Gå til innhold

Miss Yorks dagbok

Miss York

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei! eg har visst ikkje vært her på nesten en uke :hakeslepp:

har vært veldig mye skolearbeid å gjøre og det blir det denne uken også...

men til helgen skal eg på jentehyttetur til Myrkdal og det gleder eg meg masse til :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Har ikke skrivd noe her inne på en stund jeg heller... :flau: Er bare innom å leser for tiden.

:hoppe: for hyttetur! Det er jo så koselig, så nå må du kose deg massetil helgen!! :kose:

Endret av Helly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med hyttetur! :hoppe:

Vi blir ikke sure på deg for at du ikke er her så ofte. Bare veldig, veldig skuffet! :fnise:

Bortsett fra det, så syns vi det er veldig kjekt når du stikker innom! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens! idag reiser eg på hyttetur :hoppe: har hatt en uke full av skolearbeid så no fortjener eg litt avslapning med god rødvin! :) vi skal i bakken hvertfall lørdagen, det blir kjekt :hoppe: det kommer oppdatering på søndag :)

Ha en fin helg alle sammen! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi blir ikke sure på deg for at du ikke er her så ofte. Bare veldig, veldig skuffet! :fnise:

Vi er ikke sint, bare veldig velig skuffet, heter det!

Kos deg på tur i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hola folkens! takk for at dere holder liv i dagboken min :klemmer:

Helgen var knall, fredagen lagde vi pizza og drakk rødvin. Lørdagen var vi 6 timer i bakken, på slalom og eg fikk ikkje gangsperr en gang :hakeslepp: så på kvelden ble det taco og enda mer rødvin :nigo: på søndag slappet vi av og lagde risengryns grøt, nam nam :)

har jobbet mandag og tirsdag, nå er det bare jobb imorgen så langhelg :hoppe: har skikkelig gangsper etter aerobic igår :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en fin påske alle sammen? :) eg har fått vært mye med venninner som kom hjem til påske så har kost meg masse :nigo:

og på søndag gikk min kjære H ned på knær å fridde!!! eg sa selfølgelig ja, så no er vi forlovet :hjerter_rundt:

han var så skjønn med roser, så felte han noen tårer og :rødme: eg sippet så bare det, er så lykkelig! :danser:

håper på å få til et sommerbryllup i 2012 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...