Gjest Ansjoni Skrevet 23. april 2009 #181 Del Skrevet 23. april 2009 For overstått utdrikningslag, og 9 dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 23. april 2009 Forfatter #182 Del Skrevet 23. april 2009 Hurra for det!!! Gleder meg såååå fæææælt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 23. april 2009 #183 Del Skrevet 23. april 2009 Bare 9 dager igjen! Kan tenke meg hvordan sommerfuglene flyr rundt i magen din nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 23. april 2009 #184 Del Skrevet 23. april 2009 Tenk at det bare er ni dager igjen Om en drøy uke er du gift!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 23. april 2009 Forfatter #185 Del Skrevet 23. april 2009 Er så spent på om jeg husker alt! Ja,tenk at jeg snart er lillekona hans... :rødme: Så koselig å se deg her,Sorte Pastill! Skal stikke en tur innom deg nå å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 23. april 2009 #186 Del Skrevet 23. april 2009 Hjelp! Det går så fort! Snart er Linda'n vår gift Tenk egentlig skulle vi gifte oss samtidig Så gøy med utdikkningslaget! Hørtes ut som en helt super dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 24. april 2009 #187 Del Skrevet 24. april 2009 8 DAGER IGJEN!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 24. april 2009 Forfatter #188 Del Skrevet 24. april 2009 Ååå,så søte dere er! Ja,Eleit,vi begynte jo å planlegge sammen vi!Så tok vi en spansk en Gleder meg til å vise dere bilde på FB... Tusen takk for den vakre dansen,S! Gleder meg til å se deg i morga Min elskede ble for en time siden kidnappet av kompisene sine,så det blir nok en begivenhetsrik dag for han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemora Skrevet 24. april 2009 #189 Del Skrevet 24. april 2009 Hei Linda TENK no e de berre 8 daga igjen.... Tida går vanvitti kjapt gitt Måtte berre innom å oppdatere mej litt... Å so såg ej du hadde hatt en smeise kjekk dag her med vennindene dine... Ej me va heilt utmatta ette min dag... De teke på å være heltinne på dagen og natta Go helg til dej snuppa... Og kos dej masse i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 24. april 2009 Forfatter #190 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Hei,Hønemora! Alltid kjekt at du stikke innom Ej va så sliten etter helga ej,va dårlig på mandag til og med... Og så he ej brukt heile uka på å komme mej igjen Ha det kjempekos i helga du mæ! E berre *vips* så e dokke i the big apple.... Heldiggrisen! Endret 24. april 2009 av ¤Linda¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 24. april 2009 #191 Del Skrevet 24. april 2009 Dæven! Lenge siden jeg har vært her inne nå, og du har rukket å bli drukket ut!! Ææææææ, nå skjer det faktisk snart med alle her inne, og jeg som ikke synes det var lenge siden det var 2008 og vi snakket om å gifte oss "neste år" *siste uka som frøken!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 24. april 2009 Forfatter #192 Del Skrevet 24. april 2009 Uuuuuuææææææ!! Det har jeg ikke tenkt på! :dåne: Gleder meg såååånn.. Går med deg da,Shorty? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemora Skrevet 25. april 2009 #193 Del Skrevet 25. april 2009 :strix: :strix: 7 daga igjen til du blir Fru Linda :strix: :strix: :strix: :duskedame: : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 25. april 2009 #194 Del Skrevet 25. april 2009 1 uke igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 25. april 2009 Forfatter #195 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Jippi,jippi,jippi!!! :strix: :strix: :strix: Han er såååå søt altså... Er på utdrikkingslaget sitt nå,men i går ringte han meg 7 ganger Nå skal jeg snart rydde og ordne litt her,skal til Silje! Begynte å pakke sammen det vi trenger i går,deilig å slippe å bekymre seg for alt det dagen før.. Hadde skikkelig vårryddedag! Vasket vinduer,ommøblerte rommet til gutten min ( ) støvsuget og vasket verandaen.. Ha en deilig lørdag,alle søte dere Endret 25. april 2009 av ¤Linda¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. april 2009 #196 Del Skrevet 25. april 2009 Tenk at om en uke gifter du deg!!!! :dåne: Virker som nervene er under kontroll?? Hva blir det til med det koret forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 25. april 2009 Forfatter #197 Del Skrevet 25. april 2009 Ja,det er heeelt utrolig... Nervene er helt under kontroll! Men er jo så sikker i min sak,så det er jo ikke noe å bekymre seg for der akkurat Er litt engstelig for om vi husker alt da! Har såklart liste,men hva om jeg har glemt å putte på ting på listen da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 25. april 2009 #198 Del Skrevet 25. april 2009 Koselig å ha besøk av dere i dag Og jeg ble VELDIG førnøyd med resultatet!!! 7 DAGER IGJEN!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 26. april 2009 Forfatter #199 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Tusen takk,søte,søte du!! Du er jo SÅ flink da... :dåne: Jeg er så glad for at du skal fikse meg!!! Gleder meg kjempe til torsdag,glad for at dere også tar båten sammen med oss :strix: :strix: :strix: :strix: 6 dager igjen!! Endret 26. april 2009 av ¤Linda¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 26. april 2009 #200 Del Skrevet 26. april 2009 Tusen takk,søte,søte du!! Du er jo SÅ flink da... :dåne: Jeg er så glad for at du skal fikse meg!!! Jeg er så glad for at jeg får lov til å fikse deg 6 DAGER IGJEN!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå