Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #221 Skrevet 18. mars 2009 Sånn eg ser det, så er det kun Lene som ikke har pratet stygt om noen, og som vil bli kjent med andre, og somikke manipulere, og som virkelig er ærlig der. Syns det er idiotisk å hakke ned på puppene til Ida fordi man skal ikke blande seg inn i hvorfor hun har tatt dem. Da kan man jo gå på hvorfor mats har tatoveringer. Petter er desidert den styggeste der. Baare for å ha det sagt!
Cowgirl22 Skrevet 18. mars 2009 #222 Skrevet 18. mars 2009 Noor: "Norge er så lite, alle kjenner jo alle."
fuerza Skrevet 18. mars 2009 #223 Skrevet 18. mars 2009 Noor: "Norge er så lite, alle kjenner jo alle." Den lo jeg av!
Cowgirl22 Skrevet 18. mars 2009 #224 Skrevet 18. mars 2009 Den lo jeg av! Hehe.. måtte le litt jeg også.. Ikke helt smart den jenta, men morsomt at det er noen sånne da!
Weleda Skrevet 18. mars 2009 #225 Skrevet 18. mars 2009 Noor: "Norge er så lite, alle kjenner jo alle."
MissStiles Skrevet 18. mars 2009 #226 Skrevet 18. mars 2009 Hehe.. måtte le litt jeg også.. Ikke helt smart den jenta, men morsomt at det er noen sånne da! Ja hun er ikke særlig smart nei..
missluna Skrevet 18. mars 2009 #227 Skrevet 18. mars 2009 (endret) Drt så ut på klippet fra parsermonien i morgen at Noor har tre stykker bak seg? Han i midten kunne ikke være andre enn Vegard, så har vi sikkert Odd Ivar der, men hvem er den siste? Endret 18. mars 2009 av missluna
dilldall Skrevet 18. mars 2009 #228 Skrevet 18. mars 2009 (endret) haha jeg ler meg ihjel av noor "det bare plaffa med en gang" og "de er så sjiiipe". Jenta må lære seg forskjellen på kj og sj-lyden. Endret 18. mars 2009 av dilldall
Cowgirl22 Skrevet 18. mars 2009 #229 Skrevet 18. mars 2009 Drt så ut på klippet fra parsermonien i morgen at Noor har tre stykker bak seg? Han i midten kunne ikke være andre enn Vegard, så har vi sikkert Odd Ivar der, men hvem er den siste? Det fikk ikke jeg med meg.. kanskje jeg skal gå inn på tv3.no og se nærmere på de siste minuttene der.. hehe
Gjest Baby_gjest Skrevet 18. mars 2009 #230 Skrevet 18. mars 2009 Drt så ut på klippet fra parsermonien i morgen at Noor har tre stykker bak seg? Han i midten kunne ikke være andre enn Vegard, så har vi sikkert Odd Ivar der, men hvem er den siste? Øystein tenker jeg. Nanna sa noe om at den hu likte best skulle stille seg bak den dama hu stolte minst på. De vet jo at Noor liker Øystein. Prøver vel å få ut en fra gjengen til Noor og Ida.
Cowgirl22 Skrevet 18. mars 2009 #231 Skrevet 18. mars 2009 Øystein tenker jeg. Nanna sa noe om at den hu likte best skulle stille seg bak den dama hu stolte minst på. De vet jo at Noor liker Øystein. Prøver vel å få ut en fra gjengen til Noor og Ida. Iallefall 1 med blå/hvit stripete skjorte.. tipper det var øystein. Også er det vel han Vegard som stod i midten.
Tiit Skrevet 18. mars 2009 #232 Skrevet 18. mars 2009 Jeg syns det er en heltragisk forsamling mennesker i dette såkalte paradiset. Himmel og hav... Fatter ikke hvordan det skal gå med denne verden når dette er våre barns idealer.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #233 Skrevet 18. mars 2009 Jeg syns det er en heltragisk forsamling mennesker i dette såkalte paradiset. Himmel og hav... Fatter ikke hvordan det skal gå med denne verden når dette er våre barns idealer.
Gjest dalieo Skrevet 18. mars 2009 #234 Skrevet 18. mars 2009 "Noen drikker øl og noen drikker champagne, sånn ser jeg det da." Haha! Morsomste jeg har sett på lenge! Haha! Han er så sleip. "Jeg pakker det inn og sier de jentene ikke er helt min type da.. men du skjønner hva jeg mener..."
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #235 Skrevet 18. mars 2009 Muligens om du ser bort i fra alle ludderene, men at HAN uttaler seg om noe sånt som utseendet til andre, mens han sjøl ser så jævlig ut? Nei, det kan jeg ikke forstå. Noen har veldig lite selvinnsikt. Og at HAN kan få seg damer? At de står i kø? Jeg tror det ikke før jeg ser det! Og tviler på at det skjer! Her er en som kun har det i kjeften. Huff, haha! Jeg tror på det. Han presenterer seg jo med at han er fra Bærum, og det tiltrekker jo en viss type damer. Hvis han ikke bevisst brukte det for oppmerksomhet hadde han heller sagt navnet på plassen og ikke hele kommunen han er fra.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #236 Skrevet 18. mars 2009 Petter ser ut som han er med i tangerudbakken borettslag framfor PH i introen,iallefall det bildet i midten
Gjest cybergirl Skrevet 19. mars 2009 #237 Skrevet 19. mars 2009 Håper ingen av dem vinner, men at det kommer inn en ny deltaker med to-tre hjerneceller, som kan ta seieren. man trenger ikke alltid bruke hjernecellene , spesielt ikke i paradis.
Butterball Skrevet 19. mars 2009 #238 Skrevet 19. mars 2009 Petter ser ut som han er med i tangerudbakken borettslag framfor PH i introen,iallefall det bildet i midten Haha, det har jeg og lagt merke til. Han får liksom ikke helt til den "mystisk og deilig" looken altså
Megana Skrevet 19. mars 2009 #239 Skrevet 19. mars 2009 Noor: "Norge er så lite, alle kjenner jo alle." Hjernecellene til Vegard jobbet virkelig hardt når han måtte svare på hvem han ville stille seg bak, som han var blitt så godt kjent med.....
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #240 Skrevet 19. mars 2009 Er det bare meg eller er Øystein en utrolig sympatisk mann? :rødme: Jeg syns han virker reflektert over hva han sier, er ærlig og ønsker ikke å såre noen ved å bare "følge strømmen". Liker han bedre og bedre, men mannen min mener han er er en slu jævel som spiller spillet utmerket! Ida er virkelig helt blåst, måten hun snakker på er så vanvittig harry og merkelig. Skikkelig isdronning! Rune virker litt...hva skal en kalle det..mindre smart...? Lene syns jeg virker sterk og rettferdig. Hun har sine egne meninger og prøver å gi alle en sjans. Hun skaper ikke noe drama. Iris syns jeg er en søt jente som vi heldigvis har fått sett mer til nå i det siste. Tror hun og Øystein kunne blitt et flott par. Noor vet jeg ike om blir fremstilt anderledes enn hva hun egentlig er. Klippingen vil hvertfall ha det til at hun er en bitch... Nanna vard en personen jeg likte best i begynnelsen på grunn av at hun virket som en skikkelig søt jente-skinnet kan virkelig bedra. syns hun er utrolig plagsom blitt, som alltid skal ha ting på sin måte....
Fremhevede innlegg