Gå til innhold

Venter utålmodig på spire!

Anbefalte innlegg

Skrevet

:hoppe: for positiv test! Og lykke til med mye :humpe: fremover.

Så herlig med :sol: , blir en helt annen person jeg da. Og lønnstillegg selvsagt! :bolledeig:

Skrevet

Så deilig med lønnstillegg da :) Hjelper alltid på det ;)

Skal bli skikkelig deilig med langhelg nå ja, skulle vært langhelg hver helg synes jeg :sjenert:

Skrevet

Her var det mye å :hoppe: for! Så fint at du har hatt positiv EL-test og så flott med lønnstillegg. Med sol fra skyfri himmel og langhelg i sikte, kan det jo ikke bli så mye bedre. Jo, at spiren sitter denne gangen og det :duskedame: vi for at den gjør. Heia, heia!

:klemmer:

Skrevet

Her var det mye positiv lesning! :danse: Lønnsøkning, positiv EL.test, og langhelg med deilig vårvær! :skya:

Denne gangen kan :heks: holde seg lang unna, og ikke komme snikende etter tre dager og lure oss igjen! :fy_fy: Dèt var bare sååå dålig gjort assa! :kjefte:

Vi går for januar :babysmokk: !

Skrevet

Takk for all :duskedame: tror jeg skal heie litt selv også :fnise:

:duskedame::duskedame::duskedame:

Sånn, om det ikke det funker denne mnd så skjønner jeg ingenting - nå har jeg til og med rullet meg i babystøv og alt og det :fnise:

Så er det bare til å vente 2 garantert laaange uker..... :filer:

Skrevet

:danse: for at det klaffer for oss denne gangen :danse:

...de 14 dagene er altfor laaange....

Skrevet

Går ventinga bra? Finner du på noe kjekt mens du venter? Kan jo øve deg å stå på hendene (bedre enn pute under rumpa) eller forske på hvilke :humpe: som gir høyst sannsynlighet for :gravid: helst praktiske øvelser :gjeiper:

Skrevet
:danse: for at det klaffer for oss denne gangen :danse:

...de 14 dagene er altfor laaange....

Det er sikkert og visst - aaaaltfor lenge. 11 dager til IKM.

Går ventinga bra? Finner du på noe kjekt mens du venter? Kan jo øve deg å stå på hendene (bedre enn pute under rumpa) eller forske på hvilke :humpe: som gir høyst sannsynlighet for :gravid: helst praktiske øvelser :gjeiper:

Venting er kjedelig :filer: Bra forslag du kommer med der - skal ikke se vekk ifra at jeg tar deg på ordet der :lur:

Men nå er det snart langhelg :bolledeig: det skal bli deilig det. Masse planer så den kommer til å gå fort, så må nyte den litt sånn på forhånd :fnise:

Skrevet
Men nå er det snart langhelg :bolledeig: det skal bli deilig det.

Ja, det er det! :danse: Og det skal bli så godt!! Håper du får en super helg!

:klem:

Skrevet

Utrolig hvor lange dagene fra el til ikm er i forhold til fra mens til el :sjenert:

Ha en super langhelg :klemmer:

Skrevet

Da har jeg fått laget meg ticker, må bare se hvordan det ble :)

Skrevet
Da har jeg fått laget meg ticker, må bare se hvordan det ble :)

Gratulerer med Ticker.. nå kan jeg følge med på deg.. :ninja::hallo:

Skrevet

Så fin ticker du har fått :) Ligger ikke så langt unna hverandre i syklus vi ser jeg :)

Ha en super fredag :klemmer:

Skrevet

Gratulerer med ticker og nytt bilde! Har ikke fått med meg det jeg... :sjenert: Litt treg til å henge med i svingene kanskje!?

:duskedame: for bra langhelg!

Skrevet

Hei!! :)

Er det noen nyheter her?

Symptomer? Er vel ikke så lenge til testing nå? :hoppe:

Skrevet

Er innom ser åssen det står til med deg, Ananan! :goodbye:

Super ticker! Nå er du over halvveis i de to lange ukene, som kjennes ut som en liten evighet!

Skrevet

:vinke:

:duskedame: :duskedame: :duskedame: Heier på spiren!

Skrevet

Det er bra dere er innom å heier litt, jeg er overbevist om at det hjelper :nigo:

Er ikke så mye som skjer her, venter og venter... er enda en uke til testing :filer:

Skrevet

Innom å :duskedame::duskedame: på deg :)

Krysser alt jeg har for at det er din tur nå ;) Noen symptomer begynt å melde seg eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...