Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
eh... hun er nok sånn i vrikeligheten og ja...

Jeg føler egentlig at jeg var et gedigent hakk over alle der nede. Hadde forventet at jeg skulle få mer konkurranse, men det fikk jeg altså ikke. Jeg blir nok ikke populær ved å si det, men sannheten svir, sånn er det bare, forteller Ida.

http://www.klikk.no/kjendis/filmogtv/article432890.ece

:klaske:

Jenta har selvtillit men ikke selvinnsikt kan man vel si.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg føler egentlig at jeg var et gedigent hakk over alle der nede. Hadde forventet at jeg skulle få mer konkurranse, men det fikk jeg altså ikke. Jeg blir nok ikke populær ved å si det, men sannheten svir, sånn er det bare, forteller Ida.

Hehehe.. Og videre sier hun "Jeg trodde liksom det skulle være høyere standard. Det var ingen andre enn Rune jeg hadde rørt!" Ehhhhh nei!! Hun har jo sagt at hun kunne ha pult Vegard om Rune ikke var der.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er vel ikke fordi hun er et hakk over de andre at hun gjør seg upopulær. Men greit nok. Hvis jenta kan trøste seg selv med å innbille seg at det var fordi hun var så innmari deilig at hun ble mislikt så "whatever"!!!

Ja hun er virkelig smart og fornuftig du!

Gjest Gjest_Flower_*
Skrevet

Er drittlei av å se på Rune og Ida snakke om de samme tingene hele tiden jeg....

Og det er vel alle de andre som er med på PH også. Få ut partybremsen Ida sånn at det kan bli litt action for Rune!

Skrevet
Men han er ihvertfall dum-snill og ikke ondskapsfull som Ida. For jeg synes faktisk at Ida er slem mot Rune!! Rett og slett, som Noor ville ha sagt.

Enig! :Nikke:

Gjest Gjest
Skrevet

Ida har fin kropp, men hva hjelper det når hun ikke ser ut i trynet? Hun er nok neppe penere enn de andre jentene der, bare blondere.

Skrevet

:hakeslepp::skratte:

Skrevet

Hun er veldig blond (i enhver forstand) har silicon-pupper og furter hele tiden – for alt!

Hun klarer å manipulere Rune (fordi han fortsatt er forelsket).

Men Rune… Kanskje han bare gjør seg dummere enn han egentlig er…? Så får han medfølelse fra andre (nå særlig Iris) og går videre på det. Men han må skjerpe seg litt. For plutselig går han over grensen for hvor dum man kan være for at andre kan synes synd på ham. Det er greit at Ida har taket på ham. Men på et eller annet tidspunkt så blir han bare patetisk. Og da er det vel ikke så mange om gidder å ha ham der lenger?

Hvem av gutta i huset tjener på å ha Ida der? Det er jo det man må tenke på. For gutta blir valgt av jentene. Og hvilken gutt kommer langt ved å holde seg inne med Ida? Hun har jo ingenting hun skulle sagt overfor de andre jentene. Og når det gjelder underholdningsverdi så er Rune og Ida oppbrukt nå. Det er greit at de har skapt litt konflikt. Men nå er den settingen oppbrukt.

Gjest Gjest
Skrevet
Er drittlei av å se på Rune og Ida snakke om de samme tingene hele tiden jeg....

Signerer denne!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker at "Irish" ( :fnise: ) har begynnt å flørte med Rune! Jeg må si jeg heier veldig på at Ida og/eller Rune skal pule (som de så fint uttrykker det) med noen andre snart.

Ida passer mye bedre med Vegard enn med Rune. Vegard og Ida kan fks spare mye penger om de spleiser på en pakke med blekemiddel når de skal etse etterveksten hvit. De virker sånn ca like ondskapsfulle de to.

Rune er ikke så smart men det gjør ingenting når han er bare snill (og veldig deilig..)

Noor er det vel ikke så mye å si om annet enn at det er nok nå...

Nanna liker jeg ikke. Usikker dame som aldri ville klart seg uten en gjeng. Samme hvor lite til overs for Ida så må jeg si at jeg støtta henne i den diskusjonen under kåringen av mr paradise. Veldig lite sympatisk av Nanna å trumfe igjennom med det spørsmålet hjun hadde til Øystein som hun er så kåt på. (Hadde hun fulgt med i timen så hadde hun husket at Øystein har som motto å være ærlig med alle.)

Alle de andre på PH er herlige men kanskje fordi vi ikke har sett så mye til dem enda :ler:

Til mitt eget forsvar: Jeg har ingenting annet jeg kan gjøre for tida enn å se på tv pga sykdom.

Gjest Gjest_Hanne_*
Skrevet

Liker Mats jeg.

Han er der for å ha det gøy og er sånn akkurat passe laid-back type!

Også er han så mye mer naturlig enn spesielt han nye Vegard!

Også liker jeg han trønderen som kom inn også! Men han er nok mer den utspekulerte typen....

Gjest Gjest_Marthe_*
Skrevet

Ja Mats og Irish er vel de jeg liker best og.

Liker egentlig Lene også - når hun ikke er sminka! Litt mye lysblå øyenskygge sist eller ???

Skrevet
Nanna liker jeg ikke. Usikker dame som aldri ville klart seg uten en gjeng. Samme hvor lite til overs for Ida så må jeg si at jeg støtta henne i den diskusjonen under kåringen av mr paradise. Veldig lite sympatisk av Nanna å trumfe igjennom med det spørsmålet hjun hadde til Øystein som hun er så kåt på. (Hadde hun fulgt med i timen så hadde hun husket at Øystein har som motto å være ærlig med alle.)

Det var jo fritt fram for alle jentene å lage spørsmål da.

Ida sto jo bare der og fant ikke på noen ting. Noen måtte finne på spørsmål.

Lett å klage etterpå - men bidra selv...?

Og under selve utvelgelsen av Mr. Paradise. Nanna, Lene og Iris valgte den samme. Også ombestemte plutselig Noor seg også og var enig med de tre. Da ble Ida igjen alene med sine favoritter. Flertallet bestemte. Da er det teit av Ida å si at det liksom blir urettferdig for henne og at hun ikke har noe hun skulle sagt fordi de andre er enige og alltid vil få viljen sin.

Hallo jenta mi! Det skulle du tenkt på før! Istedenfor å bure seg inne med Rune og sutre så burde hun ha brukt tid på å bli venner med jentene! Det hadde vært taktisk riktig!

Og er man uenig så er det sånn at flertallet bestemmer. SKulle liksom de andre jentene si at Ida skulle få viljen sin da - bare sånn at hun for en gangs skyld skulle få bestemme noe???

Gjest Gjest
Skrevet

Det hadde nok vært mye smartere av Ida å menge seg med de andre fra starten av. Hun burde ha gitt litt blaffen i Rune og heller satset på vennskap med de andre.

Men tv3 la jo opp til dette da. Ved å nekte dem speed-dating og plassere dem på samme rom. Også gi dem ansvar for par-splitt etterpå.

Men Ida burde vært smart og brukt tid på å blitt venner med jentene. Sånn det er nå så er hun jo helt utenfor gjengen.

Skrevet

Jeg er lei av ordet "kleint"...

Skrevet
Hvordan er det egentlig programmet er satt sammen? Har tv3 tatt kontakt med folk de vil ha med? Jeg kan ikkehelt skjønne sammenhengen med at både ida, rune og vegard "tilfeldigvis" har meldt seg på?

Ref artikkelen som det er linket til over her

"Både Ida og Rune ble headhuntet til "Paradise Hotel". De visste heller ikke om hverandres deltagelse."

Neeeeeei, du sier ikke det. For en overraskelse :fnise:

Klarer liksom ikke helt å se for meg casting-prosessen "Ja, hva er det kjipeste som har skjed deg da?Har du noen historier å fortelle fra en eks som har gjort noe kjipt, med en av dine kompiser kanskje?

Ja du har det ja..... hmm.... bare for å verifisere, hva er navn og nummer til disse slemmingene?"

Dum, dummere dummest, men man må liksom se på litt allikevel :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Det var jo fritt fram for alle jentene å lage spørsmål da.

Ida sto jo bare der og fant ikke på noen ting. Noen måtte finne på spørsmål.

Lett å klage etterpå - men bidra selv...?

De ble enige om at spørsmålene ikke skulle være taktiske bare morsomme. Det var derfor (jeg og ) Ida ( :fnise: ) reagerte på dette spørsmålet fra Nanna.

Klart flertallet skulle bestemme hvem mr paradise skulle være.

Gjest Christabelle
Skrevet
Jeg synes ikke hun virker bitter. Synes bare hun virker oppgitt over enkelte brødhuer som er med = Ida. Ida er jo bare prototypen på dum og deilig berte, som prøver å virke smart og ordentlig. Hvor dum er du ikke når du puler (uttalt med veldig tykk L) kompisen til eksen din også sier du at han du pulte (fortsatt med tykk L) er en dust og at du egentlig ikke ville pule (...men tykk L...) men at han kledde av deg og da bare ble det sånn. Hun skjønne jo ikke at hun selv fremstår som en superdust. Så ja "my boobs are ok" - hadde vært like oppgitt som Nanna jeg også.

Hva har dialekten hennes med saken å gjøre?

Skrevet
Hva har dialekten hennes med saken å gjøre?

Det har ingenting med dialekten å gjøre.

Det er bare så gøy når de konsekvent sier pule. Ikke ligget med eller hatt sex med. Bare pule.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...