for altfor mye, det er personen som teller;) Mener det er jo folk som er 40 som ser 30 ut og folk som ser ut som 30 når de er 20. Slapp heller av og kos deg med å bli kjent med nye mennesker.

Og det er ikke for sent for deg å få barn nei, flere som kan få det opptil litt uti 40-års alderen til og med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...