Gå til innhold

Kjære alle dere som er turister...


Leo

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Takk for idéen.

Vanligvis så pleier jeg nå å si: Bare hyggelig.............men nå ble jeg pluttselig veldig usikker :ler:

Kan vi inngå en avtale Achmed, jeg gav deg en ide', du lar bilen min slippe unna ?? :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slettet

(Og vi klart det faktisk for 4. gang også..... Godt jobbet. *gi seg selv en klapp på skulderen*)

-Achmed-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følgende feilmelding:

Generell feil

Failed sending email ::

DEBUG MODE

Line : 225

File : /home/kvinneguiden/public_html/Forum/includes/emailer.php

.....trenger man tydeligvis ikke å bry seg om. Innlegget blir postet alikevel :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv snakker dere med en ektefødt Oslogutt, som i ungdommen flerfoldig ganger har vært behjelpelig med de mange innreisende frøkner som gjerne vil gjøre seg kjent i byen... på kvinnevis...

Alle vet hva som skjer med lysten til alle piker som plutselig en dag har flyttet hjemmeifra... det er mye som må taes igjen for har jeg inntrykk av...

Waco

En guidet mann....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv snakker dere med en ektefødt Oslogutt, som i ungdommen flerfoldig ganger har vært behjelpelig med de mange innreisende frøkner som gjerne vil gjøre seg kjent i byen... på kvinnevis...

Waco

En guidet mann....

Du skulle ikke tilfeldigvis kunne guidet et landsens jente gjennom Ikea også vel :oops: For oss fra landet så er det å være på Ikea Oslo nok det :oops:

Høres ut som det er fryktelig mange voldelige damer der, og jeg kunne derfor trengt en "bodyinbilder" ved min side :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Glad jeg er fra provinsen! :lol:

(men vi har da Ikea her også - tenk!!)

Men ifjor skulle jeg finne Sinsenkrysset i den kongelige hovedstad helt alene- hvorfor står det ikke skilt ?: "Du er nå kommet til det berømte Sinsenkrysset- sving til høyre så kommer du til familien din"........

Jeg svingte til venstre . :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det jeg sier Sisilie; Det finnes ikke skilting i Oslo! Ideen bak det hele er sannsynligvis at man vil holde tilreisende unna samtidig som man gjør det helt nødvendig og ta taxi og dermed gir denne næringen et "løft".

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stønn

Det er ikke bare på IKEA det er komplett umulig å bevege seg rundt om sommeren, det tempoet finnes i absolutt ALLE matbutikker i Tønsberg – Nøtterøy – Tjøme området også (kanskje bedre kjent som hytteby’n) Det er faktisk noen som bor her og som IKKE syns det er gøy å dilte / dasse etter badegjester i minimalt badetøy (IKKE alltid spesielt smakfult og lekkert) når vi må stress innom matbutikken på vei hjem fra jobben. Kan vi gå i badetøy på IKEA forresten? Hvorfor har forresten alle turister et så vanvittig behov for å eksponere så mye som mulig av naken hud når de er på ferie? DET ER IKKE ALLE SOM BØR GJØRE DET!!!! Vær så snill å skån oss av og til! Kanskje jeg skulle kombinere et IKEA besøk med et rolig besøk i en matbutikk i Oslo????

Og det er ikke mulig å kjør om Tjøme for å komme nedover Sørlandet!!

Snart skal jeg på ferie, da skal jeg reise avgårde for å plage noen andre fastboende – GLEDER MEG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stønn

Det er ikke bare på IKEA det er komplett umulig å bevege seg rundt om sommeren, det tempoet finnes i absolutt ALLE matbutikker i Tønsberg – Nøtterøy – Tjøme området også (kanskje bedre kjent som hytteby’n) Det er faktisk noen som bor her og som IKKE syns det er gøy å dilte / dasse etter badegjester i minimalt badetøy (IKKE alltid spesielt smakfult og lekkert) når vi må stress innom matbutikken på vei hjem fra jobben. Kan vi gå i badetøy på IKEA forresten? Hvorfor har forresten alle turister et så vanvittig behov for å eksponere så mye som mulig av naken hud når de er på ferie? DET ER IKKE ALLE SOM BØR GJØRE DET!!!! Vær så snill å skån oss av og til! Kanskje jeg skulle kombinere et IKEA besøk med et rolig besøk i en matbutikk i Oslo????

Og det er ikke mulig å kjør om Tjøme for å komme nedover Sørlandet!!

Snart skal jeg på ferie, da skal jeg reise avgårde for å plage noen andre fastboende – GLEDER MEG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Hadde en venninde fra Tjøme en gang. Var på Rimi for å kjøpe is. Stod 45 min i kø...

ALL sympati går fra meg til de som bor fast på slike steder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Poirot
TUSEN TAKK!! (men så tjener vi jo penger på dere da, hi, hi!)

Ikke lærerne og pensjonistene.... Tomtene kjøpes jo av private, og kjøpekraften som er der om sommeren er desto mere borte om vinteren, sammenlignet med hvis fastboende var i husene.

Men jeg skal ikke sitte her og påstå at jeg har (eller er i stand til!!) å regne på dette, så mulig du har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

:o IKEA? hva er det? Ekebergtunnelen? :o det forno da? hmm jeg må være turist jeg som har bomma på hvor man valfarter.... Jeg trodde alle dro til tryvannstårnet jeg.. og kikka på tårnet der jeg... :wink: Eller blei hjemme i vestfold... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:o IKEA? hva er det? Ekebergtunnelen? :o det forno da? hmm jeg må være turist jeg som har bomma på hvor man valfarter.... Jeg trodde alle dro til tryvannstårnet jeg.. og kikka på tårnet der jeg... :wink: Eller blei hjemme i vestfold... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o IKEA? hva er det? Ekebergtunnelen? :o det forno da? hmm jeg må være turist jeg som har bomma på hvor man valfarter.... Jeg trodde alle dro til tryvannstårnet jeg.. og kikka på tårnet der jeg... :wink: Eller blei hjemme i vestfold... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Pass på hva dere sier om turister nå. Jeg er vokst opp i Kragerø, og Oslofolk på sommeren de lager køer de, og båtkorker, eller så bare vimser de foran bilene midt i veien. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Gjest
Vea

Jeg er en av de eksklusive! :sjarmor: Og det samme er foreldrene mine! Blir jeg da dobbelt så eksklusiv? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...