Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #201 Skrevet 18. mars 2009 Ref artikkelen som det er linket til over her "Både Ida og Rune ble headhuntet til "Paradise Hotel". De visste heller ikke om hverandres deltagelse." Neeeeeei, du sier ikke det. For en overraskelse Klarer liksom ikke helt å se for meg casting-prosessen "Ja, hva er det kjipeste som har skjed deg da?Har du noen historier å fortelle fra en eks som har gjort noe kjipt, med en av dine kompiser kanskje? Ja du har det ja..... hmm.... bare for å verifisere, hva er navn og nummer til disse slemmingene?" Dum, dummere dummest, men man må liksom se på litt allikevel Det kan jo hende at de bare har spurt om hun 1) var singel 2) lenge siden hun hadde vært i forhold 3) om hun var over forholdet. Og Ida har vel svart da. Eller så er det sånn som med hun badelekedama i Charterfeber (husker ikke hva hun heter) som er i slekt med noen i produksjonsselskapet. Kanskje noen som kjenner Ida & Co jobber med tv.
Gjest Christabelle Skrevet 18. mars 2009 #203 Skrevet 18. mars 2009 Noen som hørte gullkornet fra Ida? "Jeg kjenner ikke Vegard jeg heller. Jeg kjenner'n ikke selv om jeg har purt'n" Hahaha Dagens!
Gjest Christabelle Skrevet 18. mars 2009 #204 Skrevet 18. mars 2009 Syns det kan bli litt snart jeg! Tror Lene og Mats nærmer seg nå =)
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #205 Skrevet 18. mars 2009 Helt utrolig at mennesker kan utsette seg selv for noe slikt. Programmet legger opp til å dolke de fleste, sette dem i ett negativt lys og fokusere på sex. Det må være skuespillere som er med, kan ikke fatte å begripe at noen uker på det hotellet og kanskje en penge premie skal veie opp mot den negative oppmerksomheten disse menneskene får. Og at de gjør det frivillig? noen må ha betalt dem penger for å gjøre det.
Gjest Christabelle Skrevet 18. mars 2009 #206 Skrevet 18. mars 2009 Helt utrolig at mennesker kan utsette seg selv for noe slikt. Programmet legger opp til å dolke de fleste, sette dem i ett negativt lys og fokusere på sex. Det må være skuespillere som er med, kan ikke fatte å begripe at noen uker på det hotellet og kanskje en penge premie skal veie opp mot den negative oppmerksomheten disse menneskene får. Og at de gjør det frivillig? noen må ha betalt dem penger for å gjøre det. Det finnes mennesker som gjør alt for sine 15 minutes of fame. Jeg går ut ifra at Ida og Noor, "glamourmodellene", bruker dette for alt det er verdt etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #207 Skrevet 18. mars 2009 Det finnes mennesker som gjør alt for sine 15 minutes of fame. Jeg går ut ifra at Ida og Noor, "glamourmodellene", bruker dette for alt det er verdt etterpå. Det forteller meg om hvor lite de egentlig vet om livet, verdier og HVA som betyr noe i det store og hele. Kan få konsekvenser for fremtiden deres, psykisk ikke minst.
Gjest Catwoman Skrevet 18. mars 2009 #208 Skrevet 18. mars 2009 Jeg snes ordet pule høresrart ut jeg om det uttales med noe annet enn med tjukk L. Pule sagt med pen-oslo dialekt høres fryktelig komisk ut.
Gjest B Skrevet 18. mars 2009 #209 Skrevet 18. mars 2009 Jeg snes ordet pule høresrart ut jeg om det uttales med noe annet enn med tjukk L. Pule sagt med pen-oslo dialekt høres fryktelig komisk ut. Ja da høres det nesten prippent ut. Noor sier jo "kleint" og "flaut" med sånn pen Oslo-L. Også sier hun schjekk om en gutt etterpå. Rett og slett! Det med Ida og puling er ikke så mye at hun sier det meg tjukk L men mest at det i miljøet hun kommer fra er vanlig at man har purt (pult) folk man ikke kjenner. Man puler når noen kler av en - rett og slett!
Gjest Catwoman Skrevet 18. mars 2009 #210 Skrevet 18. mars 2009 Noor sier jo "kleint" og "flaut" med sånn pen Oslo-L. Også sier hun schjekk om en gutt etterpå. Rett og slett! og jeg dævver så jævlig av det azz... Jeg tror kanskje Petter og han nye trønderen kan ryke i morgen. Tipper Rune steller seg bak Iris, hvis han er smart. Og da vil Iris velge han, med mindre hun føler lojalitet ovenfor Petter siden de har bodd sammen hele tiden. Også tror jeg Vegard stiller seg bak Noor, og da vil hun velge han. Hvis ikke hun har forandre mening om hvem hun liker best... det gjør hun jo i hytt og pine, så det kan godt tenkes. Tror ikke Vegard tør å stelle seg bak Ida egentlig. (det var ikke måte på hvor engajsert man skulle bli av et tv-program liksom... og jeg har ikke noe å skylde på heller )
Blåbæret Skrevet 18. mars 2009 #211 Skrevet 18. mars 2009 Noen som hørte gullkornet fra Ida? "Jeg kjenner ikke Vegard jeg heller. Jeg kjenner'n ikke selv om jeg har purt'n" Hahaha Dagens! Den kommentaren var jo bare genial
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 18. mars 2009 #212 Skrevet 18. mars 2009 Jeg må innrømme at jeg ser på i smug. På pc'en når mannen min ikke er hjemme. Han hater sånne reality serier, søpletv som han kaller det. Men jeg MÅ se på!
missluna Skrevet 18. mars 2009 #213 Skrevet 18. mars 2009 (endret) og jeg dævver så jævlig av det azz... Jeg tror kanskje Petter og han nye trønderen kan ryke i morgen. Tipper Rune steller seg bak Iris, hvis han er smart. Og da vil Iris velge han, med mindre hun føler lojalitet ovenfor Petter siden de har bodd sammen hele tiden. Også tror jeg Vegard stiller seg bak Noor, og da vil hun velge han. Hvis ikke hun har forandre mening om hvem hun liker best... det gjør hun jo i hytt og pine, så det kan godt tenkes. Tror ikke Vegard tør å stelle seg bak Ida egentlig. (det var ikke måte på hvor engajsert man skulle bli av et tv-program liksom... og jeg har ikke noe å skylde på heller ) Jeg ser det for meg sånn: Lene - Mads Nanna - Øystein Iris - Petter Ida - Kevin og Rune Noor - Vegard og Odd Ivar Såå jeg tipper Odd Ivar og Rune ryker (Jeg dævver så jææævlig ass, om Ida velger bort Rune :D) Endret 18. mars 2009 av missluna
Kamikatze Skrevet 18. mars 2009 #214 Skrevet 18. mars 2009 eh... hun er nok sånn i vrikeligheten og ja... Jeg føler egentlig at jeg var et gedigent hakk over alle der nede. Hadde forventet at jeg skulle få mer konkurranse, men det fikk jeg altså ikke. Jeg blir nok ikke populær ved å si det, men sannheten svir, sånn er det bare, forteller Ida. http://www.klikk.no/kjendis/filmogtv/article432890.ece Hun er det største hakket av dem alle, ja. Hun har rett i det...
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #215 Skrevet 18. mars 2009 Litt sånn ut av det blå men har noen sett dette? http://www.vgtv.no/?id=21664 Er det bare meg eller synes ikke alle han den som faktisk er styggest på hele hotellet? også går han ut og sier noe sånt? At guttene hadde bedre kvalitet enn jentene? Muligens om du ser bort i fra alle ludderene, men at HAN uttaler seg om noe sånt som utseendet til andre, mens han sjøl ser så jævlig ut? Nei, det kan jeg ikke forstå. Noen har veldig lite selvinnsikt. Og at HAN kan få seg damer? At de står i kø? Jeg tror det ikke før jeg ser det! Og tviler på at det skjer! Her er en som kun har det i kjeften. Huff, haha!
Essie_ Skrevet 18. mars 2009 #216 Skrevet 18. mars 2009 Litt sånn ut av det blå men har noen sett dette? http://www.vgtv.no/?id=21664 "Noen drikker øl og noen drikker champagne, sånn ser jeg det da." Haha! Morsomste jeg har sett på lenge!
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #217 Skrevet 18. mars 2009 Vanskelig å tro at han er 28 år, kunne tippet 17-18
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #218 Skrevet 18. mars 2009 Litt sånn ut av det blå men har noen sett dette? http://www.vgtv.no/?id=21664 Er det bare meg eller synes ikke alle han den som faktisk er styggest på hele hotellet? også går han ut og sier noe sånt? At guttene hadde bedre kvalitet enn jentene? Muligens om du ser bort i fra alle ludderene, men at HAN uttaler seg om noe sånt som utseendet til andre, mens han sjøl ser så jævlig ut? Nei, det kan jeg ikke forstå. Noen har veldig lite selvinnsikt. Og at HAN kan få seg damer? At de står i kø? Jeg tror det ikke før jeg ser det! Og tviler på at det skjer! Her er en som kun har det i kjeften. Huff, haha! Jeg stusset på det selv. Merkelig at en som ikke er spesielt tiltrekkende rakker ned på de andres utseende! Han høres forferdelig innbilsk ut. Og så er det hysterisk morsomt hvordan han nesten lager hentesveis for å skjule de høye vikene!
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #219 Skrevet 18. mars 2009 Ååå, så dumme Ida og Noor er... Når de får info fra de nye gutta, så avslører de det med en gang under spørsmålsrunden. *oppgitt* Kunne jo latet som ingenting. Nå skjønner jo alle at noen lekker info.
venus_ Skrevet 18. mars 2009 #220 Skrevet 18. mars 2009 (endret) Jeg takler virkelig ikke Mats!! Tror jeg er en av de få som holder meg Ida, Rune, Noor og den gjengen, og det pga Mats og Nanna.. Endret 18. mars 2009 av venus_
Fremhevede innlegg