Gå til innhold

~~my world~~

mjau-mjau

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:biggrin:

Velkommen til Kvinneguiden og velkommen inn i dagboka min.

Det var hyggelig at du stakk innom.

Håper du snart blir frisk.

Tusen takk! :vinke:

Småhangler litt enda, det vil liksom ikke bryte ut ordentlig. Det hadde jo vært mye bedre og bli ferdig med det enn å gå sånn rundt...

Håper du har hatt en fin helg!! :)

Innom for å ønske deg en fin søndag :blomst:

Tuuuuuusen takk!! Det var hyggelig! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig ha skrevet et innlegg i går men tiden løp fra meg....

Vi prøver igjen i dag!! :)

Har hatt en fabelaktig helg, bare kost meg hjemme sammen med verdens beste kjæreste :hjerter_rundt:

Sånne helger skulle man absolutt unne seg oftere - men så er det jo nesten alltid ett eller annet annet som skjer....

Vi har ikke bare sløvet i helga da, har faktisk rundvasket leiligheten! Kasta klær og sko som bare har ligget/stått og samlet støv. Tørka støv og vaska gardiner. Synes vi har vært ganske flinke jeg! :tommel:

På søndag tenkte vi å gå oss en lang tur, men det er jo typisk at været ikke skulle være på vår side.... Det snødde og det snødde og det snødde... :snø:

Da ble det heller en innedag hvor jeg fikk satt meg ned å scrappet litt. Når jeg først begynner med det så blir jeg helt oppslukt - så det ble noen timer med liming og sammensetting. :)

I går var det helt texas på jobb, trodde jeg aldri skulle komme meg hjem. Det endte opp med at jeg fikk en dundrende hodepine og sovnet på sofaen når jeg kom hjem :sleeping: Da var den kvelden gått....

Begynte like ille i dag og men har roet seg nå - heldigvis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: mjau-mjau

Synes dere har vært superflinke i helgen jeg :tommelsmil: Sånne skippertak skal til i blant og du verden så deilig det føles når det er gjort.

Og så har dere fått tid til kos sammen også. :rødme:

Nå må det vel være slutt på snø og drittvær hos dere også snart vel.

Ha en flott dag mjau-mjau :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mye å skrive om for tiden i grunn.... :klø:

Føler det bare blir svada....

Det ble ingen USA-tur i april da... :(

De klarte ikke skaffe hotellrom pga en eller annen konferanse. Kjedelig, men sånn er det...

Planlegger en helg med bestevenninna mi den helga i stedet for. Noen som har noen gode tips til helgetur på østlandet, eller evt sverige/danmark, som ikke koster så mye?

Ellers så gleder jeg meg til å reise hjem til pappa i helga, de to yngste brødrene mine skal også :hoppe: Så jeg og mannen setter oss på toget på fredag etter jobb, deilig med litt fred og ro og fjelluft igjen!

Og på søndag er det seriestart!! :ball:

Gleder meg vilt til å følge med i år! :duskedame:

Håper bare vi rekker hjem til kampstart på søndag når troillongan skal *forhåpentligvis* knuse VIF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: mjau-mjau og takk for besøket i dagboka mi.

Dumt det ikke ble USA-tur på deg, men håper du klarer å finne på noe gøy sammen med venninna di :jepp:

Ikke så godt kjent på Østlandet, men det finnes sikkert mange flotte steder å dra til både i Sverige og Danmark, kan være lurt å sjekke billige flybilletter/båtturer på nettet.

Kos med tur hjem i helga da :jepp: også er du RBK-supporter som meg :nigo:

Ha en flott dag :hug:

edit: skrivefeil

Endret av kospia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk kospia! :)

Har sjekket litt priser og sånn, men hun er i barselpermisjon og har sagt opp jobben hun hadde så vi har ikke så mye å rutte med...

Kanskje vi lager vår egen spa-helg hjemme bare. Med hårstell og fnising og fjasing, god mat og drikke! :vin: Det hadde også vært knall!

:hjerte: RBK :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det torsdag igjen - deilig!

I går kveld fikk jeg med meg mannen på rusletur, kjenner det var godt å røre litt på kroppen :tommelsmil:

Fikk pakket til helga og, syns det alltid er like vanskelig - pakker alltid for mye!!

Men tenkt om dersom atte hvis om atte man skulle få bruk for det! :fnise:

Sosialt arrangement med jobben etter arbeidstid i dag - moro!

Og i morgen er det fredag!! :hoppe::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk *Heart*!

---------------------------------------

Heeeeelg - snaaaaart!! :danse:

Ville bare innom å si god helg!

Reiser til pappa i helga, lite tilgang til nett der så I'll be back on Monday!

:kose: til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg tilbake.....

Har vært hos pappa i helga, kost meg masse :)

Rydda og vaska i huset til bestemor så det er klart til vi skal være der i påska og ellers bare slappet av.

På vei hjem på søndag havarerte toget noe som førte til at jeg ikke rakk hjem til kampstart!! :kjempesinna: Men resultatet er det ikke noe å si på!! :ball:

Har vært hjemme to dager fra jobb nå, ligget syk med magesjau... Det har ikke vært noe moro.... Men er heldigvis tilbake på jobb og bedre nå!

Leverte pusekatten hos veterinæren i går, kasterering, vaksinering og ID-merking... Synes det var trist jeg da... Stakar, måtte sove alene hos dyrlegen i natt. Men det er høyst på tide med kasterering, han har hatt en mindre sjarmerende oppførsel den siste tiden (les: :humpe: på alt som er)....

Henter han igjen etter jobb i dag - skal bli deilig å få han hjem igjen :hoppe:

Ellers så rusler det og går... Men et sjokk fikk jeg i går!! :hakeslepp:

Det gjelder den økonomiske situasjonen vår, jeg oppdaget til min store fortvilelse at mannen min har 3 ganger så mye mastercard-gjeld som jeg trodde.... I og med at han allerede nå er blakk etter å ha fått lønning forrige uke forlangte jeg og se regningene hans og hva som hadde gått ut/inn av konto... Og der fikk jeg den midt i trynet.... Jeg er så frustrert, jeg vet ikke hva vi skal gjøre!!!

Vi klarer oss jo sånn passe greit, men hadde jo håpet at alt snart skulle være nedbetalt (noe det hadde vært med det jeg trodde vi hadde). Men med 3 ganger så mye som jeg visste om så er jo saken en annen...

Nå ser jeg egentlig bare drømmen min om barn og hus forsvinne... Det må iallefall vente.... Blir så lei meg av hele situasjonene jeg...

Huff... Måtte bare lufte litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulva35

:vinke: mjau-mjau :hug:

Huff så kjipt med den gjelden som du ikke viste om. Skjønner veldig godt at du er frustrert. Sånne kort skulle egentlig vært ulovlig, eller i det minste hatt en grense.

Så bra du har kost deg i helgen da :) Havarerte tog ja. Det er ikke noen bombe akkurat. Synes det er noe galt med tog og bane rett som det er jeg.

Gratla med RBK :duskedame:

Ha en fin dag mjau-mjau :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei mjau.mjau :hallo:

Sier som Ulva: det var utrolig kjipt med den gjelden som du ikke visste noe om.

Du for ta dette opp med han og forklare han at du vil ha oversikt over all gjeld og ha økonomien i orden.

Du har all grunn til å være frustrert :kose:

Håper du tross alt får en super onsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg hadde sånn nogenlunde kontroll jeg, men dengang ei... Også sier han at han mener han har fortalt meg det - det tror jeg at jeg ville husket!!

Huff.... Alt er litt svart akkurat nå, men det må vel ordne seg på et vis....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ordner seg nok mjau-mjau, bare dere blir enige om hva pengene skal brukes til og ikke strør rundt med penger på ting den andre ikke aner noe om.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gjør nok det... Han har skjønt det nå at vi først og fremst må nedbetale dette tullet... Så får vi se om det blir noen penger igjen på skatten i år som vi kan spytte i gjelda.

Venter spent på selvangivelsen nå, men det skulle jo være typisk min flaks å få den sist... Slår aldri feil det!! Noen andre som har fått den enda?

I dag er det strålende sol her!! :sol: Så synd å vite at man skal være på jobb til kl 20:00.... :(

Men i morgen er det fredag så jeg får krysse fingra for at været holdes seg i helga!

Vi hadde egentlig tenkt å gå ut å spise i morgen i og med at jeg har bursdag, men pga av økonomien så blir det heller middag og kos hjemme. Synes det er like hyggelig jeg da :) Mannen disker opp med kyllingfilet surret i bacon, fløtegratinerte poteter og honningglaserte grønnsaker :)

Ønsker dere en flott torsdag!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fredag, :sol: og bursdag!! Livet er ganske allright da :)

Om en times tid er jeg ferdig for dagen og skal hjem til helgekos! :danse:

Må bare ta med pusekatten til veterinæren først. Enten så har de glemt å fjerne testiklene hans når han var innlagt tidligere denne uken ellers så er han fryktelig betent. Best å få det sjekket iallefall!

I morgen blir det fotball og øl først og senere på kvelden er det invitert til bursdagsfest :skaal: det er alltid greit å bruke bursdag som en unnskyldning for å samle venner og bekjente i godt lag :danser:

Søndag blir nok en daffedag... Kommer sikkert til å være litt redusert... :veslejenta:

God helg alle sammen!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...