Gå til innhold

Miss Yorks dagbok

Miss York

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei! :) En stund siden jeg skrev noe her nå. Har vært mye opptatt ser du.. Men hvordan går det? Noe nytt siden sist? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei folkens!:) eg har rett og slett lagt rett ut og vært syk siden lørdag:( begynner å komme meg no da :) har bare sett filmer og serier, gleder meg litt til å gå på skolen imorgen og komme meg ut :) så skal eg på tupperwareparty imorgen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda! Ikke noe kjekt å være syk! Bra du føler deg bedre da! :kose: Kos deg på tupperwareparty i morgen! Blir sikkert gøy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hum... har de ikke en sånn løkskjærer i tupperware? SÅnn som du legger løken inni også kuttet den små terninger? En sånn kunne jeg tenkt meg! ;) Blir snart sofa og tv på meg og.. Snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TittTitt

Åh sånn der løk greie vil jeg og ha. Kor får man fatt i det?

Er rba du er blitt bedre, Miss! Du må kose deg på sofaen. Jeg skal svømme :sjokk: Håper ikke jeg drukner, har liksom ikke trent på.. Emm.. siden jeg gikk på ungdomsskolen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkte litt på nettet og fant ut at denne løkkutteren heter Mini Quick Chef fra tupperware... Ønsker meg en sånn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me like Tupperwareparty!! :sjenert:

Greit at tupperware er dyrt, men det er det jaggu meg verdt! :jepp:

Mamma og pappa har en sånn løkkutter og de bruker den hele tiden! De selger en type løkkutter på clas olsen, men den ligner på en sånn eggedeler og leg tviler på at den er noe særlig.

Håper du er bedre nå, Miss :kose: Du får jaffal ha go bedring!!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei folkens!:) no er eg i form igjen! :hoppe: det ble ikkje løkkutteren igår men skal ha den også med tid og stunder, eg kjøpte en multikvern, boksåpneren og en kakepynter, veldig fornøyd :jepp:

Idag har eg passet svigerinnen sin lille på 6mnd og det var kjempekjekt, de er så søte når de er så liten, de skjønne smilene og lydene :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er det helg igjen! :hoppe: vi var tidlig ferdig og eg har kjøpt meg ny kjole som eg skal gå med ikveld, skal ut med noen veninner :nigo: gleder meg masse! må bare gjøre litt skolearbeid først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Det får bli løkkutter en annen gang da.... (kunne kjøpt en til meg og TittTitt feks??? :biggrin: ) Men hørs ut som du gjorde et godt kjøp ;)

Det er bare SÅÅ deilig å kjøpe nye klær! Spesielt hvis en finner noe kjempefint som en vil ha til en spesiell anledning! Helgen er til for å nytes, er den ikke? :)

Endret av Helly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hum... har de ikke en sånn løkskjærer i tupperware? SÅnn som du legger løken inni også kuttet den små terninger? En sånn kunne jeg tenkt meg! ;)

Jeg og vil ha sånn!

Er såååå missunlig på alle som har en sånn fiffig sak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå gøy med kjole og byn tur :nigo:

Hvor skal dere ut da?

vi var på vors til kl 1 så ville folk på garage, eg ble med men fant fort ut at det ikkje var noe sted fro meg, likte ikkje musikken som var der igår hvertfall :gjeiper:

Hehe.. Det får bli løkkutter en annen gang da.... (kunne kjøpt en til meg og TittTitt feks??? :biggrin: ) Men hørs ut som du gjorde et godt kjøp ;)

Det er bare SÅÅ deilig å kjøpe nye klær! Spesielt hvis en finner noe kjempefint som en vil ha til en spesiell anledning! Helgen er til for å nytes, er den ikke? :)

eg skal ha tupperwarepary i juni så det kan nok ordnes :lur:

ja eg følte meg bare så bra igår, bare pga et nytt plagg, deilig! :)

og helgen må nytes til fulle, ikveld skal eg og H på middag hos noen venner så da skal eg unne meg litt lørdagsgodt og :nigo:

Jeg og vil ha sånn!

Er såååå missunlig på alle som har en sånn fiffig sak!

tupperware har utrolig mange fiffige saker! bare synd at det er så dyrt, kan bare kjøpe en ting eller to om gangen...

du får ha et tupperwareparty, da får du vertinnegaver og! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med nye klær! Var på en liten øyeshoppingstur i dag - men ble ikke at jeg kjøpte noe. Håper du får en kjempekoselig lørdagskveld!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest TittTitt

Garage er heller ikke helt stedet for meg, men noen ganger kan jeg gå der. Hver tirsdag har de wineyard, det er ganske greit. Da får du en flaske vin for en billig penge. Pittelitt over 100 kr, så det er ganske kos å gå der med venner g dele en flaske. Ellers har jeg vært der noen ganger når det har vært konsert, men for all del, jeg liker ikke metal!! Så når det er slik musikk der, da holder jeg meg fint unna :fnise:

Jeg har ikke helt skjønt det der tuppaware greiene. Er det ikke bare å kjøpe en løkkutter på ikea, jernia, clas olson, kremmerhuset ol? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært et par ganger på Garage og! Men da har jeg vært på sånnder jamming som de av og til har. Har to fettre som spiller der da. Men ellers så er ikke det helt stedet for meg heller! :fnise:

Håper du koste deg i helgen!! :) :) :)

Og når det gjelder Tupperware (til de (Titt) som ikke helt skjønner det: ) Så er tupperware helt fantastisk! De har masse luddi!!! :jepp: Og ja, det er dyrt, men jaggu verdt det! Det er livstidsgaranti på det de har der! Mamma kjøpte en boks for 25 år siden, så ble lokket litt ødelagt. Hun fikk ny uten problemer! :nigo: Har hørt om mange ander som har fått igjen også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he eg lærte no at det ikkje var stedet for meg heller :fnise: men det tirsdagsgreiene hørtes kjekt ut, billig vin! :jepp:

alle eg kjenner som har tupperware har fått bytte flere år etter de kjøpte det, og det er jo veldig greit :) tror ikkje man får ny løkkutter eller andre ting etter bruk i ti år fra clas ohlson, jernia osv :)

eg har hjemmelesedag idag, digger å slippe å være på skolen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...